Hendes ord havde haft en drillende tone, så ordernes betydning havde haft lidt en komplimenterer, men drillende tone. Mikhail var dog uden tvivl en flot mand og der havde været en sandhed over hendes, for han så stadigvæk ung og smuk ud,
"Det synes jeg, Mikhail" Smilede hun varmt mod ham, som deres blikke mødes. Alderen kunne de ikke gøre noget ved eller ændre på, de måtte tage det som det kom,
"Nej, det kan jeg heller ikke. Ikke engang min egen glemsomhed" Kom det grinende fra hende. Hun var selv ved at blive gammel og glemsom, og havde ikke nogen mulighed for at ændre på det.
I hendes øjne havde han nu og havde haft et spændende liv, mere spændende end hende. Hun var spærret inde, så ingen mænd.
Basil Argyris havde hun ikke set længe, og deres sidste møde var ikke gået godt. Nej, ærgerligt, så kedede hun sig.
"Du et kedeligt liv? Det kunne da ikke være mere modsat, kære Mikhail" Lød det fra hende som hun lænede sig ind imod ham og søgte hans skuldre. Hun håbede ikke at han tog det forkert, selvom hun kom tæt på. Hun søgte igen væk fra skulderen og kiggede på ham,
"Du har jo være ring kæmper, ikke sandt? Det er da spændende. Har de stadigvæk en ring i Dianthos?" Spurgte hun interessant.
En håndfuld var mild sagt, for Dain var noget for sig selv. Ligesom hans bror. Hun havde haft sine ture med dem begge,
"Jeg ved du er hans livvagt, så du kan jo ikke tale over dig. Men som hans søster virker til mildt sagt" Grinede hun atter engang. Hun kunne næsten se det for sig, som hun sad og tænkte på Mikhail tage en af pigernes pladser og skulle sidde og drikke te med hende og vælge den kjole som hun skulle have på, rede hendes hår og de ting.
"Ja, du skal også rede og flette mig hår" Grinede hun drillede og skubbr til hans skulder.