Ved en fredfyldt sø

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.03.2008 11:14
Samson kommer roligt gående. Han havde sine hænder begravet i lommerne, og hovedet var rettet mod jorden, som sædvanlig. Han behøvedes ikke at kigge op, for at skulle passe på hvad han gik ind i, da han mærkede hvor de forskellige træer, var i forhold til ham, via sin evne.
Hans hat skyggede for næsten hele hans ansigt, lige pånær hans mund.
Hans mund tydede ikke på noget bestemt humør.
Skoven omkring ham var rolig, og det kunne Samson godt lide, da han begyndte at bekymre sig lidt, omkring sin egen sikkerhed. Men en tanke sagde ham også, at han skulle tage det roligt, og bare tage det som det hele kom. Man kunne jo ikke gøre andet... andet end at finde ud af nogle oplysninger om sin fjende?
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Tetrez Xile

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 06.03.2008 11:21
Tetrez ligger under et af træernes prægtige skygger, hvor han normalt ellers ikke ville være.
Han havde fødselsdag for få dage siden, som han så er kommet for at tænke over. Hvorfor folk har denne fødselsdag og om han var den eneste der ikke kan fordrave det med kage og sang...
Han sidder og kigger op på himlen med disse tanker, før han høre fodtrin bag sig, i skoven.
Han hæver et øjenbryn, hans blik kiggende svagt over hans skulder.
Trækker dog blot i skulderne og fortsætter tankerne, rimelig spredt ud på jorden.

(Undskyld tog lidt tid xD skulle lave te)
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.03.2008 11:27
((I orden ^^ Har du fri nu, eller har du ikke været i skole Roald? :P))

Samson fortsatte sin gang, og stoppede ved kanten af søen. Han fornemmede nogen, i nærheden.
Han spejdede lidt udover søen, inden han drejede sit hoved, ganske stille, og så på Tetrez ud af øjenkrogen.
*En der nyder livet?* Tænkte Samson og hævede det ene øjenbryn en smule.
Samson smilte svagt, men da Tetrez tilsyneladende ikke havde i sinde at gøre noget, lod Samson bare som ingenting.
Hans aggression havde lullet af, efter at have myrdet Kiyori, hvilket han længe kunne have tænkt sig at gøre, og nu var det gjort!
Men dette drab havde også medført diverse tanker, eller.. Det var Toms skyld at han havde fået dem. Han vidste ikke at Cassa kunne have i sinde at komme efter ham. Så.. nu var det vel bare at finde ud af noget mere... om Cassa? Men hvor?
Samson skævede atter lidt til Tetrez.
*Ved han noget?*
//Nova \\

Tetrez Xile

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 06.03.2008 11:37
Tetrez med armene bag nakken og krydsede ben, mens han godt kan mærke han bliver kigget på.
Han er dog rimelig lige glad. Hvis han vil kigge på et monster som ham er det okay. Bare han ikke kommer over og forstyrrer mig i min fred tænker han koldt og lukker sine øjne, selvom det røde demoniske ikke har noget øjenlåg.
Han sidder med en af hans fingere og skrabber mod træets bark som han sidder mod, med hans adle sværd lagt skånsomt ved hans sidde, uden at komme ud for hans bliks rækkevidte.

(Jeg har fri ^__^)
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.03.2008 11:45
((yay xD har jeg også ^^ men skulle lige høre, om det var et frikvarter du skrev i, eller sådan noget.. for ellers så kunne vi jo ikke skrive i så lang tid igen :P ))

Samson betragtede lidt denne fremmede mand, som så yderst mærkelig ud.
*Folk bliver da også mere og mere anderledes!* Samson trak ikke en mine, men vendte sig blot helt rundt, så han stod med fronten direkte mod Tetrez.
Han begyndte at tage nogle få skridt derover af, og stod nu tæt nok til, at man ville kunne snakke med hinanden. Det vil sige, ca. 8 meter derfra.
Samson stod et øjeblik bare og kiggede på ham, indtil han fik formet sine ord ordenligt.
"Jeg bliver nødt til at spørge dig, om en lille ting, hvis du har i sinde om at svare?" brummer Samson lettere koldt, men også med en lidt spørgende tone, da sætningen blev fuldendt.
//Nova \\

Tetrez Xile

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 06.03.2008 11:55
Tetrez bider sine tænder lidt sammen over at han bliver forstyrret alligevel.
Men sukker blot og skimter is koldt op på Samson med det røde øje. Varmt med det blå.
Han tilter hovedet lidt og lytter til ham uden at nyde et eneste ord.
"At svare er simpelt nok. Og det kunne hjælpe hvis du havde taget noget over kroppen. Selvom jeg alligevel ikke ville have svaret. Så nej. Jeg har ikke i sinde at svare dig overhovedet..." svarer han og holder blikket på Samson, ventene på reaktion fra ham.
Barken i træet bag ham er begyndt at bløde harpiks.
Han hæver et øjenbryn og tager sin finger frem for at se hvad det var. Han trækker på skulderne og slikker fingeren af, hvorefter han krydser hans arme over hans brystkasse og fortsætter sit blik på Samson.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.03.2008 12:03
Han rynker let på næsen. Dette var åbenbart ikke så simpelt igen, som Samson selv havde regnet med!
*Argh! Jeg forstår ikke at jeg gidder at spilde tid på det her!?* Samson trak ikke en mine.

"Trist..," Brummer Samson bare, og ser koldt tilbage på ham. Han tog sig ikke noget af Tetrez's kommentar, omkring sin bare overkrop. Samson selv, ville jo bare få det for varmt, hvis han endelig fik en trøje på, eller lign. Sådan var han bare! Han var ikke glad for det nej, men han havde da vendt sig til det helt fra start!

Samson kommer så i tanke om en anden metode, eller.. ville den virke? Der var kun en måde at finde ud af det på.
Han lader langsomt sin hånd glide ned i en af lommerne, og fisker en diamant op af den. Han ser kort på Tetrez, inden han atter ser på diamanten, som han havde fået fra Meier, eller.. en af alle de diamanter! Og dem havde han fået, via en lille bytte handel.

"Kunne.. denne lille sag hjælpe lidt?.... Monstro?" Samson hæver let det ene øjenbryn, og ser lidt ned på Tetrez. Samson har godt fat i diamanten, både med sin manetiske evne, og så fysisk. Han vidste jo ikke hvad Tetrez havde i sinde at gøre!
//Nova \\

Tetrez Xile

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 06.03.2008 12:15
Tetrez hæver simpelt et øjenbryn, før han skubber sig op fra træet, før harpiksen ville løbe ned ad hans ryg.
Han fnyser en enkel gang og skubber lidt af sit rimelig feminiske pink/hvide hår til siden fra hans øjne.
"Bestikkelse.. andet trin i grådheden. Næste trin er altid at true folk.. og til sidst knælling og gråd.. usselt.." siger han infomerende og vist til Samson.
Hverken på en kold måde eller irretterende, siden han ikke kan føle hvordan hans tonefald er.
Han bøjer sig ned og kigger på diamanten. Han fnyser endnu en gang og rejser sig op og krydser sine arme atter.
"Materiale gaver er intet. Jeg har ikke brug for dette glas. Ej dens værdier. Jeg har ikke brug for andet end mit tøj og krop." siger han og kigger på Samson, ventene på hans reaktion denne gang.
Det undre ikke Tetrez hvis det måske ville være lidt støddende det han sagde, men han er yderst kold over for andres meninger..
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.03.2008 12:20
Samson ser med et gennemtrængende blik på Tetrez.
"Du er udholdende..," Mumlede Samson og skævede lidt hen af jorden, inden han atter så på ham igen.
"Og ja.. Vold kunne godt for mit vedkommende bryde ud, for at få de oplysninger jeg vil have.. Men tilsyneladende ikke denne gang, da du er lidt for mærkværdig til det pjat!" Samson kniber let øjnene sammen, og lægger diamanten tilbage i lommen igen.
"Men hvis jeg får de oplysninger, vil jeg lade dig være i fred? Ellers ikke..," Samson smilte et lille koldt smil, inden hans ansigt atter blev neutralt.

Samson havde godt selv bemærket, hvor meget Tetrez egenlig havde imod, at Samson ikke havde så meget tøj på. Men Samsons mente, at det kunne være Tetrez's eget problem! Ikke hans!
//Nova \\

Tetrez Xile

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 06.03.2008 12:28
Tetrez hæver et øjenbryn og misser lidt med blikket.
Sukker så og for fokus igen på Samson.
"Meget vel.. hvad er deres så trængende spørgsmål så..?" spørg han nobelt som så ofte, samt rank i ryggen, nærmest som en butler.
Vinden omkring dem blæser drilsk Tetrezs hår ned foran hans øjne som han ellers lige havde fjernet, med en fulgt let lugt af søens vand.
Søen giver også en mindre rislen fra sig i det bølger bliver blæst i dens vande.
Han kommer til at ånde lidt for dybt ind efter at skulle til at sukke, over situationen med håret.
Men han begynder så at hoste på grund af alt for meget frisk luft.. ikke alt for sundt for ham i størrer indtagelser..
Han rømmer sig lidt og svinger sit hår tilbage og kigger så op på Samson igen.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.03.2008 12:32
Samson smiler roligt til Tetrez, inden hans ansigt atter bliver alvorligt.
"Nuvel.. Jeg ville blot høre om, du kendte noget til en mand vednavn Cassa, og hvis du gjorde, hvilken vide du så havde omkring ham?" Samson misser let med øjnene, men havde et skarpt blik hvilende på Tetrez.
Han regnede ikke Tetrez som en slags ven, men om han var fjende, vidste han heller ikke. Derfor måtte han stadig være lidt på vagt, hvad der så end ville kunne ske.
En let brise kølede skoven lidt ned, hvilket Samson fandt lettere tilpas ved.
//Nova \\

Tetrez Xile

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 06.03.2008 12:42
Tetrez ville have mærket en flamme blive antændt hvis han havde følelser til det, over at hører navnet af en.. lys vogter. Dronningens fædders vagter.
Han kigger til sidden lidt irretteret og fnyser igen.
"Javist.. jeg havde nær angrebet ham i nogle ruiner, før jeg fandt ud af han var en af lysets vogtere. Jeg have gjort det af med hans lille veninder hurtigere.." kommentere han nedladende til sig selv og sukker.
Ryster svagt lidt hår væk igen og kigger så op på Samson.
"Jeg ved ikke meget om ham. Kun at han har en tvillinge bror som ofte holder vagt på platformen.. Jeg har ikke gidet at udsøge ham sidden jeg ikke har brug for ham.. Men hvis de finder ham tror jeg gerne han vil svarer dem. Med mindre du ikke er på side med mørkets lord.." forklarer han og stillerl sig lidt formelt og kigger stadig på Samson, lidt tungt.
"Andet ved jeg ikke.." skyder han ind og går langsomt forbi Samson, hen mod søen.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.03.2008 12:47
Samson nikker let, og ser lettere spørgende på Tetrez.
"En tvillingebror? Og han er på mørkets lord's side?" Han smiler roligt.
"Og han er lysets kriger! God mix..," brummede han i ironi, og himlede let med øjnene.
"Hvad er tvillingebroderens navn?" Samson lagde sine arme over kors.
*Jeg har ikke set denne mørkets lord, så så længe jeg ikke har set ham, vil jeg ikke følge ham.. Men hvis jeg så ham, så ville jeg nok gerne.., Men går denne tvillingebror med på den?* Samsons blik fulgte Tetrez, idét han gik forbi ham.
Samson var ikke sikker på om Tetrez gad at svare på dette spørgsmål.., Men det tog vel engen skade af at prøve? Og så selvfølgelig, stadig at være på vagt!
//Nova \\

Tetrez Xile

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 06.03.2008 12:50
Tetrez vifter med hånden over skulderen.
"Jeg ved ikke hans navn" svarer han let råbende, da han er nær søen.
Han sænker sin arm igen og sætter sig ved vandets kant, dog stadig i skyggerne af en grund..
Bliver blot stille igen.

(Jeg kunne have logget på Feanor hvis han ikke sad i frys xP)
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.03.2008 12:54
Samson nikkede roligt, og tog plads forneden af et af træerne i skoven.
Han fulgte Tetrez med blikket, da han gik ned mod søen, og lod så sit blik glide tilbage ned i jorden.
*Lysets kriger.. ja det vidste jeg godt.. en veninde? Freyja? Det var det Tom nævnte! Hun ville slæbe Cassa med sig.. Altså.. han har nok en svaghed overfor Freyja, hvis der nu sker hende noget??* Samson begyndte at tænke, og idét han begyndte på det, begyndte han også at massere sine tindinger.
*Forbandede Cassa!* tænkte han halvgnavent.
Samson sad bare stille for sig selv, og sagde ikke en lyd, andet end en let tænkende brummen.

((okay xP Så må det jo så blive en anden gang XD))
//Nova \\

Tetrez Xile

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 06.03.2008 13:00
Tetrez sidder ved søen i lidt tid. Dog i det tiden langsomt går, begynder lyset at rykke svagt på sig.
Han når at flytte sig med træets skygge men glemte reflektionerne i søen.
Stråler spejler sig mod hans overkrop så der begynder at komme sort røg af en grund.
Tetrez choker op idet han hører og mærker at hans tøj nærmest er ved at brænde af solens lys.
Han stormer op og tager få skridt længere ind i skyggen, før han forsvinder i et flash af røg. Han dukker op bag træet som Samson sidder ved og sukker lettet op.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.03.2008 13:05
Samson sidder og grubler i noget tid, og hører at Tetrez pludselig befinder sig nær ham, idét han næsten lige var gået væk fra ham. Han rykker lidt på sig, og ser ombag træet, hvor Tetrez flashede hen.
Han betragter ham lidt, inden han så lettere spørgende op på ham, og med et lidt mistænkeligt blik.
*Hng?*
Hvad skulle dette forestille? Samson var nu ikke sikker på om han skulle blive siddende, eller om han skulle rejse sig, så han valgte at blive hvor han var.
Han satte sig langsomt på plads igen, og træets stamme skyggede for Tetrez's skikkelse, så Samson ikke længere fysisk kunne se ham, men til sit held, kunne han mærke ham.
//Nova \\

Tetrez Xile

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 06.03.2008 13:19
Tetrezs brændmærke samler sig langsomt igen, væv for væv.
Det ligner nærmest det er tråde af skygger der trækker sig sammen og samler tøjet.
Det kan måske ikke ses. Men det kan nok godt føles idet det bliver lidt koldere omkring ham ved dette.
Han ånder ud og har så tænkt sig at kigger efter et sikre sted ved søen uden reflektion.
Dog i det han vender hovedet for at se omkring efter, for han øje på Samson. med tanken Pokkers.. ikke alene alligevel, før han spejder med sit blik for at kigge efter.
Niks.. intet sikkert sted end her. Så han vælger blot at blive siddende med ryggen mod træet.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.03.2008 13:27
Samson skævede lidt ud til den ene side. Han havde jo lovet, ikke at ville forstyrre ham mere, når han havde fået svar på sine spørgsmål. Og det havde han jo.
Han lod sine hænder gnide op af hinanden på en lettere tænkende måde.
*Hmn.. Tvilling til Cassa? Det kunne måske gavne at aflægge ham et besøg, men det bliver ikke nu her.., Først senere, og det kunne også godt være, at Tom ville med?* Han smilte roligt, inden han rejste sig op, og så lidt tænkende ind mellem træerne.
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.03.2008 13:34
Samson ser kort mod Tetrez.
"Nu kan du få fred..," Brummer Samson roligt, inden han forsvinder ind mellem træerne.

((sorry.. meget kort.. men bliver nødt til at smutte))

//out
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Echo, jack, Lux
Lige nu: 4 | I dag: 12