Lestat 15.03.2011 18:55
Ulvefløj er fløjen i RT-gruppens borgen, som er tilegnet de nyankommne varulve.
Ulveklanen er en del af RT, men mere eller mindre selvstændig, så der skal ikke haves tilladelse fra Samson, før Ulveklanen kan gøre noget i samlet flok. MEN hvis RT beder om hjælp til noget, skal vi alligevel sørge for at de får den hjælp de ønsker!

Mindste krav for optagelse i ulveklanen:

[list]
Færdigheder

• Sværdkamp: 0[/*:m]

• Kamp med bue/pil: 0[/*:m]

• Kamp med tunge våben: (økser, el.lign.) 0[/*:m]

• Kamp uden våben: 5[/*:m]

• Styrke: 5[/*:m]

• Smidighed: 5[/*:m]

• Intelligens: 5[/*:m][/list:u]

Racen skal være Varulv

Mindste alder for varulve er 16 år!
    Hvis det er en familie af varulve, kan der godt blive aftalt noget. pm mig!

Rangorden
    [list]

• Alphahan - Lestat[/*:m]

• Alphahun (samlivspartner) - Alice[/*:m]

• Jagtleder - Raven[/*:m]

• Underdog - [/*:m]

• Hvalpe - [/*:m][/list:u]

ALLE vil starte som Underdog, da de først skal lære hvem der bestemmer, hvis de ikke allerede har det. Men de skal også gøre sig fortjent til at komme op i rang.
    Hvalpe - Det er dem jeg selv laver aftaler med.

Listen bliver løbende opdateret.

For mere info, jeg ikke har skrevet her, send mig en pm..

//Lestat//

Info om RT

Først, vil jeg lige fortælle hvad banden egentlig går ind for. Har gennem tiden fået stillet dette spørgsmål, da folk undrede sig. Jeg indså, at jeg ikke havde sagt nok omkring dens gøremål, så her kommer der et kort overblik, samt en uddybende forklaring.

- Selvstændighed
    - Respekt opnåelse
    - Sammenhold

Medlemmerne følger hverken Lysets Dronning eller Mørkets Lord. Det er en slags "neutral magt", som kun har magt fordi banden er i besiddelse af deres sammenhold. Banden er som en slags "balance" i landet, sådan så det hverken bliver for "godt", eller for "ondt" i landet, men sådan så der er nok af både orden og kaos. De medlemmer der er i banden indtil videre, er særligt udvalgte - både efter evner, men også som generelle rp'ere. Samsons opfattelse af landet her, har altid været, at der var for mange der ikke kendte deres plads i samfundet, og at de fleste manglede respekt til fremmede, eller bare i det hele taget kriminelle folk - deriblandt Samson. De tager simpelthen ikke vare for deres eget liv med omhu, i værdsætter ikke deres eget liv, men sætter det simpelthen på spil ved at fremstå med en provokerende tone, og lægge op til fight. Desuden, bliver evnerne trænet i banden og der kan opstå træning hvor medlemmerne kæmper mod hinanden for at forbedre sine færdigheder.

Banden har tilholdssted (base) i Borgen på Toropolis Isla. Desuden er Bordelhuset også blevet opført, med skarp overvågning fra dem.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________
    Krav, som jeg gerne ser opfyldt inden ansøgning

Din Char
    - Din char skal ikke følge hverken Lysets Dronning, eller mørkets Lord.
    - Din char skal kunne acceptere Samson som sin leder.
    - Din char ses helst som over 16 år.
    - Din chars færdigheder i "styrke" eller "kamp uden våben" skal helst være 6+. (Om ikke andet bare en af tingene opfyldt på 7+ point)
    - Din chars færdigheder i evner (om ikke andet bare den ene) skal være 6+.
    - Din char skal kunne arbejde sammen med de andre medlemmer uden tøven.

Dig som RP'er
    - Som rp'er skal du være åben for kreativitet og være klar til at udfolde dig i dine skrivefærdigheder, for at få mest mulig spænding i spillet. Det er ikke et krav at der bliver skrevet hele romaner, men så længe at det er 6+ linjer, og der er nok information i indlægget, er det udemærket.

Du skal forvente, at der bliver taget et kig på din chars profiltekst og forvente, at der vil blive vurderet i forhold til resten af banden.
    _________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ved optagelse

- Det forventes at kravene  fra "Krav, som jeg gerne ser opfyldt inden ansøgning", stadig vil blive overholdt.
    - Du får automatisk et bandelogo i din chars avatar.
    - Vil du have at din char får en "ordentlig" optagelse i banden og vil arrangere optagelsen ingame, henvend dig til mig.

Som medlem får du:
    - Mulighed for eget værelse på Borgen på Toropolis Isla.
    - Adgang til køkken
    - Mulighed for at kunne bære bandetøj (bestående af lang sort kappe til mænd, og en mindre en til kvinder, begge med bandesymbolet på ryggen.)
    - Adgang til våben mm.
    - Træningsmuligheder
    - Og forhåbentlig en hel del flere muligheder for, at din char bliver sat ind i en masse spændende ting, som vil gøre det interessant for dig som spiller, at blive medlem.

Hvis det kan ske, at du ikke føler at du har nogen chars lige pt. der passer ind, men gerne vil have en char alligevel der kommer til at passe ind, kontakt mig over pm, eller skriv i dette emne.

kunne ikke have sagt det bedre selv..

ps:. Lestat står under Samson, da det er Samson, der er leder af RT. Og det er ham der har givet tilladelse til at Lestat kunne danne denne Ulveklan.