IC-leg: Karakter Interview

Augustus Junior

Augustus Junior

Godsejersøn ( dvs. bruger krystaller og laver ingenting)

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 178 cm

Que 28.10.2022 22:53
Nu kom der gang i en "lær hinanden som bruger bedre at kende" leg forleden dag, og jeg tænker det kunne være meget sjovt at lærer hinandens karakterer bedre at kende også! Derfor er der her en liste med en masse spørgsmål ens karakter kan svare på! Om det så er alle eller enkelte, det kan være op til karakteren :3 
Så kan vi måske lærer mere om hvem karaktererne er som person, og måske lærer man noget om som egne karakterer når man besvare spørgsmålene! 

Skulle man sidde med at spørgsmål men tænker ville være interessant at se hvad andre svare på, må man endelig gerne sende det til mig i en besked, ellers kan ens karakter jo selv svare på det, og så skal jeg se om jeg kan huske og sætte det ind i listen 8D

~~~

SPØRGSMÅLENE

• Er der noget du bare SKAL gøre hver dag?

• Hvor finder du allermest inspiration?

• Hvad er dit bedste kampangreb?

• Hvis du var en dyr, hvilket dyr ville du så være? (se evt listen med dyr)

• Hvis du var en plante, hvilken plante ville du så være? (se evt listen med planter)

• Hvilke 3 dufte elsker du?

• Hvilke 3 dufte kan du ikke fordrage?

• Hvis du SKULLE vælge mellem at være døv eller blind, hvilken ville du vælge? Og hvorfor den?

• Har du en virkelig sær vane?

• Hvad er din største frygt?

• Hvad er din generelle holdning til børn? Ikke blot om du vil have dem eller ej.

• Ville du kunne overleve helt alene, i midten af en af Krystallandets skove?

• Hvad er din favorit ting omkring dig selv?

• Hvad kan du allermindst lide omkring dig selv?

• Hvordan har du det med at være nøgen?

• Hvilken lille ting bringer dig glæde?

• Hvilken lille ting kan gøre dig virkelig vred?

• Har du nogle vaner du ville ønske du kunne stoppe med at have?

• Er du uskyldig?

• Hvilken type person vil du gerne være?

• Hvis Krystallandets dronning stod foran dig lige nu, hvad ville du gøre?

• Hvis Mørkets fyrste stod foran dig lige nu, hvad ville du gøre?

• Hvad er dit bedste minde?

• Hvad er dit værste minde?

• Hvis du skulle sælge et produkt, hvad skulle det så være for et?

• Hvad er din mening om glimmer og skinnende ting?

• Hvad er det dummeste du nogensinde har gjort?

Jeg tænker man skriver spørgsmålet i fed så er det nemt at skelne mellem spørgsmål og svar, fx:
Hvad er dit navn?
Dorthea Margrete Bullersen!
Augustus Junior

Augustus Junior

Godsejersøn ( dvs. bruger krystaller og laver ingenting)

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 178 cm

Que 28.10.2022 22:54
Hvor finder du allermest inspiration?
Heh.. Det sted jeg er mest inspireret, er uden tvivl når jeg sidder med næsen dybt begravet i et bare store, flotte bryster! Der er da ikke noget mere inspirerende end en kvinde der kender sin plads!
Hvis du SKULLE vælge mellem at være døv eller blind, hvilken ville du vælge? Og hvorfor den?
Døv, så ville jeg slippe for at høre på alt det skræppen kvinder kan komme med, og jeg ville stadig kunne nyde synet af dem!
Hvad er din største frygt?
…. Pf… Jeg er Augustus Junior! Jeg har intet jeg frygter.. Tsk.. *kigger væk*
Ville du kunne overleve helt alene, i midten af en af Krystallandets skove?
Selvfølgelig! Jeg er Augustus Junior! Der er ikke det jeg ikke kan klare!
Hvad er din favorit ting omkring dig selv?
Favorit ting? Der er da ikke én ting ved mig der er bedre end noget andet? ALT ved mig er perfekt! Jeg er jo en sand gevinst!
Hvordan har du det med at være nøgen?
Hvad mener du? Der er da intet galt med at være noget? Er det en hentydning? Jeg smider da gerne tøjet for dig, sukkertrold, hvis det er det du gerne vil have? *smiler slesk og blinker med det ene øje*
Hvilken lille ting bringer dig glæde?
Et bare gode, store bryster! Det kan da gøre hvem som helst glad!
Hvis du skulle sælge et produkt, hvad skulle det så være for et?
Hah! Jeg sælger verdens bedste produkt hver dag! *føre hænderne ned foran sig for at vise det er en selv man snakker om*

Lucid

Lucid

Ypperstepræst for Zaladin

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 3025 år

Højde / 185 cm

Blæksprutten 29.10.2022 00:14
Er der noget du bare SKAL gøre hver dag?
Ja, jeg beder til Zaladin og taler med hans tilhængere. Råder dem i Zaladins vilje og så videre. Hm? Privat? Tjoo... Jeg er drømmegænger, så jeg bruger en del tid på at sove og udforske drømme.

I de hellige skriftruller. De originale værker på dæmonsk, naturligvis.

Hvad er dit bedste kampangreb?
Fornuft. Og i de tilfælde fornuft ikke virker, så har jeg mine daggerts jeg kan stikke folk med, uden de vil opdage det.

Hvis du var en dyr, hvilket dyr ville du så være?
Vær nu ikke fjollet.

Hvis du var en plante, hvilken plante ville du så være?
...

Hvilke 3 dufte elsker du?
De fleste blomster, teblade og urter.

Hvilke 3 dufte kan du ikke fordrage?
Lugten af død plejede at genere mig meget. Især når kroppene har ligget i nogle dage, men man vænner sig til det. For det meste er det en råddenskab jeg får fjernet. Hvad kan jeg ellers ikke lide... ah. Ja, jeg kan heller ikke lide lugten af de levende.

Hvis du SKULLE vælge mellem at være døv eller blind, hvilken ville du vælge? Og hvorfor den?
Blind. I min alder har man allerede set det hele, men jeg har brug for at kunne høre, for at rådføre mig med Zaladin.

Har du en virkelig sær vane?
Jeg vil ikke kalde den sær, men jeg bryder mig ikke om at gå med sko. Sidst jeg gik med sko var i.... *Tænker længe over det* 1986, tror jeg.

At byggeprojekterne går i vasken. Lysets råd forsøger at komme på tværs, men jeg arbejder på sagen.

Hvad er din generelle holdning til børn? Ikke blot om du vil have dem eller ej.
Jeg kan vældig godt lide børn. Børn er aldrig for unge til at høre om Zaladin og hans vilje.

Ja, det tror jeg nu nok.

Religionen. At jeg står ved mit dæmonske udseende og ikke gemmer mig væk, som mange andre desværre gør.

Hvad kan du allermindst lide omkring dig selv?
Jeg kan ikke lide mig selv når jeg mister besindelsen. Det sker lidt oftere end jeg ønsker det, sikkert fordi der er så mange templer der skal genoprettes, og så mange vantro der forsøger at blande politik ind i det.

Jeg skammer mig ikke, hvis det er det du mener. Men jeg iklæder mig tøj fordi det beskytter bedre og fordi jeg hellere vil have at folket fokuserer på mine visdomsord, end på min påklædning... Eller mangel på samme.

Der er mange ting der bringer mig glæde. Jeg kan godt lide et godt fund i skoven. Gerne en ingrediens til madlavning eller anden mixtur.

Hvilken lille ting kan gøre dig virkelig vred?
Det ved jeg ikke. Sko?

Har du nogle vaner du ville ønske du kunne stoppe med at have?
Jeg har en tendens til at stille mig til rådighed for alle. For eksempel burde jeg lave noget mere fornuftigt end at lade mig interview lige nu.

Er du uskyldig?
Nej. Det er svært ikke at være skyld i manges lidelser, når man er i mit fag.

Hvilken type person vil du gerne være?
En god repræsentant.

Hvis Krystallandets dronning stod foran dig lige nu, hvad ville du gøre?
Det ville ikke ske. Men jeg ville vende nogle ting med hende angående Dianthos. 

Hvis Mørkets fyrste stod foran dig lige nu, hvad ville du gøre?
Det kommer an på anledningen, men det samme som jeg altid gør. Velsigne ham med guddommelig kraft og indvie et helligt ritual.

Hvad er dit bedste minde?
Det er svært at vælge. Men da portene i Kzar Mora gik op i 2016. 

Hvad er dit værste minde?
Ødelæggelserne i Aztaroth. Det er ved at blive genopbygget i stor hast, men smerten sidder stadig i brystet på mange af os.

Brændenældesuppe måske?

Hvad er din mening om glimmer og skinnende ting?
Såsom smykker og penge? Det siger mig ikke noget, men et rigtigt tempel bør indeholde rigdomme.

Hvad er det dummeste du nogensinde har gjort?
Ligesom så mange andre laver jeg fejl, men jeg kan godt føle mig lidt til grin, når jeg vandre igennem drømme, og den sovende på en eller anden måde genfinder kontrollen. Jeg øver mig på at blive bedre.
Bumle

Bumle

Dusørjæger - Tyv & Vagt

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 11 år

Højde / 13 cm

Jinx 29.10.2022 13:27
Bade i honning, flirte med blomster og hun bier, og træne med min synål

Alt som omhandler min synål.. Hvad ellers?

Hvis du var en dyr, hvilket dyr ville du så være? (se evt listen med dyr)
Aheeem.. Jeg er altså et insekt!!? så hvilket fornærmende spørgsmål!

Blomster, honning og duften af natur

Død, røg og duften af græskar 

Svømme rundt i krus med honning? jeg ved ikke om det er sært.. Men det er lækkert!

At blive klasket, mast, og generelt at dø!

Ork ja! en bi som mig, kan både blive 120 cm høj, og stikke folk med min spidse bagdel. Så det vil skam ikke blive et problem!

Min bagdel! hvad ellers??

Nok min runde mavse.. Men det er nok min egen skyld, at jeg er så rund.. Ups.. Thehe...

Honning, blomster, hun bier, mine venskaber, familien og naturen. Men det glæder mig også, når andre er glade

Bevingede bæster!! når de tror de er så modige, og farlige.. Så gør det mig også vred, når man tramper og ødelægger blomster, og stjæler alt honningen! 

Brumme rundt omkring hende?? hvis hun ikke opfører sig anstændigt vil jeg være klar med min bagdel, så hun får et lille prik.. Måske to... Men hvis hun stod foran mig, ville hun enten dræbe mig (prøve på det) eller frygte for sit liv hvis jeg var 120 cm høj. Så det kommer vel an på situationen, men jeg er altid klar med min spidse bagdel!

Angribe ham med min bagdel!! et stik, stik, og flere stik! han skal få, skal han! jeg er også klar med synålen, hvis han bliver provokerende, eller dum

Honning!! alt med honning. Det er ganske nemt jo, for det kan ikke være andet

Jeg elsker skinnende ting, men er ikke så meget for glimmer. Jeg vil hellere blive dyppet og beklædt med honning

Det kan jeg umuligt svare på, der er alt for mange dumme ting...
Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 29.10.2022 21:55
Uha, hvor finder jeg ikke inspiration? Som kunster handler det om at se det smukke i livet fra alle vinkler. Jeg tager inspiration fra mine omgivelser og oplevelser, og prøver at få det hele til at gå op i en højere enhed på lærredet.

Jeg kan ikke lide insekter - især ikke edderkopper! Men brummisere går lige. Ellers lider jeg en smule af højdeskræk og klaustrofobi. Spøgelser er også fuldkommen forfærdelige! Det er derfor det var en dum plan at besøge spøgelseshuset med Stjerneæderen Proxima 

Hvem kan ikke lide børn? Selvfølglig behøves de ikke at snotte på mig, men når de smiler og vinker er de bedårende! 

Øh altså… nej nok ikke.

Det var et svært spørgsmål. Hvordan besvarer jeg det uden at sætte mig i dårligt ly? *Rødmer* Jeg har fået af vide, at jeg har smukke øjne.

Ih altså, så længe der ikke er en mand i lokalet, så går det vel lige.

Mange ting! Sommer, nye kjoler, kunst, min veninde @[Komtesse Lily Fox], gode stunder på kroen, dyr - især katte.

Når folk ikke lytter efter! *Host* Joseph Smith Winchester *host*

Er du uskyldig?
Ja da…

En positiv og glad person uden bekymringer.

Min tur på kroen med @[Komtesse Lily Fox] eller min rejse med Faust Thunder Mountain. Det er to meget forskellige minder, men jeg sætter pris på dem begge.

Dengang Aqi Unqi og jeg blev angrebet i Amazonitskovene! Jeg har aldrig været så bange for at dø før.

Mere af det tak!
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 170 cm

Mee 29.10.2022 23:34
Det kan man da ikke bare afsløre på åbent Forum. Hvad hvis nogen brugte det imod mig

I hvert fald ikke en akar. En Cypnaji er et smukt og fascinerende dyr - ligesom jeg er et utroligt komplekst og betagende menneske.

Pft, hvad skulle jeg frygte?

STORT nej her fra. De må godt holde nallerne væk fra mig.

Selvfølglig. Jeg ville faktisk trives siden der ikke var nogen til at forstyrre mig.

Krystaller.

Folk der snager for meget. Hvorfor stiller du så mange spørgsmål!?

Er du uskyldig?
Bestemt. Byvagterne har intet på mig.

Den person jeg er nu. Duh.

Jeg sælger mange produkter. Kom og tag et kig, så kan vi nok finde ud af en pris.

Stole på andre mennesker.
Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 770 år

Højde / 185 cm

Hope 31.10.2022 10:52

• Mhm.. Altså, ud ovre daglige pligter formoder jeg? afrunder hver dag med en bad i naturlige varme kilder, en fantastisk måde at tømme hovedet for tanker, og få slappet helt af uden bekymringer, og der er bare noget specialt ved at flyde i vandet og langsomt se månes overtage natten himlen.

• I mine egne følelser og andres øjne, eller i naturens skønhed, Hvor ellers? der findes ingen bedre kilde til Inspiration.

• At bede om hjælp, mine hænder er for dyrebare til nogle som helts former for angreb.

• Sekerys,de er bare vidunderlige og smukke væsner, og på flere punkter minder de om mig.

• Hvis du var en plante, hvilken plante ville du så være? (se evt listen med planter)

• En del af mig ønsker at sige elverrod grundet mine magiske evner, men, hvis jeg skulle vælge en plante ville det være lavendel.

• Lavendel, bruger ofte dens duft til at finde ro, og søvn. En duft der altid vil være mit hjerte meget nær.

Ozone, ikke mange kender den. Men det er den duft der kan anes i luften efter et lynnedslag, eller folk med aeromatiske evner har ofte denne duft omkring sig, der er unik, vidunderlig og afslappende, men samme tid tager den fat i ens urinstinkter for at få en til at være forsigtigt.

Nok aftypisk, men duften af maling, er altid tillokkende - og vækker min nysgerrighed.

• Jeg er udmærket klar over mange nyder duften af brande, eller ild, og mange pyromatiske væsner bærer denne..stank, omkring sig og der er ikke noget der er mere ubehageligt. Nok grundet min pyrofobi, men stadig en forfærdelig stank.

Ork sved, der er bare noget forfærdeligt med den hørm en svedig ork kaster om sig.

Mhmm..hvad ellers, hvis jeg skulle udvælge en ubehagelig duft mere.. Uh! Ja, en duft jeg engang fandt meget behagelig, nyslået græs! Som udgangs punkt en behagelig duft, og må være ærlig at den ofte stadig opfattes behageligt - men med det sagt så forbinder jeg også til en person hvor der er ved at være langt flere ubehagelig minder end behagelige.

• Hvis du SKULLE vælge mellem at være døv eller blind, hvilken ville du vælge? Og hvorfor den?

• Uden tvivl døv, hvordan kan det være svært? Lyde kan være så kompliceret og så findes der så nogle racer hvis folkemusik er noget af det mest tonedøve i verden.

• I guderne jeg tror hvis du spørger mine elskerer, eller ekser så har jeg alt for mange sære vaner.
    Men hvis jeg selv skulle vælge en, så må det være min vane til at bryde ind i en hvis bekendt af mines drøm hver gang jeg er frustreret.

• At være ensom og alene, at mine bekendte vænner mig ryggen. Jeg..har svært ved bare at forstille mig sådan et liv.. jeg.. Næste spørgsmål..

• Hvad er din generelle holdning til børn? Ikke blot om du vil have dem eller ej.

• Børn er dejlige og forfærdelige væsner, de er vores fremtid, men hvis de ikke opdrages korrekt risikere man at de svækker vores kulturalle arv... Og hvis jeg får børn er det for at udvikle magiske evner med at finde en mand med evner som vil komplimentere mine egne. Så hvis de kender en elver med en stærk chakra, og evner der relatere sig til drømme, illusioner eller mareridt så bed ham sende mig et brev.

• ...Laver du sjov? Hvis du finder mig en fuld blods skov elver som ikke ville kunne overleve i skoven alene, så! Er deres opdragelse fuldstændig fejlet.

• Min stemme. Uden tvivl.

• ...Der er en grund til jeg går med slør, er det ikke svar nok?

• Uden slør? Er det ikke noget der sker, med mindre jeg er alene.
    Med slør? Så har jeg intet imod det, den nøgne krop er naturlig og bør nydes.

• Når folk skjuler noget og jeg ikke kan gennemskue det, elsker det sociale spil med hemmeligheder og hentydninger til dem.

• Når folk nægter at tørre deres fødder og sko af før de bevæger sig indendørs... Ved ikke hvor mange gange jeg har overvejet at råbe af efterårets stemme netop grundet dette.

• At være i et forhold er..mere besværligt end jeg troede det ville være, og kan mærke jeg har mange adfærds vaner jeg skal kigge på, og nok mest med hvordan jeg kigger på andre.

• Er du uskyldig?

• I hvis optik?
    I Isharis? Nej.
    I Zaladins? Alt for udskyldig.
    I min egne? Nej.

• Jeg forstår ikke? Mig selv?

• Neje, og rolle øjne en smule når hovedet var lavt så hun ikke kunne se det.

Grine.

• Mit første møde med Sitali Rhe'ol, ørkensstemme. Et møde der stadig plager mine bedste drømme.

• ...Det er ikke noget som kommer dig ved, men i grove træk en nat hvor en forbandet dæmon, hvis levetid er blevet markant kortere siden den nat, overtag min drøm og narret mig.

• Min knust, om det er malerier, sang, musik, hvad end det skulle være. Men mine egne talenter.

• De er gode som blikfang, men for meget er kvalmende, og mange unge benytter det alt for forkert.

• ...Jeg gjorde min bedste veninde desperat, efter jeg dummede mig og næsten døde tilbage i krigstiden. Tror stadig ikke hun har tilgivet sig selv... Stakkels Ecaeriss Laeymiel.
    Akurra Roselair

Akurra Roselair

Patruljeleder

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 155 cm

Hope 31.10.2022 11:29

• Slibe mine sværd og gå min uniform igennem.

• Inspiration? Til hvad dog?

• Aldrig undervurder overraskelses elementet. To sekunder er lang tid i en kamp.

• En giftslange af en art.

• Jeg aner sku da intet om planter. Den der *Peger til busken ved siden af*.

• Med en lugtesans som min holder man hurtigt op med at have dufte man holder af. Alle dufte kan nemt blive for meget s

• Som jeg lige har sagt er det utrolig nemt for mig at finde dufte overvældende og ubehagelig, selv dufte som de fleste finder naturlige eller behagelige.

DOG! vil jeg sige LAD NU VÆRE, med at tage parfume på..det stinker.

• Blind.. Kan fornemme varme er ofte en god nok erstatning til synet.

• At jeg flere gange om ugen læser igennem lovgivningen.

• At jeg slår nogle ihjel, bare fordi jeg mistede kontrollen et split sekund.

• At de generelt skal holdes fra mig.

Uden tvivl. Har gjort det før.

• Mine evner til at neutralisere trusler.

• Mine spisevaner, men desværre intet jeg kan gøre ved det.

• Noget jeg helt vil undgå, alt for koldt.

• At slås, ægte eller træning er lige meget men det er en vidunderlig måde at bruge sin krop på.

• Når folk ikke forstår andres kropslige behov. Specielt halvdyrs.

• Jeg kan være alt for hård ved de nye rekrutter, bær være mere venlig overfor dem.

• Er du uskyldig?

• Ja.

• En mere venlig, og tålmodig person.

• Gå på knæ og spørger hvordan jeg være til rådighed.

• Gøre mit bedste for at få magi neutraliserende håndjern om ham, for at få ham anholdt og han kan få en retfærdig straf.

• De mange gange jeg har været stolte over nye rekrutter som virkelig overrasker.

• Den gang jeg lånte penge til mit hus.

• Gift? Tror det er det eneste realistiske.

• ..spild af tid og penge.

• At låne penge til et hus, ville sku hellere bo på gaden hvis jeg kunne gøre det om.

PS: Akurras billede sagde puf i mit fravær! Er ved at finde et nyt!
    Treston Reynlest

Treston Reynlest

Forhenværende Ridder af Lysets Krigere - nu vanæret og i eksil

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Elvira 02.11.2022 10:39
    I samtale med folk, der er klogere end mig - dem er jeg så privilegeret at have et par stykker af. Sådanne folk kan udfordre ens holdninger og dét tvinger én, til at se en sag fra alle sider - hvilket igen leder til nye tanker. Jeg tror på, at vi bliver mere nuancerede mennesker i mødet med andre.

Helt generelt; at stikke modstanderen flere gange, end jeg selv bliver stukket. Jeg kan anbefale alle at kæmpe efter samme strategi - for det virker hver gang. Uden undtagelse. 

Et æsel. Og nej, jeg kommer ikke til at uddybe.

Døv - det er knapt nok et valg! Er du klar over, hvor meget lort, jeg har lagt øre til i mine tre årtier? Det ville næsten være en velsignelse...

Jeg kan godt lide børn - og jeg vælger også at fortælle mig selv, at jeg rimelig god til børn. Men jeg ved ikke, om jeg nogensinde skal have dem selv... Fremtiden ser lige nu en anelse usikker ud - det ligger ikke ligefrem i kortene at jeg skal slå mig ned og bygge hus og stifte familie... Så nu må vi se.

Det vælger jeg at fortælle mig selv, at jeg godt ville kunne. Muligvis ikke godt og muligvis ikke på en varieret kost... men jeg er temmelig stædig, forstår du - jævnfør gerne dyre-spørgsmålet længere oppe. Jeg tror, jeg i sidste ende ville klamre mig til livet i ren trods...

Er du uskyldig?
    Vent et øjeblik - jeg har faktisk et dommerskrift, der forklarer det meget godt et sted... to sekunder!
    Nej, spøg til side. Jeg tror ikke på uskyld. Uskyld er et ord, hyklere har opfundet, for at kunne pege deres egen synd udad. Ingen er uskyldige og alle er uskyldige... Det er et begreb uden mening.

Et godt menneske, naturligvis? Hvad svarer folk normalt til dét hér? Hvis du har en time eller to, skal jeg også gerne forklare, hvad jeg mener med 'et godt menneske'. Men det giver måske bedre mening at gøre en anden gang...

Det ved jeg ikke, om jeg har lyst til, at du skal skrive ned... Jeg er ret sikker på, at det kan bruges imod mig.

...
    Jeg skal lige forstå det rigtigt... Jeg må kun vælge én ting hér...?
    Lynn Valeriev

Lynn Valeriev

Lysets Flådeadmiral

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 166 cm

Efterlyst af Mørket

Alianne_ 03.11.2022 19:36
    Hvis jeg har god tid; en armbrøstbolt. Hvis jeg ikke har god tid; Mit hår.

... Jeg er et dyr. Det ved du godt ikke? Du tror ikke... Du tror ikke jeg er et zombie-menneske, vel?

Salt, havet og skumsprøjt! Hvad? Det er den samme duft? Ha! Du har tydeligvis ikke været længe nok til søs!

Jeg bliver nødt til at hælde vand i min alkohol for ikke at få landets værste hikke. Jeg har ikke tænkt mig at demonstrere.

Jeg kan overleve i hvilken som helst sø, de skulle være!

Hvad er din favoritting omkring dig selv?
    At jeg kan ræbe højest på enhver beværtning i Juvelen!

Øl står ret højt på den liste. Uh, eller en tur på kro! Eller en god flaske rom, mens solen står op over en glitrende havudsigt.

Idioter.

At falde for mænd, jeg burde sende direkte til galgen...

Øøøøh, byde hende på en øl?

Hmm, enten ville jeg nok selv dø, eller også ville jeg sende ham til galgen. Hov vent, har de ikke fået ham dæmongutten? Så virker galgen nok ikke. Kan jeg ringe til en ven? Nej? Nå... Så må jeg nok bare byde ham på en øl.

Brændende lussinger til havets lømler!
    Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 13.11.2022 09:55
    Ja, jeg bruger utroligt meget tid på min skønhedsrutine hver dag, og så har jeg penge der skal tælles, blomster der skal vandes og en ægtemand der skal have opmærksomhed.

Årh… sådan… fra gamle bekendtskaber og sådan…

At være den første der angriber. Og den sidste.

Jeg ville være en kat. De er renlige, selvstændige og intelligente. Og mennesket er dem underlegne.

Hvis du var en plante, hvilken plante ville du så være?
    En rose i min egen gårdhave.

Urt, sæbe og mærkeligt nok.. træspåner, tror jeg???

Lugten af våd hund, lugten fra gaden og den parfume søsteren til min eks brugte.

Jeg har altid haft fantastiske sanser, så jeg kan slet ikke leve uden. Min hørelse har reddet mig mange gange, men jeg kunne ikke forestille mig ikke at kunne se min elskede partner mere. 

Miav- Jeg mener nej.

At møde min eks. Mand han er sindssyg! Nej, min største frygt er nok at møde min eks på en dag hvor jeg ikke ser godt ud.

Jeg kan ikke så godt lide menneskebørn, men et lille halvdyrsbarn er simpelthen ikke til at stå for! Jeg vil gerne have et lille et med min mand, som er halvpanter. Spørgsmålet er bare lige hvordan jeg skal præsentere ideen for ham.

Jeg ville kunne overleve, ja, men ikke med æren i behold.

Mine nøgne sandheder, hæ. Og mine øjne, min stemme og mine penge.  

Nok det faktum at jeg ældes. Jeg frygter den da jeg får rynker og grå hår. Hvis nogen kender en god kur, så kontakt mig!!

Det er noget der hører til i det private. Jeg elsker at ligge nøgen op ad min mand. Mange synes at to mænd sammen er forkert og ulækkert, men det er fordi de ikke har set hvor smukt vi hører sammen endnu. 

Når jeg nusser min mand bag det plyssede panterøre og han reagerer kælent på det. Det gør mig altid så glad. 

Jeg hader at blive afbrudt når jeg taler. Og jeg hader at tabe penge. Jeg hader hekse, rotter, feer, kentaurerne, gamle damer og dræbersnegle.

Jeg burde nok lære ikke at lyve så meget som jeg gør, men jeg kan ikke lade være. Og så længe man kan holde styr på sine historier, så er der ingen skade sket, vel?

Er du uskyldig?
    Selvfølgelig. *Lusker et bredt tandsmil*

En rig type, hvad ellers?

Det som alle andre gør. Slikke hendes røv, som gjaldt det mit liv!

Øh… Jeg glemmer lidt at han eksisterer. Men jeg ville nok undgå at gøre mig særligt bemærket. Ja, det er nok det klogeste.

Den dag jeg blandede blod med min eks.

*Går i stå og stirrer traumatiseret ud i luften*

Sex. Med smukke halvdyrspiger og drenge.

Min mening er at det klæder mig bedre end det klæder kællingen.

Jeg fangede en alf og den tryllede mig om til et barn på 10!? Det tog mig en krig at finde en kur. Men heldigvis har de jo alt på det sorte marked.

Josefine Solberg

Josefine Solberg

Diplomat for lyset.

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 166 cm

Hope 13.11.2022 13:04

•    Som enhver god troende, starter jeg hver dag med at møde de første morgen sol stråler i bøn.

I kærlighed!

MHmm...Nok at få folk til at sænke deres mentale barrierer og så fjerne deres kampgejst eller mod, optimalt ville være begge to.. Desværre..gør det, det bare lidt..modbydeligt at føre kampen videre når man ved de ikke længere..ønsker at slås.. *Ryster let hovedet og samler hænderne i sit skød for at stoppe deres ryst*

Vil nok gå med en Igna’hal, både da de danner par for livet, men deres dualistiske udsene er fortryllende.

•      Morgenfryd, syntes det er en utrolig smuk blomst, en der har været en del af de fleste væsners liv fra barn til død, og så på trods af den normal ikke finde sted i en buket blomster, få de mig altid til at smile hvis de findes en de blomstre jeg modtager.

Ehmm..Tre dufte...Hvad skal man vælge der er så mange gode behagelige dufte.
    Duften af en ny åbnet flaske blød vin vil altid være yderst behagelig... Mhm.
    Måneskinslilje er ikke den mest behagelig duft, men en duft der står mig meget nær.
    Oh! oh og til sidst så! *Stopper sig selv som kinderne får en rødlig glans og søger væk.* Tror..bare vi holder os til de to.. Vil det være okay?

Blod, den lette jern holdighed duft.. som næsten altid har ubehagelige følger.
      Absint, nok en behagelig tår at tage en gang i mellem, men nej det stinker.
      Har..et sært forhold til roser, og finder deres duft kvalmende.

•    Min ene evne virker igennem mine øjne, og syn, så derfor må jeg vælge at jeg hellere vil være døv. Ud over det så kan man lære tegnesprog, jeg føler man vil miste mere af livet ved at miste synet.

•    ..Ehm.. jeg udnytter folk omkring mig. Ikke på en ond måde! Faktisk, nok venligste måde man kan udnytte folk på.. Hvis jeg er dårligt humør, finder jeg en ven der er i godt humør..og så ..bliver jeg også i godt humør.

•      At folk begynder at udnytte min evne så meget som jeg selv gør... ville miste mig selv i det, og have svært ved at vide hvem jeg er..hvis folk gjorde det.

•        Børn er vidunderlige! Livlige, sjove, fantastiske væsner! Jo, de kan uden tvivl få ens blod til at koge, men har aldrig tænkt ondt eller ledt om et barn. Hvis vi alle så verden igennem børns øjne, ville livet være så fuldt at håb, glæde, morskab og tillid. Ville ende krigen, og alle fremtidens krige!

• ..Ehmm..Det tror jeg faktisk ikke?

Mine øjne, er rigtig stolt af mine klare grønne øjne. Har flere gange fået at vide de er smukke og beroligerne! Svært at få noget bedre at vide!

•   Det..*den rødlige glans finder igen sin plads på hendes kinder.* Ehm..Min figur.. Går blandet andet med kroset dagligt for at skjule visse ting, og fremhæve visse andre, og styre folks blik på det jeg vil have de skal kigge på.

•   At..være i sin fødselsdragt er noget der hører badet, eller sove værelset til! Jeg..ehm..som, nævnt er ikke helt glad for min figur...så..Det sker kun hvis jeg føler mig virkelig tryg, eller er alene.

At brodere. Er afslappende, og en skøn måde at lade ens tanker forsvinde. Eller velgørenhed eller generalt bare at hjælpe andre! Både npr jeg selv gør det eller ser andre!

•  Had..når folk udtrykker had uden at have en grund til det, eller folk der nægter at tilgive eller give andre en chance mere.
     Selv manden der dræbte mig..på trods af hvad folk siger jeg skal gøre, ønsker jeg faktisk at tale med ham.

•   ..At udnytte andre...At drikke, eller på anden vis dæmpe mine sanser... Ehmm..At være en kujon.. Der er mange ting jeg gør jeg gerne vil stoppe med.

Er du uskyldig?

•    Jeg er tidligere soldat og med det liv kommer handlinger man ikke er stolt af. Så nej, er ikke udsykldig, men hver dag søger jeg tilgivelse, og gør mit for at rette op på mine synder.

•   En bedre mor, mere modig, og være i stand til at stå mere ved mig selv.

•   Neje, og invitere hende på en kop te, eller et glas vin hvis det er mere hendes stil.

•  Neje, og invitere ham til et møde, og forsøge at snakke om en mulig, mere permanent freds tid.

• Må være mine børns fødsel, jo, at føle ens mands panik mens man er ved at føde er en sær oplevelse. Men den glæde alle i rummet føler som man har ens barn i ens arme.. Er uden tvivl det bedste øjeblik i mit menneskelige liv.

• Tror de fleste vil forvente jeg vil beskrive min død her, men..det var faktisk ikke et ubehageligt minde. Jo at dø er ikke rart, men den ro og stilhed der fyldte var faktisk meget rart. Svært ikke at smile en smule når jeg tænker på det.
    Undskyld, hvad var spørgsmålet igen?
    Oh! Okay.
    Ehm..

Jeg..slog et af mine børn på et tidspunkt, Alexander blev ved med at irritere sin søster, og som hans vrede på mig, hendes frustration over hendes møg irriterende bror, og min egen desperation på at få lidt ro, voksede og voksede så lagde jeg hånd på Alexander, og..
    *suk*
    Prøv at..forstil ..at føle dit egets barn foragt, overraskelse, og smerte, som du lagde hånd på dem.. Jeg..har aldrig fortrudt noget mere... Eller følt mig som så et forfærdeligt væsen.

• Ehmm.. hvis det stod til mig ville alt i verden være gratis. Så ville ikke sælge noget, ville hjælpe andre med sygdomme, sår eller ligene og håbe andre ville give igen.

• Som gave kan de være meget behagelige, men ellers ser jeg intet formål med dem.

• ..Må jeg svare som jeg gjorde overstående? Da jeg lagde hånd på mit barn?
    Et nyt svar..okay..ehm..
    Da..jeg næsten lå med min bedste ven. Treston Reynlest Det var..en sær aften, og jeg kan aldrig rigtig finde ud af om jeg fortyder at der skete noget, eller om jeg fortryder der ikke skete mere den aften.

Oh! Ehm..Det her er ikke offentligt vel? Det bliver mellem os?
    3 3

Chatboks
    Gæst
    [smilies]
    IC-chat
    Online nu: Lux , Echo
    Lige nu: 2 | I dag: 12