Mithras Van Dracul; Spørg, Kine

Mithras Van Dracul

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 09.08.2007 02:20
Velkommen, velkommen, tusind gange velkommen. Jeg byder jeg alle den varmeste af varme velkomster og frydes
ved tanken om at vi kan tale som vise mennesker og tilsidesætte vores daglige problemer. Hvad? Lyden fra kælderen?
Tag dig ikke af det min unge ven, lad os tale; hvad kom du for at spørge mig om?
Billede redigeret af mig

Mithras Van Dracul, af House Dracul.
Sire til Kiqann Thrümpher.
Gloria Sanguine, et Patri, Sicut erat in principio, et nunc, et semper, et in saecula saeculorum.
Glorværdighed til Blodet, og Faderen, som det var før, er nu, og vil være i al evighed.
Kine = Kvæg
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.08.2007 13:46
Og hvorfor har du et billed af Alucard? xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.08.2007 18:06
Celas- Prolly for at gøre Buru våd i trusserne... Sorry, jeg var nødt til at komme ud med det ^^;;

Hvis han fik valget at drikke hjernen ud, eller få tre smukke kvinder som han måtte gøre lidt hvad han ville med *Hint hint*, hvad ville han så vælge?
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.08.2007 18:55

Hvis han fik valget at drikke hjernen ud, eller få tre smukke kvinder som han måtte gøre lidt hvad han ville med *Hint hint*, hvad ville han så vælge?

Hehe.. Den er nem for alle drenge/mænd.. På anden side fører det første ofte til det sidste ^_^

Men hvis han fik valget mellem at blive fanget til evig-tid i et stort og dejligt luksøriøst rum, eller at miste sin venstre arm, men at kunne gå frit for evigt, hvad ville han så vælge?

Mithras Van Dracul

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 12.08.2007 17:08
... jeg... kom for at spørge om... hvorfor du er så uhyggelig... *PIV!*

og så også, hvem din livs kærlighed var/er... XD
Og så også lige; HVAD er det for en mærkelig lyd fra kælderen? O.o;;
og hvorfor siger du egentlig det der; kine? det er uhyggeligt...
ooooooooooooog.... hvordan... blev du vampyr? *host* jeg læste ikke hele din profil igennem XD *host*

(IC)Mathilde: Finder du  mig uhyggelig, kære? det hører jeg tit. Verden er bare ikke den verden jeg blev født i, længere. Dengang var der mod og mandshjerte, hvis du undskylder udtrykket. Hvis du finder mig uhyggelig beklager jeg da, men jeg er immervæk, hvem jeg er og har ikke planer om at ændre mig. Hvis jeg skulle komme med et kvalificeret bud, ville jeg sige at det ligger til byttedyrets natur at frygte jægeren. vi Nosferatu har altid været genstand for sladder og skrækhistorier, men det er den nylige overflod i pestbredere der har givet os et dårligt ry, hvis du spørger mig. Men ak, det er et kors vi 'sande' nosferatu må lære at bære, indtil vi en dag udsletter alle de små pestbredere og renser vores navn.

Hvem hun... øjeblik..... jo altså; det startede 2 år inde i mit grevskab. Jeg havde overtaget house Dracul efter min faders afgåen ved døden, og havde i 2 år undgået mit hof's daggere, som hele tiden ivrigt ville i kontakt med min rygsøgle. Da,  mødte jeg hende første gang vidste jeg hun måtte være min. Hendes navn var Isabella og hendes skønhed var ulig nogen, noget andet væsen nogensinde vil kunne opnå. Men ak... hun blev taget fra mig, da forræderne væltede mit House.

Lyden fra kælderen skal du som sagt, ikke bekymre dig om kære. Lad det blot ligge.

Hvorfor jeg siger kine?... Hvorfor trækker kine vejret? Det er naturligt for mig, som det er for jer. Kine betyder kvæg, og kvæg er hvad i er.

Hvordan jeg blev nosferatu? Hahahah... Det er længe, længe, siden det skete, min unge ven, men det gør ikke mindet om det svagere. Jeg faldt sammen med mit house, og idet jeg lå på slagmarken prydet af mine fjenders pile, kom han til mig. Min sire, hvis navn skal forblive dig ukendt. Han gav mig ikke et valg, men tog mit liv, og gav mig et nyt. Og jeg er ham tak skyldig. Takket være ham, kan jeg nu se verden for hvad den er. Jeg ser verdens væsner for hvad de er. Og takket være ham, kan jeg nu få hævn. Efter et par år hos ham lod han mig gå fri, og jeg har ikke hørt fra ham siden. Det er over 27.000 år siden nu. Var det hvad du ville vide kære?

[quote=Celas] Og hvorfor har du et billed af Alucard? xD[/quote]

(OOC)Celas: Fordi Alucard oprindeligt var min inspiration til Mithras. Mithras er skabt af en kombination af White-wolf vampires, Anne Rice, Vlad *the impaler* Dracul og Alucard.

[quote=Talash] Hvis han fik valget at drikke hjernen ud, eller få tre smukke kvinder som han måtte gøre lidt hvad han ville med *Hint hint*, hvad ville han så vælge?[/quote]

(OOC)Tashie:Det er der ingen tvivl om. Kvinderne. For det første bryder han sig ikke om smagen af alkohol da den sammenlignet med blod er tynd og gyselig. Derudover har han større glæde ved at have 3 kvinder som ikke gør modstand. Han er immervæk gammel greve og nyder at blive vartet op derefter. Desuden smager de bedre end alkohol.

[quote=Rantig Frost-Sværd] Men hvis han fik valget mellem at blive fanget til evig-tid i et stort og dejligt luksøriøst rum, eller at miste sin venstre arm, men at kunne gå frit for evigt, hvad ville han så vælge?[/quote]

(OOC)Rantig:Han ville vælge at miste sin arm. Han ville aldrig lade sig selv spærre inde for evigt. Selve ideen om det er ham rædselsfuld. Mithras største passion er kamp, og selvom tabet af en arm ville gøre ham svagere, ville han i det mindste stadig kunne opsøge en udfordring.
Billede redigeret af mig

Gloria Sanguine, et Patri, Sicut erat in principio, et nunc, et semper, et in saecula saeculorum.
Glorværdighed til Blodet, og Faderen, som det var før, er nu, og vil være i al evighed.
Kine = Kvæg
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.08.2007 11:19
Hvad så hvis det var 3 skak-glade piger, hvis' blod var gift for vampyre, og det kun ville drikke thé og spille skak med ham?

Mithras Van Dracul

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 13.08.2007 11:28
Hvad så hvis det var 3 skak-glade piger, hvis' blod var gift for vampyre, og det kun ville drikke thé og spille skak med ham?

(OOC)Tashie: Hvis han kunne gå når han ville, ville han vælge pigerne stadigvæk. Hvis han skulle være der i mere end 3 døgn så ville han hellere drikke sig selv fra sans og samling.
Billede redigeret af mig

Kine = Kvæg

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 06.03.2008 22:53
Skrevet: Tors mar 06, 2008 4:29 pm Emne:

--------------------------------------------------------------------------------

Nøøjh.. Jeg troede ikke du havde lavet sådan en her til Mithras. Den skal da klart benyttes nu hvor den er fundet.

1) Hvad er hans indtryk af Cathrine?

2) Hvorfor gav han hende chancer for at forsvare sig (selvom jeg tror jeg kender svaret^^)

3)Du skrev at han tænkte på om hun smagte godt, men gjorde hun rent faktisk det?

4) Og regner han med at han vil støde på hende igen.

Det var såmænd det.

^.^

- Billede fra Photobucket
Bemærk! Andet tøj end på billedet. Se eventuelt profil

Mithras Van Dracul

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 07.03.2008 06:37
hmmmm.... dum, di dum....

gode spørgsmål.... lad mig... alright:

1) Han fik indtrykket af et normalt stykke kine først, men hun virkede mere intelligent og lod til at have mere gåpåmod en andre. Det plus et potentiale inden for en destruktiv magiform. Hans generelle indtryk siden han efterlod hende er at hun er en lille svækling der skiller sig nok ud fra mængden til at være værd at vende tilbage til.

2) Fordi Mithras som sagt fandt hende middelintressant og derfor ikke havde til hensigt at forvandle hende til et abstrakt maleri på gydens vægge, eller fratage hende, hendes selvtillid. Desuden er det også den bedste måde at se hvad folk kan på. Det plus faktummet at Mithras er et selvudslettende legebarn, hvis eneste bekymring i livet er at prøve at finde en ordentlig udfordring når han ikke arbejder for sin herrer. Desværre så er der en stærk mangel på hvad Mithras kalder "god gammeldags styrke" og derfor er en sådan eftersøgning ofte frugtløs for ham.

3) Blod smager altid godt. Heroin, cocaine, det bedste måltid mad, sex og opium på én gang, men uden eftervirkninger. En vampyr der drikker blod er normalt tilfreds med bare at dykke tænderne i alt andet end din gennemsnitlige bums, som har en tendes til at smage som gamle gymnastiksokker. Mithras har oplevet kræsne perioder hvor han specifikt går efter bytte der enten var jomfru eller adelig, men siden darkstar begyndte at tappe sit blod på flaske, har der ikke været så stort behov for det igen.

4) Ja da^^ Livet (hans) er langt og der skulle nok komme et tidspunkt eller to hvor han kommer til at øjne hende ud af øjenkrogen. Det er i hvert fald hans tanke. Måske han ligefrem vil opsøge hende bare for at snakke. Mithras har meget svært ved helt at bekymre sig om at folk eventuelt kan være blevet rædselsslagne for ham. Når han vil noget er folk der ikke vil være med, bare uhøflige eller kedelige.
Billede redigeret af mig

Kine = Kvæg

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 07.03.2008 12:59
Tak for svarende^^
Men Cathrine er da ikke blevet rædselsslagne for ham. Hun er da bange for ham, det kan næsten ikke undgåes, men hun har mere en slags hadefuld respekt, som hun har for alle der har vundet over hende uden at bruge beskidte tricks^^

- Billede fra Photobucket
Bemærk! Andet tøj end på billedet. Se eventuelt profil

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Muri , Tatti
Lige nu: 3 | I dag: 14