Spørg Spike!
Derag 13.08.2008 19:45
I kender proceduren. Naíshca 13.08.2008 20:06
Well.. Så vil jeg være den første! :3- Hvad synes han om Naíshca? dx
- Hvorfor valgte han at hjælpe hende, inde i fangekælderen?
- .. Synes han alligevel, at hun var stærk, da hun blændede ham?
- Har han tænkt sig at forfølge hende?
- hm o.o Hvis han fik fat i hendes datter, og Sas, hvad ville han så gøre ved dem?
- Kunne han finde på, at bortføre datteren, blot for at få ram på Naíshca?
- Hvis han fik muligheden, dræbte han hende så?
Here we go!
Naíshca Sia Niakaro
Derag 13.08.2008 21:04
0o Jeg starter bare fra toppen:- Egentligt syntes han at hun er en smulle vammel og afskyelig - noget med alle de der varme følelser og sådan, som han jo ikke forstår.
- Ser du, når der bliver frigivet lys energi ind i hans system, bliver hans kontrol over sin væske svækket, og han mister styrke. Så i sin sølvform hvor han ikke kan tage fysisk skikkelse er han ikke i stand til åben kamp. Hvilket han dog heller ikke har brug for. Han får sin styrke tilbage igen ved at drikke blodet fra levende væsner. Det ved jeg faktisk ikke hvorfor jeg skrev... Faktisk var han bare en smulle taknemlig, og mener at man får en tjeneste for en tjeneste.
- Ja! Han blev overrasket, selvfølgelig syntes han jo stadig at han er stærkest, og vil nok ikke falde for det samme trick to gange, men han har en ny smulle ærefrygt overfor hende.
- I den grad
- Pine, plage of sandsynligvis torturere dem, måske for at opnå noget fra Nai, eller bare fordi han syntes det er sjovt at se folk lide, og folk der lider fordi andre folk lider.
- Nok ikke meningsløst, men det har jeg ikke rigtigt tænkt over. Han er mere en person, der går efter personen han er ude efter, frem for alle andre.
- Nej, han vil hellere sætte hende endnu en skræk i livet, og fortsætte med at plage hende. Du slipper nok aldrig af med ham =D
Alwyn 26.08.2008 21:45
Skal han nogensinde have sin hukommelse igen ? o0o Derag 29.08.2008 20:56
Gradvist, så jo mere han genkender, jo mere kan han huske om den enkelte ting. ^'^'^ Alwyn 29.08.2008 21:00
o0oJa så...
Umm hvad skal man spørge om.. hømm hømm ..
Hvis han var i vor tid, hvad ville han så arbejde som ?
Derag 29.08.2008 22:30
Utænkelige undergrundsjob: LejemorderTænkelige normale jobs: ... Advokat? Naah... Måske mere mekaniker eller tekniker-ingenør agtigt... Nej! Helt klart advokat! Den slags der flær sine modstandere for alle deres penge, og også er god i en retsag!
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet