En hver dæmons fest

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Omvandrende, men klare sig med få midler. Tidligere Lord

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 06.10.2022 18:01
Adelynn var taget til Zicron's mit by for at tanke op for fødevare. Der skulle handles sort ind go allerede var hendes lad på hestevognen fyldt, men hun var end ikke færdig endnu. Der skulle have handlet de idste madvare ind til de syge dyr hjemme i boligen uden for Zicron, og der skulle meget mad til. men hvad ragede det hende hun havde en fond der var fyldt med Krystaller som egentlig bare stod og voksede og voksede uden hun brugte særlig mange krystaller på sig selv. "Åh Marie, kan du ikke lige hente midnatssol fra healerhuset?" spurgte hun Marie hendes husholderske som nikkede og nejede inden hun vendte blikket rundt for at gå den modsatte vej.

Adelynn havde sin sorte kjole på med sort korset med et enkelt hvidt bånd i. Hendes sort magiske halskæde hang på halsen af hende og hun stod ved en slagter boden for at få nogle fisk og en hel hjort som hun havde bestilt nogle dage i forvejen da hun alligevel var nede i byen. slagteren kendte hende udemærket og lagde aldrig skjul på at han synes hun var vældig sød og pæn. Dog skulle han bare vide hvad hun virkelig var. Der var ingen i Zicron der vidste at hun var vampyr, og sådan skulle det gerne blive ved med. Derfor havde hun også kun de røde øjne hjemme i huset hvor der ikke var andre end hende og Marie når hun kom mere eller mindre hver dag. Der var jo nok at tage sig til hjemme i huset med alle de syge dyr der kom og gik på hendes dørtærskel.

"Jeg bestilte en hjort og nogle tørret fisk for nogle dage siden, jeg er klar til at hente dem" kom det ra hende til slagteren som straks smilte sødt til hende og lagde hovedet lidt på skrå. "Skal ske kære frue" han havde det sukkersøde smil på læberne og hun var ved at brække sig. Aldrig havde en mand flirtet med hende i flere århundrede og hun hadet det som pesten hver gang slagtermesteren gjorde det!
Malaketh

Malaketh

Lejemorder || Dusør jæger.

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1515 år

Højde / 192 cm

Nyxx 07.10.2022 16:43
Det var efterhånden noget tid siden at Malaketh havde været i Zircon. Han havde haft så meget at se til og en kone at jage. Kappens hætte var trukket op over hans hoved så den kastede en mørk skygge over hans ansigt.  En hver person han passerede, blev nøje studeret for at se om det var Leyanna eller en af hans døtre, men der var ingen held, eller også gemte de sig blot et eller andet sted. På et eller andet tidspunkt skulle deres veje nok krydses igen og når den dag kom, ville det ende galt. Ikke for Malaketh selv, men for hans kone. Hun havde forladt huset sammen med døtrene tilbage i 2016, uden så meget som at give nogen form for besked, hvilket havde fået ham til at sætte en jagt i gang på dem.

De blågrønne øjne skulede rundt og faldt på en kvinde iført sort. Hun lignede en der skulle til begravelse, eller også var hun en af de der fisefornemme snobber. Det var i hvert fald det han fik ud af at se på den tjenestekvinde der tog imod ordrer fra denne kvinde. Blikket fulgte kvinden der blev sendt bort, men som hun forsvandt ud af syne, rettede blikket som mod den mørkklædte kvinde igen. Malaketh bevægede sig nærmest i skyggerne som han fulgte efter hende over til en slagter bod. Han hævede et øjenbryn over hendes bestilling. Det virkede som en del mad for lille en skabning, men måske hun havde en stor familie? Det var i teorien også fuldkommen ligegyldigt.

Et skævt smil kom frem på hans læber som han kunne høre slagterens tone og hvordan han tydeligt flirtede med hende. Dæmonen gik op ved til hendes side og havde blikket mod slagteren ”Det er altid så skønt når klamme svin ligger an på de yndige unge damer…” sagde han sarkastisk og skævede da til kvinden ved hans side.

You can run, but you can't hide.

I will find you, where ever you are.

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 08.10.2022 22:30
Adelynn stod og ventede på maden ville komme mens slagtermadenn blot stod og kiggede flirtende på hende. Hun himlede lidt med øjnene og lagde hænderne over kors. Hun drejede hovedet som en anden mand stod ved siden af hende og snakkede. Hun himlede lidt med øjnene igen som slager mesteren straks vendte rundt og bevægede sig hen imod sin slagterbutik til sin lærling. "Det går nok. Jeg ved hvordan mænd skal håndteres Hr" kom det fra hende og drejede sig om for at kigge helt på ham. Han havde en kappe hen over hovedet men hun kunne sagtens se det meste af hans ansigt på grund af sine vampry evner. "Hvem gemmer de dem for?" spurgte hun og hentydede helt klart til hans kappe og hætten der var trukket hen over hovedet på ham.

Hun lod blikket glide hen imod slagterbutikken hvor mesteren stod og snakkede med lærlingen og han havde fuldt ud travlt med at fjumre rundt med ordene kunne hun høre. Han var tydeligvis ikke vant til at nogen kaldte ham et svin eller klam. Han forsvandt om bagved butikken sammen med lærlingen så de var ude af deres synsvinkel.
Malaketh

Malaketh

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1515 år

Højde / 192 cm

Nyxx 10.10.2022 14:32
Maleketh’s blik var låst fast på slagteren der tydeligvis forsøgte ihærdigt at vinde denne kvindes hjerte, dog uden ret meget held virkede det til, hvilket morede ham. Som kvinden da talte, skævede han let imod hende og trak på skuldrene ”Ja så? Hvordan syntes du så det går med ham der… Han står som et sultent rovdyr der har sultet i flere måneder og savler over dig, som var du et byttedyr. Hvor ynkeligt.” sagde han og havde igen rettet blikket mod slagtermanden der stod fuldkommen i syvende himmel… Det var kvalmende at glo på. Som hun vendte sig mod ham, vendte han blot blikket mod hende uden at vende kroppen. Han hævede et øjenbryn og smilede skævt ”Hvem siger jeg gemmer mig for nogen?” spurgte han, stadig med det skæve smil på læberne. Dette var naturligvis en løgn. Hætten på kappen, gjorde det nemmere for ham at skjule sit udseende, skulle han støde på sin kone og døtre.

Hans blik fulgte slagtermanden og lærlingen som de forsvandt ud i et baglokale og væk fra deres synsvinkel. Han trak hætten ned over hovedet og så da på hende ”Bedre?” spurgte han og hævede et øjenbryn.

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 11.10.2022 05:02
Adelynn kiggede på fyren med kappen over hovedet og trak lidt på skuldrende. "Den mand har ikke ændret sig de sidste tre år jeg er kommet her. Han har en kone, og alligevel søger han lystpiger. Hvilket jeg bestemt ikke er" hun vendte blikket mod slagtermesteren og sukkede kort. Hun vendte blikket hen imod manden med kappen og trak lidt på skuldrende. Nok mente han ikke at ha gemte sig, men hvorfor skulle han ellers gå med kappe og hætten trukket hen over hovedet på denne tid af døgnet hvor månen alligevel var mere eller mindre på vej frem. "Ingen, men hvorfor skulle De ellers gå med en kappe med hætten trukket hen over hovedet på denne tid af døgnet? Det er kun faklerne der lyser stedet op og de enkelte lys langs landevejen" kom det fra hende og vendte hovedet hen imod slagtermesterens butik og tilbage igen. Hun kunne sagtens forstå hvis man ville gemme sig for nogen men der måtte vel også være grænser, med mindre man var eftersøgt.

Da han trak hætten tilbage kiggede hun ordentligt på ham, blondt hår markeret ansigt pæn mand alligevel. En fin tøjstil og alligevel spurgte han om det var bedre. "Nu kan jeg i det mindste se hvem jeg taler til" kom det fra hende og kiggede på ham en ekstra gang. Han så ganske nydelig ud, så hvorfor gemme sig bag en hætte?
Malaketh

Malaketh

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1515 år

Højde / 192 cm

Nyxx 13.10.2022 15:15
Malaketh hævede et øjenbryn som hun talte. Han skulle ikke stå og være hellig, for i teorien var han selv gift og søgte også andre kvinder, men hans situation var formentlig også en smule anderledes end den slagteren var i… Hans kone var sikkert derhjemme når arbejdet sluttede, mens Malaketh’s kone var et eller andet sted i landet, men hvor vidste han ikke, men så snart han fandt hende, krævede han svar. Om de skulle tvinges ud eller ej. Han himlede kort med øjnene ”Bare fordi man har en kappe på med hætte, betyder det ikke man gemmer sig… Der er nogle folk der fryser på denne tid af året.” sagde han og skævede til hende. Dette var naturligvis ikke tilfældet for ham. Kulde og varme havde ikke rigtig nogen effekt på ham, han var trods alt dæmon. Jo, han kunne da bedre lide varmen, men sådan var det vel for de fleste?

Han trak let på smilebåndet ”Det er såmænd bare en høj, blond mand… Intet specielt.” sagde han og lod et let grin undslippe. Han behøvede vel ikke at afsløre han var dæmon, ikke endnu i så fald. Det var jo ikke engang sikkert det overhovedet ville komme på tale, men indtil videre lod han det ligge.

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 16.10.2022 23:54
Hun kiggede på ham som han snakkede og hun nikkede nogle gange, det kunne selvfølgelig være rigtigt, men hvorfor havde han så ikke taget en foret frakke på i stedet for? Den kunne da også have en hætte, i stedet havde han bare en kappe på som dækkede for hans ansigt mens resten af kroppen var dækket af ganske almindeligt tøj. "Javel ja, jeg tvivler på at De taler sandt. For hvorfor har De så ikke tildækket Dem andre steder på kroppen? Det er kun lige ved at være efterår, sommeren er der stadig lidt gang i endnu" konkluderede hun og kiggede meget intenst på ham. Han var en yderst pæn mand, især med det blonde hår. Det  klædte ham helt bestemt.

"Ja det kan jeg se." kom det fra hende og trådte et skridt tættere på ham for at dufte til ham. "Men helt menneskelig er De ikke" kom det i et lettere stille tone fra hende og trådte et par skridt tilbage så hun stod præcis samme sted som hun gjorde før. Der var ingen grund til at ødelægge dette møde og det ville ende ud i noget rod hun ikke kunne klare.
Malaketh

Malaketh

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1515 år

Højde / 192 cm

Nyxx 21.10.2022 17:34
Han så på hende og hævede et øjenbryn som hun talte "Først og fremmest... Kan man ikke længere foretrække en varm uldkappe, frem for en frakke? For det andet, så ved de ikke hvor meget tøj jeg reelt har på. Jeg kunne have flere lag på." sagde han og hævede et øjenbryn. Han var ligeglad om hun tvivlede på hans ord, det var han efterhånden så vandt til folk gjorde. I al sin leve tid havde han på intet tidspunkt ejet andet end uldkapper, hvorfor skulle han? Det var ikke fordi kulden påvirkede ham alligevel. Jo bevares, så var kappen også god når han var på missioner, for den dækkede trods alt hans ansigt. 

Han trak let på smilebåndet over hendes kommentar, men svarede ikke. Da hun trådte tættere på, så han på hende endnu med smilet på læberne. Han hævede kort et øjenbryn "Korrekt." svarede han blot og lod blikket hvile på hende, som hun igen trak sig tilbage. Malakeths blik var endnu låst fast på hende "Men det er du heller ikke." svarede han og blinkede en enkelt gang til hende. Han havde skam gennemskuet hende for længe siden. Ikke han var specielt bange for hende, desuden virkede hun heller ikke som nogen form for trussel.

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 21.10.2022 23:08
Hun kiggede på ham og trak lidt på smilebåndet. "Javel ja, godt ord igen Hr. Men nu lurer jeg heller ikke på Deres tøj. Jeg konstanteret bare at en frakke måske ville være bedre hvis De ikke gemte dem for omverden" svarede hun og smilte fortsat til ham. Hun kunne ikke lade være med at studere ham for at vide sig sikker på hvor meget tøj han havde på. Egentlig kunne det også være helt lige meget. Så længe han kunne holde varmen.

"Korrekt. Hvad afslørede mig?" kom det fra hende og kiggede hen imod slagter butikken som der stadig ikke var nogen synlig af hverken mester eller elev. Dette kunne vel ikke tage hele dagen kunne det? I det mindste havde hun en at snakke med om end at man ikke kunne se på hende at hun var vampyr. Ja hun havde lidt spidse tænder, men dem fremviste hun aldrig. Så hvordan kunne han vide at hun ikke var menneskelig?
Malaketh

Malaketh

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1515 år

Højde / 192 cm

Nyxx 26.10.2022 17:58
Malaketh hævede et øjenbryn ”Nej det har jeg bemærket. Men det er vil op til personen selv? Om det er frakke eller kappe.” svarede han og trak let på smilebåndet. En frakke? Aldrig i livet, den vejede mere end en kappe gjorde, så den ville blot gøre ham langsommere når han var på arbejde. Han bemærkede godt hun studerede ham, men gjorde intet ved det.

Efter hun havde talt, lænede han sig let over mod hende og trak på smilebåndet ”Overnaturlige racer som os… Kan lugte det.” sagde han og rettede sig op igen, som han hørte folk der igen nærmede sig butikken. Han så mod slagteren og eleven der igen kom ind til dem, tydeligt lettere irriterede på Malaketh, men han var ligeglad.

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 29.10.2022 05:14
Hun nikkede lidt til ham. "Jeg anklager dig ikke bare rolig" svarede hun og smilte forsigtigt til ham. Langsomt lod hendes blik glide over imod slagterbutikken hvor der stadig ikke var sket noget. Hvor lang tid kunne det lige tage at hente et dådyr og nogle indvolde?! Hun havde jo ikke lige frem hele dagen, hun skulle jo også hjem til dyrene!

Som han lænede sig ind imod hende og snakkede forsvandt hendes velplaceret smil og hun overvejede om hvad hun skulle sige til ham. Men hun forblev tavs da slagteren endelig kom med en trillebør med dyret og indvoldene. "Det var på tide! Man skulle tro i havde haft tid til at forgifte dyret, og du ved hvor meget jeg hader uærlige mennesker!" kom det fra hende og meget anklagende. "Smid det op på min vogn" kom det fra hende i en bestemt tone mens slagteren stod med det mest sleske smil han kunne stille op. "Selvfølgelig smukke, alt for denne skønhed" kom det fra ham og han knipsede med fingrene til eleven og elven smuttede over med trillebøren til den allerede fyldte vogn.
Malaketh

Malaketh

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1515 år

Højde / 192 cm

Nyxx 03.11.2022 17:48
Malaketh så på hende med et skævt smil. Nu kom han alligevel til at tænke på, hvordan han ville se ud med en stor ulden frakke. Nej det ville simpelthen blive for tungt og kluntet når man skulle efter folk. Der var kappen lettere, nok gav den ikke lige så meget varme, men kulden generede ham ikke alligevel. Jo, hvis der var sne og han var i en snestorm, så kunne han godt blive påvirket af det.

Han skævede mod hende som hun talte og nikkede ”Forgiftet eller været abnormt dårlige til at huske aftaler.” sagde han og hævede let et øjenbryn og så på slagteren der sendte Malaketh et olmt blik. Som slagteren svarede vampyren med de søde ord, var han sikker på han lige var ved at kaste op i sin egen mund. Hans blik rettede sig mod manden ”Har du ingen respekt? Står der og lyster efter en ung kvinde. Føj for Zalan…” kom det fra ham som slagteren så på ham med et flakkende blik ”Virkelig… Ikke så meget som et ord, et undskyld til kvinden?” kom det fra Malaketh som han stirrede direkte i øjnene på slagteren.  

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 22.11.2022 21:30
Hvor var han dog bare klam den slagtermand, han havde virkelig ikke taget ved lærer alle de mange gange hun var gået til en anden slagter i byen for at få sine vare, og til en særdeles vel betalende pris. For slet ikke at tale om kvaliteten af kødet. Det var altid i tip top, men det lå i den anden ende af byen og hun hadet at skulle smyge vognen rundt om alle de mange gående dt tog simpelt hen for lang tid at smyge sig uden om dem alle sammen, og så alle de stop det ville tage!

Hun fnyste kort og lagde armene over kors. End ikke en udskyldning kom fra slagter mesteren, og alligevel stod mesteren og kiggede på den bleg håret mand med et vredt udtryk. Straks løftede slagteren en hånd og begyndte at prikke den fremmede fyr i brystet. "Hvad med at DU passer dig selv, mens denne smukke dame bliver ekspederet af en ellers nydelig mand" kom det fra slagter mesteren og Adelynn var ved at kaste op i sin mund. Aldrig havde hun set en mere ulækker mand som ham, han var usoigneret havde en kæmpe vom og havde fuldskæg. Ikke lige frem noget som Adelynn fandt tiltrækkende på nogen måder. Hun forventede at der blev handlet med respekt, noget denne slagtermester tydeligt ikke ejede nogen former for. Han var altid på dame jagt. Hvis ikke det var med sine fede fingre der skulle tage på kvindernes bagdel når de stod henne ved ham ved boden, så var det mundtøjet der løb af med ham. "De er simpelthen for meget. Jeg nedsætter prisen for kødet, fordi De ikke kan tale ordentligt til en dame. Fordi det tog så lang tid. Fordi de ikke kan værdsætte en ædel mand med menere" kom det fra hende og roede lidt rundt i sin læderpug hun havde i hånden.Straks smed hun 1 jade på bordet. Hvilket var væsentligt mindre end der var aftalt og det kunne tydeligt ses på den måde slagteren kiggede måbende på hende. "Det kan du da ikke mene. EN JADE?! Du må have spist noget for..." men inden han fik talt færdig lagde Adelynn en inger på slagtermesterens mund. "Hvis De siger ET ORD TIL så hidser jeg mig virkelig op. Så får De INGEN krystaller og jeg tager kødet gratis. Så må de tale med byvagten og sende dem op til mit hjem. eller vi kan slå halv skade og sige De får mindre end en jade?" kom det hårdt og vredt fra hende. Hun tog fingeren til sig og tørrede den straks af i bodens kanter. De mand var simpelthen for ulækker!
Malaketh

Malaketh

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1515 år

Højde / 192 cm

Nyxx 18.12.2022 15:50
Nok skulle Malaketh ikke snakke om at være slesk og klam, men denne slagter gav ham nærmest brækfornemmelse. Ikke så meget som en undskyldning gav han hende og da slagteren prikkede ham i brystet, blev blikket rettet mod hånden, hvorefter han skævede på ham ”Nydelig? Hvor zalan er du det henne? Jeg kan kun se en fedladen idiot der ikke fatter et nej.” svarede han og havde en lyst til bare at gribe fat i slagteren hånd og brække den, men måske det var et lidt for åbenlyst sted at gøre det og nu var der trods alt en kvinde på stedet, så han måtte bide det i sig. Det virkede til slagteren lige skulle til at sige noget, men da talte kvinden til ham og Malaketh fik et kækt smil på læberne. Var han ”den ædle mand med manerer”? Det var ikke det han just var kendt for, hvilket blot fik smilet til at blive en smule bredere.

Malaketh så scenen udspille sig foran ham og sagde ikke et ord, stod blot på sidelinjen med det kække smil. I virkeligheden havde hun ikke brug for han skulle komme ind og bede ham opføre sig ordentligt, det kunne hun sikkert selv have klaret. Sandheden var han egentlig var kommet for at skulle købe kød, men nu hvor han havde set hvordan denne slagter behandlede kvinder, var han ikke så sikker på han ville købe det her.

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 27.01.2023 17:02
Adelynn kiggede lidt overrasket på denne ikke menneskelige person. Hvad var han og hvem var han? Hvad var hans navn sådan som han udbrød skælds ord.  Hun havde også gjort det dog lidt mere pænere end han gjorde. Så hun kiggede på ham og kastede et blik hen på slagteren med et kort smil. Hun var tæt på at udbryde et mindre grin, men hun gjorde det ikke. Ikke engang et lille fnis. I stedet stod hun bare med et halvt smørret smil som slagteren tydeligvi var blevet fornærmet over hele situationen, han kastede et blik på ADelynn og Malaketh og fnyste inden han vendte sig om og skyndte på den unge lærling om at han skulle skynde sig lidt ved vognen med dyret.

Adelynn rystede lidt på hovedet og kiggede på Maleketh og nikkede anerkendende til ham. "Det behøvede De virkelig ikke at gøre" kom det fra ham og kiggede lidt ned i jorden inden et smil landte på hendes læber. "Men De skal have tak" hun rettede hovedet op og kiggede lidt på Maleketh og fortsatte sig lille smil. "Må man høre deres navn?" spurgte hun og gik lidt tættere på ham for at snuse til ham. Han lugtede af... JA i hvert fald ikke menneskelig.
Malaketh

Malaketh

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1515 år

Højde / 192 cm

Nyxx 28.01.2023 18:02
Malaketh kunne ikke lade være med at fryde sig lidt over slagterens reaktion på den kommentar der blev slynget imod ham, hvordan facaden krakelerede og han forsvandt ud i baglokalet til sin lærling. Det var kun fint at slagteren ikke tog kampen op, for så havde Malaketh formentlig hoppet hen over disken og sørget for der var en anden form for kød i køledisken, næste gang der kom kunder ind og skulle handle.

Let trak han på skuldrene som kvinden begyndte at tale ”Der er mange ting jeg ikke behøver… Men klamme mænd som ham, fortjener ikke at skue på så køn en kvinde som du.” sagde han med et lille smil. Nok ville dæmonen aldrig stå ved det, men han ville sikkert altid være typen der ville forsvare kvinder, med mindre han vidste de havde en dusør på deres hoved som han kunne få samlet. Malaketh returnerede hendes smil og bukkede let hovedet som en form for “det var så lidt”, men sagde ikke ordene direkte. Blikket blev kort rettet imod slagteren og derefter kvinden der spurgte om hans navn, dog som han skulle til at besvare hendes spørgsmål kom hun tættere på og snusede nærmest til ham. Et kækt smil kom da frem på hans læber ”Malaketh. Hvilket yndigt navn bærer du selv?” spurgte han med et lille smil og blev stående på den plads han havde også på trods af hun var trådt tættere på ham.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13