Ja jeg træner i måne skind !

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 02.10.2022 23:19
Det var en smuk nat i Amazon skoven og der var vind stille selv om det var ved at blive en smule kodlt så virkede det varmer ind hvad det hadet været om dagen. Og alt virkede stille udtagen de nat dyr som var vågnet nu og gik rundt for at det var som dag for dem. Det var nogle jæger også ikke så langt der kunne man høre nogle slå mod et dødt stykke træ det var jack han var i gang med en sin træningen igen efter alt det med sin far og blive famille far gjorder han det mere og mere for at få tankeren væk og det hjalp også lidt på sin vrede over sin far jack svende og puste lidt mens han svag rund stokken rundt i luften viden gjorder ham mere klar i hovedet

det gløde i pinden og der om også røg fra den hans skind lyste helt op i måne skinde og skinde som sølv han mange ville tro han var en varulv han sukket og slog pinden ned i jorden

man kunne se hans krop var en som var vand til krig og smerte for han hadet mange ar på kroppen som gjorder men dem på maven var hans engen far der hadet gjort det noget som han ikke hadet til givet ham for det han bed tænderen sammen og forstille træ stuppen var sin far han ville vælde ham på en ene eller anden måde ville han få sin hævn over det han ham jack var blive ud sadt for

Leonore

Leonore

Healer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 168 cm

Nyxx 03.10.2022 12:59
Leonore havde igen været på tur, men denne gang havde hun brugt for lang tid. Kulden havde også taget til, men hun havde været klog nok til at tage sin uldkappe med sig, for det var trods alt ikke sommer længere. Tøjlerne blev let trukket i så hesten stoppede og hendes blik gled op på månen. Det var en af grundene til hun elskede at være ude i naturen og ikke inde i byen. Månen var så meget smukkere her ude og man kunne virkelig se det blålige lys den kastede fra sig ned mod jorden. Igen satte hun gang i hesten, der roligt begyndte at gå.

Hun måtte nok hellere slå en eller anden form for lejer, for hun ville ikke være i stand til at nå til Dianthos alligevel før om nogle dage. Da de begyndte at nærme sig skoven trak hun i hestens tøjler, for hun kunne høre et eller andet, men vidste ikke hvad det var. Hun fik hesten til at nærme sig, men da hun kunne se hvad det var, stoppede hun igen. Hun kneb let øjnene sammen og kunne skimte et par ulveører og en hale. Vent… var det Hailey? Nej, det var personen for høj til, desuden virkede denne person ikke til at være en heale.

Langsomt bevægede hesten sig alligevel frem og stoppede omkring 10 meter fra personen ”Underligt tidspunkt at…” mere sagde hun ikke før hendes hest begyndte at blive en smule urolig, mere end dengang hun mødte Hailey. Det var sikkert fordi denne person lignede mere en ulv end Hailey gjorde… Mon de var i familie eller noget?
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 03.10.2022 14:57
jacks øre vente sig da han hørte en stemme han kikket lidt hurtit til den ene side og fløj næsten hen bag et træ for at Gemme sig der var da ikke nogle ude så sent om  aften ikke i Amazon skoven folk vart normalt bange for at gå den tur  når natten hadet lagt sig på jack hadet efter ladt sin ting men kæppen gløde stadige  af aske af der hvor han hadet holdt den dog kikket han stille ud for at se hvor stemmen kom fra det lød som en kvinde stemme dog lød stemmen ikke uheldige på nogle måde men det hadet overraskede ham han bliv dog helt stille og ventede på kvinden skulle komme frem  eller give sig til kende han sukket lidt og sagde så stille " er der noget galt i at træne på måne skind dag "  han  gjorder så  hans stemme  lød som om om det kom flere steder fra og ikke kun et sted fra han ville ikke vække for meget opsigt ikke før han vidste om hun var en ven Eller fjende hans hale gik rundt om træt så man måske kunne ane hvor han var jack var ganske regtit nok ulv nogle ville forvelske ham med en var ulv men det var en lav standart art i hans øjne han var født som ulv og op trænet som ulv så han var mere ulv ind noget af det andet 

jack kunne dufte kvinden var lidt langt væk og hun hadet en hest med han ville dog ikke bare give sig til kende på den måde som  det skulle hun gøre sig fortjenet til han sukket lidt og kunne mærke kulde mod sin bryst nu hvor det var så koldt som det vaR OG han ikke bevæget sig han fadt sin kappe som ikke var så langt væk der fra og tog den om sig mes for at dække det hele de felste  var ikke glade for halv dyr som ham selv 

Leonore

Leonore

Healer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 168 cm

Nyxx 03.10.2022 15:09
Hun så hvordan væsenet forsvandt i skjul og hun trak let på smilebåndet. Det var sjældent der var nogen der sprang i skjul når det var hende, for hun var trods alt blot en menneskekvinde, næppe en fare for nogen. Hun gled stille ned af hesten og mærkede jorden under sine fødder med et lille bump og begyndte at trække hesten med sig. Et svagt smil kom frem på hendes læber ”Jeg gør Dem ikke noget… Jeg er blot på vej hjem og hørte så en eller anden lyd, der førte mig hertil. Undskyld hvis jeg skræmte Dem… Og nej, der er naturligvis intet galt i det. Jeg havde blot ikke forventet at støde på nogen herude på denne tid.” sagde hun med et undskyldende smil.

Leonore holdt endnu ved tøjlerne af hesten som hun gik om på dens højre side for at tage en lille pakke op med noget brød og en gulerod til hesten, som den gladelig gumlede igennem. Hun brækkede brødet over i to og holdt den ene halvdel i den retning, hun havde set personen forsvinde. Hun tog en bid af sin egen halvdel og smilede let ”De må også være udmattet… Her tag lidt brød, har også vand til at skylle ganen med.” sagde hun og hev et vandskind op fra tasken der hang over hestens bagende.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 03.10.2022 15:21
at  kvinden begyndte at snakke med ham på en normalt måde gjorder ham lidt trykker ved det hele han sukket lidt og kom frem det var ikke fordi hun gjorder ham bange men mere fordi stemmen kom så pluslige " jeg er skam ikke bange.. men man ved ikke hvad for nogle skabinger der kommer frem her i Amazon skoven den kan være fyld med fare og Spioner  "  

hadet stadige hætten over sig og gik rolige mod hende han tog noget tøj på for at han lignet mere menneskelige for person som  holdte mad dog var han ikke så glad for brød som  sådan det var meget tørt at komme af med men stille gik han hen og tog i mod det han dufte stille til en enkel gang det  dufte fint nok hans øjne så i hendes lidt hun så ud som et mennske han strøg næsen lidt under kappen lidt han vidste ikke helt hvordan han skulle takle det her vagteren var heldige vis i nærheden så han skulle blot hyle vis der viste sig at være fare på vej han tog stille i mod vandet og drak lidt af det han ville ikke tage det hele kun en smule af det 

" du DU ikke her fra er du vel "  jack kikket lidt på brødet han smilte dog lidt og kikket lidt på hesten han hadet kun reddet på en to gang og det var ikke gået særlige godt vis man spurte ham han brød sig ikke så meget om dem de var seje at tygge i også men denne hest så ud som om de red på den " navnet er Jack.......jack Choie Anniko Demon " svaret han stille og raget poten stille ud mod kvinden med et stille smil på læben han vidste ikke om hun hadet hørt navnet før et  eller andet sted 

Leonore

Leonore

Healer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 168 cm

Nyxx 03.10.2022 15:31
Leonore så på personen komme frem igen og smilede let ”Det er sandt, dog er jeg endnu ikke stødt på nogle herude.”] sagde hun forsikrende. Der var jo ikke andre end dem i miles omkreds, hvis man ikke talte de vilde dyr med i så fald. Hun havde i hvert fald ikke stødt på nogle mennesker de sidste mange timer, så hun regnede heller ikke med at der kom nogen.

Som han tog fat i brødet, ville han bemærke det ikke var det tørre kedelige brød som de fleste rejsende havde med sig. Dette virkede frisk og endnu blødt og lækkert. Hun hadede selv de tørre brød, så hun havde fundet en måde at bage dem på, som holdt dem bløde og fantastiske i længere tid, uden at have lavet noget sindssygt ved dem. Hun trak let på smilebåndet som han tog imod vandskindet og tog noget at drikke.

Leonore rystede let på hovedet ”På ingen måder. Jeg er født og opvokset i Dianthos.” sagde hun med et forsigtigt smil. Hun vidste ikke hvordan personen havde det med folk fra hovedstaden, men indtil videre virkede det ikke som om der var noget at være bange for. Hun blev dog en smule overrasket som en pote blev rakt imod hende, men for ikke at virke uhøflig tog hun imod hånden og trykkede den kort ”Rart at møde Dem Jack. Mit navn er Leonore. Mit efternavn siger dig sikkert ikke ret meget alligevel.” sagde hun med et lille grin i stemmen.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 03.10.2022 15:48
jack kikket lidt og og ned af hende hun var ganske pæn af et menneske at være han trak lidt på næsen igen stille bliv hætten hivet ned hun virkede oki nu kunna man se de ulve træk som kom frem han  holdte hendes hånd lidt da den mækredes varm og god han sukket lidt men gav stille slip mens ørne kom op igen han vidste ikke hvad han skulle sige det var første gang han hadet mødt et mennske som turde gå ind i Amazon skoven på det her tidspunkt " jeg er født og opvokset her i Amazon skoven min stamme bor langt inde i skoven " svaret han stille og nikket lidt ind i skoven det var sandt der et lille samfund der inde som ingen kendte til som sådan kun nogle få venner og de hadet lagt ed om ikke at ville røbe byen overhovet mest for at beskytte de slaver der var blevet befriede han trak lidt på smile båndet da hun sagde sit navn hans øjne  skindet i måne lyset " smukt navn passer til person også " svaret han lidt forførne også et stille grin kom over ham også da hun sagde noget om hendes efter navn han vidste jo ikke noget om hendes efter navn j

jack kom igen med et smil da hun sagde hvor hun kom fra og vendte sig op mod et træ og kikket på månen lidt " jo jeg har været der før det en smuk by jeg Rejser meget rundt selv når jeg få mulgiheden for det altså"   jack hørte hesten puste lidt og slå  med halen han smilte svagt til den han kikket lidt hen mod sin ting og så på Leonore igen det kunne måske slå sig sammen i dag ikke fordi han sov om natten som sådan det var lige så godt om natten som der var om natten 

Leonore

Leonore

Healer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 168 cm

Nyxx 03.10.2022 16:19
Leonore så på ham som hætten blev trukket ned. Det kom lidt bag på hende at hun først møder Hailey der mindede mest om et menneske med ulveører og hale, mens Jack var en ulv i menneskeagtig form. Det var lidt underligt for hende, men hun skubbede da tanken væk. Hun var ikke typen der dømte folk på deres udseende uanset hvordan de nu en gang så ud. Som han talte trak hun på smilebåndet ”Det kunne jeg ikke forestille mig altid var lige nemt…” sagde hun. Tanken om at bo i skoven fik det til at løbe koldt ned ad hendes ryg et sekund. En ting var at være der i dagtimerne, men når mørket faldt på, kunne hun ikke forestille sig det var rart. Som han komplimenterede hende, grinede hun lidt ”Mange tak.” kom det fra hende og hun smilede til ham. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle reagere på det.

Hun så op på månen og derefter Jack som han var begyndt at tale. Et lille smil fandt vej til hendes læber ”Jeg er både født og opvokset der. Jeg er kun udenfor hovedstaden for at finde planter til min butik og lille helbredelseshus.” sagde hun og holdt smilet fremme. Normalt ville hun nok få andre til det, desuden havde hendes moder og stedfar en kæmpe urtehave, hvor de havde nogle af planterne som Leonore brugte, hvilket var en stor hjælp, men ting som Blodmos og Elverod var hun nødt til at finde i naturen, så var hun også sikker på hun fik det rigtige. Hun stolede ikke altid lige meget på de folk der stod i boderne på markedspladsen derhjemme. Plus turen var hyggelig, trods det ofte tog noget tid frem og tilbage.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 03.10.2022 16:34
jack smilte lidt over den bemærkningen hun kom med nej det var skam ikke altid let men det var nu nomalt for ham som det var normalt for hende at bo i en storby  jack trak lidt på skulderen af det hun sagde " tja det ikke så slemt jeg bliv trænte som helt lille her ude  så mange af tinge kommer naturlige for mig mine forfæder gjorder det klart den gang de fandt byen at det kun skulle være halv dyr der skulle bo der hvor jeg bor. da det den gang  mere slave fanger ind der er i dag.. dog sker det at der kommer nogle forbi og så befrier vi dem " svaret jack med et let smil på læben han sukket lidt og så ned i jorden det var dog ikke altid nogle af dem hadet overlevet  nogle gang bliv det gjort at lyset af mørket et stille smil kom frem for ham måske hun ville se den hun kunne jo overnatte der så hun ikke skulle sove i skoven som sådan han kløet sig lidt på næsen det var meget i mod ham at sige det men " har du lyst til at se byen ?" svaret han blidt og rejste sig lidt op fra træet han ventede på et svar fra hende han håbet et eller andet sted hun ville sige ja de kunne tage på koren og få noget af drikke der så sent var det dog ikke jo hans hale vifte lidt rundt i håb om hun måske  ville sige ja han kunne fortælle mere om sin by på vej der hen 
Leonore

Leonore

Healer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 168 cm

Nyxx 03.10.2022 17:06
Det der virkede normalt for Leonore, var nødvendigvis ikke normalt for Jack, der sikkert var vokset op ude i skoven, så han kendte selvfølgelig til de farer der var rundt omkring. Hun tiltede let hovedet som han talte ”Halvdyr? Ikke for at være uhøflig Jack… Men er det, det du er?” spurgte hun stille. Hun vidste det ikke og var egentlig nysgerrig. Var det også det Hailey var, altså et halvdyr… Slavefangere? Tanken om et liv som slave virkede på ingen måder tiltalende, så hun håbede ikke det var noget hun blev udsat for. Det var alligevel også begrænset hvor meget et menneske solgte for alligevel, der var trods alt ikke noget specielt eksotisk over dem, så ville et halvdyr eller noget andet sikkert sælge for mere. Hun rystede tanken fra sig og så på ham da han igen talte.

En invitation? Leonore trak svagt på smilebåndet ”Det kan jeg ikke Jack… Jeg har en lang rejse til hovedstaden og har en butik og et healerhus at holde styr på.” kom det undskyldende fra hende. Hun var ked af hun skulle takke nej, men hun var virkelig nødt til at komme tilbage, for de sårede ventede trods alt ikke og hun havde endnu ikke fået ansat nogle andre end sin søster der kunne hjælpe hende med at heale. Hun bed sig let i underlæben ”Jeg har brug for flere til at heale i healerhuset, før jeg kan tillade mig at blive væk i længere tid end jeg allerede har.” sagde hun stille, stadig undskyldende.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 04.10.2022 16:45
jack tog sig efter sig efter tænk som på hagen og studeret hende han hadet ikke set hende som en Helar overhovet han trak lidt på skulderen "oki jeg kan måske hjælpe med at finde dem jeg kender trosalt skoven ud og ind "  sagde han med en ærlige tone for det var jo sandt han vidste hvor de Fliste ting var og så kunne han også underholde hende lidt vis det var det jack sukket lidt og vendte sig rolige om " Jeg skal bare lige ha pakket sammen først  " der var en del ar på hans overkrop som man kunne se men det var ikke fordi det så grimt ud til ham han trak i sit over tøj og fik pakket en del ting sammen. han måtte jo passe på at ander ikke fandt det og tænke det måske var deres lang fingeret væsner levet nemlige også ude i skoven "så du helaer.. det min kusine også og en del af min famille " svaret han stille og lod blikket glide op og ned af hende af et mennske at være så hun nu ikke dum ud først hadet han trode det var en elver han hadet med at gøre 

jack rystede tanken væk en gang mens han vendte sig om og lage tinge ved hesten  blidt hans våben skjold kom stille frem i mørket det var noget jack holdte lige så meget af som alt mulige Andet for det fortalte hvem han var efter de mange år hadet  han lært en hel del om mennsker og kvinder for den sags skyld. men det holdte ham ikke tilbage i at have det sjovt en gang i mellem 

Leonore

Leonore

Healer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 168 cm

Nyxx 07.10.2022 10:55
Leonore hævede let øjenbrynet som halvdyret som han tilbød at hjælpe hende med at finde planter. Det var ikke første gang hun ville modtage hjælp til det, men på nuværende tidspunkt havde hun allerede tasker og krukker fyldt med diverse planter og rødder som hun skulle bruge. Et undskyldende smil kom frem på hendes læber som han fortalte han bare skulle pakke sammen ”Men… Jeg har allerede været ude, det var jeg i dagtimerne. Jeg har bare meget langt hjem og hørte en eller anden larm og ville tjekke det. Havde tænkt at slå lejer for natten.” sagde hun og bed sig let i underlæben. Hun håbede ikke han blev stødt af dette, for det var bestemt ikke hendes mening, men hun var træt efter at gå rundt i skoven og området for at finde planter.
Som han igen talte, nikkede hun ”Korrekt.” sagde hun med et lille smil på læberne og fortsatte som han nævnte sin kusine også var healer ”Det er sådan en familie ting?”  spurgte hun som hun så på tingene der blev lagt ved hendes hest.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.10.2022 23:01
Jack så lidt skuffet ud  da hun sagde  det  men trak på skulderen igen. " tja det var altså bage mig " svaret han undskylde mens han vendte hovedet på skrå en heler til hun var lige som han kusine  han smilte blidt og trak lidt på smile båndet han strøg hesten blidt over halsen og grinte blidt " så er du lige som min kusine og søster de lapper også folk sammen " svart han med et blidt smil han så lidt efter tænk som ud og kikke rundt og vidste ikke helt hvad han skulle sige eller gøre han hadet mange spørgsmål men det måtte vente han brød sig ikke om at hun skulle gå gennem Amazon skoven for sig selv  han  hadet altid under sig hvordan sådan noget forgik men  han hadet ikke givet at intensere sig for det  kun når de skulle lappe ham sammen  når han hadet været oppe og slås stille trak han sig for hesten og smilte blidt " nå men jeg kan så ikke lade dig ride af sted for dig selv her ude om natten der er mange væsner som kunne tænke sig en heste bøf " svaret han stille og lændte blidt op af træt lyset fik hans hår til at skinde blidt jack var ulv så han så  lige så godt om natten som han så om dagen 
Leonore

Leonore

Healer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 168 cm

Nyxx 19.10.2022 20:19
Hun så på ham med et undskyldende smil. Havde hun trådt ham over fødderne nu hvor hun allerede havde været ude og få de planter hun skulle? Det virkede i hvert fald sådan på ham. Det var ikke fordi hun ville være næsvis, hun havde som sagt bare hørt nogle lyde og ville så undersøge hvad det var. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, så hun valgte at være stille, det var sikkert bedre alligevel. Hans ord fik hende til at fæve et øjenbryn "Lappe og lappe... Jeg healer ikke med urter og den slags... Jeg har en evne der gør det muligt for mig." sagde hun med et smil. Havde det ikke været for hendes evne, så havde hun ikke været der hun var. Hun havde sin egen butik og sit eget lille healerhus, så det var bestemt ikke til at klage over. 

Hun trak let på smilebåndet som han igen talte "Jeg takker ikke nej til lidt selskab på vejen. Jeg skal dog også have fundet et sted at slå lejer, så jeg kan få noget hvile og det samme med hesten, ellers bliver det en hård rejse i morgen." sagde hun med et blidt smil på læberne, som hun strøg hendes hest over halsen lidt. Hun steg op i den ene stigbøjle og satte sig i sadlen og så mod ham "Lad os komme afsted. Jeg kender godt vejen, så vi kan ride side om side, hvis du vil." sagde hun og vendte hesten rundt, så hun var klar til at sætte den i gang, når han var klar. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.10.2022 15:18
jack  lytted til det hun sagde mens han så over på sin hest med efter tænk som mine men han fik læsset tinge på og fulgte stille efter  kvinden. hun minde ham om en eller anden men han kunne ikke sætte fingeren på hvad det skulle være for noget. hans øjne kikket til vær sin side han ville helst ikke have der skete noget  med Leonore stille som han red bag efter hende kikket hans ulve øjne op og ned af hende med e stille smil for sig selv hun så godt ud for et menneske at være så hun var altså heler også lidt som mange Ander i hans famille 

stille lugte han efter hendes duft den dufte godt men han rystede lidt hoved for at få fokus på det hele  han ville have gjort det regiet  men  stille sagde han så stille og rolige " sååå en smuk ung kvinde som dem må vel have en kæreste eller en mand "  ornde røg ud af ham han så lidt ned og tænke over ordne men han måtte vide det for vis hun ikke hadet så håbet han lidt han kunne komme til han var lige galdd med sine forælder efter hånden han ville bare leve et godt liv som alle ander 

Leonore

Leonore

Healer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 168 cm

Nyxx 31.10.2022 11:56
Leonore så sig over skulderen mod ulvemanden for at sikre sig han var med, hvorefter hun igen rettede blikket fremad, for at sikre sig hun kom i den rigtige retning. Det var nu rart at have en at ride sammen med, det kunne godt blive en smule kedeligt at ride i stilhed, eller tale med sin hest. Alt virkede så fredeligt og stille, men det kunne naturligvis bare være en falsk forhåbning om en rolig nat. Dog virkede hesten også til at være afslappet, så der var nok ikke noget at være bekymret om.

Hans ord fik let hendes kinder til at blusse op og hun rystede på hovedet ”Ingen af delene, endnu… Dog ses jeg med en, men ved ikke om der overhovedet kommer noget ud af det.” sagde hun med et svagt smil på læberne. Nok havde løjtnanten sagt så mange søde ord til hende og hun havde ædt dem råt, men var der hold i dem i det hele taget? Hun kom tilbage til virkeligheden fra sin lille drømmeverden og så på ulvemanden ”Hvad med dig? Nogen kvinde i dit liv?” spurgte hun med et lille smil på læberne.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.11.2022 21:29
jack kikket lidt ned og tænke sig lidt om han  mens han red ved siden af leonore " hmme nej ikke rigtigt. de fleste har det lidt svæt ved jeg er ulv.....dog var jeg tæt på at blive gift men det fik jeg selv ødelagte ved at dumme mig fordi jeg var en kujon " sagde han lidt og kløet sig en nakken lidt og tænke lidt over det han selv hadet sagt men han trak lidt på skulderen igen og smilte så men han hadet lært af det og ville ikke begå den samme fejl nej han ville finde en som både hans børn kunne lide og som ville ham han sukket lidt " men jeg har lært og taget ansvaret for det og prøver lige nu at gøre det beder med det " svaret han med et stille smil på læben 

mens han red ved siden af hende lage han mærke til hvor mørk det bliv han ville ikke være her når nattens væser begyndte at komme ud han  hadet alt for  mange gang skulle slås over de ting  og deres hjem stille kikket han lidt vuderen mod hende " du ellers en smuk kvinde det under mig lidt at han ikke har friet til dig inu " svaret han bare lige ud men der var måske ikkke noget i det person sagde dog kendte han ikke den tybe i ny men han kunne forstille ham som en som gik og sagde det til alle flotte piger han rystede tanken over sig og kikket lidt ned på  hendes takse hun hadet sikkert mange urter og virkede ikke som en som kunne kæmpe 

Leonore

Leonore

Healer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 168 cm

Nyxx 09.12.2022 23:58
Leonore nikkede let som Jack talte og hævede da et øjenbryn ” Hvad skete der? Du behøver naturligvis ikke svare, hvis ikke du har lyst.” sagde hun med et svagt smil på læberne. Hun kunne ikke forestille sig hvordan det måtte være at være tæt på at skulle giftes, men at det så går i vasken. Nu havde hun heller aldrig stået i den situation og om det endte med et bryllup for hende en dag, ville tiden vel vise? Hun så på ham og nikkede ”Jeg er sikker på det nok skal blive bedre.” sagde hun med et blidt smil på læberne. Hun håbede det i så fald for ham.

Leonore hævede et øjenbryn som han kaldte hende smuk og lod da et grin undslippe ”Årh, ham og jeg har ikke kendt hinanden i ret lang tid, det er stadig nyt. Så frieriet må gerne vente til lidt senere. Desuden ved jeg slet ikke om jeg er klar på at blive gift.” sagde hun og trak lidt på skuldrene. Hun havde slet ikke tænkt over det, hun var vandt til at være sig selv og det nød hun, men de lange mørke aftner var efterhånden kommet og der kunne ensomheden godt presse lidt på, men tiden ville vise hvor dette bragte hende hen.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 11.12.2022 22:11
jack grinte også lidt med og kunne godt se at hans svar var lidt sjovt Jack tav dog lidt da hun spurte om hvad der var sket han sukket lidt og hang med hovedet  lidt igen ørne faldt også og han måtte tænke lidt over hvordan han skulle forklare det " jeg var en kujon.. jeg leget med ilden med to og eller ville sige jeg bliv forelskede i en anden og det.. ja så kan du næsten gætte dig til hvad der skete... jeg lovet mig selv ikke at gøre sådan noget igen.. men jeg var bange for min far han satte mig under præs... FIND DIG EN DER ER EN DEMON VÆRDIG! ." Jack tav og knyttede sine hænder lidt i  ræbet han holdte til hesten den red stille videre som om ingen ting var hændt Jack hade et sværd og ar på hjerte og det gjorder stadige ondt at snakke om  han sukket lidt " det har han altid sagt til mig min  Famille gå meget op i træningen og det lære vi fra helt små af og det ikke altid lidt der for rejser jeg meget rundt..... dog opdaget jeg at den kvinde som jeg skulle ha gifte mig fik børn jeg prøver self og gøre det bedste lige nu for dem men deres mor ville ikke se mig og det forstå dig s kam også godt " svaret han og så ned mod jorden lidt  han sukket lidt igen det var længe siden han hadet snakke om alt det her med nogle og på en eller anden måde følte han kunne snakke med Leonore hvorfor vidste han ikke 

" min far prøvet at slå mig Ihjel den gang han opdaget jeg hadet foget børn .... fra den dag lovet jeg mig selv at kæmpe i mod det "   jack stoppet stille op hvorfor vidste han ikke  men det var som om tankeren førte ham lidt væk  

Leonore

Leonore

Healer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 168 cm

Nyxx 06.01.2023 22:30
Leonore kunne tydeligt se at hendes spørgsmål ramte noget i ham, men at han alligevel svarede, havde hun næsten ikke regnet med. Hun nikkede let som han forklarede den komplicerede situation og så ned på hestens manke før hun igen rettede blikket mod ham ”Man er ikke altid selv herre over hvem, eller hvor mange man forelsker sig i. Hjertet er en underlig ting til tider. Men hvem er værdig for dig, Jack? Det er du vel selv herre over? Det er dig der skal vælge hvem du skal bruge resten af dit liv med, ikke din far.” sagde hun og sendte ham et forsikrende smil. Hun kunne ikke forestille sig hvordan det måtte være at få sådan en besked af sin far. Selv var hun niogtyve og havde ingen mand eller børn, men hendes forældre har ikke sagt andet end hun nok skal finde den rette på et tidspunkt.

Hun lyttede igen til hans ord og sukkede let ”Træning er bevares også en god ting, men hvis det er det eneste ens dag går med, kunne jeg godt forestille mig man måske går lidt død i det.” svarede hun og trak let på skuldrene. Da han fortalte det med kvinden smilede hun let ”Jeg er sikker på det nok skal vende. Vi kvinder kan godt være lidt underlige til tider, men giver du os tid og gør dit bedste, så plejer der at være gevinst.” svarede hun stille. Sådan var de fleste kvinder hun kendte i hvert fald, hende selv inkluderet. Hun kunne også blive sur og bære nag, men fik hun lov til at gå for sig selv og køle lidt ned, så ville alt blive godt igen.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12