Cassa 31.05.2007 16:07
Spørg bare...Ask Duzzel -.-
Iceria 31.05.2007 16:13
.. Er Ice ikke bare den mest elskelige vampyr på jorden? x3.. Hvad hader han mest ved Ice?
.. Hvad syntes han er bedst?*Host*
.. Har han egentelig nogen søskene? xD
"Death and pain are just det cost of fun.."

grafik fundet på photobucket, redigeret af mig.

grafik fundet på photobucket, redigeret af mig.
Renatika 31.05.2007 17:33
Hvis jeg har forstået det ret, blev han smidt ud fra sit eget rige og ind i KL?Hvordan gik det til?

Profil :: Venstre øje grønt, højre øje lilla :: Full-size pic

Min fantasy-roman - Nyt kapitel hver anden weekend.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 31.05.2007 22:16
er han bange for noget?hvis han er hvad ?
hvem elsker han?
hvem hader han?
kan han lide slanger?
Cassa 08.03.2008 11:19
Iceria-.. Er Ice ikke bare den mest elskelige vampyr på jorden? x3 han hader hende 8D
.. Hvad hader han mest ved Ice? at hun prøvede at æde ham xD
.. Hvad syntes han er bedst?*Host* at han ikke er stødt på hende længe xD
.. Har han egentelig nogen søskene? xD utroligt nok, så ja.. eller det vil sige at det havde han.. hans mor var gift før hun fandt Duzzels far... men da hunnerne blir over dobbelt så gamle som hannerne, døde hendes gamle mand af alderdom.. sammen havde de en datter, men hun blev myrdet fordi hun kom til at se sig gal på en kongefamilie i et af de nærliggende lande... så Duzzels mor giftede sig igen, og fik Duzzel, samt hun blev droning... Men det ved Duzzel ikke noget om xD
Renetika-
Hvis jeg har forstået det ret, blev han smidt ud fra sit eget rige og ind i KL?
Hvordan gik det til? Jo, atså det er en længere historie, men.. here you go...
Duzzels mor, og hans far herskede sammen med et andet kongepar, i landet savrasijun, som nærmest er "hovedlandet" i den verden, ligesom en hovedstad i et land.... De to kongepar reagerede det store land, side om side.. de fik begge et barn hver.. Duzzel var det ene, og Midge det andet...
Det blev planlagt at de to, når de blev voksne, skulle gifte sig og slå kongehusene sammen... Men da deres forældre døde, nægtede Duzzel.. han fik delt landet i to, og var hersker over norden af landet, mens prinsesse midge var hersker over syden...
Der var evig borgerkrig mellem nord og syd, men flere og flere forrådte nordsiden, fordi Duzzel dybest set er en magtsyg tyran...
Han blev forrådt af Izzy, hans visir/øverste rådgiver, og prinsessen fik fat på ham igennem Izzy... Hun kylede ham ud af landet, til en helt anden dimention, for at han ikke skulle gøre mere skade.. siden hen har hun dog tilgivet ham, og er vendt hertil for at hente ham tilbage.. men nu vil han ikke, for han har regnet ud, at bliver han her, så overtager han hele landet en dag (inde i hans eget lille forstyrrede hoved altså xD) og han slipper for den lov, kaldet "moralen" som hans land nærmest er bygget op om.
puh.. lang smørre <_<
Zelen-
er han bange for noget? spørg hellere hvad han IKKE er bange for xD... ej.. han er bange for meget, selv om han ikke vil indrømme det
hvis han er hvad ? -se ovenfor.
hvem elsker han? ... øh.. ja... Icaricia.. Oo;;
hvem hader han? så godt som alle andre 8D
kan han lide slanger? dem er han bange for xD
Freyja-
Hvordan gik det til at han fik sin angst og vrede på kvinder ? (: Det hele startede da han var lille, og boede sammen med prinsesse midge.. hun elskede at drille ham, men også kramme ham og sådan, fordi hun var så kærligt et væsen... han hadede det, og den dag hun kyssede ham første gang, kom hans had til kvidner.. angsten er så hobet sig op, efter at en af hans kusiner forsøgte at voldtage ham 7 gange... (skævt, ik? xD læs racebeskrivelsen i hans profil, så gir det mere mening)
Men hans vrede ligger i racen.. men hans specifikke had til kvinder, er derfor.... ^^
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet