AWESOME :lol:
1) Hvorfor er hun så nysgerrig angående livet over havoverfladen?
- Fordi Isis generelt er meget nysgerrig af natur, og fordi hendes familie altid har fortalt hende om overfladen.
2) Er hun multisproget, eller taler dybvandsfolket blot en forvrænskning af krystalinesisk?
- Isis snakker både dybhavsfolkets særlige sprog som typisk består af lydbølger, men også kan lyde en smugle som sang, og så snakker hun selvfølgelig krystalliansk, som de også bruger under vand.
3) Kulde eller varme?
- Kulde, helt bestemt, Isis lever på så dybt vand at hun er vant til noget nær minusgrader
4) Har situationen, hvor hun har måtte slås for sit liv, været aktuel i hendes liv i vandet?
- Ak ja, men det har hovedsageligt været hvis hun har fjollet sig væk fra resten af dybhavsfolkets 'teritorium'.
5) Hvorfor har hun så mange ben i næsen? (Altså, er det miljømæssig tilvænning grundet hakkeordnen under vandet?) - Det er den måde hun er opdraget og opvokset med. Hendes slægt har altid været meget lige ud, og ikke rigtigt lagt fingre imellem ^^