Når men i ved hvad det går ud på; Spørg så mixer jeg et svar sammen til dig =]
Ask Jane n_n
Jane 25.08.2007 21:43
Uhh... Nr. 100 indlæg.. ; D Når men i ved hvad det går ud på; Spørg så mixer jeg et svar sammen til dig =]
Cassa 26.08.2007 01:51
på en scala fra 1-10, hvor sær sys hun så Cassa er? 8D Jane 26.08.2007 09:07
På en scala fra 1-10, hvor sær sys hun så Cassa er? 8D Ehhm .. Nok 4 ? - For hun syntes ikke dirakte at han er sær bare lidt .. mysitsk? ; D Jane 01.03.2008 10:13
Eya ; D Hvordan har hun det med sig selv? Godt ^^
Er hun forelsket? Nøh..
Det mest nuttede menneske hun har mødt? ehm.. klart Kuru ^_^
Er hun Jomfru? Ja
tænker hun på Udsende? Ehm ja.. hun er meget tilbageholdende over for meget mørke og skræmmende mennesker. Men hun syntes klart at det er personligheden der er vigtigst ^^;;
Hvordan ser hendes drømme fyr ud? EHm.. han har nok mørkt hår, sådan halv langt pjusket.. mørke øjne, hm.. naturlig oO noget i den dur ^^
Cassa 23.05.2009 18:04
orv lang tid siden jeg har spioneret xD og så spionerede jeg lige dig og meg nu.. xD var det ham fyren hun dansede med til ballet, som hun ka lide?? xD Jane 23.05.2009 18:10
Hah ;D Busted af dig selv OO 8DZamin, Nej XD Ehm det er en som hun lige har mødt, som hun kender fra sin barndom.. Ehm.. de mødes vist i Janes og megs lejlighed.. hvis du vil spionere mere XD
Men hun er vist ret itivl om hun kan lide ham.. for der er en mere i tankerne ^^,
Cassa 23.05.2009 18:16
aaah x3 nice XDhvem er den anden da? xD ham hun dansede med? BD *fangirl*
Jane 24.05.2009 00:12
yay.. I got a fan XDTja.. ham hun dansede med var Zamin 8D Men han ser hun kun som en ven.
Den anden var Cassa, men det opdagede hun først lidt forsent..
Meg 25.05.2009 18:52
Wow, må lige sige at jeg elsker den der scene med Ankain! Meget ikke Jane agtig :D1) Hvad frygter Jane?
2) irreterer det hende, at Meg er så meget væk?
3) ynglings mad :)
4) hvis hun kunne gøre noget om? hvad skulle det være?
5) Chololade eller vanilie?
Pst.. hvad skulle du egentlig der i går? OO
Jane 25.05.2009 18:57
Stor overraskelse! 8D Ja! ret meget, tror Jane lige blev styret i en mystisk retning.. Lidt ala sådan hun var før.. way back ^^, Men forandring fryder 8D
1) Hvad frygter Jane? pt at se Ankain.. 8D Ellers vold, og at bliver overfaldet, hun har jo ingen evner..
2) irreterer det hende, at Meg er så meget væk? Ohhh year! hun savner hende ihvertfal meget..
3) ynglings mad Fish <3
4) hvis hun kunne gøre noget om? hvad skulle det være? Ehm.. at hun blev født uden øre og hale, så kunne hun måske have haft et nogenlunde forhold til sin mor..
5) Chololade eller vanilie? Vanilie.. ;D
Jeg skulle i teateret XD så Phantom of the opera.. Det kan klart anbefalet.. De var vildt gode 8D
Meg 25.05.2009 18:59
Ja ikke! ikke fordi jeg havde advaret dig..Der blev det andet svar lige ændret hva OO
ARGH! vil jeg også.. Snyd!
1) Det sværeste hun har gjort? 8D
Jane 25.05.2009 19:02
Not at all.. ^^,Ja, var så træt da jeg svarede på det.. Troede han spurgte hvem det var hun dansede med til ballet 8D Selv om Zamin sikkert ville have været glad for svaret XD Haha..
*række tunge* Ö
1) Det sværeste hun har gjort? 8D lumsk smiley efter sådan et spørgsmål.. Det sværeste for hende, var nok at løbe hjemmefra..
Meg 25.05.2009 19:11
Flot Jane 8D haha.. tror du skal have briller ^^, Cassa 28.05.2009 07:29
*give briller* lol XD.. hvorfor nu det da? *fortsættelse fra det der med zamin hun dansede til osv osv osv you know* Jane 28.05.2009 12:56
Yay * tage briller og skubbe dem ned på næsen* Lad os nu se 8D Ej.. kun kunne godt lide Cassa, fordi han mindende hende super meget om heltene fra eventyrene xD Hah.. Sådan rigtig helte og forelske-sig-i-typen. ^^,
Men samtidig med at han redede hende, var han også lidt spøjs XD Hun kunne ikke rigtig finde ud af om han bare ville væk fra hende, eller hvad der lige foregik. Og så det fackt at jeg ikke er så meget på *host* så hun lærte ham aldrig rigtig at kende.
Og næste gang hun så ham var han sammen med en anden, og såeh jaeh.. ;D
Ankain 28.05.2009 14:56
hvad søren er det Jane laver oO Jane 28.05.2009 14:58
Jeg ved det ikke OO men jeg tror hun er lidt på spanden XD HAH 8DEj, hun træner så hun kan vise Ankain at hun ihvert fald kan passe på sig selv, og så klædte hun sig ud som en dreng, så at hvis hun mødte Ankain ville han ikke genkende hende 8D Heh..
Men så mødte hun Cassa og udfordrede ham på en duel 8D Woot
Ankain 28.05.2009 15:00
Genialt, genialt :DChatboks
IC-chat▽
Krystallandet