Et nyt ansigt et nyt venskab

Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 17.01.2025 22:09

solen var stille og rolige begyndt at komme op over byen Dianthos træner sig lidt med at finde og lod nogle balde falde stille til jorden der vare mange mennesker ude denne dag da det havet har været dårlige Vejer i en længer år gang så folk hungered efter at komme. ud. Og sidde og snakke om de ting der nu skulle snakke om det vat Tydelige at efteråret var på vej nogle stod og købet små smykker fra de forskellige boder som folk selv havde lavet og der randte også små børn og leget tagfat det var den form for liv. en elver ved navn Draco godt kunne lide og sidde og se på han var lidt anderledes ind Ander Elver så tinge fra en anden hvilken også det var så sært at se de små løbe rundt. Men draco sad stille et uden for en krog eller et sted hvor man kunne sidde og nyde en kom væske.. er det vin for ham tiden var sådan set ikke noget han tog sig af det havde det Rigelige af så vidt han kunne forstå

men det kunne nu være ret at dele sin oplever med nogle en gang i mellem syntes han de lange rester fra elver riget og hist og her gjorde at draco følte sig lidt trist til mode nogle gang han smilte dog af tanken og to en nip af sin vin der var folk som snakkede om hvordan vejret havde virket på deres humør og de ikke har haft den enaige som før. Måske var det også det der var ved at ske for ham men Vejret var jo noget naturligt noget som tiden kun kunne vise hvordan den udvikling sig

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Drage Ridder af Lyset [ og grevinde ]

Forvirret Dum

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 18.01.2025 07:14
Klædt i sin uniform som det nærmest er krævet af dronningens riddere, kom Etheldred gående stille og roligt småsnakkende med en ældre kvinde, som havde tre småbørn ved sig, legende og undersøgende, fulde af energi og nysgerrighed som børn har det med at have det, de nød turen udenfor husets mure mindst lige så meget som Etheldred selv gjorde det, hun gav et kort vink til den ældste af børnene, før de tog videre af sted med den ældre kvinde i hælene. Som ridder og grevinde kunne hun knapt passe sine børn selv, ikke at hun havde noget imod det omend der stadig var byrder på hendes skuldre, af mange grunde. 
Etheldred|Grevinde|Lysets ridder|Cambion
Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 18.01.2025 12:47
draco så en ynger og ælder kvinde komme gånde med en folk børn han vidste ikke helt om det var den yngers  kvindes børn selv men et stille smil kom stille over ham han sad der med sin grønne Uniform og med et smykke over panden der fik ham næsten til at se konglige ud hans sølv favet hår skindet i solen og hans lange øre bliv der også lagt mærke til af nogle af de mennsker der kom gånde  Draco fik også set at kvinden var  klædt i ridder udstyr han hadet selv sin på krogen den var for tung at gå med når der ikke var brug for den dog hadet han alti sit sværd med det var hans kærste ege efter sin far den lyste op når der kom fare på fær og lavet at måne meteal  han prøvet at få øjne kontakt med den ynger kvinde  det kunne jo være hun kom her hen og ville snakke  det kunne da være rat med noget selvskab for en gang skyld livet i elver riget var dog også spænde men det hadet ikke sagt Draco så meget  

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Forvirret Dum

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 18.01.2025 19:33
Etheldred så elveren med drikken ved kroen, hun gav ham et nik til hilsen, bemærkede hvordan han forsøgte at lave øjenkontakt hvilket fik hende lidt mere op på dupperne da hun skævede til omgivelserne, måske han var i fare..? hun gik hen mod ham.
Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 18.01.2025 19:51
Draco kikket sig selv om Højerne da hun så ud til at kikke ham han hade smukke elver grønne øjne som gengælte hendes smukke øjne. han løfte stille sin kyntte hånd om vinglaset  han vidste ikke det ville være så nemt at få hende til at komme over til jam på den måde hun var jo selv ridder så måske hun bare ville se ham an hvad han var for en tybe?. en masse tanker kom ind over ham 
dog måtte han vente og se hvad det måtte ske hun så dog godt ud for en mennske at være syntes han blikket gled dog lidt hen mod den anden stol og vidste ikke om han skule gøre den klar eller ej han sippet dog i stede for sin ven og smilte så blidt " god dag håber en ridder få slappet af  " svaret han smierne til hende og bukket hovde  blidt man kunne høre på hans stemme den var venlige og han håbet også på hun forstod det sådan 
Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Forvirret Dum

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 22.01.2025 18:43
*hun gav et høfligt smil.* "slappet af er vidst mere hvad vi gør udenfor uniformen, selvom det kommer så meget an på personen. Jeg bemærkede du forsøgte øjenkontakt, er der problemer?"
Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 22.01.2025 18:57
draco smilte  stille til kvinden for and ham og rysted på hovde " nej selt ikke nogle Problem overhovet... jeg nyder en stille dag med bare noget vin det svære mærker jeg det ikke helt regtit men smagen er god nok " svaret han glad  han kom stille til at tænke på de børn hun kom gåne med den tanke hadet arldige faldet ham ind i nu han hadet nok været for fri. han løfte glasset og sage så sit navn " navnet er Draco og du " svaret han blidt og  kikket ind i hendes øje dybt de smukke grønne elver øjne skinde af lyset og kunne næsten se Diamart agtit ud 

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Forvirret Dum

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 22.01.2025 19:21
'' Man behøves ikke bemærke efekten af alkohol man kan jo også bare nyde smagen."  Tilføjede hun. øjneen kort på hans smaragdssgrønne  før hun kiggede rundt observerende selvom hun ikke var byvagt kunne hun jo godt holde øje med omgivelserne..

"Det er  ikke tit jeg ser elvere her i Dianthos."
Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 22.01.2025 19:48
Draco tænke lidt over det og sagde med et stille smil " tjo det safølige regtit nok ... jeg rejser meget og så er jeg lidt anderledes ind de ander der hvor jeg kommer fra jeg rejser meget rundt forstå du og kommer safølige hjem når der er brug for mig " svaret han som svar til hendes ord   han  han tænke lidt om han skulle ligge ud med et navn han ragte stille hånden blidt ud og sagde stille " navnet er Draco Draco Duncan bercalinon" svaret han blidt og vente på hun ville tage hans hånd 
Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Forvirret Dum

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 09.02.2025 17:11
"Hmm... En eventyrer? Hvad får du ud af dine eventyr, udover nye bekendtskaber?" Hun smilede venligt til ham, det var altid interessant at høre hvad andre gik og fik ud af deres eventyr. Hun tog hans hånd og gav den et tryk og en kort rysten til hilsen. " Etheldred Dacré. Lysets Ridder, hvis uniformen ikke gav det væk. " Hun gav et kort grin, selvbevidst.
Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.02.2025 18:04
Draco smilte lidt til Ethldred og bukket hovde blidt  " jeg kunne se dem på langt afstand de skinder som en sol i den " svaret han med lidt smiere han vedte dog blikket mod boret og kikket rundt " jeg møder mange spænde ting lige til vampyr og så videre jeg afskavet nogle  banditer der prøvet at Røve en eller anden person men en af dem slap det svære væk " sagde han dog lidt med tungt stemme det avnet ham dog lidt over det med røveren men han græd ikke over spilt mælk eller sådan han holde stadige hendes hånd men tog sig selv i det og gav stille slip. " og lige nu nyder jeg blodt smagsløgnes eventyr med den god vin " sagde han med et stille grin og viste sit bord frem 
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Lux , Tatti, Mong, jack
Lige nu: 5 | I dag: 11