Nearyn Darkstar 12.08.2007 17:08
... jeg... kom for at spørge om... hvorfor du er så uhyggelig... *PIV!*
og så også, hvem din livs kærlighed var/er... XD
Og så også lige; HVAD er det for en mærkelig lyd fra kælderen? O.o;;
og hvorfor siger du egentlig det der; kine? det er uhyggeligt...
ooooooooooooog.... hvordan... blev du vampyr? *host* jeg læste ikke hele din profil igennem XD *host*
(IC)Mathilde: Finder du mig uhyggelig, kære? det hører jeg tit. Verden er bare ikke den verden jeg blev født i, længere. Dengang var der mod og mandshjerte, hvis du undskylder udtrykket. Hvis du finder mig uhyggelig beklager jeg da, men jeg er immervæk, hvem jeg er og har ikke planer om at ændre mig. Hvis jeg skulle komme med et kvalificeret bud, ville jeg sige at det ligger til byttedyrets natur at frygte jægeren. vi Nosferatu har altid været genstand for sladder og skrækhistorier, men det er den nylige overflod i pestbredere der har givet os et dårligt ry, hvis du spørger mig. Men ak, det er et kors vi 'sande' nosferatu må lære at bære, indtil vi en dag udsletter alle de små pestbredere og renser vores navn.
Hvem hun... øjeblik..... jo altså; det startede 2 år inde i mit grevskab. Jeg havde overtaget house Dracul efter min faders afgåen ved døden, og havde i 2 år undgået mit hof's daggere, som hele tiden ivrigt ville i kontakt med min rygsøgle. Da, mødte jeg hende første gang vidste jeg hun måtte være min. Hendes navn var Isabella og hendes skønhed var ulig nogen, noget andet væsen nogensinde vil kunne opnå. Men ak... hun blev taget fra mig, da forræderne væltede mit House.
Lyden fra kælderen skal du som sagt, ikke bekymre dig om kære. Lad det blot ligge.
Hvorfor jeg siger kine?... Hvorfor trækker kine vejret? Det er naturligt for mig, som det er for jer. Kine betyder kvæg, og kvæg er hvad i er.
Hvordan jeg blev nosferatu? Hahahah... Det er længe, længe, siden det skete, min unge ven, men det gør ikke mindet om det svagere. Jeg faldt sammen med mit house, og idet jeg lå på slagmarken prydet af mine fjenders pile, kom han til mig. Min sire, hvis navn skal forblive dig ukendt. Han gav mig ikke et valg, men tog mit liv, og gav mig et nyt. Og jeg er ham tak skyldig. Takket være ham, kan jeg nu se verden for hvad den er. Jeg ser verdens væsner for hvad de er. Og takket være ham, kan jeg nu få hævn. Efter et par år hos ham lod han mig gå fri, og jeg har ikke hørt fra ham siden. Det er over 27.000 år siden nu. Var det hvad du ville vide kære?
[quote=Celas] Og hvorfor har du et billed af Alucard? xD[/quote]
(OOC)Celas: Fordi Alucard oprindeligt var min inspiration til Mithras. Mithras er skabt af en kombination af White-wolf vampires, Anne Rice, Vlad *the impaler* Dracul og Alucard.
[quote=Talash] Hvis han fik valget at drikke hjernen ud, eller få tre smukke kvinder som han måtte gøre lidt hvad han ville med *Hint hint*, hvad ville han så vælge?[/quote]
(OOC)Tashie:Det er der ingen tvivl om. Kvinderne. For det første bryder han sig ikke om smagen af alkohol da den sammenlignet med blod er tynd og gyselig. Derudover har han større glæde ved at have 3 kvinder som ikke gør modstand. Han er immervæk gammel greve og nyder at blive vartet op derefter. Desuden smager de bedre end alkohol.
[quote=Rantig Frost-Sværd] Men hvis han fik valget mellem at blive fanget til evig-tid i et stort og dejligt luksøriøst rum, eller at miste sin venstre arm, men at kunne gå frit for evigt, hvad ville han så vælge?[/quote]
(OOC)Rantig:Han ville vælge at miste sin arm. Han ville aldrig lade sig selv spærre inde for evigt. Selve ideen om det er ham rædselsfuld. Mithras største passion er kamp, og selvom tabet af en arm ville gøre ham svagere, ville han i det mindste stadig kunne opsøge en udfordring.
Billede redigeret af mig
Mithras Van Dracul, af House Dracul.
Sire til Kiqann Thrümpher.
Gloria Sanguine, et Patri, Sicut erat in principio, et nunc, et semper, et in saecula saeculorum.
Glorværdighed til Blodet, og Faderen, som det var før, er nu, og vil være i al evighed.
Kine = Kvæg