Under et væltet dødt træ

Darcie

Darcie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 24.01.2008 18:15
det er allerede forholdvis mørkt, og sorte skyer dækker roligt den mørke himmel, og lidt efter kommer regnen.
under det store døde træ, sidder Darcie, med blikket fæstnet på den lille ødelagdte dukke, som nu også er drivvåd. og det størknet blod som før havde dækket dens hvide stofhud, var nu vådt, og ulækkert.
darcie derimod var blevet mere ren end nogensinde. men dog er hun stadig fyldt med sår, og hendes krid hvide hud er stadig blodig.
hun hvæser lidt, og samler benene op til sig, men sidder så blot og lader som ingenting. hvæser stadig lavt.

tegningen er lavet af Samenius. takker O.~

se dybt ind i hendes øjne,
og din sjæl vil forsvinde ind
i hendes mørke, lille skrin.
-for altid!
[/color]
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.01.2008 18:32
Kazoya kommer gående med et dystert blik og et skummelt smil.
Han går egentlig i sine egne tanker, let og elegant på væltede træstammer for ikke at skvatte ned i sumpen
Maggie

Maggie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zamin 24.01.2008 19:03
Jeg kommer løbende gennem sumpen. Båndene i mit hår, er løsnet og glider lidt efter ud. Har stadig armene om mig, og en meget ubehagelig fornemmelse. Nogen mennesker, tænker de ikke på andet!
Helt væk i tankerne, og for vred til at kontrolere min krop. argh tænker jeg men der kommer ikke en lyd frem da jeg vakler og falder ind over det døde træ. Åbner de store øjne, men lanede i det mindste ikke i sumpen. Slap af.. det var nær gået galt.. Puster ud..
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.01.2008 19:06
Kazoya når hen til et træ, hvor han slår en klo ind i stammen, hurtigt den næste klo, og kort efter har han hevet sig med armkraft de 5 meter op, inden den nederste tykke gren skyder frem fra stammen..
Her sætter han sig, med ryggen mod den tykke, solide, men vinterdøde stamme
Maggie

Maggie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zamin 24.01.2008 19:12
Okay! jeg klatre op på stammen af det døde træ, lettere møvende og sparkende med benene. Sætter mig ordentlig op og ser ud i mørket, måske kan jeg bare ikke finde ud af at være ung. Jeg hader Jen, men hvorfor er jeg sådan en kujon, jeg tør ikke sige noget til hende, selv om hun udnytter mig.
" Du er dum Jen " Siger jeg øvende ud i mørket. stryer håret væk, det er underligt at have det løst, Jen vil altid flette det så jeg ligner en mutant. Månen kommer forbi nogen træer og kaster lidt lys ned til sumpen..
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.01.2008 19:15
(Darcie spiser lige o: sys lige vi skal vente med at skrive videre til hun er her igen ^^ hun burde snart være tilbage)
Maggie

Maggie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zamin 24.01.2008 19:20
(( nåeh.. hun havde bare ikke skrevet noget, og var offline ^^".. Men øh.. En jeg skal skrive med kommer om lidt så, smutter bare XD Genialt hva ^^ )

"Oh Reb !" Udbryder jeg panislagen og rejser mig så hurtigt op at jeg næsten mister balancen, genvinder den og tripper hen af træet. hvor er jeg dum at glemme hende, det var jo hende jeg havde ventet på hele dagen! Hopper hen på en anden stamme og sætter i løb mod byen..
Darcie

Darcie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 24.01.2008 19:56
Darcie opservere hurtigt at der åbenbart allerede er kommet flere mennesker til stedet.
hun titter derfor frem fra den anden side af træet, og ser med tomme øjne på Kazoya. hun samler så sin hullede og drivvåde dukke op i hændernde, også selvom nålende som er stukket ned i dukken, derved stikker hul på Darcies arme. darcie kan jo intet mærke, og ser blot tomt på Kazoya.
hun hvæser lidt af ham. han virker allerede nu utrolig truende for hende, og derfor hvæser hun. det er som et intsinkt hun bare gør det.

-for altid!
[/color]
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.01.2008 20:03
Kazoya ser ned på Darcie.
"Nå nå.. en lille sumpslange?" spørger han med et flabet grin oppe fra sin plads i træet..
Han strækker sig en smule, mens han veltilfreds holder øje med Darcie
Darcie

Darcie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 24.01.2008 20:11
hun knuger om sin dukke, og mærker hurtigt den lille støvregn.
pludselig begynder igen at hvæse, men denne gang højere, og mere knurre agtig. som et eller andet vildt dyr.
hun ser dog blot op på ham med tomme, store sorte øjne. hendes krop er helt ødelagt. hun har kødsår over det hele, på benene, på armende, på halsen, i hovedet, og på hendes bare kolde fødder. nogle bløder endda stadig.
hun knuger så derfor hårdt om sin sorte, ødelagdte dukke, mest for ikke at tabe, eller bare miste den igen.

-for altid!
[/color]
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.01.2008 20:12
Kazoya hæver lidt et øjnbryn af hende.
"Mistet din mor?" spørger han med en falsk bekymring i stemmen.. Han er da ligeglad... Men han keder sig, så lidt skuespil er vel altid sjovt
Darcie

Darcie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 24.01.2008 20:16
"jeg .. dræbte hende .. far også .." siger hun blot tomt. egentlig betyder det intet for hende. de var som fluer på væggen. hun har jo en sygdom, og derfor føler hun intet, så at sige sådan virker normalt for hende.
hun sætter sig derfor blot brat ned i mudderet, dog kigger hun stadig op på Kazoya, hvis han nu pludselig skulle angribe.

-for altid!
[/color]
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.01.2008 20:18
"Nå nå.. det er du måske ligeglad med?" spørger han let drillende.
"Tsk... Nå ja.. Lille barn, så har vi noget til fælles.." han smiler bare og ser op på himmelen.. han har ingen intensioner om at angribe -i hvert fald ikke ligenu
Darcie

Darcie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 24.01.2008 20:25
hun ser stadig op på ham, men uden at svare. hun hvæser så kort igen. egentlig ikke af ham, men bare i al almindelighed.
hun tar' så en af de mange nåle ud af dukken, og ser lidt på den. den er lang, og spids, og en smule blodig. kigger blot på den med sine store kølige øjne.

-for altid!
[/color]
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.01.2008 20:32
"Du føler ikke noget?" spørger han og ser ned på hende igen.. en smule interesseret
Darcie

Darcie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 24.01.2008 20:37
".. føler?" mumler hun, og ser op på ham med tomme øjne. hun fortår ikke ordet, da hun jo netop ikke føler noget, og aldrig har hørt det før.

-for altid!
[/color]
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.01.2008 20:55
"Ja.. følelser.. det der gør du er glad for din dukke." påpeger han og ser undrende ned på hende.
"Du kender slet ikke det ord?" spørger han så.. han tiltaler hende ikke med høfligt 'De' ... hun er jo bare et barn
Darcie

Darcie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 24.01.2008 21:02
".. føle .." gentager hun sagte for sig selv. egentlig så har hun faktisk hørt det ord før, men husker det ikke lige til at starte med. det var vidst noget hendes mor altid sagde. spurgte altid om hun følte noget. men det er så tåget for Darcie ligenu.
pludselig rejser hun sig igen, og tager roligt sit lille sorte skrin frem. kigger kort på det.
så lidt efter åbner hun det langsomt, og ud af det kommer to store sjæle, begge mænd i 20'erne. hun lukker så hurtigt skrinet igen.
de stiller sig begge blot bag ved hende hvor de blot står tomt. har mistet deres krop, har mistet livet. dømt til at leve i Darcies lille skrin i alt evighed. medmindre hun vælger at slippe dem fri. -som hun nok ikke gør.

-for altid!
[/color]
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.01.2008 21:05
"Ja, føle.." gentager han, ser lidt undrende på de to.. skabninger?
Han hæver et øjnbryn..
Sikke et sært lille barn han her har fundet
Darcie

Darcie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 24.01.2008 21:08
hun tager så sin bamse i hånden, og lader resten af den slaske ned langs siden. ser stadig på ham.
han sidder bare der og kigger. gør ingenting. hun ser så lidt ned, og mumler nogle utydelige ord for sig selv. sikkert ikke noget der gav mening alligevel.

-for altid!
[/color]
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, Krystal , Echo, Lux