Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 30.07.2025 18:22
"Sylvan lad gardinet være" lød det med en blød stemme fra gemalinden, som hun kærtegnet sin husbonds kind. Hun behøvede ikke se hvad sønnen lavede, for at vide at han lavede ballade. "Slavehandlen går strålende, syntes du ikke?". 
De havde fået den genopbygget, gjort det til Kazimi-slægtens ejendel og deres fortjeneste. Men kende hendes mand hende nok, vidste han nok, at der lå mere bag emnet af slavehandlen. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 30.07.2025 18:29
Øjenene var på sønnen. Ingen fare var på færde, men prinser var djævlske drenge. Især dem af Kazimi-arten. "Prøv og find din drage. Måske den kan flyve." Trædragen kunne sikkert flyve og den ville nok snart gå i stykker efter alle de forsøg, men Jontar kunne stadig lide at se sønnens prøvelser.
"Takket været dig." Mere end Jontar selv. Han havde været meget fraværende den seneste tid. Byrden var blevet delt mellem dem. Sylvan var ikke kun hendes ansvar, og slavehandlen var ikke længere kun hans - men den havde ikke været kun hans i længere tid end Sylvans nuværende levetid.

~ Don't just take me as a handsome face. I am so much more than that ~
Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 30.07.2025 18:38
Kun en moders blik kunne himle som hendes gjorde. Trædragen ville gå i flere stykker end et krystalglas. Kazimi-drenge og deres ukontrolleret energi. "Pas på du ikke får en splint" varslen var til dem begge. Far som søn. 
Et kys blev så fint plantet på mandens kind, som biens forsøg på at bestøve blomsterne. "En af dine ansatte skulle vidst sende lange blikke efter os". 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 30.07.2025 18:41
"Så må jeg pille den ud. End ikke en splint kan slå mig." Hvorfor er fædre altid klar på børnenes dumheder? Det måtte lægge i generne.
Han lod kysset komme på kinden. Om nogle år ville sønnen kigge på dette med afsky og derefter jalousi. "Så må de passe på. Lange blikke kan ende galt," Det kunne mange ting egentlig. "Hvem var det?"

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 30.07.2025 18:48
Hun lo mildt. "Du kan næppe finde ud af pille den ud" sagde hun med en åbenlys hentydning og bevæget sig hen i mod den lille tosse af en kopi af sin far. Pompeia satte sig på hug og så mod Jontar. Der stod han så evigt flot og indbydende til mere. "Ares. Ham med bæsterne. Han skulle eftersigende give og modtage". 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 30.07.2025 18:50
"Du plejer ellers ikke klage over mit pilleri‚" hviskede Jontar lavmælt. Sylvan skulle nødigt traumatiseres allerede. Det var der nok år til at gøre. "Når, da da. Måske vi må tage ham til møde." Hvem var det nu, der var klar til at traumatisere deres barn med ord? Det var det blik, Jontar gav sin hustru. Sin kommende dronning.

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 30.07.2025 18:53
Hun rynkede næsen let af ham: "Nej, det har du ret i. Men har nogensinde klaget over dit gøren?" det var et retorisk spørgsmål. Det lå mellem dem, ulmende og drilsk. Men han fortsatte, og hun så måbende på ham, som hun intet havde gjort forkert, og han overdrev. Det var ren og skær drilsk. "Hvis han ligner sin far, så forstår han alligevel ikke et ord af hvad der sker omkring ham før han bliver ældre
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 30.07.2025 18:55
"Kalder du mig dum? Det kan vist betegnes som landsforræderi i nogle dele af landet," Men der var altid undtagelser. Hvis ikke Jontar kunne håndtere hån fra sin kone, var han overhovedet en rigtig mand så? "Men hvad hentyder du til med ham her 'Ares med bæsterne'?" Var dette en forretningssamtale? Jovist havde de taget dem foran deres søn, men ikke altid var det godt at blande privaten med det praktiske - men det løb var nok kørt for husbond og kone.

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 30.07.2025 19:08
Hånden viftede med fingrene. Afvigende for hans udtalelse om hvor lidt hun bekymret sig for det. "Jeg kan ikke ændre på din opfattelse af mine ord, men hvis du agter at tage dem som du gjorde, så må der vel være en sandhed til dem, min elskede" var den simple kendsgerning af hele dialogen. 

Pompeia rettet sønnens tøj: "At han står for bæsterne i slavehandlen, jeg aner ikke hvad han hedder udover Ares, og Guderne måtte vide hvor mange Ares du .. vi har haft ansat" hvilket vidnet om den ligegyldighed af personens vigtighed. "Måske han kunne være til gavn for os begge".
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 30.07.2025 19:10
Kæphøj og kæk. Man skulle tro, husbonden ville blive beskrevet sådan, ikke hustruen. Men igen, Jontar og Pompeia havde vist, at de ikke just var det klassiske ægtepar. I hvert fald ikke i opfattelsen af Kazimi-par.
"Vi. Det er 'vi', Pompom," Det har længe været 'vi'. Hvis ikke for Pompeia, havde det være en eller anden i familien, som havde bestemt mere over slavehandlen. Hellere dele med hustruen frem for en onkel, nevø eller langt ude grandfætter. "Hvilken slags gavn?" Det ene øjenbryn hævet til dette.

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 30.07.2025 19:23
Skønt han var den som bar bukserne, havde hun bag lukkede døre klart bukserne mest på. Billedeligttalt. "Din far var ved at få et hjertestop sidst vi fortalte det var et vi projekt. Det ligger blot i mig at sige dit,Sephyran af Kazimi var en mand af karakter. Han forstod mange ting, men hans koner havde vidst altid været mindst tre skridt bag ham i det perspektiv. 

Blikkede sænkede sig: "Jeg mindes du sidst havde problemer med at følge med min tilfredsstillelse" kommenteret hun stille.  
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 30.07.2025 19:25
"Giv ham et nyt barnebarn, så giver han os lov til det meste," Det var en joke, men der var en snært af sandhed i dette. Jo flere afkom og mulige arvinger jo gladere var fyrsten. Dét var ikke en løgn. Allerede nu var der en klar tronrækkefølge. Flere afkom ville kun understrege den endnu mere. "Så må du komme og klage. Men jeg tvivler på, du klager over min assistance."

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 30.07.2025 20:15
Fyrstearvningen kom sig selv i forekøbet. Klassisk, lidt for pudsigt, men alligevel ganske klassisk. Han var hurtig og dygtig, såvel var hans leveringer. "Hvad giver du så mig for at give ham et hav af børnebørn?" forhandlinger selv i ægteskaber var uundgåelige. "Hvad så med de dage du ikke er hjemme, skal jeg så gå og sulte?" det kunne man vel næppe byde en frugtsommelig kvinde.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 30.07.2025 20:20
Effektivitet var et synonym for Kazimi. Eller i hvert fald hankønnet af Kazimi. Det var nærmest et krav. Et tegn på at være en sand Kazimi-mand. "Nogen til at være legekammerater til Sylveon," Igen, sagt lavmælt nok til, at sønnen, som var i færdig med at lege med træfigurer som var det dukker, ikke kunne høre dem. Han var jo af Kazimi-blod. Ét ord om noget til ham og toddler tantrums ville komme. "Siden hvornår har du været så sulten? Har jeg ikke kød nok?" Skulle fyrstesønnen fede sig selv op for sin kone? I nogle civilisationer var det tegn på overlegenhed. Men Pompeia virkede ikke som den type, der ønskede en komplet rund og usund mand.

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 30.07.2025 20:38
"Produktionen tager ni måneder, du må afvente din pakke om otte eller noget måneder" gjorde hun en anelse mere klart. Hun anede faktisk ikke hvor lange henne hun var, men hun var den henne. Den unge dame, kvinde, så skiftende på sin søn og sin husbond, drengen havde blot let krøl af sin mor, men ellers lignede han sin far. Som Pompeia overhovedet ikke havde været medvirkende til den graviditet, hun var blot æggeholderen. "Du har ikke nok stamina, din størrelse er perfekt." gjorde hun klart, eller i forsøget derpå. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 30.07.2025 20:43
"Ni måneder er ingen tid i forhold til en ny Sylle," Sylveon var kælenavnet, Sylle var intet navn. Så det kunne siges mere højt end den lavmælte snak. "Men hvis der går ni måneder, hvem går så sulten?" Jontar kunne prikke ligeså meget tilbage, som Pompeia kunne prikke først. Ja, han havde gået ni måneder før, men hvem sagde, det var nemt? Han havde aldrig beskrevet det sådan til Pompeia. Jovist var han en Kazimi, så at være en idiot og cunt var i kortene, men Jontar var mere sofistikeret end de fleste.

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 30.07.2025 20:53
Ni måneder var næsten et år. Det var tre måneder fra et år, sidst hun talte. Men havde de virkelig samme opfattelse at forrige gang. Seneste graviditet. Hun havde været så opsøgende, så sulten. Men måske han erindret det, som at han gik forbipasseret forbi. 

Stille rejste hun sig op og gik hen til sin mand. Blikket seriøst, og uden skjulte hensigter: "Du ved godt du er manden i mit liv, ikke?" lød det som en forsikring for ham. Han gav hende et hjem, et sted at kalde hjem. Han var hendes hjem. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 30.07.2025 20:56
Måske havde Jontar været gammeldags på den front. Jovist kunne han lide den kødelige forelskelse mellem partnere, men under en graviditet virkede denne forkert. Så ja, Jontar havde ventet ni måneder, men han havde aldrig tænkt, at Pompeia havde ventet ni måneder. Dén tanke havde aldrig strejfet ham.
"Hørte du det Sylvan?" hviskede Jontar direkte ind i Pompeias øre. Tydeligt for at være jokende, for ét var at traumatisere deres barn. Hvis Sylvan havde hørt denne joke og forstået den som joke, havde stadig været for meget for Jontar. Men prinsen kunne ikke lade være. "Ligesom du kvinden i mit liv, ja." Sylvan var næsten ligeså selektiv døv som sin far, heldigivis.

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 30.07.2025 21:08
Fanget i boblen af et ægte ægteskab med kærlighed til hinanden. De var hengivne og omsorgsfulde for hinanden og deres afkom. Sylvan var deres, eller i sandhed Pompeias, stolthed. At de kunne være så fjollede, dog så seriøse, det var udenlige noget tradionelt i Kazimi slægtens mange ægteskaber. 

De førte dialoger om deres udfordringer, nok ikke altid lige i tids nok, men stenene blev såment vendt i sidste moment. "Mhm, ellers ville du jo have nok mareridt til du ville opgive søvn resten af dit liv" hviskede hun drilsk. "Men Ares, hvad tænker du?" for at vende sporet tilbage til det det hele handlede om. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 30.07.2025 21:12
Ingen ville have troet, Jontar ville have været den faderlige type. Ikke med de forældre, han havde. Jovist var fyrsten en mand, men han var ikke en fader. Han var alt andet end det. Så at Jontar var så meget med Sylvan, var, for mange, underligt. Passe ham, tage hånd om ham, lege med ham, skifte ham. Og lade Pompeia have sine dage uden dét ansvar. Ja, Jontar var en ny form for fader blandt hans familiære omgangskreds. Var han også en ny slags husbond?
"Jeg har nok mareridt i mit liv," Der var for mange mareridt og for mange måske-mareridt i Jontars liv til at ville snakke om. Ingen ville tænke på mareridt, når hans egen mor havde gjort hans liv til et mareridt, bevidst eller ej. "Hvad med Ares? Fortæl, kære hustru, fortæl."

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti
Lige nu: 2 | I dag: 12