Mikhail

Mikhail

Livvagt for Dain af Kazimi || Tidligere ring kæmper || Tidligere slave

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 43 år

Højde / 210 cm

Nyxx 26.05.2023 19:16
Timerne de sidste par dage havde været lange, men langt om længe havde Mikhail fået noget der bare mindede om en fridag og hvad end Dain skulle, behøvede det ikke involvering fra hans side af. Det var næsten befriende ikke at skulle høre på så meget brok, eller håndtere fyrstesønnens voldsomme humørsvingninger. Mikhail vidste dog godt det havde noget med alderen at gøre og Dain havde alt for mange hormoner, der ikke kunne kontrolleres af den unge mand selv. Et suk undslap ham som han lukkede den lille bog sammen og satte fjeren tilbage i holderen. Han sørgede for at holde styr på dagene, skrev ned når der skete noget der var værd at skrive om, næsten som en dagbog. Bogen blev lagt til side og han lod blikket glide ud på vejret. Det var perfekt til at tage en gåtur ude i paladshaverne, der var også så smukt på denne tid af året, nu hvor alt var sprunget ud. Han rejste sig fra stolen han sad på og fik sat øksen i bæltet, før han gik ud af sit kammer og låste døren bag sig. 

Mikhail kunne til tider stadig finde det en smule uvirkeligt at han var endt hos Kazimi familien, ikke han klagede på nogen måder, tvært imod. Han var dem evigt taknemmelige, så kunne det godt være at Dain var et problem fra tid til anden, men det var her eller i en ring et eller andet sted, hvor han kunne blive banket til smadder. Så havde han det nok meget fint hvor han var på nuværende tidspunkt. Han passerede nogle af familiens medlemmer og sørgede for at tiltale dem og bukke ærbødigt for dem, før han fortsatte sin færd mod haverne for at nyde det gode vejr.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 26.05.2023 20:54
Den tynde kjole smøg om hendes krop, som hun bevægede sig ned ad paladset mange gange. Det varmere vejr, var langsomt på vej ind over Rubinien, som de kom længere ind i året. Smilet sad fasnet på hendes læber, som hun bevægede sig ud mod familiens have, for at nyde det gode vejr og eventuelt et glas af den søde Rubinske vin, som de levede så godt af hernede. 
Hun trådte ud i haven og blev mødt af varmen og solens stråler og søgte over mod puderne og den store vifte, som blev betjent af en af deres mange tjenestefolk. 
Hun lod et smil brede sig på sine læber, som Mikhail fangede hendes blik. Hun følte næsten ikke at Dain lod, den arme mand slippe af syne så meget som han slæbte rundt på ham, men han havde åbenbart ladet ham slippe i dag. "Mikhail" Lød roligt fra hende, som hun nærmede sig ham. Der var ingen grund til ikke, at søge imod ham. Slet ikke når han var det eneste spændende ansigt i haven lige nu. I det mindste havde han ikke hendes bror med lige nu. Hun havde haft sine ture med hendes bror, så at han nu havde fået en vagt gjorde at hun slap for at høre på ham. "Jeg vidste ikke at du var sådan en følsom person, som skrev sine tanker ned på pergament" Grinede hun drillende, som hun nåede hen og satte sig ved hans side.
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 43 år

Højde / 210 cm

Nyxx 26.05.2023 21:17
Mikhail havde været fortabt i sine egne tanker som han hørte en velkendt kvindestemme og af ren refleks, rejste han sig op og bukkede for hende "Deres Højhed." sagde han og holdt armen ud for hende for at vise hun blot kunne tage plads. Aaliyah var trods alt prinsesse trods de mange rygter der kredsede omkring hende. Det var ikke noget han havde valgt at grave i, da han havde respekt for familien og vidste han alligevel ikke havde ret meget at skulle have sagt i nogen sammenhæng. Hendes kommentar om at være følsom og skrive ting ned, fik ham til at sende hende et kækt smil "De skal huske på jeg efterhånden er en ældre herre." sagde han jokende og kneb let øjnene sammen så nogle af de rynker han nu engang havde blev tidligere, hvilket bestemt fik ham til at se ældre ud. Nok var Mikhail kun 40, men han kunne godt føle han var ældre, taget hans fortid i betragtning. Det var temmelig hårdt at leve liver som ringkæmper, men nu var han her og levede pænt sagt i luksus. Som hun havde sat sig ned satte han sig selv ved hendes side. 
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 30.05.2023 12:02
Aaliyah fandt en tryghed i folk som ikke bekymrede sig om de rygter som svirrede omkring hende. Hun hadede at skulle tænke på om hvad folk tænkte, og de tanker havde hun ikke når hun talte med Mikhail eller Emin , nogle af de personer som ikke bekymrede sig eller gjorde hendes "forbandelse" til en ting. Det gjorde hendes familie. Darkhan havde råbet og skreget omkring det, hun kunne mærke hendes faders skuffelse hver gang de talte om emnet. 
At sidde her under træet sammen med ham var en befriende følelse for hende, hun følte sig fri for sine forpligtelser og bare nyde den dag hun havde foran sig. Aaliyah var ikke den person med flest gøremål på Paladset, men lidt havde hun da. "Det lyder næsten hårdt" Grinede hun drillende igen, "Er du allerede begyndt at glemme?" Hun stak lidt til ham, men mente det på alle gode måder og var kun i et drillende humør. "Har Dain forbarmet sig over dig, og lade dig få lidt fritid?" Af og til måtte han også glad for at slippe lidt for Dain, selvom han ikke kunne sige det højt. Hans søster var.  
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 43 år

Højde / 210 cm

Nyxx 06.06.2023 21:02
Mikhail viste respekt for alle Kazimierne, sorterede ikke nogen fra og slet ikke grundet nogle rygter der gik rundt. Den hvisken han havde hørt i krogene havde han ikke lyttet til og hvis det blev nævnt overfor ham, havde han altid afværget. Det var en anderledes følelse rent faktisk at have en reel fridag, hvor han kunne gøre hvad han ville, i hvert fald indtil Dain kom tilbage. Han rettede blikket imod hende og grinede let "Bare vent til De når min alder." svarede han med et smil på læberne. Han klappede let på bogen og nikkede "Det sker desværre oftere end jeg har lyst til at indrømme." sukkede han, men havde alligevel et smil på læberne endnu. Det var ikke engang løgn, han var begyndt at glemme nogen ting, så man kunne vel kalde det forberedelse til en gang han blev endnu ældre, formentlig dement og så kunne se tilbage på bogen. Han havde ikke noget imod hendes stikkende kommentarer, det var trods alt ikke fordi det gjorde ondt. Han trak da let på skuldrene og sukkede "I nogle timer, ja... Nu må vi se hvornår han kommer tilbage og piner mig." sagde han med et lavmælt grin. 
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 09.06.2023 20:02
Mikhail var en trofast person og ikke mindst en værdifuld soldat og livvagt. Han var loyal på mange måder. Aaliyah havde aldrig set ham give nogen interesse for de rygter som spredte sig omkring hende. Spørgsmålet var om han havde hørt dem, men mon ikke? Dain burde nok have fortalt ham omkring dem. Det ondsskabsfulde lille væsen. "Du ligner ikke en der er en dag over 30" Kom det små drillende og små flirtende - i en sjov og underholdende tone. "Det er jeg da ked af at høre" Grinede hun småt som hun kiggede over på hendes side makker, "En dag burde du give mig lov til at læse et par af de sider" Det kunne sikkert underholde hende, men hun vidste godt at hun trådte lidt for tæt på hans privatliv lige nu. 
Hun skrev også en gang i mellem sine egne erindringer og ting som hun ikke burde glemme. Hun forstod ham godt og vidste hvordan det kunne hjælpe en selv, med en masse forhindringer og komme i forkøbet på fejl.
"Ja, han kan være ret frygteligt ikke?" Han ville nok ikke svare direkte på det spørgsmål, men lige nu nød hun den legende tone i mellem dem og følte sig fri i hendes snak, "Du burde næsten få en dag med mig en dag. Jeg er sikker på at du vil nyde te selskaber og det at finde kjoler til en prinsesse, ikke sandt?"
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 43 år

Højde / 210 cm

Nyxx 09.06.2023 22:52
Rygterne berørte ham ikke, uanset hvem de kom fra, Aaliyah havde ikke gjort ham noget, så hvorfor skulle han dømme hende? Mikhail hævede et øjenbryn og så ned at sig selv et kort sekund og rettede da blikket mod hende ”Virkelig?” svarede han efterfulgt af et grin. Bevares så havde han ikke mange tegn på han var en 40-årig mand, der var godt nok et par gråligt hår i skægget hist og her, men ikke noget af sønderlig stor betydning. Han trak let på skuldrene ”Årh, det er ikke noget De kan gøre noget ved alligevel Deres højhed.” svarede han med et kækt smil på læberne. Han tog ikke hans glemsomhed så tungt, det var vel den vej det endte med at gå for alle på et eller andet tidspunkt? Let klukkede han over hendes kommentar ”Jeg er næsten sikker på, det ville kede Dem. Så spændende er mit liv bestemt ikke.” svarede han. Jo han havde da nok oplevet en del eller to, men det var ikke alt han havde skrevet ned, for eksempel var tiden som ringkæmper ikke skrevet ned. Der var alt for meget at skrive og det meste var ikke værd at huske på alligevel. Det var trods alt heller ikke kun oplevelser der var i den lille samling pergamenter, der var også tanker der kunne dukke op.
Mikhail trak på skuldrene til hendes spørgsmål ”Han er lidt en håndfuld til tider.” svarede han. Det var ikke ment som han hadede sit job, eller Dain for den sags skyld. Fra tid til anden kunne fyrstesønnen dog godt være kaotisk at håndtere, men Mikhail havde tålmodighed, så han skulle nok klare det. Han hævede et øjenbryn og lod et grin undslippe ”Kunne De se mig sidde og se på kjoler og drikke te? Jeg ville ende med at knuse koppen bare ved at holde ved den.” svarede han med et kækt smil på læberne.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 10.06.2023 07:39
Hendes ord havde haft en drillende tone, så ordernes betydning havde haft lidt en komplimenterer, men drillende tone. Mikhail var dog uden tvivl en flot mand og der havde været en sandhed over hendes, for han så stadigvæk ung og smuk ud, "Det synes jeg, Mikhail" Smilede hun varmt mod ham, som deres blikke mødes. Alderen kunne de ikke gøre noget ved eller ændre på, de måtte tage det som det kom, "Nej, det kan jeg heller ikke. Ikke engang min egen glemsomhed" Kom det grinende fra hende. Hun var selv ved at blive gammel og glemsom, og havde ikke nogen mulighed for at ændre på det.
I hendes øjne havde han nu og havde haft et spændende liv, mere spændende end hende. Hun var spærret inde, så ingen mænd. Basil Argyris havde hun ikke set længe, og deres sidste møde var ikke gået godt. Nej, ærgerligt, så kedede hun sig. "Du et kedeligt liv? Det kunne da ikke være mere modsat, kære Mikhail" Lød det fra hende som hun lænede sig ind imod ham og søgte hans skuldre. Hun håbede ikke at han tog det forkert, selvom hun kom tæt på. Hun søgte igen væk fra skulderen og kiggede på ham, "Du har jo være ring kæmper, ikke sandt? Det er da spændende. Har de stadigvæk en ring i Dianthos?" Spurgte hun interessant.
En håndfuld var mild sagt, for Dain var noget for sig selv. Ligesom hans bror. Hun havde haft sine ture med dem begge, "Jeg ved du er hans livvagt, så du kan jo ikke tale over dig. Men som hans søster virker til mildt sagt" Grinede hun atter engang. Hun kunne næsten se det for sig, som hun sad og tænkte på Mikhail tage en af pigernes pladser og skulle sidde og drikke te med hende og vælge den kjole som hun skulle have på, rede hendes hår og de ting. "Ja, du skal også rede og flette mig hår" Grinede hun drillede og skubbr til hans skulder.

Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 43 år

Højde / 210 cm

Nyxx 10.06.2023 21:38
Mikhail vidste ikke helt hvad han skulle sige til prinsessens ord. Jo, de smigrede ham, men det var ikke hver dag han fik det at vide, faktisk var det temmelig lang tid siden sidst. Han trak let på smilebåndet ”Jeg takker mange gange.” svarede han og bukkede hovedet et sekund. Somme tider ville han ønske han kunne stoppe tiden, ikke for at fange enkelte øjeblikke, mere at stoppe hans egen alder fra at stige yderligere. Et let grin undslap ham ”Så har vi i det mindste noget tilfælles.” svarede han og sendte hende et smil. Ak ja, glemsomhed var sikkert et biprodukt efter utal af slag når han var i ringen, det ville i hvert fald give fantastisk mening. Han skævede let imod hende som hun søgte hans skulder da hun talte, men han flyttede sig ikke og lod hende læne sig mod ham ”Det er ikke noget de skal plages med, deres højhed.” svarede han, dog med et lille smil på læberne som hun igen søgte væk fra skulderen. Mikhail hævede let det ene øjenbryn og nikkede ”Det er korrekt. I Dianthos? Ja det går jeg ud fra. Jeg var mest her i syden dog.” svarede han. Han huskede egentlig ikke om ringen endnu var i hovedstaden, men han kunne næsten ikke forestille sig andet, der var vel nok en eller anden der havde købt sig ind og nu holdt den kørende?
At Dain var lidt en håndfuld var måske også mildt sagt, men han ville heller ikke direkte sige møgunge på trods af det egentlig var det han var. Let trak Mikhail på skuldrene ”Jeg siger ikke jeg giver dem ret. Men.” svarede han og grinede igen. Han vidste ikke helt hvordan han ville passe ind i de unge kvinders selskab, men det kunne godt virke til Aaliyah kunne presse ham ind. Han blev puffet til og smilede kækt ”At rede deres hår bliver intet problem, har trods alt selv lange lokker. Men fletninger derimod… Se det er nok et større problem.” svarede han.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 12.06.2023 20:24
Hendes ord havde både haft en drillende tone og en humor over sig, samt en lille snært af seriøsitet, for hun mente det. Mikhail var en pæn mand, det var der ingen tvivl om, men ikke en person som Aaliyah skulle gå og bekymre sig om. Hun var jo "blot" deres, eller rettere Dains, livvagt. Men der var noget interessant ved at sidde og tale med ham på denne måde. "Puh ja, selvom mit ikke burde være kommet endu" Grinede hun. Hun var jo ikke fyldt 30 endnu, men følte sig allerede gammel - især når hun hele tiden fik det at vide, i forhold til at hun endnu var ugift. "Plages med?" Lød det overraskende for hende, "Det vil slet ikke plage mig. Det virker anderledes og ikke mindst spændende" Erklærede hun ærligt og kiggede over på ham, "Ah ja, det er klart. Er der stadigvæk en i syden også?" Det blev mere og mere interessant for hende at vide om, "Du burde tage mig med" Udfordrede hun ham, "Og vise mig det" Hun havde måske også tænkt på syden, men fik den forveklset med Dianthos - det kunne ske. Mon han ville tage hende med hen og se på den slags? det var nok ikke noget for en prinsesse, så hun tvivlede lidt på det. 
Hun kunne ikke lade være med at grine over hans ord, for selvfølgelig ville han ikke give hende ret, kun næsten. Det vilel også være forkert, Dain var hans chef. 
Endnu et grin forlod læberne, "Jeg kan sagtens lære dig fletninger, du kan også selv få et par stykker" Hun morede sig som hun lod et par fingre lege med hans lange lokker.
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 43 år

Højde / 210 cm

Nyxx 13.06.2023 21:58
De havde en god kemi, de jokede med hinanden, men på samme tid var der også en smule seriøsitet i nogle af tingene. Det var derfor han godt kunne lide Aaliyah, desuden blev intet fra deres samtaler fortalt videre, i hvert fald ikke så længe det var sådan her de foregik. Han lod et skævt smil finde vej til hans læber ”Det er også forskelligt fra person til person, deres højhed.” svarede han og holdt endnu et smilet på læberne. Let trak han på skuldrene over hendes ord ”Spændende har det bestemt været, det er der ingen tvivl om. Måske sågar for spændende til tider.” svarede han og lod et grin følge efter. Han havde set så mange kampe og været tæt på at dø, det kunne man vel godt kalde spændende? Han tænkte et kort sekund ”Ærligt… Så ved jeg det faktisk ikke, men kunne ikke forestille mig andet.” svarede han med et svagt smil på læberne. Han kunne mærke hvordan alle minderne væltede ind over ham som en syndflod, dog blev de hurtigt skubbet til siden som prinsessen igen talte. Han hævede et øjenbryn ”Jeg er ikke sikker på det er noget for dem. Det er… Ret voldsomt, for at sige det pænt.” svarede han. Nok var det ikke til at se nu, men under tøjet havde han rigeligt ar som bevis på hvor farligt det kunne blive fra tid til anden.
Dain var hans chef så han kunne ikke give hende ret, men inderst inde gjorde han nok i virkeligheden. Let skævede han da imod hende som hun begyndte at tale ”Jeg tror det bliver en hårdere kamp end dem jeg havde i ringen.” svarede han med et kækt smil på læberne som hun lod nogle fingre lege med hans lokker.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 23.06.2023 08:18
Der var noget ærligt over Mikhail hver gang deres samtaler flød og hun kunne lette sit hjerte overfor ham. Han var en del af familien men på en hel anden måde, end hendes søskende og brødre. Hun kunne fortælle ham ting, som hun ikke ønskede at fortælle andre og endnu var intet af det kommet videre. Hun kunne lige se det for sig, at nogle at tingene kom til Dain. Det ville være frygteligt.
Aaliyah forstod godt alvoren og hvordan det kunne være mere spændende end nødvendigt, når det handlede om kamp på den måde som det nu gjorde. Hun lyttede til hans ord og lærte lige nu om ting som ikke lå ret tæt på hendes viden, og måske nok heller ikke burde gøre det. Men hvis der lå noget her i syden, så var hun jo ret tæt på.
"Nu ikke så pylret på din prinsesses vegne" Grinede hun små drillende, "Nu har jeg levet med Dain og Darkhan i så mange år, og endda skiftet dem da de var børn" Hun forsatte sit grin, "Så lidt kampsport kan vil ikke være så slemt?" Selvfølgelig var det slemt og det var nok det rigtige for Mikhail at sige, at det ikke var et sted for hende.
"Se selv, det er det jeg mener" Fingeren legede med en tot af hans hår, næsten flirtende. Det var der selvfølgelig ikke tale om, selvom Mikhail var en yderst attraktiv herre, så vidste alle hvad der ville ske, hvis de to kom hinanden nær på den måde, "Hvis en prinsesses hår er en større kamp, end dem i ringen så..." 

Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 43 år

Højde / 210 cm

Nyxx 23.06.2023 22:38
Mikhail var glad for at hun havde så meget tiltro til ham, at hun stolede nok på ham til at betro sig til ham, snakke med ham som var han et familiemedlem, det var nok fordi han ikke var så dømmende samt alt hvad hun sagde kom ikke videre fra hans læber til andre, det var deres samtaler. Havde det været noget andet han havde lavet førhen, så kunne han godt overtales til at tage hende med sig, men var kamp ikke for voldsomt til en prinsesse? Bevares, så kunne det da godt være noget hun var interesseret i, det vidste man jo aldrig. Hendes kommentar fik ham til at lade et kækt smil finde vej til hans læber ”Pylret? Pah. Jeg beskytter dem blot for de klamme mænd der altid befinder sig på stedet.” svarede han med et lille grin at spore i stemmen. Der var alt for mange af mændene der var lidt for glade for kvinderne der fra tid til anden dukkede op, hvilket han ikke ønskede prinsessen skulle udsættes for. Han skar let en grimasse ved tanken om at skifte Dain og Darkhan ”Og derfor valgte jeg, ikke at få børn.” svarede han med et smil på læberne og trak let på skuldrene ”Hvis de har en ting for mænd der tæsker hinanden til blods… Så nej?” svarede han og hævede let et bryn et sekund før det igen faldt på plads.
Han skævede let mod fingeren i hans hår og rettede da de mørke øjne mod hende igen ”Tror mere det er det faktum at jeg er idiot til at ordne hår, med mindre det blot skal i hestehale eller en knold.” svarede han og sendte hende et smil ”Deres hår er jo en del finere end mit. Det ville være en skam at ødelægge det.” svarede han, endnu med et smil.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 27.06.2023 06:28
Mikhail var en utrolig seriøs person, hvilket gjorde at han passede ufatteligt godt til hans job og ikke blot lod tilfældighederne tale til ham, og i det mindste talte Aaliyah fra det at besøge en ring, blot for at få tilfredsstillet hendes egen nysgerrighed omkring dette område. Han var lige nu sat til for at passe på Sephyrans børn, og ikke mindst Dain. Men det var hans job at sørge for deres sikkerhed og at de ville komme, mere eller mindre, uskadt igennem livet. "Du er altid så seriøs" Grinede hun drillede og skubbe hans skulder med sin egen, "Jeg kunne godt forstille mig hvilken type mand der kom sådan et sted" Det kunne man næsten sige, men samtidig så følte hun at hun lige nu satte Mikhail i en bås; men han var stoppet og havde været på den kæmpende side. Mon ikke at publikum vær værre? "Bange for at skifte en ble, men ikke slås til blod? Om jeg har en ting for mænd der slår hinanden til blods? Jeg tror ikke vi er kommet dertil endnu" Kom det fra hende med et kækt smil.
Mon ikke også at hendes egne tjenestepiger havde en bedre hånd til når håret skulle flettes end Mikhail, han var nok bedre til blot at beskytte børnene og ikke tage sig af hendes personlige pleje. "Jeg skal nok lade dig slippe for at ødelægge mit hår" Grinede hun kort og kiggede over på ham, "Hvad ville min far ikke sige til det" Jokede hun. 
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 43 år

Højde / 210 cm

Nyxx 28.06.2023 21:04
Mikhail ønskede ikke at prinsessen skulle se den form for brutalitet, jo han kunne godt fortælle hende nogle historier, men han skulle forsøge at gøre dem mindre grafiske, trods det nok kunne gå hen og blive en smule svært når det kom til de skader folk havde fået gennem tiden. Et kækt smil kom frem på hans læber ”Pah, de skulle se mig seriøs.” svarede han og blev puffet til og puffede let tilbage, han sukkede en smule ”Lad mig blot sige… Deres syn på kvinder er væsentligt anderledes end mit.” svarede han og så kort ned i jorden. Han har måtte stoppe mange mænd fra at gøre forfærdelige ting ved kvinder der var kommet ind for at se kampene, han ønskede ikke prinsessen skulle udsættes for sådan en hændelse og slet ikke hvis han selv var på stedet.
Et kækt smil fandt vej til hans læber ”Ingen sagde jeg var bange for at skifte ble, men tanken lyder altså ikke tiltalende.” svarede han og lod et lille hæst grin undslippe før han fortsatte ”Endnu? Jeg ved ikke om jeg skal frygte for den dag.” afsluttede han med et kækt smil på læberne. Mikhail var dog sikker på at hendes tjenestepiger var meget bedre til at ordne hår end han var, han gjorde trods alt ikke alverdens ved sit eget. Han trak let på smilebåndet ”Det er nok for det bedste.” svarede han, endnu med smilet på læberne, dog forsvandt det da hun nævnte fyrsten ”Jeg kan godt lide at være i live, mange tak.” svarede han og bukkede let hovedet og lod igen et smil finde vej. 
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 01.07.2023 07:46
Aaliyah var godt klar over at det ikke var et sted for hende, for en prinsesse, men nogen gang var tanken om at der skete noget i hendes liv også meget dragende. At gå på paladset den ene dag efter den anden uden de helt store begivenheder gjorde livet en anelse kedeligt. "Så heldig er jeg ikke, du er jo Dains livvagt" Det var ofte når han gik med ham og der ville komme situationer hvor det var nødvendigt at blive seriøs, hvor det skete. "Åh, vi kvinder er måske slet ikke velkomne?" Spurgte hun nysgerrigt, "Det kommer selvfølgelig ikke bag på mig på nogen måder, hvis det er sådan det er" Kvinderne blev altid holdt nede og holdt hjemme, fordi at det var der de passede ind og de skulle styre hjemmet. Ting som hun langsomt selv var ved at blive mere end træt af. 
Hun kom med et lille grin over hans ord og kiggede over på ham, "Det er måske også kvindens job?" Grinede hun drilsk videre. Der var både en sandhed og lidt sjov over de ord, men hun legede og drillede ham. Der var ikke meget seriøst i det, andet end hednes egne tanker om den måde som kvinderne nogen gange blev behandlet på. 
"Hvad står din dag ellers på, Mikhail? Nu hvor du endelig har fri, så skal du da nyde det på alle tænkelige måder" Det var nok sjældent at Dain ville lade ham holde fri.
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 43 år

Højde / 210 cm

Nyxx 12.07.2023 18:07
Mikhail vidste at det nok måtte være kedeligt kun at befinde sig på paladset dag ud, dag ind. Det var ikke fordi han ikke ville tage hende med steder hen, men at tage til en ring hvor mænd tæskede løs på hinanden virkede ikke optimalt. Han sendte hende et lille blink og nikkede ”Sandt, men de ser det vel før eller siden, prinsesse” svarede han med et smil på læberne. Der skulle nok være nogle situationer hvor familien skulle være i selskab med hinanden, så som en kæmpe middag med andre adelige. Ikke han vidste om der var sådan noget der skulle ske i den kommende tid, men det var også lige meget. Han trak let på skuldrene ”Det er ikke fordi i ikke er velkomne, de fleste mænd der kommer er bare ret ofte fyldt af testosteron, hvilket betyder det ikke altid er det øverste hoved de tænker med… Det vil jeg helst ikke byde dem” svarede han og sukkede let. Mikhail ville ikke kunne leve med sig selv hvis der skete noget med prinsessen, slet ikke hvis det var ham der havde ansvaret for hende, for så ville han dø lige så snart han kom tilbage til paladset.
Han hævede let et øjenbryn og rystede på hovedet ”Det ville nogen mene… Det handler vel bare om tilvænning? Ellers må man vel holde vejret” svarede han med et lille hæst grin der fulgte efter. Han vidste ikke hvordan han ville klare et bleskift, men han var næsten sikker på han ikke skulle stå for det nogensinde, for han havde ikke tanker om at få børn, desuden havde han også rundet 40, så det var nok ved at være sent? Mikhail trak let på skuldrene over hendes spørgsmål ”Ja se det er et godt spørgsmål. Det er ikke just fordi jeg har ret meget planlagt. Har de ikke selv noget de skal, i stedet for at sidde her og snakke med en gammel mand” svarede han med et kækt smil på læberne.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 14.07.2023 23:57
Aaliyah vidste godt at hun, eller kvinder generelt, måske ikke skulle tilbringe al for meget tid i den slags miljøer, hvor mænd kæmpede på den måde. Mikhail var dog en mand, som var kommet godt ud af det, han var trods alt endt som livvagt her i familien. "Nej, det kan jeg selvfølgelig godt se" Grinede hun småt, "Du er også altid så overbeskyttende" Forsatte hun drillende, men det var selvfølgelig også hendes job. "Jeg kan godt høre, at det måske ikke er et emne som vi skal forsætte i" Hun vilel nok alligevel ikke komme afsted eller opleve den slags, det var trods alt ikke noget for kvinder som hende. 
Deres samtaler kørte alligevel ude på de spor, hvor hun ikke ofte havde samtalerne og slet ikke med en mand som Mikhail. Det var måske normalt nok at tale om hans fortid og det som han havde været igennem, men at snakke om bleer og børn var nok mere en snak som gik mellem tjenestepigerne, "Selvfølgelig. Der er ikke andet for en blot at holde vejret" Grinede hun drilledende endnu engang. Aaliyah havde skiftet flere af hendes søskende. Der var sikkert flere historier som hun kunne fortælle, for at gøre både Dain og Darkhan ukomfortable i deres grund.  Det måtte hun huske.
"Åh, Den store livvagt, ønsker ikke Prinsessens selskab?" Hun kiggede med et skuffende blik over på ham, et skuffende blik som hun ikke helt kunne holde, inden hun kom med et smøret smil, "Ikke det helt vilde. En prinsesse har jo ikke meget at drive tiden med. Men lidt personlig pleje kan der altid stå på programmet" Hun sendte ham et kækt blink.
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 43 år

Højde / 210 cm

Nyxx 15.07.2023 00:35
Man kunne vel sige Mikhail havde været heldig, for nok havde han været i ringen utal af gange, men det havde ikke rigtig gjort meget ved hans ansigt, men kroppen fortalte lidt en anden historie. Først sendte han hende et smil over de første ord, men da hævede han et bryn og skævede mod hende ”De ved jeg ville blive henrettet for åbent skue, hvis jeg var skyld i der skete dem noget… Og det ønsker jeg ikke, de er stadig ung og har et langt liv foran dem” svarede han med et varmt smil på læberne. Han havde ikke lyst til at vade i emnet om hvad mændene på stedet kunne finde på, det var for grafisk for hendes ører.
Nok havde han regnet med deres samtale ville ende med alle mulige emner, men han havde ikke regnet med børn skulle være et emne. Han lod et grin undslippe og så på hende ”Hvad ved jeg” svarede han kækt, han havde trods alt ingen ide om hvordan man tog sig af børn. Han trak let på smilebåndet ”Gerne, det er rart med en der ikke er hormonramt” svarede han og havde endnu et smil på læberne før et lille hæst grin undslap ham ”Der har de i det mindste tjenestepigerne omkring dem” svarede han og trak på smilebåndet. Det måtte være både plusser og minusser ved at have tjenestefolk, det var i hvert fald hans opfattelse.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 15.07.2023 08:37
Mikhail gjorde altid det job han var udset sig og ansat til, så hun tvivlede slet ikke på hans loyalitet. Han havde tydeligvis gået meget igennem, men nu hvor han havde fundet sig til rette her hos familien var der uden tvivl kommet en ro over ham, og han kunne nyde sit liv lidt mere end hvis han skulle kæmpe i en ring. "Åh, det ville næsten være synd" Grinede hun små drillende, "Ej, du ved vi holder af dig og føler og sikre i dine hænder" Selvfølgelig gjorde de det, der var ingen grund til andet når han sådan havde styr på at holde dem sikker.
"Åh, tænker du at tjenestepigerne er godt selskab?" Grinede hun småt, nogle af dem var næsten dummere end godt var, men der var selvfølgleig også hendes favoritter. Emin , selovm han ingen kvinde var, havde været i familien i hundredevis af år. Han var fantastisk at have omkring sig. "Ej, spøg til side. De er nu finde nok, hellere dem end Dain" Grinede  un drillende endnu engang. "Men Mikhail, du skal nyde din fridag og ikke lade dig forstyrre af en ung prinsesse. Vi ses måske senere, ikke?" Og med de ord rejste hun sig og forlod pladsen, så hun ikke forstyrrede ham hele dagen.

Aaliyah af Kazimi har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti
Lige nu: 2 | I dag: 12