lummer en kvinde som hende kan lokkes?

Mikaela

Mikaela

Kroejer af Den Gyldne Krystalkro

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Emilia 16.04.2023 19:15
Det havde været en travl dag, mange rejsende var kommet til kroen og mens flere havde købt huse, havde der også været en del som var blevet smidt på porten for at være grænseoverskridende, brudt loven og meget mere. Mikaela fandt sig virkelig ikke i lovbrydere og det havde været tydeligt, hvorfor flere også havde måtte rette op på deres fejl hvad end det var på godt eller ondt. 

Mikaela var i sit stiveste puds og stod bag baren for at hjælpe til med de mange kunder, hun skænkede den ene drink efter den anden og gjorde sit for, at alle var tilfredse. Hun ville gerne gøre alle tilfredse, så længe de også gjorde som hun bad dem om. Roligt stod hun i gang med at skænke mjød for en herre, mens hun lyttede efter om andre kunder kaldte efter andet.

Duncan

Duncan

Duelist

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 189 cm

Tristan 16.04.2023 19:31
Rejsen mod det Centrale krystalland, havde fået ham til og bevæge sig gennem, hvad man kunne kalde en ny del af verden. Han, bevægede sig langsomt gennem området, indtil han nået flodbyen Lazura. Her, havde han bevægede sig tætte på, han havde en hvis formue stadig af krystaler. 

Men det var ikke en ting man kunne se på ham, som han havde fået bevægede sig ind i byen. Havde han sat kursen mod kroen, så snart han kunne komme ind, som altid nægtet han at betale, hvis han kunne charmere bukserne af den, kvinde som nu stod og betjente folk så denne gang var ingen forskel. Som han kom ind, bevægede han sig med selvsikre skridt op til baren, hvor han hoste en smule for at få kvinden som stod i baren, til og lægge mærke til ham.

" jeg leder, efter et sted og." Som han sagde, det spillet han på hans charme, og virket til og være blive forblænde af hende, "de har godt nok nogen smukke øjne, og et lide så fortryllende smil, er de sikker på de ikke er adelige?" Lød det ganske smigerne og charmerende fra manden Duncan.
Mikaela

Mikaela

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Emilia 21.04.2023 21:39
Ved den lette hosten, vendte Mikaela blikket mod manden og gik over mod ham, men hun skulle hurtigt vise sig at blive forlegen og rødme, det var som om han kunne læse tanker, det var jo lige præcis sådan hun havde det, at hun burde være adelig, det var det hun stræbede efter, så hun kom hurtigt og automatisk til at smile noget mere og gå tættere på manden.

"Jo det burde jeg i den grad, men det er jeg nu ikke. Hvad kan jeg hjælpe dig med, hr.?" Hun smilede let og pegede lidt rundt på både øl, mjød og det der var stærkere. Hun elskede at gøre kunderne tilfredse og hvis ham her kunne få hende til at føle sig mere adelig, så skulle han helt klart have mere opmærksomhed.

Duncan

Duncan

Duelist

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 189 cm

Tristan 19.05.2023 16:16
Duncan var glad da det alt sammen virket for ham, hun virket til og tag imod de søde ord og det virket til at smigerne var ikke falde for døve øre. Han sende hende derefter et lille blink med hans højre øje, hvorefter han svaret hende. " Et krus mjød, og et værelse for en nat." Lød det ganske smigerne fra ham, hvorefter han ville prøve og overtale hende til at gi ham det for en nat med ham, og en masse søde ord.

" Jeg har ikke nogene penge som sådan, men jeg tror godt vi kan finde ud af noget." Lød det ganske kækt fra ham, hvorefter hans øjne sende, hende et kækt smil, mens han ventet på hendes svar.
Mikaela

Mikaela

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Emilia 10.06.2023 05:21
Mikaela skulle lige til at gå over for at skænke øllen, da hun gik i stå og gik tilbage til ham med en rysten på hovedet. Hun ville gerne hjælpe ham til at få noget, men hun havde også en forretning hun skulle køre, så hun kiggede meget skeptisk på ham. "Og hvad skulle jeg få ud af og give dig det gratis?" Hun lænede sig over disken, for de kunne snakke lidt mere diskret, der var ikke andre kunder der skulle få samme idé, for så røg han først ud på røv og albuer, men hun var alligevel nysgerrig på hvad han havde og sige.

Duncan

Duncan

Duelist

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 189 cm

Tristan 15.07.2023 16:10
Som hun lænte sig ind,, sende han hende et flirtende smil, "en nat med mit selskab, og måske noget mere i fremtiden." Lød det kækt fra ham, hvorefter han sende hende et skævt smil. Mens han ventet på hendes svar kunne han ikke lade mere, med og planlægge, hvordan han kunne holde det over hende længere tid ad gangen. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12