Undskyld men har jeg ikke set dig her før

Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 21.12.2022 17:19
Det var blevet koldt  og dagen  blevet korter dog betød det ikke at folk kunne gå ud og rejse kun vis vejeret var dårlige  kunne man selv ikke men i dag var det skønt at være ude for. der hadet været sket meget med skoven på det sidste den var skifte fave fra grøn til  brun og guld og Oranges i stede for men det betød ikke at fjenden holdte sig tilbage  så man måtte hele tiden være på vagt. lidt lagt inde i skoven gik en folt ung mand med ved navn Draco.  han hadet sit rejse tøj på og var på vej hjem fra sin lage tur han hadet ikke nogle ide til hvad dagen skulle bringe men han var sikker på det skulle blive en smuk morgen. Draco gik på nogle sten over et vand huld  for at komme over på den anden side han vælge dog at slå telt ikke så langt der fra hans øjne og øre kikket lidt rundt der så ikke ud til at være nogle fare på feræ så han tog Tille en fløjte op og begyndte at stille rolige 

sang
om han kunne tiltrække nogle væsner som ikke var så venlige sindet vidste han ikke noget om han hugget sig bare lidt og melodien passet til efteråret Draco sad med kappen overhovet mens hans finger stille spilled der på de små Hulder som han selv hadet lavet fløjten gav Eggo og lød næsten som en sove sang for tærne  
Elyon Howes

Elyon Howes

Healer hos sumpkentauerne

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Sumplandet

Alder / 36 år

Højde / 180 cm

Tatti 22.12.2022 12:29
 Elyon havde været ude at trave sig en god tur da hun opdagede at en redde med fugle unger var faldet ned fra et af de høje træer. Det lignede at de små unger ikke havde overlevet faldet, men da hun skulle til at begrave dem i blade og grene opdagede hun at en enkelt af de små fulge forsat havde en puls. Hun lagde sig ned på sine hesteben, og tog forsigtigt den lille fugl op i sine hænder. Her vurderede hun hvor slemt medtaget den var - det var i hvert fald sikkert at den ikke kunne klare sig natten over. "Åh lille ven da.." sagde hun sørgmodigt. 

Med beslutsomhed lagde hun den lille skadede fugl foran sig, og tog sin Ocarina frem. Med ynde begyndte hun at spille en smuk melodi. Det var sådan hun brugte sine helende evner. Musikken omkransede fuglen, og hun kunne mærke hvordan hendes intentioner strømmede over i det lille væsen foran hende. 

Da hun var færdig med at spille, slap hun forsigtigt sit instrument og lod den dingle i snoren hun havde om halsen. Fuglens puls steg, og da den før ikke havde energi til at pibe, var den nu begyndt at sige lyde på nu. 
  "Sådan.. Du klarede den." Lo hun mildt og samlede den lille fugl op i sine hænder. Elyon kunne mærke en svag dunken i sin tinding. Når hun helede andre, kunne hun mærke at hun selv fik det en smule dårligt. Alt efter hvor stor en skade det var, og om det var et menneske eller dyr hun helede. 

Pludselig kunne hun høre svag sang et sted fra skoven, og hun lyttede opmærksomt, imens hun forsat sad med den lille fugl. 
Elyon || Kentaur || 180 cm || 36 år i kentaur år

art by WLOP 
Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 22.12.2022 12:50
Draco hadet hørt den det Fremmet musik men han tog sig ikke helt af det han var da opmærksom på at der var Ander i skoven som måske hadet hørt ham Draco stoppet lidt med at spille og så stille ind i ilden det gjorder ham ikke noget at brænde Dødt træ af men at tag fra det levne var noget helt andet og en hel anden snak. Dacos Elver øjne kikket lidt mod der hvor musikken var kommet fra han kunne se en person ? det var svært at se da der kun var buske der hvor rasten af kroppen skulle ha siddet blikket vendte sig dog tilbage mod hans bog Draco hadet valgt at tage frem og læse i stede for 
at der skulle være en Kentaur i men han tænke måske lidt på at  gå hen til  den fremmet han syntes nemlig han hadet set hende før her ude stille smed Draco sin bog lidt fra sig og tog sin kappe omkring sig han behøvet ikke sit sværd hun Virkede ikke at ville slå på nogle som helst 

stille lændte han sig op af et træ da han så hun tog sig af en lille Fugl et stille smil kom over ham " Den har brug for føde for at kunne klare sig"  svaret han stille så  kvinden ikke bliv forskerte over ham han gjorder sig dog synlige for hende blikket var fast på den lille unge han kikket lidt ned i sin taske og tog noget brød frem  og lidt vand han kunne se at den ikke var stor nok til at klare fast mad  i nu  hans lange sølv Agtit hår skinde af det sol lyst der var. 
 Draco holdte dog stadige sin af stand af person mens han ventede et Tegn på at kunne få lov til at komme nærmer nomalt kunne en  Kentaur og en elver sammen men Draco hadet lært lidt at vært 

Elyon Howes

Elyon Howes

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Sumplandet

Alder / 36 år

Højde / 180 cm

Tatti 22.12.2022 13:39
 Elyon var stadig opmærksom på lyde, men da sangen stoppede, rynkede hun lidt nysgerrigt på næsen. Hun ville ikke forlade fuglen og undersøge det som hun ellers havde gjort - og tænkte hvad end det havde været, var det passeret nu. Hun gav igen den lille fugl opmærksomhed, og nussede dens lille hovede blidt med næsetippen. 

Pludselig hørte hun en stemme ud af det blå, og hun kiggede overrasket op, "Jamen du godeste." udbrød hun ufrivilligt, men blev liggende da han ikke virkede fjendtlig. Hun lagde hovedet på skrå og vurderede den anden, og sagde så lidt efter; "Ja, du har nok ret. Det lille væsen må være forfærdelig sulten." lød det bekymret fra hende og hun rynkede brynene. 

Elyon fulgte den fremmedes hånd med blikket og så at han fandt noget frem fra sin taske. Hun smilede kærkomment da det gik op for hende at han havde fundet mad frem til fuglen. Det var utrolig venligt af ham. "Kom bare.. måske kan vi bløde maden op." Hun ville gerne have at han kom hen til hende. Lige nu følte hun sig fuldkommen sikker. Hun havde det med at tro på det bedste i folk - hvilket nok mest af alt var naivitet. Men man kom længst med venlighed, mente hun. 

art by WLOP 
Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 22.12.2022 13:56
som Draco stod stille der lidt og prøvet at finde de ting han skulle bruge han fandt en lille gals ting frem som han kunne suge maden op i  med et stille smil satte han sig på hug ved siden af Elyon med et stille varmt blik hun vikrede meget sød. han Fandt en noget som lignet en skål og heldet lidt brød krummer op og lidt vand op i også for at blød gøre det han tog så den lille gals ting og fyldte den op og lage den stille hen mod fulgens unges nep som begyndte at spise af det mens Draco skubbet madet stille ind " sådan min ven det skal nok  holde dig kørne " sagde han dog lidt på Elver sprog han vidste  godt det virkede lidt mærkelige men dyrene slappet altid mere af når han talte sit eget sprog stille vendte blikket mod Elyon vis man så ind hans ville man kunne se varme Draco rømdet lidt da han så i hendes og bukket hovdet lidt " mit navn er Draco " svaret han blidt og lod blikket holde sig fast i Elyons smukke øjne dog måtte han lige kikket ned på deres lille ven  og da Fulge ungen så ud til at være medt stoppet han med at foder den han gav sit sæt til kvinden som  lage sig for an ham stille satte han sig ned ved siden af der var en masse tanker der gik i gennem ham lige nu " jeg... jeg hørte dig spille før det lød smukt "  Draco hadet det lidt svært med at være sig selv lige nu

hans øre var kontant p vagt dog for han vidste jo ikke om der var ander her ude som ville dem godt men dog hadet han sin evne til at beskytte  dem for vis det skulle ske der var nogle som skulle finde på at Angribe dem men det tænke han ikke der var 
Elyon Howes

Elyon Howes

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Sumplandet

Alder / 36 år

Højde / 180 cm

Tatti 23.12.2022 00:42
 Med samarbejde fik de fodret fugleungen. Hun havde den trygt i sine hænder, og den anden fik maden stille og roligt i ungen. Den labbede lystigt maden i sig, peb lidt og spiste så videre. Elyon var dybt koncentreret af at se på den, "Dens familie klarede den ikke.. så den er helt alene. Den stakkel." Lød det sørgmodigt fra hende.  Elyon havde selv ingen familie, så hun havde større empati for det lille væsen. Hun vidste hvordan det føltes. 

Elyon så overrasket hen på den fremmede da han snakkede på elversprog - og det var her hun bemærkede hans spidse ører. Han var selvfølgelig en elver. 

Da de fik øjenkontakt smilede hun imødekommende, og den triste mine var forsvundet fra hende. "Draco, det er dejligt at vi kunne mødes." Sagde hun kærkomment, "Jeg hedder Elyon." 

Da Draco fortalte hende at han hørte hende spille, blev hun en smule genert. Hun vidste ikke helt hvorfor. Hendes musik når hun helede var meget personlig. Så det gjorde hende vel en smule sårbar. "Åh, virkelig? Du hørte mig?" Lød det en smule forfjamsket fra hende.  "Tak skal du have.. jeg spiller musik når jeg bruger min heling.. men jeg kan også bare lide at spille normalt." 
 Hun ville have opmærksomheden over på ham igen, så hun spurgte, "Var det dig jeg kunne høre før som spillede på noget?" Hun lagde hovedet nysgerrigt på skrå. 

art by WLOP 
Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 23.12.2022 10:47
Dracos øjne faldt ned på den lille fulg unge igen da hun sagde de Ander ikke klaget det blikket vendte s ig mod reden hvor han kunne se nogle unger som ikke var i live og lidt blod over det meste han sukket lidt og tænke i sin stille ting at naturen gav men tog også det hadet altid været naturens gang " Naturen giver men tag også det er lives Chiklys "  svaret han blidt og lage stille sin hænder om Elyons. blidt han kikket ned på deres hænder lidt hans var varm stille kikket han tilbage mod lejeren han hadet måske en lille taske hun kunne bruge til den 

" jeg spiller for tid til anden på fløjte men det kun noget som falder mig ind " svaret han stille og rolige han hørte godt hendes triste tone fald da hun snakket om at  mindste han kunne næsten forstå hun måske ikke hadet nogle famille han kunne ikke lade vær med at have lidt medlidenhed med væsnet hans hjerte slog dog lidt hurtigere han peget ned mod sin lejer og sagde " jeg har  slået lejer lidt længer nede jeg har måske noget som den lille unge kan være i og kan blive beskytte " svaret han blidt og lod hans hænder stille give slip om Elyon 

han ventede stille på hende og tænke lidt hun minde om hans mor lidt sød varm og imøde kommne ikke underlinge han følte sig så godt tilpas sammen med Elyon han var dog efter hånden mange år gammel men tiden betød ikke noget for ham overhovet. 
Draco hadet midste sin mor med to heste vågne  og hadet knust hende mens Draco så på den gang det hadet været svært at tale om  mens fordi Draco hele tiden fik flasback af det når han begyndte at snakke om hende  

Elyon Howes

Elyon Howes

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Sumplandet

Alder / 36 år

Højde / 180 cm

Tatti 23.12.2022 23:00
  "Det er sandt." lød det stilfærdigt fra hende da Draco nævnte at det var livets cyklus. "Men derfor kan det stadig føles ubarmhjertigt." konkluderede hun. Det gippede lidt overrasket i hende da Draco lagde sine hænder om hendes, og de sad og holdt fuglen sammen. Det var pludseligt, og Elyon havde ikke regnet med det - men hun kunne godt lide hvor empatisk den anden var, så hun lod ham bare sidde og holde hendes hænder. 
  "Jamen så spiller vi jo næsten på det samme." lød det, og hun fremtvang et smil så hun ikke virkede alt for trist foran Draco. "Eller.. ihvertfald et fløjte instrument." Hun nikkede mod sin Ocarina der hang om halsen.

"Du må være meget kunstnerisk hvis du bare kan spille vidunderlige melodier fra hjertet. Det lød helt melankolsk." Hun smilede til ham. Varmen fra hans hænder på Elyon forsvandt da Draco nu slap dem. Han forklarede hende at han muligvis havde noget til fuglen de kunne bruge i hans lejr. 

"Åh, jamen det er jeg utrolig taknemmelig for, Draco. God idé" Hun rejste sig fra jorden og kom på benene. Nu hvor hun stod op var hun et par hoveder højere end Draco, men det var jo kun naturligt for en Kentaur. Hun svirpede kort med sølvhalen. "Du må endelig vise vej." Hun holdt stadig fulgen nænsomt i sine hænder. 

Hun så ned på Draco, "Er du helt alene?" spurgte hun nysgerrigt og ventede på at han førte an. 

art by WLOP 
Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 23.12.2022 23:50
Draco tænke lidt over det hun sagde og nikket lidt  hun sagde og begyndte stille og gå " jeg formoder du bor her ude i skoven. eller kommer du et helt andet sted fra med din famille" lød det stille og rolige fra ham mens blikket så lidt i mod hans hjem eller lejer lige pt han var på vej Hjem men man kunne måske godt blive her lidt ikke fordi tiden betød noget for ham han  hadet set de fleste træer vokse sig store  " ja det kan man godt sige vi gør.. hmme ved jeg ikke jeg spiller bare hvad der falder mig som sagt  jeg gør det for det meste for dyr og sådan " svaret han blidt og fjernet nogle Grene for hende så hun ikke  faldt. draco fik dog godt det indtryk over hvor stor hun var da hun rejste sig i naturlige form han åbnet lidt munden men lukket den igen 

" du godset jeg Glemmer nogle gang hvor." han tav lidt og så ned i jorden  mens han sparket til en sten han vendte sig om og gik videre han vidste ikke hvor dan han skulle sige det på en pæn måde " hvor smukke i kan være " svaret han stille og kikket ned i jorden lidt efter lidt kom de til hans hjem og han åbne stille op for  Telt 

Draco rodet længe efter tinge og kastede det lidt til sideren så fandt han en tom lille takse og lage  noget så den kunne varme sig i han hang også den lille forderigen i den han kikket lidt på den lille fulge unge som så ud til at ville have mere mad  lavet en lille skål med brød til Elyon med det sammen  dog med ldit korn i den her gang så fulgen beder kunne nærigen til sig" det sært men har jeg set dig før et eller andet sted " svaret han blidt og kikket lidt rundt han tændte stille op for bålte så de kunne få varmen det var jo lidt koldt her ude 
Elyon Howes

Elyon Howes

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Sumplandet

Alder / 36 år

Højde / 180 cm

Tatti 24.12.2022 18:04
 "Jeg bor i Sumplandet, med Sumpkentauerne." Svarede hun og fulgtes ved siden af ham. Hendes øjne blev melankolske da han nævnte familie. "Jeg er egentlig nomade, men de var så venlige at tage mig ind." Forsatte hun venligt og hentydede til Sumpkentauerne. 

Elyon lyttede til hans fortælling, og smilede taknemmeligt da hun lagde mærke til at han ryddede vejen for hende. Betænksomt.

Hun standsede påpasseligt og bekymret da han udbrød "du godeste" - og så afventende på ham. Usikker på hvad det var der havde fået ham til at sige sådan.. indtil han så kaldte kentaur smukke. Det betød vel at han syntes hun var smuk? 
 "Åh." Hun fik et strejf af rødmen henover kinderne, og hvis hun havde haft hænderne fri ville hun have kørt hænderne forlegent igennem sit hår. Istedet så hun bare ned på fuglen og nussede den nænsomt på vingerne. 

"Jamen.. tak skal du have." Hun rømmede sig lidt fåret og skævede hen til den anden kortvarigt. 

De nåede hen til Dracos lejr. "Så du bor her?" Spurgte hun nysgerrigt imens hun så på den anden rode igennem sine ting. Hun tog imod tasken og fik placeret fuglen forsigtigt deri. Den puttede sig i stoffet og begyndte at lappe lidt mere mad i sig da Draco gav den det. Elyon foldede sine hænder og betragtede den anden tænde bål. 
 "Du har set mig før?" Lød det forundret fra hende, men så smilte hun spændt, "Hvorhenne?" Hun lagde hovedet på skrå og beundrede den anden. Han virkede meget fingernem og fik hurtigt slået gnistre i bålet så flammerne langsomt kom til syne. 

art by WLOP 
Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 24.12.2022 22:06
Draco så godt Elyons rødmen  han vendte sig stille og gav hende den lille taske som han kom gånde med det var af læder så den ville ikke kunne komme til skade vis det var stille kikket han ingen da hun så spurte om  han boet her " ja lige nu gør jeg ellers bor jeg i elver by og er kriger der " svaret han  med et blid stemme han satte sig lidt ved bålet der var stadige lyst så det Hjalp lidt på det Draco var meget finger nem noget hans mor altid hadet øvet sig " jeg bor der sammen med min far.." komme det stille fra Daco igen og lod blikket glide hen mod Elyon igen han ventede på hun lage fuglen ned i så den kunne få noget varme  og hun kunne holde den draco mærkede en sær varme da hun kikket på ham igen men kikket lidt ned i jorden 

" har set dig her nogle par gang med din folk men i har self ikke set mig da jeg holder mig på afstand. " svaret han  med et stille smil på læben  hvorfor følte han sig så Glad når han var sammen med hende selv om de lige hadet mødt hinanden. Draco tænke lidt og spurte så stille og rolige " så har du en partner eller......ikke fundet den rigtigt i nu " svaret han stille med lidt mulmet 

Elyon Howes

Elyon Howes

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Sumplandet

Alder / 36 år

Højde / 180 cm

Tatti 25.12.2022 21:05
"Kriger." Elyons blå dådyrøjne blev store. "Så må du have set og mødt mange på din vej." vurderede hun højlydt, og for at vise at hun lyttede til hvad Draco sagde. "Men, Elverly - hvordan er det dér? Det er vist ikke så normalt at andre end elvere må komme ind vel?" Spurgte hun nysgerrigt - glad for at kunne lære mere. 

Hun pillede tænksomt ved sin læbe og spurgte så lidt efter, "Hvorfor er du så her hvis du bor i Elverly?" 

Elyon lyttede til Draco fortalte hvor han havde set hende. Det havde været på afstand, hvilket forklarede hvorfor hun ikke havde genkendt ham. Elyon, som var nomadekentaur skilte sig ud fra folken af sumpkentauerne, da disse normalt var mindre end hende. Nu var hun godt nok en mindre størrelse af en nomadekentaur, givetvis grundet at hun var en kvinde, men også fordi hun var lavere af natur. Hendes perlemorsfarvede hestekrop var også et sjældent syn - hvilket gjorde hun stak mere ud blandt flokken. Så det undrede hende ikke at han havde lagt mærke til hende. 
 "Du er da velkommen til at komme og sige hej næste gang du støder på os." foreslog hun kærkomment, og kiggede ned til fuglen der lå trygt og varmt i tasken. 

De nære følelser Draco havde til hende, kunne skyldes hendes passive evne der fik folk til at føle sig afslappede i hendes selskab. Ofte vil fremmede endda føle at de har kendt hende meget længere selvom de blot havde mødt hende. Hvilket gjorde Elyon god i sociale sammenhænge. Det var som om en aura strømmede ud af hende, der gjorde at andre havde lyst til at opsøge hende. 
  Elyon blev dog paf, og kom til at se måbende på Draco da han spurgte om hun havde en partner - han mumlede det, som hvis han var kommet til at sige sine tanker højt. "Ehm.." Hun bed sig i læben, og begyndte at køre sine fingre igennem sit grå hår for at få tankerne igang. Det var ikke noget hun var blevet spurgt om før - men det kunne velsagtens være et uskyldigt spørgsmål. Ingen grund til at blive så omvæltet.
  "Jeg er alene, men har gode venner." sagde hun genert og begyndte at flette sit hår for skjule sin akavethed i momentet. 

art by WLOP 
Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 25.12.2022 22:28
Draco smilte stille og rolige tilbage til hende da hun fortalte hun var nomade  det forstod Draco jo enlige godt han sukket lidt og så lidt ned af sig han vidste ikke hvad hun syntes om ham ind til videre men han brød sig skam om Elyon stille satte han sig ved ilden hun kunne sætte sig op af ham vis hun hadet lyset til det " det må jeg sige.. jeg troede ellers et smuk væsen som du hadet en " svaret han dog lidt charmeren og nikket igen til hun hadet gode venner blikket faldt stille ind mod bålet " det godt at have gode venner. det vigtet " svaret han med et stille og varmt smil på læben dog tænke han dog lidt på sin enge fremtid draco syntes hun var lige så interessant som hun syntes  han var Draco vendte hovde op med hende og  tog lidt at drikke frem " hmme jeg rejser en gang i mellem og kommer ud der fra. jeg ville heller se verden ind at være fanget et sted. og ja jeg har været lidt mange steder" 

at hun så så paf underet Draco mund hun hadet regnet med at de to skulle finde sammen eller noget  han sukket lidt og tog en tår af sin drik han smilte blidt til Elyon hun virkede da meget sød og sådan selv om hun virkede til de hadet kendt hianden hele livet dog vidste han ikke hvordan de ander ville tage det der Hjemme men han var stor set lige glad " du..du minder lidt om min mor.. hun var sød og kærlige over for alle hun mødte " svaret han blidt   uden han lød for meget håbet han blidt 

Elyon Howes

Elyon Howes

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Sumplandet

Alder / 36 år

Højde / 180 cm

Tatti 25.12.2022 23:22
 Elyon nikkede til det Draco sagde. I og for sig kunne hun jo godt forstå det. Hun var selv virkelig eventyrlysten; det lå vel i hendes blod som nomade. Men at rejse rundt alene var farligt - men hendes nyfundne flok i sumplandet var det modsatte af eventyrlyst. Det var deres hjem, og de ville ikke rejse. Så istedet måtte Elyon drømme sig til eventyr - og lytte til andres historier om steder de har været. "Hvor er jeg misundelig." sukkede hun håbløst, men hendes gode humør hang stadig over hende.
 "Jeg synes det er så spændende at opleve nye ting og se nye steder!" Hun flettede sine fingre sammen og lukkede øjnene med drømmende smil. 

Nu gjorde han det igen; kaldte hende smuk. Hun forsatte med at løsne sin fletning, for at flette den igen. Det var jo ikke fordi hun ikke ville have nogen. Kærlighed var da dejligt - men hun har ikke været forelsket i nogen, andet end dengang hun var meget ung. En typisk børneforelskelse. Og ikke rigtig kærlighed som voksen kærlighed kunne være. "Mhmm, Der er ikke så mange af min slags.." Hun rynkede lidt på næsen, tænkende. Ikke at hun synes at man behøvede at holde sig til sin egen race.. men de andre kentaurere var ikke særligt begejstrede for at blande blod. Hun lagde sig forsigtigt ned ved siden af Draco, og var i nogenlunde øjenhøjde med ham igen i sin liggende position. Hun kunne jo ikke rigtig sidde som han. 

Det kom bag på hende da han sammenlignede hende med sin mor. Ikke at det var en uvelkommen ting at sige - det var faktisk ret sødt. og det var en kompliment. Hendes overraskede mine, blev hurtigt til et mildt og venligt smil, "Det var sødt sagt." lo hun mildt. Hun slap sit hår, og lod det falde omkring hende. "Jeg prøver også at være venlig overfor alle. Jeg tror på at man kommer længst med venlighed." Hun så på Draco og vurderede hans ansigt. "Jeg synes også rigtig godt om dig, Draco. Du var meget venlig at hjælpe med Pipling, og har været meget sød mod mig også." Sagde hun ærligt og smilede sødt. Hun havde kun lige fundet på navnet til fuglen som hun talte. 

art by WLOP 
Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 25.12.2022 23:51
Draco mærkede hvordan Elyon kom tætter på ham og satte sig ved siden af ham han kunne mærke hendes krop stille lændte han sig tilbage mod hende og mærkede varmen fra de to kroppe han sukket lidt og kunne lide han lytte til det hun sagde og kikket ned mod den Lille Fugle unge som der var i tasken den sov stille og rolige der nede og bevæget sig ikke helt men så ud til at sove draco  sagde så stille og rolige igen " du har Fundet et navn til Fuglen " svaret han med et blid tone han bliv lidt rød  i hovedet 

draco vidste ikke om han turde tage det næste skridt men han starte med at tage hindens hånd og flætede dem ind i hans mens han så ind i ilden lidt men vendte opmærkesom heden mod henden igen da hun sagde hun godt kunne lide ham bliv han meget meget rød i hovdet han sukket glad og nusset hendes ene finger med hans for at hun skulle sig tryk i hans nærvager  vis hun hadet lyst til at ligge hovde mod hans skuller måtte hun godt gøre det men inden da sagde Draco stille " du..du ved du den første kvinde der har sagt sådan til mig ikke " svaret han med et blid under tone hun kunne nok godt mærke hans varme i hans hånd 

mens han søgte ind  i Elyons øjne han ville ikke skramme hende væk hun måtte komme til ham vis det var det men han gjorder sit bedste hans hjerte bankede der udadet han vidste ikke helt hvordan han skulle forstå det lige nu han følte sig heldige lige nu  
Elyon Howes

Elyon Howes

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Sumplandet

Alder / 36 år

Højde / 180 cm

Tatti 26.12.2022 00:31
 Elyon lå med fin afstand til Draco, men stadig tæt nok til at han kunne læne sig ind til hende uden problemer. Hun tog ikke notits af at han havde sat sig tættere opad hende, og da han påpegede at hun havde navngivet fuglen, smilede hun stort, "Ja.. Det har jeg vidst. Det kom bare til mig." Hun grinte lidt og vendte hovedet for at se på Draco, da hun opdagede at han var meget tæt på hende. Det var lige før hun var ved at støde næsen ind i ham da hun energisk havde vendt hovedet for at se på ham. Og det var så her at Draco prøvede at flette sine fingre ind i hendes. 

Et stød gik igennem Elyon da han rørte hende - og hun sad først en smule stivnet imens hun forsøgte at finde ud af hvad der lige skete. Hendes blik gled ned på deres hænder der akavede prøvede at finde sammen.. eller ikke. Hun vidste ikke helt om hun kunne flette sine fingre ind i hans. Man kunne også blive for venlig. Han kærtegnede hendes fingre, og da han begyndte at snakke rev hun sig ud af den trance hun var kommet i af at se på Dracos hånd. Og mødte istedet hans blik. "Virkelig..?" Kom det lidt pippende fra hende, "Det kan jeg ikke helt forstå." Og det mente hun. Draco lignede en der kunne få mange bejlere, og han virkede også som et rart væsen. Lidt akavet tog hun forsigtigt hånden til sig i små ryk, da hun fornemmede at stemningen blev mere end bare venskabelig. 

"Draco, jeg er lidt forvirret." Hun blinkede uforstående med sine blå øjne, og bed sig svagt i underlæben, "Vi har kun lige mødt hinanden." Hun ville ikke støde ham - måske havde hun misforstået hans intentioner? Hun tog igen sine hænder op til håret og pillede ved det. 

art by WLOP 
Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 26.12.2022 00:44
Draco mærkede det det var ikke fordi han ville skubbe hende væk han sukket lidt og så prøvet han at puste ud igen " jeg ved det. syntes også det underlige. " svaret han med et blidt smil på læben han ville ikke skramme hende væk på nogle måde han tog blidt en blomst et sted og lage den blidt i hendes hår " jeg ville ikke skramme dig på nogle måde. " svaret han med et stille smil og lage hånden mod hendes kind blidt  draco tænke lidt over det men tænke også lidt sin fremtid  det var sandt han ville ikke gøre noget " og ved godt vi næsten kun har mødt hinanden. men .... jeg føler mig godt til pads hos dig Elyon " svaret han blidt og hæv sin ben lidt op han hadet været lukket så meget inde i sig selv efter sin mors død at han hadet glemt tiden hans smukke Elver ansigtet kom frem også det var jo sandt nok de kun lige hadet mødt hinanden  syntes hun han var for venlige sindene måske han sukket lidt eftertænk som over sit næste svar  " og ja det er det" sagde han blidt han  prøvet at holde hovde lidt koldt 

Elyon Howes

Elyon Howes

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Sumplandet

Alder / 36 år

Højde / 180 cm

Tatti 26.12.2022 10:54
 Elyon fik placeret een af de små vilde blomster i håret som groede rundt omkring i græsset. Hendes øjne så opmærksomt på Draco da han forklarede sig - han  virkede meget afslappet i situationen. Og så kom der en hånd på hendes kind. Hendes hjerte slog et slag over- hun var lidt usikker på om hun kunne lide det. Det gik for stærkt for hende. 
 Men Elyon ville jo også gerne se det bedste i andre - og hun havde ikke lyst til at såre nogen: var Elvere generelt bare et folkefærd der rørte mere ved hinanden? Eller var Draco bare en der brugte det meget? Uanset hvad var Elyon sikker på at han ingen dårlige intentioner havde.

Hånden forsvandt fra hendes kind da han sagde at han følte sig godt tilpas med hende. Og sådan var der mange der havde det - Hun vidste godt at folk blev mere tilbøjelige til at opsøge, og synes om hende grundet den særlige aura omkring hende. 
 "Draco, tak skal du have. Det er meget smigrende." Sagde hun pænt, en smule forlegen. "Jeg vil meget gerne være din ven." Sagde hun forsigtigt og smilte til ham, og håbede at han synes det var okay.

art by WLOP 
Draco

Draco

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 26.12.2022 11:53
Draco  kunne end ikke selv forstå hvad der forgik. han så ind i ilden med et stille smil overlæben hans blik bliv dog taget der fra  ilden da hun snakket  til  ham igen  Elyon ville godt være hans ven det var han tak nemlige for dog kunne han godt mærke en vis træthed i kroppen det var måske på tide at falde til ro for natten " tak Elyon det betyder meget for for mig og jeg skal nok også hjælpe dig med Piplings opvækst " svaret han blidt mens han gik ind i telte for at finde et lidt stor tæppe til hende og et til ham han lage det stille over hinden mens han lage det andet over sig selv "du velkommen til at blive så længe du har lyst til "  
svaret han blidt mens hans blik kikket op mod stjernerne de var smukke lige nu og mere tydlige for de solen ikke var der det kunne mærkes på kulden også 

Draco lage stille sit hovde lidt længer mod Elyons bløde heste mave og så  igen op det var rat at have nogle at snakke med blikke bliv dog vendt igen mod Elyon han vidste at Kentuarer var glad for natte  himlen og stjerner dog vidste han ikke om Elyon var tyben der gjorder det 

Elyon Howes

Elyon Howes

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Sumplandet

Alder / 36 år

Højde / 180 cm

Tatti 26.12.2022 18:19
 Elyon var taknemmelig for at han også brød sig om fuglens velvære, "Mange tak." 
 Hun så dog lidt forvirret ud og kiggede nysgerrigt efter Draco da han gik, og kom hurtigt tilbage med tæpper. Hun frøs egentlig ikke, men det var meget venligt af ham. Hun fik det lagt om sig, og han nåede kun lige at tale færdigt da hun hurtigt måtte afvise ham, "Tusind tak Draco, men jeg må også se at komme tilbage til flokken. Det er bedst ikke at gå alene når det er alt for mørkt." Tusmørket var begyndt at farve himlen, og hun blev overrasket over hvor hurtigt tiden egentlig var gået. 

Hun nåede lige at rejse sig inden Draco fik lagt sig alt for godt til rette på hende. Det var også lidt for intimt for hende hvis han skulle ligge og hvile sig på hendes hestekrop. Andre ville nok finde det meget ubehøvlet, men Elyon prøvede at undskylde hans adfærd - for sådan var hun bare. Hun betragtede himlen, og et par funklende stjerner var begyndt at titte frem på aften himlen. 

Roligt gav hun tæppet der var lagt om hende til Draco, "Her.. og tak for hjælpen med Pipling og tasken." Hun ville gerne være sikker på at han vidste at hun satte pris på hans hjælp. "Jeg ønsker dig en god nat, og jeg håber da at vi støder på hinanden igen." smilede hun venligt og begyndte at gå bagud så hun stadig kunne se på elveren. Da hun var et lille stykke væk, vendte hun rundt og så sig over skulderen.
 "Hej hej!" sagde hun sødt og satte i trav og løb ud af syne og hjem. 

art by WLOP 

Elyon Howes har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Echo, Muri , Tatti, Lux , Lorgath
Lige nu: 7 | I dag: 12