tegning lavet af undertegnede

okay okay XD
Hvad synes Yang om Samson?
Hvorfor er hun gået over på den anden side?
Hvorfor er hun så ivrig efter at blive Samsons slave?

20. Hvad tror han stjernerne er? Hun har lært noget af Ying med hensyn til stjerner, men hun tror dog selv, at det er folks sjæle, der er blevet til små lysende prikker på himlen...
20. Hvad tror han stjernerne er? Hun har lært noget af Ying med hensyn til stjerner, men hun tror dog selv, at det er folks sjæle, der er blevet til små lysende prikker på himlen...

Krystalisianer
Race /
1. hvordan ville hun begå selvmord? Stikke en kniv i hjertet.
2. her er tre måder at dø på: 1, hoppe ud fra en klippe. 2, blive knust af nedfaldene sten. 3, brænde op. hvad ville Yang helst? Brænde op.
3. hvad syntes du kunne være sjovest af ovenævnte? xD hoppe ud fra en klippe.
4. er hun sådan lidt.. gak gak i hovedet? OwO JA! er der da... noget galt i det?
5. hvad ville Yang gøre, hvis hun havde valget: at redde sig selv fra at blive skåret midt over (vandret, igennem maven Oo) ved at lade Ying tage straffen, eller lade Ying flygte, og så blive skåret midt over? Oo *host*jajegervoldelig*host* ehm... hun ville nok redde Ying; døden betyder ikke så meget for hende.
6. kan hun lide at besvare spørgsmål som disse? nej, hun vil hellere surmule
7. har hun nogensinde vært forelsket? hvis ja, hvornår og i hvem? Ja, i samson, lige nu.
8. ved hun hvordan hendes forælddre mødte hinanden? Nej for *AHØMYING* ying og jeg har ikke fået snakket om det!

hvad synes hun om Gwion? SIKKE EN TOSSE! *jahunerskør*
kan hun huske slåskampen mellem hende og Gwion? Ja, kan de ikke gentage den? DET VAR SJOOVT!
yndlingsdyr? UUUUULV!

10. og hvad så hvis hun opdagede Samson var hendes personlige tjener, hvad ville hun så gøre?
(Og Samson, undskyld at jeg stillede så mange spørgsmål omkring Yang og dig... Men jeg er nyskerig! ) :i

10. og hvad så hvis hun opdagede Samson var hendes personlige tjener, hvad ville hun så gøre?
(Og Samson, undskyld at jeg stillede så mange spørgsmål omkring Yang og dig... Men jeg er nyskerig! ) :i

11. Hvis hun skulle vælge mellem Samson og Ying, hvem ville hun så vælge, og hvem ville hun så slå ihjel? (Kræver svar!!!) hun ville vælge Ying, og slå samse ihjel... (sorry nova)
5. Hvis hun fik en ting, hun kunne gøre mod Samson, hvad ville det så være? at hun blev HANS herre!Så ville Samse-bamse gå i emo ._."