Isanne Iricia Argorian

Isanne Iricia Argorian

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 172 cm

Plotmaster 28.06.2007 11:58
Riddersalen er nok det største rum på slottet, - større end den prægtige balsal.
Væggene er fornemt udsmykket og i midten af salen står der et stort bord, hvor Lysets Krigere og Dronningen kan sidde og diskutere tingenes udvikling.
Salen bruges dog også nogle gange til at Lysets Dronning kan tage imod besøgende, der har bedt om audiens.

Det er netop den sidste årsdag, der har kaldt Lysets Dronning til Riddersalen i dag.
Hun sidder for enden af bordet, som altid i det fineste tøj og med et neutralt ansigtsudtyk afventer hun, om der skulle komme besøgende denne dag.
- Ikke fordi det sker så ofte, men det fremmer folkets hengivenhed, at de har mulighed for at tale med dronningen, - selvfølgelig efter at være kontrolleret af vagterne og med opsyn af disse under hele audiensen.

En fornemt klædt hofmester træder ind ad en sidedør og forkynder, at Nearyn Darkstar ønsker audiens hos Dronningen, og hun viser med et let nik, at hun er parat til at tage imod ham.
/ Lysets Dronning, Herskerinde af Krystallandet /

Nearyn Darkstar

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.06.2007 12:11
Nearyn begiver gennem slottet. Flink og velmaneret staldknægt. Kunne man forvente andet... nej, Brakiss er i gode hænder. Han nyder synet af det store slot. Flot, og majestætisk. Hans støvler klakker imod gulvet. Han når til døren til Riddersalen. Han stopper og tager et par dybe indåndinger. Det kan godt være han er vandt til at være i selskab med indflydelsesrige individer, men det her var i en helt anden liga. Han trak vejret dybt igen og følte sin selvsikkerhed vende tilbage. Hans lange sorte hår som var længere end han var høj, lå en halv meters vej hen ad gulvet bag ham, bundet i et rødt silkebånd. Han strakte sig, retter ryggen og anligger en rolig, venlig, men respektfuld mine. Han går ind i riddersalen. Han går 5 skridt ind og stopper og salutere hende ved at ligge sin højre hånd på sin venstre skulder og bukke respektfuldt. "Deres Majestæt, Jeg takker for deres tid og denne ære".

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Isanne Iricia Argorian

Isanne Iricia Argorian

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 172 cm

Plotmaster 28.06.2007 12:21
Dronningen rejser sig fra sin plads ved bordet og bøjer hovedet let mod Nearyn, da han træder ind ad døren.
Hans manérfulde optræden gør et ganske godt indtryk på hende, og hun betragter ham med et anerkendende blik.
"Nearyn Darkstar, - jeg takker Dem, for Deres besøg," besvarer hun hans hilsen.

Nearyn Darkstar

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.06.2007 12:29
"Fornøjelsen, - deres majestæt, er på min side" siger han. Han retter sig op fra sit buk kort efter. Han bliver stående. Det ville være flabet af mig at sætte mig uden at få lov. Han holder sit blik på hendes ansigt, men ser hende ikke i øjnene. Hun er trods alt dronning og han er blot en forretningsmand. Han fastholder sin rolige, venlige, respektfulde mine. ((og det gør han hele tiden, medmindre jeg skriver andet^^))

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Isanne Iricia Argorian

Isanne Iricia Argorian

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 172 cm

Plotmaster 28.06.2007 12:42
Hun tager igen plads ved bordet, mens hun nikker mod en stol overfor hendes.
"Sæt Dem blot," siger hun stilfærdigt, - det kan dog høres tydeligt i den stille sal.
Et par af hendes personlige vagter står i nærheden af hendes stol, altid parate til at forsvare Dronningen, hvis der skulle ske noget.
Dronningen selv har fortsat det rolige, neutrale ansigtsudtryk, selv om hun egentlig er ganske nysgerrig efter at vide, hvad grunden til denne audiens kan være.

Nearyn Darkstar

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.06.2007 12:57
Nearyn bukker hoved i tak men sætter sig ikke, i stedet rækker han en buket roser af ren krystal til en tjener, for at han skal give dem videre til Dronningen.

"Et symbol på min taknemmelighed for at de ville se mig, deres majestæt" siger han forklarende. han sætter sig ned i stolen der bliver ham designeret "tak fordi de ville unde mig deres tid. Jeg vil gå lige til sagen. Jeg ønsker deres tilladelse til at genopføre Tempelruinerne, tilegnet til Kiles tilbedelse. Jeg er ikke selv troende, men jeg mener at templet er en væsentlig del af vores kulturarv som ikke bør gå til og falde sammen lidt efter lidt som det gør nu. Jeg skal nok selv stå for folk og finans, men da ruinerne ligger på deres land, kan jeg kan intet foretage mig uden deres tilladelse"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Isanne Iricia Argorian

Isanne Iricia Argorian

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 172 cm

Plotmaster 28.06.2007 13:10
"Mange tak skal De have," svarer hun og beder tjeneren om at stille blomsterne op i hendes private gemakker.
Tjeneren bukker og går ud fra salen.
Dronningen vender opmærksomheden mod Nearyn igen, da han begynder at tale og hun lytter i høflig tavshed til hans forslag.
"Det lyder som en ganske udemærket idé," siger hun, da han er færdig med at tale.
"Og De kan selv stå for genopføringen, siger De?"

Nearyn Darkstar

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.06.2007 13:17
Nearyn nikker "Det glæder mig de syntes om mit forslag og ja, deres majestæt. Jeg vil selv stille arbejdere og de fornødne ressourcer til rådighed, og jeg har taget kontakt til en der kan sørge for at templet bliver genopført til dets gamle pragt. Et spøgelse der i sin tid var præst i templet. Hun vil sørge for at templet bliver som det var."

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Isanne Iricia Argorian

Isanne Iricia Argorian

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 172 cm

Plotmaster 28.06.2007 13:29
"Det glæder mig meget at høre," svarer Dronningen.
"Som De selv siger, .. templet er en væsentlig del af vores kulturarv, og det ville glæde mig meget at se det rejst igen,"
Hun glatter sin kjole lidt og tillader sig et let, høfligt smil.

Nearyn Darkstar

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.06.2007 13:35
Nearyn gengælder smilet. "De har stor indsigt deres Majestæt. Jeg vil sørge for at templet bliver som, var det aldrig gået til grunde" Han rejser sig op "Jeg har optaget nok af deres tid. Igen takker jeg dem for deres tid og deres velvilje" Han gentager bukket fra da han kom ind. "Jeg vil starte forberedelserne omgående..." Han retter sig igen op fra sit buk "Fortsat god dag og må alt held være med dem, deres Majestæt" Han venter med at gå, for tilfældet hun ønsker andet. Han udnytter det ville tidsrum til at nyde salens pragt, inden hans blik vender tilbage til Lysets Dronning.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Isanne Iricia Argorian

Isanne Iricia Argorian

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 172 cm

Plotmaster 28.06.2007 13:42
"Pragtfuldt." Hun rejser sig også og bøjer hovedet let, som et svar på hans buk.
"Mange tak. Jeg ønsker Dem held og lykke med genopførelsen," siger hun.
"De kan gå," siger hun så, da han pænt venter.

Nearyn Darkstar

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.06.2007 13:46
Nearyn bukker igen, og drejer om på hælen. Han går ud af riddersalen og ned gennem slottets gange. Han går udenfor og smiler tilfreds da hans hest Brakiss allerede er klar. Han stiger op og giver den ansvarlige staldknægt en safir. Han ridder ud af slottets port og tilbage imod sit hus. Nu var der ting at arrangere.

//out

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Isanne Iricia Argorian

Isanne Iricia Argorian

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 172 cm

Plotmaster 28.06.2007 13:54
Lysets Dronning bliver i riddersalen lidt længere, men forlader den så, da hun ikke venter flere besøgende den dag.

Isanne Iricia Argorian

Isanne Iricia Argorian

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 172 cm

Plotmaster 20.01.2009 19:51
Det var mørkt udenfor. Dronningen stod foran et af de store vinduer og betragtede mørket med en neutral mine. Vinduet var åbent og vinden pustede blidt til hendes hår.
Hun lukkede øjnene og indhalerede den friske luft. Duften af hendes land. Hendes folk. Hendes liv.

Hun smilte for sig selv og så ud i mørket. Små enkelte lys tegnede på liv i byen. Der var svage lyde af latter, glade stemmer og råb. Det hele kom fra byen. Den var så fuld af liv.
*Så fredeligt. Så vidunderligt. Men hvor længe vil det forsætte?*

Hun mærkede bevægelse i landet. Bevægelse og frygt. Det bredte sig som slanger imellem grønt græs. Mørkets Lord var ikke forsvundet. Det havde han aldrig været. Hun lukkede øjnene og lyttede. Hun var afslappet og rolig. Hun havde hørt rygter. Rygter som hun ikke vidste om var rigtige eller falske. Men hun havde en idé, dybt inde i hjertet.
*Jeg kan mærke det. Mørket. Det langer ud efter mig...*

Stilheden lagde sig over slottet og luften virkede pludselig tung. Hun åbnede pludselig øjnene og stirrede ud af vinduerne. *De er her!*

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 20.01.2009 20:11
Døren til lokalet, hvor Dronningen opholdte sig, åbnede sig brat op. Morgoth stod i dørkarmen, med blikket stift ind imod rummets midte. Han nåede knap nok at få overblik over lokalet, inden hans blik hvilte imod Dronningens ansigt. Han hævede ansigtet, og trådte ind med varsomme skridt. Han lod døren stå åben, da han ikke var alene. Alwyn var ved hans side, hvilket ikke var noget af det han havde ønsket allermest af, men hun var nu nødvendig.
Morgoth var iklædt noget let tøj, så han havde let ved bevægelse. Ellers var hans hår sat op i en stram knold, så det kunne holde hans lange hår tilbage fra hans ansigt, og dermed ikke kunne skabe besvær for ham. Han rankede sig op i sin fulde højde, og holde den ene hånd ned langs siden, klar til at trække sit sværd, hvis der ville blive brug for det.
Han vendte ikke blikket bagud, for at se om Alwyn var ved ham. Han vidste hun var der, og kunne hører hendes skridt lige så tydelige som han kunne hører sig selv trække vejret.
Han var nu nået et stykke ind i lokalet, og standsede sine bevægelser. Han hævede ansigtet, med en arrogant mine, og sagde derefter med en hvislende stemme:
,,Hold øjne med om der kommer nogen, vi skulle nødig blive overfaldet uventet”
Sproget han talte, var både et ham og Alwyn kunne forstå. Sproget var selvfølgelig opfundet af Mørkets lord, og derfor var der ingen andre end ham, og hans tilhængere der havde nogen idé om hvad det kunne betyde. Måske et par enkelte dæmoner vidste det, eller rettere havde en idé om det, men ellers ingen.
signature by jodeeeart

Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 20.01.2009 20:21
Alwyn fulgte efter ham ind i lokalet. Hun stoppede op og så sig om med et smil. "Flot." sagde hun, på almindeligt krystaliansk. Hun gik ind i rummet og lod fingrene glide henover vindueskarmen. "Meget flot." sagde hun. Hun lyttede til hans ordre og bed sig hårdt i læben. Hun lavede en hissende, hvæsende lyd af ham, før hun placerede sig ude for døren og betragtede gangen med et vakt blik.
"Skynd dig så lidt, Knolde, så vi kan komme videre. Det her steds psykotiske renhed går mig på nerverne." vrissede hun og betragtede de mørke gange. Hun lyttede efter vagter og lignende. De havde kæmpet sig lydløst herind, men der ville ikke gå lang tid før nogle vagter ville finde lig og bagbundne mænd på gangene.
Hun skævede ind i rummet og betragtede dronningen og Morgoth skiftevis. De to mennesker hun hadede mest var nu i samme lokale. Vor Herre bevars!

Isanne Iricia Argorian

Isanne Iricia Argorian

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 172 cm

Plotmaster 20.01.2009 20:33
Dronningen rettede sig op og betragtede de to.
"Jeg har ventet jer." sagde hun i en blid tone. Hendes stemme havde en særlig klang. Der var en aroma over hende. Noget beroligende. Om det var magisk eller blot naturligt for hende, med hendes venlige og evigt-fredssøgende aura.

Hun tog et enkelt skridt fremad. Hun var iført en kridthvid kjole, der bølgede smukt efter hende. Hun rettede ansigtet lidt op og viste stolt sit ansigt frem. "Jeg frygter jer ikke og jeg vil ikke lade jeres Herre overtage og destruere mit smukke land. Jeg tager ikke med jeg frivilligt og jeg er jer en større modstander end I kunne drømme om." sagde hun roligt og lod hovedet vende nedad igen.

Hun gik ind på midten af rummet hvor der stod en stol. Omkring stolen hang der en guldbelagt bælte, hvori et smukt sværd. Hun tog sværdet op af skeden og holdt det foran sig. Hun smilte til de to med en rolig mine. "Vis mig hvad Mørkets Lord kan byde på,"

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 20.01.2009 20:56
Han fulgte hende opmærksomt med blikket, hvilket tydeligt kunne ses, da hans øjne var total opspærret. Det så ikke ud til at han nogensinde ville blinke, eller slippe hende det mindste af synde. Egentlig et lidt skræmmende blik han havde, som de fleste ville bukke under for.
Han vendte kort blikket ned imod sværdet, som Lysets dronning trak, og slog atter blikket op imod hendes øjne. Han bredte et lille kort smil ud, og lagde derefter hånden på skeden, og med den anden imod sværdet som han elegant trak frem. Lyden lød nærmest syngende, da sværdets klinge ramlede imod metallet inde i skeden. Utrolig smuk lyd, hvis man havde en forkærlighed for sværd – og havde en lille idé om, hvornår klingen var i god kvalitet eller ikke. Og hvis man nu havde det, ville man bestemt vide, at dette sværd, var i den bedste stand!
Morgoth svang sværdet i luften, og lagde hovedet en anelse på skrå, med et flabet blik i øjnene. Han trådte forsigtigt frem, imens han svang sværdet i flotte buer. Derefter sagde han, med en dyb og næsten metallisk stemme, på grund af masken:
,,Så kom, min Dronning. Lad os se Deres vær!”
Efter han havde sagt dette, mumlede han med sammenknebne øjne:
,,De må sikkert have forbedret Dem siden sidst?....”
signature by jodeeeart

Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 20.01.2009 21:02
Alwyn drejede rundt og betragtede Dronningen. Hun åbnede munden og stirrede vredt på Morgoth. Hun ville hvæse af ham, hvorfor HAN skulle slås imod hende og inderst inde ønskede hun at dronningen vandt, og ikke tøvede et øjeblik, om hun skulle kløve ham som et stykke træ.
Hun lænede sig op af dørkarmen og stirrede mut på forestillingen.
"Dukkebarnet imod Paphovedet." brummede hun køligt og himlede med øjnene. "Yeepee.."
Hun rystede på hovedet og lukkede døren efter sig. Hun gik hen og tog en gulv-lysestage og satte over døren så den ikke kunne åbnes, umidlbart. Hun gik hen til det åbne vindue og så ud. Hun betragtede området. "Vi kan komme ud denne vej, så hvis I skynder jer lidt..." hundsede hun roligt og sarkastisk.

Isanne Iricia Argorian

Isanne Iricia Argorian

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 172 cm

Plotmaster 20.01.2009 21:09
Dronnigen samlede sig og skævede til kvinden. Hun så skiftevis fra den ene til den anden, stadig med det samme rolige udtryk i ansigtet.

Hun lod sværdet falde og betragtede dem i tavshed. Hun lyttede og afventede deres bevægelser. Så brød hun tavsheden. "Så det er sandt." hun holdt en kunstpause, før hun forsatte; "Dette er en bortførelse."

Hun sukkede og trak sit sværd til sig. "Som jeg sagde, tager jeg ikke med jer. Jeg vil beskytte mit land, til min død!" sagde hun med en stærk, ædel tone. Hun rettede ansigtet op igen og et lysende, hvidt skjold omgav hendes spinkle krop og oplyste rummet.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12