Hendes bare fødder begraves i den nogle centimeter dybe sne, men hun er ligeglad. Hun kan jo ikke mærke kulden.
Venus 21.12.2008 16:43
Venus lander ret præcist midt i lysningen efter en kort lfyvetur over skoven. Den er så køn om vinteren, når der er glitrende sne alle vejne. Lige nu glitre den bare ikke så meget, for det ved at være mørkt.Hendes bare fødder begraves i den nogle centimeter dybe sne, men hun er ligeglad. Hun kan jo ikke mærke kulden.
KraveKage 21.12.2008 16:47
kravenoh kommer gående i den kolde sne han haraldrig før set alt det hvide halløj noget
han ser lidt længer fremme og for øje på noget rødt
et lille smil kommer frem på læben af ham han går stille hen imod det
røde skær han kan se længere fremme
Venus 21.12.2008 17:09
Sneen giver sig et sted bag hende. Det er nok bare et dyr, men hun holder lidt mere øje nu. Hun er ikke bange og sætter sig roligt ned, hvor hun står og ser sig omkring. Et dæmpet, fraværende smil kommer frem. KraveKage 21.12.2008 17:12
han kommer noget tætter på venus han står nu1 meter væk fra hende han står nu bare og ser på
hende havde troede først det var en anden da han så hende
Venus 21.12.2008 17:18
Da Kravenoh omkring 3 meter fra hende, vender hun hovedet. Den knasende, knirkende lyd af sne, der gav efter, var kommet lidt for tæt på. Fra det punkt har hun bare fulgt ham med blikket uden at sige noget. Hun siger heller intet, da han stopper op. Først lidt efter lægger hun hovedet lidt på skrå og siger stadig smilende: "Jeg havde ikke regnet med at se nogen herude på det her tidspunkt..." Ikke at hun er vred over, der er dukket nogen op. Hun synes bare, det er sært.Så rejser hun sig og svæver et par sekunder over jorden, mens hun bare ser på den fremmede. Så flyver hun op ad og væk hen over trætoppende.
//out
Slettet Bruger 08.02.2009 20:39
Han står forpustet med en kort sværd i hånden. hans hår hænger ned over hans øjne mens han støtter sig til sit sværd. han har taget sin trøje af da han mener det er lettere at trræne uden trøje på. han sukker lidt mens han fægter lidt igen. han øver sig utrolig meget på sine blokader da han har det svært med at kunne træne sine angreb på intet. selvom han er blind har han svært da han jo ikke ville ramme noget eller blive blokeret af noget. hvorfor blev man også født blin tænker han lidt selvom han for det meste ikke har noget imod det. han sætter sig udmattet på jorden. Muri 08.02.2009 20:58
Murizz kommer stille gående, med blikket vendt mod jorden og armene lagt over kors. Hans kinder er drivvåde, efter alle de tårer der er gledet ned af dem. Hans bluse og bukser er en smule beskidt, efter Meier skubbede ham ned af hesten.Han lægger ikke rigtig mærke til andre, da han går lidt i sine egne tanker.
Slettet Bruger 08.02.2009 21:01
"Hey hvem er der?" spørger han og vender sig om mod Murizz. han stirrer imod Murizz. han ved at han er der men han kan bare ikke se ham. hvem mon det er? ven eller fjende? tænker han. han kan dog lugte en smule saltvand. så han mener at enten svedte personen eller så græd den. han står med sit sværd i hånden og sænket så det næsten rammer jorden. (er for kort til at ramme jorden) han står og venter på den fremmede til at svare på hans korte spørgsmål Muri 08.02.2009 21:06
Han løfter hurtigt hovedet, med blikket vendt direkte mod Therato."Øhm .. Jeg ..." han siger ikke mere, men ser bare på ham. Han lægger så hovedet let på skrå, da han hører hans tanke.
"Jeg tror ikke ligefrem du kan kalde mig fjende .." siger han kort og bider sig let i læben.
... Jeg har aldrig gjort nogen fortræd, hele mit liv .. tænker han bare.
Slettet Bruger 08.02.2009 21:19
"okay" siger han stille og rolig han sætter sig igen og ligger sig ned på den kolde skovbund med sin bare overkrop. "jeg ville bare være sikker" siger han og smiler. hvor gammel mon han er? tænker han for sig selv men lader være med at bruge sin evne til det. "Hvad hedder du?" spørger han Murizz mens han kigger op i træerne som ikke har nogle blad på grene. Hans sanser er lidt skærpede pågrund af natten så han kan tydeligt høre og lugte Murizz. Muri 08.02.2009 21:24
Han betragter Thetaro lidt. Han hører godt hans tanke, men undlader at kommentere det."Mit navn? Det .. Det nægter jeg at fortælle dig, før jeg ved om du er en af de tingester, der har tænkt sig at torturere og voldtage mig, eller bare en almindelig ting, der ikke har tænkt sig at gøre en flue fortræd ..," siger han kort og smiler skævt. Han holder fortsat blikket på ham. Kort efter tørre han tårene væk fra kinderne, men der glider bare flere ned.
Slettet Bruger 08.02.2009 21:27
han rejser sig op og går hen til Murizz. han lader sværdet ligge. "må jeg?" spørger han og rækker hænderne ud mod ham. han vil mærke for at finde ud af hvordan han ser ud. han ser tomt imod ham. vinden trækker let i hans rodede hår som ikke lige klædte hans families stil. han smilte lidt og holdt bare hænderne ved siden af hans hoved og ventede på et svar. Muri 08.02.2009 21:31
Han stirre på Thetaro, med store øjne, da han går hen til ham. Han ser så kort på hans øjne, før han smiler skævt. - Hvis man er blind, kan man vel ikke gøre så meget mod ham, vel?"Øhm .. Ja .. tror jeg ..," siger han bare. Han skæver kort til hans hænder, før han ser på ham igen.
Slettet Bruger 08.02.2009 21:41
han famler om hans ansigt og en smule ned af hans krop men ikke så meget igen. han ser mod ham og smiler. "af det jeg kan mærke er du faktisk en pæn dreng" siger han og smiler glad. hans evne aktiverer sig igen automatisk. "Øhm... hedder du Murizz?" siger han og bliver han en smule flov. "det er faktisk et pænt navn" siger han. Muri 08.02.2009 21:46
Han kniber kort øjnene sammen, i den tid han rører hans ansigt. Han åbner så øjnene igen og smiler svagt skævt, efter hans første sætning."... Tak..," siger han lavt. Hans smil forsvinder hurtigt igen, da han siger hans navn.
"Hvor .. ved .. du det fra?" spørger han kort, og rykker sig lidt tilbage. Han stirre lettere skræmt på ham.
Slettet Bruger 08.02.2009 21:48
han går lidt tættere på Murizz og sætter sin hånd på Murizzes hjerte. "jeg tror det var dit hjerte der afslørede det" siger han og smiler kort. han flytter lidt af hans hår fra ansigtet så man virkelig tydeligt kan se hans blinde øjne. han sukker lidt da han ved at det måske skræmte Murizz lidt at han gættede hans navn. han vender sig lidt om og går lidt mod hans ting igen Slettet Bruger 08.02.2009 21:55
"det er en medfødt evne" siger han og sukker. "hvis jeg vil kan jeg se ind i din fortid. godt nok kun en måned men jeg kan heller ikke lide at bruge den da dem jeg gør det imod bevidst for det den følelse af at de bliver tømt. nærmest når man bliver tømt for blod, og derfor har man givet min evne navnet vampyrets blik" siger han og sukker dybt. det hele siger han mens han vender ryggen til Murizz. han tar sin silketrøje på så man kan se at han kommer fra en rig familie. han samler også sit sværd op men stiller det så op af et træ. Muri 08.02.2009 21:59
Han bider sig let i læben, og vender blikket mod jorden. Han sætter sig lidt efter ned på knæ."Den perfekte forklaring for Meier, om hvorfor jeg ikke kan lide at bide folk .. og nu er han væk..," mumler han. Han tørrer igen tårene væk fra kinderne, men kort efter glider der flere ned.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet