Imens salgsmanden prøvede at undgå, at skule til den alt for tydelige kavalergang, kunne Lilith dufte noget. Noget der nærmest var lokkende. En duft der både hang i luften, men også fik hende til at bide sig fristende i underlæben. Imens tankerne kredsede om, hvad der lige kunne kendetegne den herlige duft, havde den forførende dæmon bestemt ikke tænkt sig, at blive stående som en eller taber, som ikke har noget at bruge tiden. Ikke at hun faktisk havde noget at lave i øjeblikket, men det behøvede alle andre ikke at vide. En lav nynnen forlod hendes mund, og hun valgte at sætte kursen hen imod den tiltrækkende duft.
Det var dumt at lade være.. Enhver havde sikkert gjort det samme alligevel, og hvis de ikke havde var det deres problem. Ikke langt fremme, spottede den kvindelige dæmon en skikkelse. I hendes gyldne øjne kunne det ligne at, denne person ledte efter noget. Med selvsikre, og alt for forførende skridt trådte hun tættere på
"Det er jo dig, som dufter så godt...Mhmm.."det lød nærmest kælende, og lokkende. Et kort kast med det røde hår, og de kolde læber blev fugtet lidt med tungen.
Hvis ikke hun fysisk spiste ham, så var hun allerede godt igang med at æde ham med øjnene. Selvom de intense øjne også havde præg af noget, man ikke kunne forklare. Lilith greb fat rundt om personens kæbe i et blidt greb, og trak ham nærmest tættere på hendes ansigt
"Du er ikke menneske, eller dæmon, så før jeg æder dig med mine øjne endnu mere, må du lige forklare hvad slags væsen du er" det kunne nærmest lyde ganske normalt. Selvom de fleste nok ville flygte ved de første ord. Den blålige dæmon, afventede personens svar, og holdte fortsat fast rundt om kæben i et blidt greb
"Dumt ikke at svare mig, bare lige en advarsel"det røg hvislende ud ad hendes læber, som om hun indirekte bad ham om, at ikke svare hende.