Spørg Nearyn Darkstar

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.11.2007 20:08
Hejsa, og vær hilset. Så er KLs største mentale problem klar til at svare på netop dine spørgsmål.... eller ignorere dem fuldstændig. Kommer vel an på vejret.

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master

Leona Mucius

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leona Mucius 25.11.2007 20:10
Hvorfor er du leder af den hvide Lotus og ligner samtidig en ond sort ridder på dit billede.. oO
Leona Mucius - 1,63 høj, slank og nysgerrig. Hun kendes på hendes Lut og rygkurv.
Når hun synger skrives det følgende /..Jeg gik mig over sø og land.../

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 25.11.2007 20:19
Billedet er fra Ballet^^ jeg har bare ikke fået skiftet det ud^^ har et af ham i hans gamle tøj, som jeg overvejer at bruge igen.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Avinia Nira

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Avia 07.12.2007 14:58
Jeg fornemmde at han godt kunne lide Avia.

Er han i det hele taget glad for børn og barnlige sjæle?
AVIA

There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night
How will I rest my head

- Antony and the Johnsons

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 07.12.2007 15:06
Nearyn kan vældig godt lide børn, såfremtifald de er af over normal intelligens. Han bryder sig jævnt ikke om at konversere eller være i nærheden af folk der er for dumme til at føre en intelligent samtale. Men børn og barnlige sjæle har altid huet ham, fordi de er som blanke tavler. Og man kan nemt vinde deres tillid og twiste og forme deres små uskyldige hjerner til, at de en dag ude i fremtiden, kan blive ham en fordel. Og ja, han er ganske glad for Avia, ikke alene er hun vampyr og dermed potentielt værdifuld, men hun er også åben, intelligent og havde et problem han kunne løse for hende, så hun på den måde ville føle at hun stod i gæld til ham. også selvom han aldrig ville indkræve den gæld. Det er forskellen på at snyde folk og på at manipulere folk. Hvis du manipulere dem vil de hoppe og springe for dig af egen fri vilje. Og det er den slags person han er.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.01.2008 20:55
Hvad ville du gøre hvis Tetrez angreb dig, for at dræne dig for frygt, samt fremkalde din dybeste frygt; så det er så realistisk at det nærmest gør fysisk ondt?

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 18.01.2008 19:42
Det ville med garanti kunne blive genialt rollespil og jeg kan tydeligt forestille mig at enhver person ville falde grædende om og blive et meget sørgeligt tilfælde af dyb mental traume....

alle andre end Nearyn. Nearyn er helt og aldeles upåvirket af noget forsøg på at røre ham med magiske virkemidler der skal påvirke hans sindelag. Hvis nogen sender en ildkugle i skalden af ham falder han om og skriger, men prøv at gøre noget som helst ved hans sind... såsom fx at lege med hans frygt, og det eneste man får er et bedrevidende smil.

Det har noget at gøre med hans magiske evner som mildest talt har påvirket hans hjerne ufavorabelt.

Desuden...

Hvad er det sjove ved at vise folk deres værste frygt når man kan vise dem ting så frygtelige at den eneste grund til at de ikke frygtede det mere end alt andet var fordi deres små skrøbelige hjerner ikke kunne finde på at noget så frygteligt skulle eksistere^^

Det er et af mine yndlingsnumre.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 19.01.2008 11:53
*At skrive det ned som memo* Feedt. Det skal jeg huske.. gøre frygten være.. Jep
Og lidt det samme hvis Nearyn skulle forsøge at komme ind i Tetrez's hoved. Også ngoet fuldstændig forkert i Tetrez's hoved. Ville blive genialt rollespil hvis de mødtes..
Der er ikke andet end mørke og konstant høje pshykiske skrig, der inde..
Nåh ja. Tak for lange svar.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 19.01.2008 18:38
Altid en fornøjelse^^ jeg vil hellere end gerne gøre hans bekendtskab. Har en kollega der kan lære ham lidt om 'sandt' mørke. VI kunne sikker få et genialt samarbejde op at køre^^

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.01.2008 12:23
Hvad vil han gøre når/hvis han finder ud af at Bledan på det bestemteste tror at han er forlovet med Cassa?

( Er han gld for at se sin 'slave' eller kunne 'den' godt have været væk i længere tid? ;p )

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 20.01.2008 12:28
Nearyn er ganske tilfreds med at Bledan er kommet hjem for det passer særdeles formidabelt i hak med hans planer, som jeg bare ikke vil fortælle jer hvad er før de rammer KL som en meteor^^

Han er velsagtens pænt ligeglad med hvor tung en sten Bledan har fået i hoved xD... det er teknisk set Cassa's problem, og jeg blander mig sjældent i hvad mine folk laver sålænge de parrere ordre og ikke sætter mig i dårligt lys. Så jeg vil sige at det faktum at Bledan tror han skal giftes med Cassa, nok snarere vil være genstand for Nearyns morskab hellere end umidbare interesse x3

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 20.01.2008 12:37
Nearyns yndligsblomst er Lotusblomsten. Han finder den utrolig smuk i punktet lige efter den blomstre.

Han kender ganske rigeligt til Romeo ligesom han kender så ganske rigeligt til alle andre... ganske imod hans vilje, skal det tilføjes, og han syntes at vampyrens veltalenhed og evner kan være favorable assets hvis Romeo skulle vælge at slutte sig til Nearyns sag.

Nearyn har et... 'partnerskab' med Vlad som essentielt går ud på at Vlad arbejder for Nearyn sålænge Nearyn arbejder imod deres fælles mål.

Snart... går jeg lidt ud fra....

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 14.02.2008 21:46
hvad synes han om Nemo? at kede sig grumt

(ja er osse Nemo, hvis du ikke havde regnet det ud --")

billede af mig
Samson's slave...

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 24.02.2008 21:48
Nearyn's mål er at slavebinde enhver dæmon. Han gør sig sjældent tanker om dem, medmindre de selv få ham til det. En dæmon der kender sin plads kan blive tænkt på positivt og omvendt.

så hvis jeg skulle sige at han har en reel mening om nemo og ikke bare betragter hende som et møbel, så ville det være at hun tænker for højt. Simpelthen fordi han ufravendt læser folks tanker og ikke bryder sig om hvad hun tænker^^ han ville nok sætte pris på en mere behagelig tankegang, bare for at kæle for sit ego, men ellers så er han ligeglad. x3

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat