Velkommen til norden

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 22.06.2023 15:03
Faust var tilbage i norden mere rigtig Norvik, for engang skyld havde han enlig en plan for at være her, han skulle viser område frem for en han havde mødet tilbage i Dianthos, han regne stadig med at de havde en aftale om det, da han ikke havde hørt andet fra hende at de skulle mødes heroppe, og her sad han nu på kro i Norvik, ikke noget stort i forholdt til dem i Dianthos, han havde et værelse for natten, hvor hans ting også var, så han kun være klædt i sin rejsebukser i en brunlig farve og en skjorten der var grålig, han havde ingen våben på sin da der plejer ikke at sket rigtig noget her på kroen, måske lige en slå kamp.

Men kun godt mærke på vejret at sommer nu også var kommet til det nordlig af landet, det var dog stadig koldt for nogle men det kun være meget kolde inden hvad det er lige nu, vejret var rolig lige nu lette overskyet, hvor sol kiggede frem en gang imellem mellem skyet, han sad for sig selv ved et bord til to, han havde et krus stærke møjl stå på bordet, så måtte han se om Leonore kom her til aften eller om hun første vil komme i morgen, han havde selv være her nogen dage men nu havde hans rejser herop også være rolig og nemt, så han havde været lidt hurtigere inden han plejer af være for at kom her til.

Han kiggede op da dør gik op, hvorefter han smiler da han så at det var Leonore så havde hun fundet vej herop til, ”godaften, var tur hård herop til” spurgte han og skubbe stol let ud med sin fod, så hun kun kom til af sidder ned, ”kan jeg byde dem på noget” spurgte han lidt efter og kiggede på hende, det vil ikke overraskede ham at hun kun bruge noget af varme sig på efter rejse, det var der også god mulighed for her, om det var the eller noget alkohol, et værelse skulle de nok også bruge til hende, da der ikke var plads på hans og samtid regne han heller ikke med at hun vil sove på sammen værelse som ham når der kun være en seng som han var lidt for store til.
Leonore

Leonore

Healer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 168 cm

Nyxx 26.06.2023 14:12
Efter flere dages rejse havde Leonore og hendes guide langt om længe nået til Norden. Hun havde ikke været her før og hun havde trods alt aftalt med Faust at skulle mødes med ham heroppe. Nok var det sommer, men der var stadig koldt, så det havde hun naturligvis taget højde for. Det var en af hendes uldkjoler hun i stedet havde taget på, under havde hun også varmere underklæder, varme sokker og omkring sig en uldkappe med ulvepels omkring skuldrene. Hvorfor havde hun ikke været heroppe før? Der var utroligt smukt og vejret var dejlig frisk. 

Leonore havde aftalt at mødes med ham på kroen, så der søgte hun hurtigt hen og kom indenfor. Blikket gled rundt på nogle af de personer der var her før blikket faldt på Faust, der allerede havde spottet hende. Hun gik over til ham og smilede varmt ”Godaften, det der er mest medtaget er min bagdel.” svarede hun med et lille grin i stemmen, som hun satte sig på stolen han havde sparket ud til hende. Hun løsnede spændet på sin kappe og lod de falde over stolryggen som hun rettede blikket mod ham. Let trak hun på skuldrene ”Et eller andet varmt tror jeg. Suppe, te, hvad end der nu lige er. Naturligvis skal jeg nok også have skaffet et værelse…” svarede hun med et smil.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 26.06.2023 18:33
Han lo kort af det hun sagde at hende bagdel var mest medtager af tur herop, ”men godt at høre af de ikke er mere medtager af tur herop selvom bagdel kan være slem nok i sig selv” svaret han og kiggede på hende, han kiggede på hende da hun tog plads overfor ham, inden han tog en tår af sit krus og stille det tilbage på bordet, han kun ser at hun havde fået varmt tur på, det havde han også sagt til hende selvom sommer var kommet herop til norden også.

Han lyttede til det næste hun sagde og smiler svagt, ”det er ikke noget problem, de har frisk kronhjorte suppe, og te kan vi se på senere hvis suppe ikke kan klar det og værelse har de, ikke de bedst som Dianthos men de er god når men er på farte” sagde han og smiler til hende, hvorefter han vender sig halv på stol og kiggede op på kromutte, ”en skål suppe med kronhjorte og et værelse” sagde han til kromutte på Nordkrystalisiansk, kromutte forstod godt det normal krystalisiansk men nogle skulle han snakke det med, kromutte nikke og forsvandt ud i køkken, hvor hun kom tilbage lidt efter, med en skål med dampe suppe og en ske, hvor hun kom ned til bordet og stille skål foran Leonore, hvorefter hun tog en nøgle op af lom og lad ved side af skål.

”Så håber jeg at de kan lide suppe og værelse er klar til dem” sagde han og smiler til hende, kromutte var gået tilbage, Faust tog en tår mere af sit krus, så kun hun lide få lov til at spise sin suppe inden de snakke videre, ”hvad tænker de at vil se, område her ved Norvik eller har de ikke noget imod at tager nogen dage fra byen her, for at se noget” spurgte han lidt tid efter hun havde spist færdig.
Leonore

Leonore

Healer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 168 cm

Nyxx 12.07.2023 11:41
Hun sukkede næsten lettet som hun kom ned og sidde og rettede da blikket mod ham ”Ja tak… Jeg bliver aldrig vant til lange ture på hesteryg.” svarede hun med et lille grin i stemmen. I og for sig var det egentlig ikke en hård tur, det der gjorde det hårdt, var at skulle sidde på hesteryg så længe af gangen, men her var hun og hun havde overlevet turen.

Leonore smilede varmt tilbage som han talte ”Det lyder virkelig lækkert. Teen kan jeg altid få senere i aften, skulle det gå helt galt. Årh det betyder ikke noget om det er de bedste, så længe der er en seng er jeg tilfreds” svarede hun og fik et lille kækt smil frem på læberne. Hun var nem at have med at gøre for hun var på ingen måder kræsen eller krævende. Blikket faldt på Faust som han vendte sig på stolen og bestilte for hende på Nordkrystaliansk. Som hun så kromutter forsvinde ud i køkkenet for kort efter at dukke op med en skål varm suppe og en nøgle til hende, smilede hun varm ”Mange tak.” svarede hun og lod hænderne varme sig en smule på skålen.

Hun smilede varmt til ham ”Det dufter i hvert fald himmelsk.” svarede hun og begyndte at spise. Det tog ikke alverdens tid og hun skubbede skålen til siden og rettede da blikket mod Faust som han igen talte efter hun var blevet færdig med at spise. Hun trak let på skuldrene ”Hvad ville de foreslå? Jeg har trods alt ikke været her før.” svarede hun med et smil på læberne.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 17.07.2023 19:26
”Nej det kender jeg godt til, jeg er heller ikke god til at skulle rider i for lang tid” svaret han på det, selvom det vil gøre han rejser nemmer hvis de forgik på en hesteryg, men det vil så også krave mere oppakning hvis han også skulle tænke på en hest udover ham selv, ”jeg fortrække mere min eger dyre forme” sagde han og kiggede på hende inden han tog en tår af sit krus, ”suppe er også lækkert og ja vi kan altid se på te senere medmindre kromutter er gået i seng” sagde han og smiler rolig.

”Det er godt at høre at de ikke er for vant” svaret han og kiggede på hende, det var han enlig glad for at høre at hun ikke var, for det var ikke alle som havde det på den måde, forholder heroppe var ikke lige så gode som dem i Dianthos men det var nok noget af det bedst men kun finder heroppe, kromutter smilet til hende da hun takke hende, Faust tog en tår mere af sit krus mens han venter på at hun skulle få spist færdig, han smiler bare af det hun sagde at det dufter himmelske, jo det gjorte det og smagt også godt.

”Der er meget af ser omkring byen her men nogen dage herfra vil jeg kun viser dem noget som jeg ikke har set nogle andre steder, vil ikke fortælle for meget om det, for det skal mere være en overraskede” sagde han og kiggede på hende, men det var op til hende, om hun vil tage nogen dage her fra byen og ser hvad det var for en overraskede, ”vil de havde noget mere af spise eller vil de heller havde noget af drikke” spurgte han efter lidt tid og kiggede på hende.
Leonore

Leonore

Healer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 168 cm

Nyxx 16.09.2023 11:23
Leonore havde intet imod at sidde på hesteryg, men når det handlede om at gøre det i flere dage, så blev det altså ret hårdt for både bagdel og ryg. Hun så på ham med et smil ”Godt jeg ikke er alene” svarede hun og lod et lille grin undslippe, hun var sikker på de heller ikke var de eneste, der var nok flere der ville brokke sig efter sådan en rejse. Hun nikkede ”Det er da også væsentligt nemmere for dig, jeg har desværre ikke lige en dyreform jeg kan forvandle mig til…” sukkede hun og ønskede nærmest også hun var i stand til at forvandle sig til et dyr der var i stand til at flyve, for det ville gå meget hurtigere. Hun smilede ”Det er heller ikke en nødvendighed med te, jeg er sikker på suppen, er rigeligt. Der er trods alt ingen grund til at vække hende” svarede hun stadig med et smil på læberne.

Hun rystede let på hovedet ”Min seng derhjemme er bestemt heller ikke den bedste på markedet, men det er ikke der jeg befinder mig mest alligevel” svarede hun og smilede skævt. Hun var ikke en der klagede ret meget på trods af, at forholdene her i Norden ikke var som i Dianthos, men det vidste hun allerede inden hun tog afsted. Hun havde trods alt fået fortællinger om det kolde nord fra sin far og stedfar, så hun tog det ikke så tungt. Straks begyndte hun at spise af suppen, pustede let på de skefulde hun tog, for ikke at brænde sig og der gik ikke længe før hun var færdig med at spise.

Leonore lyttede til ham og hævede så det ene bryn som han fortalte om stedet der skulle være en overraskelse ”Nu bliver jeg jo helt nysgerrig, men jeg glæder mig til at finde ud af hvad det er” svarede hun og lod brynet finde falde tilbage på plads som hun trak på smilebåndet. Hun så på den tomme skål og så på Faust ”Jeg tror jeg har fået fint med mad, desuden tænker jeg noget stærkt alkohol ville hjælpe lidt på varmen også” svarede hun og smilede kækt. Hun var sikker på turen her oppe nok skulle være det hele værd, også på trods af hun havde langt hjem.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 17.09.2023 15:25
Han lo kort sammen med hende, godt at høre at hun synes om ikke at være alene, han lyttede til det hun sagde og smiler svagt af det, ”det har sine fordel og ulemper at kun forvandle sig til et dyr, de skal huske prøve, at nogle vil måske jæger en, fordi de tror men er et dyr” svaret han til det og kiggede på hende, men fordel ved at kun gøre det var også gode, de var nok stører inden ulemper var hvis man spurgte ham om det, han vendt sin opmærksomhed tilbage på hende da hun snakker til ham, ”det ser vi på, for hun er ikke gået helt i seng i nu” svaret han på hende, grund til at han vidste at hun ikke var gået hele i seng i nu, var fordi han kun hører hende ud i køkken.

Han nikker kort til det hun sagde, ”det kender jeg alt for godt, men nu har jeg heller ikke rigtig en fast seng, når jeg nu ikke har et sted at bo” sagde han og kiggede på hende, så derfor var store alle seng god nok for ham, bare de var store nok til at han kun ligger i den, men nu havde han selv valgt at rejse så meget rundt frem for at slå sig ned et sted, og prøve at få sin en familie men der vil han nok når til på et eller andet tidspunkt.

Han smiler af hendes svaret på det, ”glæder mig at høre og så bliver de nogen dage rejse væk for byen, rejse i morgen tidlig efter en god nat søvn” svaret han på det og smiler til hende, han tog en tår at sit krus, og vendt blikke tilbage på hende og lyttede til hende, ”noget bestem stærk alkohol at de vil have eller skal jeg bare vælge noget til dem” spurgte han og kiggede på hende, inden han tømt sit krus, og rejse sig derefter op, hvorefter han gik op til bar og fylder første sit eget krus, med noget mørke mjøl, hvor han tog et krus til hende og fylde det men det hun ønsker og hvis han skulle vælge noget, fik hun også noget mørke mjøl som ham selv, hvor han fandt noget at skrive på og med, hvor han skrevet ned, hvad han havde taget, inden han kom tilbage til bordet, stille hendes krus foran hende, inden han stille sit eget ved hans plads, hvor han så sat sig ned.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12