Vejen uden foran hovedkvateret

Gortus Piv Norktus

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 10.01.2012 20:37
Lyden af hove gav genlyd gennem de tomme gader ca 3 om natten. En stor skikkelse kunne anes længere nede af vejen hvor denne person kikkede ned imod intetheden som det nu engang så ud.
''Vi skulle gerne snart være ved bygningen Malaking'' sagde Gortus med en rolig stemme og rettede blikket op igen for at se hvor han gik. Han skulle nødig gå ind i noget og smadre f. eks. en af de lygtepæle som stod spredt med ca. ti meters mellemrum.
''Og husk nu at styre din sult hvis vi bliver lukket indenfor'' sagde han med en mere bestemt stemme og forsatte.
Malaking og ham havde længe talt om at ændre deres liv lidt og prøve noget nyt for en gangs skyld istedet for at skræmme (eller spise som Malaking nu engang gjorde) folk væk som kom igennem mørkets skov.
Gortus havde fået sin trøje ordnet af en ældre blind kone fra en af byerne udenfor skov området, den havde ikke set så pæn ud længe, ja den havde haft revner lige siden han fik den af damen som en takke gave for få år siden, hans bukser var dog stadig lettere laset men det betød nu ikke meget for ham så længe at det øverste af ham var fint.
Køllen havde han også polleret dagen før så der var tjek på alt. På Gortus's skulder hang der en skuldertaske med den nødvendige proviant i tilfælde at Malaking og ham selv var nødt til at blive i byen lidt længere end håbet.

You cant milk those!
Malaking Takot

Malaking Takot

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Speciel race

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 54 år

Højde / 110 cm

Sunny 10.01.2012 21:07
Gortus skridt var utrolig højlydte i forhold til Malakings, på grund af hans bløde trædepuder. Han gik på alle fire lidt ved siden af Gortus, og holdte sit fokus fremad. Han kunne sagtens se i mørket. Som skyggevæsen var ens sanser lavet efter livet i Mørkets Skov. Det vil sige at lugtesans, synssans og høresans var tydeligt skærpet, men samgssansen var svækket. Der var så tit noget ulækkert man blev nød til at spise, men på det sidste havde Malaking fået det ene fantastiske måltid efter det andet. Det var ikke altid man kunne få et mennesker om ugen. Gortus gjorde en del af sit arbejde. Han havde tit nogle lækre sager med hjem, som Malaking absolut ikke anså som frastødende. Deres kød så yderst delikat og friskt ud, og med deres alder var kødet sjældent sejt. Pigerne virkede heller ikke særlig muskuløse, så Malaking slap tit for senet kød, hvis han overhovedet formåede at sætte tænderne i hende. Gortus gjorde meget for at få dem til at overleve lidt længere end et par timer, men det glippede af og til. Det havde Malaking absolut intet imod.

Nu var Malaking så på vej mod et sted, hvor Inkvisationen skulle opholde sig. De havde snakket om det et stykke tid, og nu var de så på vej. Gortus havde gjort meget ud af at komme til at virke præsentabel, og Malaking havde næsten ikke kunne holde ham ud, så han var taget ud på en kort jagt, før han vendte tilbage, slikkede sin pels, og så tog de af sted. Den lange hale svingede smidigt frem og tilbage bag ved ham. "Jeg er altså ikke et bundløst hul, hvad der angår føde Gortus. Jeg har jo lige spist. Jeg kan godt holde mig de næste par dage. Det burde du snart have lært." Malaking var så små ved at blive en smule kræsen, og han begyndte at sætte kvalitet langt højere end kvantitet. En rigtig nyder, ville man måske kalde det, selvom hans kost nok frastødte de fleste folk. Det var han dog ligeglad med. "Bygningen har jeg kunne se længe,selv hernede fra."

De fortsatte roligt deres gang fremad, og da de nåede hen til den massive port, rejste Malaking sig på bagbenene, og med tre kraftige slag, hvilket virkede en smule sjovt at et væsen som Malaking stod og slog med sin lab mod porten, bankede han på, selvom det kom mere til at lyde som om en bjørn prøvede at bryde gennem døren.

Lavet af Jeff Spangler
Hentet fra: The Art of Jeff Spangler
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.01.2012 21:19
Alexander sad på sit nye kontor og nød udsigten, så længe havde han kæmpet for at komme til hvor han var nu, mange hundrede mennesker havde lidt under hans klinge, og endnu flere havde bønfaldt ham om at dræbe dem under hans tortur sessioner, alt dette var blevet gjort at komme til netop dette punkt, han havde magten i byen nu. Ikke den officielle og offentlige magt, nej det var videns magt.
Næsten intet kunne ske uden at Alexander fandt ud af det, hans spioner var placeret overalt i byen og opsnappede alt den information de kunne, hans arkiver var spækket af alt fra små kriminelle til store kriminelle, selv de adelige kunne ikke undslippe hans massive informations net. Alt dette glædede Alexander i en sådan grad at han ikke kunne lade være med at grine højlydt, og han var ligeglad hvem end der hørte det, nu hvor Spike ikke længere var her var der absolut ingen han frygtede. Han behøvede blot at knipse med fingrerne og så kunne nærmest hvilken som helst person miste sit liv, og det bedste var at han ikke engang behøvede at begrunde det, hvis Alexander sagde du skulle dø så var alt andet irrelevant.
Alexander blev dog revet ud af sin trance da han hørte bank på fordøren, han blev en anelse irriteret over at blive trukket ud af sin dejlige tankegang, derefter begyndte han at tænke over hvem der dog i alverden kunne finde på at banke på ind til inkvisitionens hovedkvarter, det krævede godt nok et par ordentlige sten tænkte han.
En mand iført inkvisitionens fodsoldatsdragt åbnede døren og kiggede mistroisk på de 2 væsner der stop udenfor døren.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Gortus Piv Norktus

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 10.01.2012 21:42
''Beklager min ven men jeg vil helst ikke jages ud af endnu en by fordi jeg er en Minotaur...Du kan vel huske hvem af os to som fik skylden sidste år ved vores sidste besøg ved en af byerne langs kysten ikke?'' lød han bestemt men fniste bagefter da det var et komisk tilfælde dengang.
Der var døren så, lige tilpas for en krystallianer dog mere besværlig for en af hans egen størrelse. Malaking havde ikke problemer med døren da han jo var noget lavere end Gortus men hva pokker, han måtte jo acceptere at krystallianerne var den dominerende race her i verden.
Forsigtigt lagde han sin højre hånd på døren og bankede forsigtigt knogerne ind i den, det var vel sådan de gjorde skulle han mene. Gortus var ikke vant til dør politikken da han jo først lige havde fået en dør til hulen der hjemme.

Døren blev åbnet og lyset indefra nåede Gortus lidt over maven hvorpå han måtte bøje sig ned for at få øjenkontakt med denne person som havde åbnet døren op. Manden så let skræmt ud hvilket ikke var underlidt da der stod et skygge væsen og en minotaur lige foran snuden på ham.
''Goddag vi søger en officer som har noget med rekruterring at gøre'' brummede Gortus let for at teste hvor bleg denne mand kunne blive.
Manden sank spyt og trådte et skridt tilbage.

You cant milk those!
Malaking Takot

Malaking Takot

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Speciel race

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 54 år

Højde / 110 cm

Sunny 10.01.2012 21:58
Han så op på sin følgesvend, der snakkede om sidste gang de, eller Gortus blev jaget ud af en by. Malaking havde formået at holde sig meget skjult på den tur. Det havde været forår, og det betød kun problemer med Gortus, så han havde holdt sig i behørig afstand i dagslyset, og sågar om natten holdte han sig inde i skyggerne. "Du må styre dine lyster Gortus. Tre døde piger på en uge. Selv jeg kunne ikke en gang hamle op med det. Måske skulle jeg spærre dig inde til forår." Det var tydeligt en spøg, men det var alligevel svært at høre på Malakings dybe monotone knurrende stemme.

Malaking var faldet ned på alle fire igen, og stod og ventede. Han var ikke særlig høj nu, i forhold til før, hvor han ragede ret meget over Gortus. Han blev nød til at se op på manden i fin uniform, hvis følelser gik fra irriteret til dødsangst på utrolig kort tid. Tydeligt en der let kunne skræmmes af de rigtige folk. Den mand rystede som et espeløv. Det var da utrolig komisk. En lille knurren kom fra Malaking, som Gortus sagtens kunne opfatte som et grin, fordi de kendte hinanden så godt, men manden anså det som truende adfærd. "De... De bliver n-n-n-ød til a-a-at eft-t-terla-a-ade D-d-deres k-kæledyr her," fik manden fremstammet. Han troede virkelig at Malaking var minotaurens kæledyr, hvilket Malaking ikke brød sig om. Han knurrede dybt nede i struben og sagde: "Du skal ikke kalde mig et kæledyr, ellers vil jeg kunne garantere dig for at du ender på min menu! Vi søger begge to ind til inkvisitionen!" Manden vaklede lige lidt flere skridt tilbage, fordi Malaking var gået helt hen til ham. Malaking kunne mærke at panik virkelig var utrolig klar hos denne mand.

Malaking så op på Gortus og sagde: "Jeg tror ikke han kan sige mere. Måske skulle vi lede efter ham der officeren selv." Han skulle lige til at træde over dørtærsklen da manden tog sig sammen til at sige noget igen. "Vent! Jeg skal nok hente Schwartz! Det skal nok gå stærkt!" Malaking "smilede", hvilket lignede en bisar grimasse hvor han viste sine skarpe tænder meget tydeligt.

Lavet af Jeff Spangler
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.01.2012 22:12
døren ind til Alexanders kontor blev brast op, og soldaten nåede kun at sige et par enkelte ord til Alexander inden han løftede hånden for at fortælle manden at han skulle stoppe. Alexander rejste sig i en voldelig bevægelse op, han tog sin inkvisitions frakke af således han kun stod i en sort tanktop der ikke skjulte hvor muskuløs den lave unge mand egentlig var.
Han mærkede et raseri skyde op i sig, han havde bestemt ikke tænkt sig at se igennem fingre med at der var nogen der ankom til inkvisitionens hovedkvarter og spillede op på denne måde, og han havde bestemt også tænkt sig at give denne soldat en ordentlig lærestreg når han havde tiden til det, aldrig havde han hørt mage. Manden var ældre end Alexander, midt i tyverne hvis han huskede rigtigt, alligevel ville Alexander kunne tage ham uden nogen brug af kræfter.
Alexander strækte sin krop en smule således hans krop kom med skræmmende knæklyde fra nærmest alle led, afmærkningerne på hans arme lyste op i en klar rød farve, hans øjne fik samme blodrøde farve som den substans der langsomt dækkede hans arme og størknede havde.
Indenfor et par sekunder havde Alexander bevæget sig ned i stuen og kiggede nu imod de 2 store væsner der stod i døråbningen, han skabte omgående en tætpakket kugle af antistof og kastede den med fuld kraft imod minotauren, hvis den rammede ville den kaste ham flere metre bagud og efterlade et rimelig grimt sår, intet dødeligt men særdeles smertefuldt.
"INGEN OG JEG MENER INGEN KOMMER HER OG KRÆVER EN AUDIENS MED MIG"
Sagde Alexander i en særdeles vred tone.
Gortus Piv Norktus

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 10.01.2012 22:34
Gortus rejste sig da det ikke var behageligt at skulle være foroverbøjet så længe.
''Jeg håber virkelig ikke at det var en af deres middelrangs mænd'' små grinte han og holdt sig for maven imens.
Han hørte en råbe derinde fra og så på Malaking at noget kom imod dem, hurtigt fik Gortus trådt et skridt baglæns og undgik derved Scwartz's kugle...næsten. Energien fra kuglen snittede maven af ham og en mindre kraftig smerte skar igennem ham, dog viste han ikke den mindre skade den havde forvoldt ham og bankkede med albuen et hul i væggen uden at albuen tog skade. Gennem hulet så han en mand mindre end ham før.
''Var det knægten der som brugte en magi?'' lød han spørgende og vendte blikket kort imod Malaking.
Gortus havde ikke hørt hvad den som råbte før havde ville sige da han havde travlt med at grine der. Med et hurtigt blik ned på det mindre sår han lige havde fået konstaterede han straks at det ikke var en dagligdags bandit de var oppe imod her, men samtidig kunne han godt fornemme at det ikke var det værste slag han har modtaget selvom at det ikke var en fuldtræffer.
''Vi ønsker ingen slagsmål her i byen hr?'' Sagde han højt og i en høflig tone, ikke fordi at han overgav sig, men fordi at han ikke ønskede at vække gud og hver mand her i gaden forså muligvis at blive smidt for porten.

You cant milk those!
Malaking Takot

Malaking Takot

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Speciel race

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 54 år

Højde / 110 cm

Sunny 10.01.2012 22:50
Malakings skarpe øjne havde allerede opfanget bevægelsen inde fra rummet, inden han hørte stemmen. Der var noget underligt noget som en lavere mand eller dreng havde i sine hænder, som pludselig blev sendt mod dem, eller mod Gortus med ret høj fart. Malaking nåede ikke at advare sin ven, inden han blev ramt af den sorte kugle. Godt nok ikke helt, men stødet virkede voldsomt, altså var det et stof man ikke ville komme i kontakt med. Noget man skulle holde sig fra. Han så kort og afmålende på Gortus, for at se om han var i fin form, inden han igen nærstuderede denne lille mand i mørket der stadig kom lidt tættere på. "Jeg tror at ham der dørvagten misforstod os Gortus," sagde Malaking mens han stadig så vurderende på manden. Han kunne tydeligt se at denne person var den højeste i hele inkvisitionen. Godt nok ret ung, men stadig lederen. Det var ikke ham de havde bedt om. "Men jo, det var ham der lavede det der magi, og denne 'knægt' er Overinkvisitoren, og jeg tror ikke at han bliver glad for at du smadrer bygningen, inden du træder ind i den." Malaking talte lidt lavt til Gortus, da han ikke var ude på at fornærme Overinkvisitoren.

Han vendte sig mod den lille mand, som dog manglede at vokse i hans agtelse endnu. Han kunne skråle. Tjek. Han kunne lave magi. Tjek, men han virkede ikke som mere end en lille mundfuld. Ikke en gang en særlig delikat en. Små mundfulde var gode nok, hvis blot de var meget velsmagende. "Vi undskylder selvfølgelig Overinkvisitor Schwartz. Vi søgte efter rekruterings officeren, men nu hvor vi står foran selve Overinkvisitoren, så er vi da meget beærede." Smiger. Han kendte til det. Ikke noget han brugte tit, hvis ikke aldrig, men han kendte til det. Han havde læst nok bøger til at kunne forstå det, og bruge det. Det kunne nogen gange få en hidsig person til at hidse sig lidt ned. Som Gortus sagde, så skulle de nødig ende i et slagsmål allerede, men Malaking skjulte mere sin hensigt bag en masse fine ord. Malaking havde længe været den mest veltalende i denne besynderlige duo.

Lavet af Jeff Spangler
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.01.2012 22:59
Alexander klemmede sine blodrøde øjne en smule sammen, han var overrasket over at minotauren havde formået at undvige hans angreb, der var ikke mange der var i stand til dette, dels på grund af projektilets størrelse, men også på grund af dets relative lille størrelse hvilket gjorde det umådeligt svært at se med det normale menneskelige øje, ergo måtte disse være vant til at kæmpe og reagere instintivt på flyvende objekter, slet ikke værst, men ikke desto mindre var han stadig rasende over disse 2 "dyrs" opførsel.
Alexander bevægede sig tættere på de 2 væsner og beskuede dem med sine magiske øjne og analyserede derved hvad de var istand til, en egenskab der gjorde ham særdeles god til at vælge og vrage blandt kandidater, og der var ingen tvivl om at han så potentiale i dem begge to, måden de begge reagerede på var bestemt heller ikke værst, de havde tydeligvis begge forstået at de stod overfor en potentielt overordnet, og viste at de skulle passe på hvad de sagde, det firbenede dyr forsøgte sig endda med smiger, en ting der kun kunne skabe et lille smil på Alexanders alt for kønne ansigt.
"Lad os få et par ting på det rene, der er ingen der kommer ind i inkvisitionen uden min tilladelse, der er ingen der trækker vejret i denne by uden at jeg har sagt god for det, og der er ingen der truer mine soldater. Jeg kan forsikre dem om at den mand de mødte var under vores normale standard og at han vil fortryde at han ikke efterlod skrammer på jer begge"
Sagde Alexander i en hård og autoritær tone der viste at det her var hans domæne og at han ikke ville finde sig i noget, han kiggede på Minotaurens sår og kunne ikke lade være med at glæde sig lidt til at antistoffet virkelig tog fat og begyndte at svie selvom det var en mindre sår.
Gortus Piv Norktus

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 10.01.2012 23:17
Gortus bøjede hovedet kort da han hørte hvilken hvem denne unge knægt var. ''Jeg undskylder på min vens og mine vejne'' sagde Gortus med en prøvende ydmyg tone, den var han dog ikke så vandt til da han bare talte som han ville derhjemme og i hans skov.
''Vi komme langvejs fra og har længe villet troppe op ved dere....jeg mener inkvisitionernes hovedkvarter som vel er deres... for at få en værdi for denne verden og nogle modstandere som er mere end simple skovtyve'' Sagde han i samme prøvende tone og så derefter ned af sin trøje som LIGE var blevet lappet, det stof som ikke var nået med ham var ætset væk så der nu var et stort hul. Derud over var en mindre irreterende kilden begyndt i såret.
Han kneb lidt med det højre øje da kilden tog lidt mere til.
''Jeg beklager også lige det med denne mur'' kom det roligt fra ham mens han små smilte lidt da han tænkte hvor let den var at smadre da han bare gav den et let stød.

You cant milk those!
Malaking Takot

Malaking Takot

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Speciel race

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 54 år

Højde / 110 cm

Sunny 10.01.2012 23:30
Malaking kunne tydeligt mærke at smigeren virkede på sin vis. Denne Schwartz, som han blev kaldt, faldt lidt til ro og virkede nærmest behagelig. Det med at virke behagelig var ikke ligefrem Malakings stærke side. Man skulle vænde sig til ham, før man på nogen måde ville kalde ham for behageligt selskab. Han regnede kun med at Gortus ville kalde ham for behageligt selskab, fordi de havde levet så længe sammen. Egentlig et meget underligt tilfælde at de to skulle gå sammen. Underligt at et skyggevæsen forbarmede sig over en kalv. De var jo lette ofre, især når de var væk fra flokken. Intet fornuftigt skyggevæsen ville angribe en hel flok minotaurer. Ligesom almindelige rovdyr, udså de sig de syge og svage, som ikke kunne gøre meget modstand mod et skyggevæsen, som for eksempel kalve. Minotaur jagt var dog ikke noget man som skyggevæsen ofte gjorde. Mennesker var langt lettere at jage. Ikke så hårdføre.

Malaking 'smilede' igen, da Schwartz sagde at soldaten ville fortryde at han ikke havde givet dem nogle skræmmer. "Jeg tror dog ikke at deres soldat kunne have givet os skræmmer. Frygt, Terror og Tvivl er mine navne. Frygt havde grebet ham inden for alt for kort tid." Han var ret overbevist om at soldaten ville på nogen måde kunne have givet nogle synlige skræmmer, i den tilstand han havde befundet sig i. Gortus' hud var meget sej, og det krævede alligevel en del at komme igennem det, og Malaking var meget hurtig. Fart og pludselig råstyrke var hans stærkeste våben, hvis man så bort fra at han kunne skræmme mangt og mangen fjende først, og få dem til at tvivle på dem selv.

Lavet af Jeff Spangler
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.01.2012 23:42
Alexander kiggede en smule mistroisk på dem begge, det var tydeligt at det firbene væsen var mere intelligent end minotauren som klodsede en smule rundt i ordene, dog virkede han ikke direkte uintelligent Alexander gættede bare at han ikke var vant til at omgås med mennesker, og slet ikke mennesker der var hans overmand, dog alt taget i betragtning klarede han det nu meget godt, endnu et godt tegn, inkvisitore kunne blive udsat for meget forskellige situationer og det var ikke altid at drab var den mest effektive måde at omgås et problem. Resultater er det eneste der betyder noget i Alexanders verden, men nogengange kunne et drab være direkte skadelig for et operation og hvis dette var tilfældet ville vedkommende blive straffet sådan som det altid havde været tradition.
"Jeg spurgte ikke om deres navne! Der er ikke noget der hedder frygt, terror og tvivl hos en inkvisitor, lige meget hvad han står overfor skal han kunne løse sin opgave"
Sagde Alexander med en hvis vrede i stemmen, han havde ikke brug for at blive belært omkring disse tre ting af et eller andet skyggevæsen der bevægede sig rundt på fire ben som et andet primitivt dyr, Alexander havde set alle 3 ting ufatteligt mange gange i blot de par år han havde været i inkvisitionen.
"Så i vil gerne være inkvisitore, og i følte at den bedste metode var at komme, true en af mine mænd og ødelægge mit hovedkvarter? God taktik"
Sagde Alexander så sarkastisk som det overhovedet var menneskeligt muligt.
Gortus Piv Norktus

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 10.01.2012 23:58
En sveddråbe faldt fra Gortus's pande og forsatte hen af hans mule hvor han tørrede den væk, den kilden han før havde følt havde nu udviklet sig til en lille men konstant smerte, ikke samme stadie som da energi kuglen strejfede ham før, men da den var konstant blev den mere og mere tydelig for ham, dog gemte han den stadig så godt som han nu engang kunne hvilket gik meget fint idet at det kun var let sved han viste nu, men han hade godt regnet ud at det med stor garanti ville blive meget værre, denne følelse mindede ham om hans første møde med giften fra en hipstæge, giften var en af de stærke her i verdenen dog var den ikke dødelig for minotaure heldigvis. Hipstægen var særdeles sjælden så der var ikke mange som kendte til den, men i gammel tid brugte man den dog til medicin, forklare nok hvorfor de er sjældne.
''Det min ven mener..er at han kender diffinationen af frygt..'' han tøv lidt og tog sig kort over såret, han vidste at det ikke ville dulme smerten men det kunne ikke ses af denne Hr Schwartz da det meste af muren jo stadig stod op.
''Og'' forsatte han med en bestemt stemme. ''at han gladeligt deler ud af hans forståelse af den''

You cant milk those!
Malaking Takot

Malaking Takot

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Speciel race

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 54 år

Højde / 110 cm

Sunny 11.01.2012 00:21
Hvis der var en der havde styr på frygt, så var det Malaking. Han kendte lugten, synet, smagen og lyden af frygt. Ikke sin egen frygt. Som et skyggevæsen, var frygt meget fjern. Et skyggevæsen havde sund fornuft og vidste hvornår det var dumt at angribe, men de blev aldrig grebet af frygt eller panik. Kolde væsner var de. Morderiske og forræderiske. Frygt, Terror og Tvivl var navne der var givet til ham af menneskerne. Navnet Malaking Takot var givet ham af Mørkelverne, hvilket stort set betød det samme. Hvert fald et navn på en som man ikke ville møde alt for ofte. Han kendte dog ikke kun til frygt, men stort set alle følelser. Han kendte deres former og farver, deres smag og dufte, deres kald og deres væsen. Han havde levet med dem hele tiden. Han kendte folks følelser, oftest bedre end de selv gjorde. Sådan havde han også oplevet det med Gortus, det store drog. Oftest om foråret, hvor Gortus blev utrolig pirrelig, og det kunne så let gå Malaking på nerverne. Det var nok det eneste tidspunkt at Malaking ikke kunne holde Gortus ud i mere end to timer.

Malaking kom med et vredt fnys, da Schwartz fortalte om at de ikke havde gjort det bedste førstehåndsindtryk, ved at skræmme end lille soldat så meget. Det var tydeligt at soldaten ikke havde været vandt til minotaurer og skyggevæsner i løbet af sin tid, men det skulle han nok få rigelig med mulighed for. "Jeg finder mig ikke i at blive fornærmet, hr. Overinkvisitor. Det var den eneste grund til at jeg kunne se hvorfor jeg ville true ham. Det med væggen var selvfølgelig uheldigt, deres excellence." En lille afslutning med lidt smiger igen. Der var en tydelig vrede i luften. En besk lugt, og en bitter smag. Rødglødende og rumlende. Nok ikke noget de andre opfattede på nogen måde. Det var kun noget Malaking opfattede. Han var vandt til det. Han havde altid levet med det.

Lavet af Jeff Spangler
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 11.01.2012 12:26
Alexander kiggede irriteret hen på minotauren, det lod tydeligvis til at han ikke forstod hvad det var Alexander prøvede at sige, han overvejede om han måske skulle prøve at tale langsomt og bruge korte lette ord så dyret kunne følge med, han lod dog være. Han valgte dog at lade være da han ikke så noget gavn fra dette, der var jo ingen grund til at mere af hans smukke bygning blev smadret.
"Jeg er udmærket klar over hvad det er han mener, uden at de behøver forklare det for mig!"
Sagde Alexander irriteret, han havde bestemt ikke tænkt sig at nogen af de to skulle belære ham om noget når det gjaldt hans arbejde. Alexander kunne muligvis ikke smage frygt som det firbenede dyr kunne, men han kunne se det i folks øjne med lethed, en ting der kom ham naturligt efter at have set det så mange gange.
"Og hvad så hvis de blev inkvisatore og en overordnet fornærmede dem! Jeg kan forsikre dem om at der kommer tidspunkter hvor jeg fornærmer dem"
Sagde Alexander spørgende, det var vigtigt at vide hvordan folk reagerede under forskellige situationer, og indtil videre så deres chancer bestemt ikke dårlige ud angående eventuel optagning i inkvisitionen.
Gortus Piv Norktus

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 11.01.2012 19:33
Gortus fik et let smil frem, Schwartz var måske ikke så dum som man kunne forstille sig på angående hans højde, men Gortus fornæmmede også at han selv blev undervuderet nu, Malaking var nok den mere veltalende, men det var nu ham selv som var den som søgte viden og studerede af de to.
''Mange krystallianere forstår ikke hvad et skyggedyr er så omforladelse'' sagde han venligt og pressede grebet og såret han havde fået fra det som Schwartz havde hyret imod ham. Smerten var voksende og føltes som om at der var hærmyre som kravlede rundt inde i ham omkring såret og bed og flænsede hans kød, for enten at skrælle ham for mad til vinteren eller for at bo i ham.
Han vaklede kort og forsvandt fra hullet han havde lavet i et snes tid, han stønnede kort og tørte sig for panden. ''Ikke værst det her skyts'' sagde han kort og lavmeldt og rejste sig op igen.
''Hvis vi får den ære at blive Inkvisatore hr Schwartz... er vi godt klar over at på vi ikke vil blive skilt fra rekrutter med det samme da vi efter al sansynlighed skal havde den samme fornuft indplantet som de lære'' sagde han bevidst. Gortus havde læst lidt om hvordan et rangsystem var i hæren og lign, ikke at dette var herren eller noget, men de brugte vel ikke en meget anderledes metode end hvad lysets dronnings hære havde. Selvfølgelig måtte trænningen være noget hårder end hvad en almen soldat blev udsat for, Inkvisatorene var jo Eliten af soldater her i landet.

You cant milk those!
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12