Xenix trådte hurtigt ind gennem palæets store døre, og ind i hallen, hvor kaminens varme endnu ikke havde indfundet sig. Hurtigt så hun sig om før hun rømmede sig,
"Saia!" snærrede hun med en hæs stemme, og i det samme kom en halvbuttet stuepige løbende, faktisk palæets første og eneste ansatte. Hurtigt tog Saia fat i Xenix's store hvide pelsfrakke og trak den af, hvilket afslørrelse Xenix's blodindsmurte arme og bryst, som den store sorte kjole lod være bare.
"Er mit bad klar?" spurgte Xenix hurtigt og så ned på Saia som forsigtigt nikkede, mens hun tog imod handskerne og huen der matchede pelsfrakken.
Langsomt trådte Xenix op af den solide marmortrappe i hallens venstre side, og fortsatte ind ad den første dør på hendes venstre hånd, hvor der i rummets bagerste ende stod et stort kar, skårret ud af hvidt sten, og op fra det stod en ualmindelig tyk damp samt en duft af lyng. Xenix trak lidt på smilebåndet, Saia havde været præcis med hendes bad, ellers havde hun bare hældt kogende vand i karret følgende for at holde det varmt.
Hurtigt tog hun den store sorte kjole af og smed den den uden hensyn på gulvet for derefter at slentre ned til det store kar, som hun langsomt sank ned i. Det varmede med det samme, og det størknede blod farvede roligt vandet lyserødt. Xenix så utilfredst ned på det, havde den satan af en mandsperson ikke kæmpet imod da hun skar halsen over på ham, ville hun ikke være blevet så beskidt, men arbejdet havde været nødvendigt, netop dét mord havde givet godt, og Xenix havde brug for pengene efter at have opkøbt og renoveret palæet samt ansat Saia.
Xenix åndede tungt den tykke damp ind og lod sig henfalde i en lettere trance, hvor hun ikke tænkte på noget specielt, men hvor hun fandt indre ro, lige hvad hun mest havde brug for efter en lang dag.
Efter et par timer rejste hun sig, vandet var blevet halvkoldt og hun havde mest af alt brug for søvn. Hurtigt slog hun det fremlagte håndklæde om sig, og stoppede op udenfor badesalen
"Saia!" snærrede hun endnu engang og ventede få sekundter før stuepigen igen kom rendende
"Du kan tømme karret og rense min kjole, jeg får ikke brug for dig mere idag!" sagde hun så, denne gang mere venligt, før Xenix gik videre ned ad en lille gang, og op af en vindeltrappe, der førte op til hendes sovekammer i palæets eneste tårn, hvor hun lagde sig i den store himmelseng og kort efter faldt i søvn.
// Sover
"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"