Afdelingen for slemme skader..

Tuka

Tuka

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 10.12.2007 20:26
Jeg vågner roligt og langsomt, for en gang skyld. Det må være den bløde seng at jeg sover længe og trygt, for jeg vågner i hvert fald ikke af det meste.
Måske er det lidt af mine dyreinstinkter og vinterhien der får mig til at sove så længe. Men jeg er i hvertfald vågen nu, og mine små sår er helet helt fint.
Så jeg beslutter mig for at smutte, da der ikke er andet at lave, og Sas og Nai er vist også gået hjem til dem selv.

1. Tuka i sin menneske form.. 2. Tuka i sin ræveform.
Begge lavet af Vix
Doll Base: http://thyme-net.dk/rakuchou/ <<- Vixen's side ^^

http://dragcave.net/user/Ichiri <- Hjælp æggene! De dør!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 19:54
Taitan kommer langsomt gående ind, med et blåhåret pige i sine arme. Et træt udtyrk har bredt sig i hele hans ansigt, dog fortsætter han, indtil han når en seng, hvor han lægger pigen. Et kort suk lyder fra ham, med blikket rettet mod hende.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 19:57
Noel stønner svagt, da hun bliver lagt på sengen, selvom hun ikke er ved bevidstheden

Der kommer en healer over, og ser straks Noels skader. Hun skynder sig at lægge urter på skuldren, hvor Noel har fået revet et godt stykke "kød" af. Hun finder også en klud af en art og tørre noget af alt blodet, før hun tvinger Noel, til at drikke noget, som hun også lige har fået fundet. Til sidst får hun det tvunget det i Noel.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 19:59
Taitan står et kort stykke tid, med blikket rettet mod healeren. Tavst, ser han lidt rundt, og smider sig i den nærmeste stol. Roligt lader han en hånd glide igennem det lange hår, med et opgivende blik. Han føler sig så håbløs lige nu, og sidder bare, og følger med i det healeren har gang i.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 20:03
Til sidst får healeren viklet noget bandage om Noels skulder og forsvinder så, for at tage sig af de andre.

Noel vågner langsomt, hun stønner svagt, pga. smerte. Hun åbner forsigtigt sine øjne, men det hele ser så sløret ud. Hun kan ikke huske noget, kun den angst hun havde følt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 20:06
Taitan tager sig opgivende til hovedet, da healeren forsvinder ud til de andre. Han lukker træt øjnene i, og ryster på hovedet. Ved lyden af Noels stønnen, bliver ørene lagt ned langs hovedet, og han gemmer et kort øjeblik ansigtet i hænderne. Han trækker tavst det ene ben op til sig, og ser hen på Noel igen. Ved synet af Noel, der har åbnede øjnene igen, får et lille smil frem på Taitans læber.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 20:32
Hun mærker noget stift ved hendes ene skulder, og opdager bandagen. Hendes blik flakker lidt rundt, indtil hun ser Taitan. Hun smiler svagt og siger stille "Hej Taitan". Hun kunne ikke rigtig finde på andet at sige, men hun er virkelig glad for at se ham, men hun tænker stadig på det der er sket. Men hun kan ikke huske manden, kun angsten og smerten.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 20:34
Han rejser sig en smule tøvende op, og går de få skridt, der nu er, hen til Noel. Med et let smil, og et bekymret blik lader han den ene hånd hvile på hendes kind. ,,Noel, du bør få hvilet dig.." mumler han lavt, og slår et roligt slag med halen.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 20:39
Hun griner svagt, og falmer ud efter hans anden hånd, som hun svagt klemmer. "Jeg skal jo nok overleve" hun smiler let. Det kan godt være at hun er blevet hårdt såret, men det løfter lidt på hendes humør at se Taitan. Han gør hende egentlig varm om hjertet, men hun vil intet sige om det.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 20:41
Han ser en smule tvivlende på hende, men smiler så skævt. ,,Selvfølgelig overlever du.." mumler han, med et lettet suk. ,,Men healeren har først lige været her, og det er ikke længe siden det skete. Normalt bør man altså få noget søvn." brummer han, og ser en smule bestemt på hende. Han vil for alt i verden ikke være skyld i at der sker Noel noget.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 20:44
"Jeg er stærk, når det kommer til fysisk skade. Jeg kan holde til lidt af hvert, efter mit barndom." siger hun og nusser hans hånd, uden nogen videre grund. Hendes arm, som sidder på den skulder, der forbundet, ligger selvfølgelig stille, så hun ikke får yderlig smerter i den.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 20:46
Han ser en smule opgivende på hende, med et let smil. ,,Du bestemmer.." mumler han, med et let hævet øjenbryn. Jeg tvivler nu af en eller anden grund på at hun holder sig vågen.. I hvert fald ikke særlig længe.. Han smiler roligt, og vipper let hovedet på skrå.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 20:48
"Tak fordi du ikke svigter mig... Eller rettere, tak fordi du reddede mit liv" hun smiler kærligt til ham, og puster en tot hår væk fra sit ansigt. Hun har lyst til at græde af glæde. Hvis det ikke havde været for Taitan, havde hun været død nu, hun skylder ham hendes liv. "Jeg skylder dig en tjeneste.."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 20:54
,,Reddede og reddede.. Havde jeg taget mig sammen noget før, ville du slet ikke være så skadet, som du er nu." Taitan nikker kort for sig selv, med et bestemt blik. ,,Og du skylder mig intet Noel.." Han smiler svagt, og vipper let med ørene.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 21:01
"Så vil jeg give dig en gave... Når jeg bliver rask.." siger hun med et smil. Hun har tænkt sig at give ham et stykke rav. Måske ikke værdigfuldt, men ravstykker er så smukke at se på.
Hun kigger på Taitan og opdager hendes gamle halskæde. Hun har egentlig ikke tænkt over at han har den på, før nu. Altså hun så den, da hun mødte ham igen for et par uger siden. "Tænk at du stadig går med den gamle halskæde" siger hun med et smil.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 21:04
Han hæver let et øjenbryn, og ser ned af sig selv. ,,Nårh, dén halskæde. Den er da ikke gammel? Jeg mener, den har ikke været i min varetægt særlig længe." han smiler roligt, og bevæger stille halen frem og tilbage.
,,Jeg lovede mig selv ikke at tage den af, før du kom tilbage. Men, nu vil jeg slet ikke have den af." Han folder hænderne i nakken, med et uskyldigt blik. ,,Den har utrolig mange minder.. Minder jeg har tænkt mig at beholde." Han nikker let med hovedet, med et bredt smil.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 21:07
Hun sætter sig stønende op, og smiler uskyldigt på ham, da han sikkert er meget i mod det. "Jeg har haft den siden jeg blev født, men der var jo en grund til at jeg gav dig den" siger hun og rør forsigtigt ved den. Den vækker også mange minder for hende. Hun er ikke vant til at se gamle ting, som minder hende om hendes fortid.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 21:20
Han skal lige til at kommentere at hun satte sig op, da hun afbryder ham. Et let smil breder sig på hans læber, og han trækker let på skuldrene. ,,Så længe? Hold da fast. Jeg ødelægger alt efter nogle år.."
Han ser sig kort over skulderen, famler sig hen til stolen, og hiver den med hen til Noels seng. Langsomt sætter han sig i den, med et smil.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 21:24
"Det gør ikke noget.. Og hvis du endelig ødelægger den, så skal du endelig huske at kigge på indholdet" siger hun med et smil, men hun røber ingenting om, hvad der er inden i halskæden. Det er noget meget værdifuldt, men hun har ikke i sinde at fortæller ham det, det skal blive en overraskelse. Det kan være at han så vil huske hende, længe efter de mister kontakten.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 21:27
Han ser overrasket på hende. ,,Hvilket indhold?!" udbryder han pludselig, og tager roligt fat i vedhænget. Han betragter det nøje, men har dog langt fra i sinde at ødelægge det. Ikke endnu i hvert fald.
,,Fortæl det Noel. Jeg døøør.." mumler han, og ser bedende på hende, med et smil.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13