Han rynker let på næsen. Dette var åbenbart ikke så simpelt igen, som Samson selv havde regnet med!
*Argh! Jeg forstår ikke at jeg gidder at spilde tid på det her!?* Samson trak ikke en mine.
"Trist..," Brummer Samson bare, og ser koldt tilbage på ham. Han tog sig ikke noget af Tetrez's kommentar, omkring sin bare overkrop. Samson selv, ville jo bare få det for varmt, hvis han endelig fik en trøje på, eller lign. Sådan var han bare! Han var ikke glad for det nej, men han havde da vendt sig til det helt fra start!
Samson kommer så i tanke om en anden metode, eller.. ville den virke? Der var kun en måde at finde ud af det på.
Han lader langsomt sin hånd glide ned i en af lommerne, og fisker en diamant op af den. Han ser kort på Tetrez, inden han atter ser på diamanten, som han havde fået fra Meier, eller.. en af alle de diamanter! Og dem havde han fået, via en lille bytte handel.
"Kunne.. denne lille sag hjælpe lidt?.... Monstro?" Samson hæver let det ene øjenbryn, og ser lidt ned på Tetrez. Samson har godt fat i diamanten, både med sin manetiske evne, og så fysisk. Han vidste jo ikke hvad Tetrez havde i sinde at gøre!
//Nova \\
† A dead man isn't dead when he's still alive †