Så pludselig havde vagten grebet fat i ham og svinget ham ind i den mørkere ende af en fløj, hvor han nu maste sig op ad Ares. Læberne strejfede hans hals i grådige kys. "HArhn...!" Ares vred sig på ny og klemte hårdt om vagtens skulder i endnu et forsøg på at få ham væk, men han blev presset hårdt mod den kølige væg, mens kyssene fortsatte og fugtede hans hals. Ares havde ellers taget sine forholdsregler. Holdt god afstand og ikke rørt ved den anden. Alligevel stod han nu og blev overfaldet af en mand, der sikkert ikke engang selv forstod, hvorfor han gjorde alt det her.
"Du kan ikke bare komme her hele tiden og tro, jeg ikke har set nok til at vide, hvordan du horer dig ud, mh?" sukkede vagten, næsten en smule dømmende. Ares blev holdt fast og mærkede et ryk mellem dem. Vagten var i gang med at finde sin pik frem. "Når du så godt kan lide at bruge dine huller, kan du lige så godt dele lidt ud til os andre..."
Febrilske åndedrag slap Ares ujævnt. Han kunne vel ikke engang kalde på hjælp? Det her var jo vagten. Den anden greb fat om begge Ares' hænder og førte dem ned til det hårde lem. Ares forsøgte modvilligt at trække dem til sig igen, men grebet om hans håndled strammede til, og han blev nærmest guidet til at mærke den anden.
"Ned," beordrede vagten. Tydeligt mere utålmodig det øjeblik Ares' fingre bare strejfede ham. Da Ares endnu en gang forsøgte at møve sig væk, fik han et hårdt slag direkte i maven og bukkede forover med et gisp. I samme øjeblik blev han tvunget ned på knæ. Smerten i maven var solid, men Ares stirrede alligevel bistert op på vagten, lige indtil et greb i krøllerne rev hovedet tilbage og førte ham hen mod lemmet.
"Sut. Kom nu. Jeg skal have den beskidte mund på mig..." Tommel- og pegefinger blev presset hårdt ind i Ares' kinder, så munden blev tvunget åben og holdt sådan. "Ngn...!" Ares forsøgte nyttesløst at dreje hovedet væk fra lemmet, men det blev uden videre presset ind i munden på ham. Smagen af salt... uvasket... sved. Øjnene løb i vand ved smagen, mens hænderne skubbede og slog mod vagtens lår. Men vagten var... overnaturligt stærk. Han strammede blot grebet i Ares' krøller og om hans kæbe, mens han mundkneppede ham.

Krystallandet