Que 28.02.2021 19:49
Med risiko for at komme til at virke som en irriterende Nina Negativ, har jeg undret mig over nogle ting i forhold til Discorden. Flere gange har jeg tænkt på at det virker til at der er lidt forvirring over hvordan Discorden skal bruges. Personligt synes jeg at beskrivelserne af hvad de forskellige kanaler skal bruges til er fint beskrivende og klare, men alligevel synes jeg at der dukker ting op - især i nød-chatten - som ikke passer ind i beskrivelsen.
Min pointe med den her post er at det virker lidt til at der er enten brug for bedre beskrivelser eller en anden opsætning på Discorden eller noget helt tredje, men jeg ved at Krys har forsøgt at gøre lidt af hvert for at gør der klart hvad de forskellige kanaler skal bruges til, uden at det helt virker til at virke, så måske det kunne være godt at høre andre forslag til hvordan det kunne gøres, så folk ikke muter den vigtige kanal - nød-chatten.
Jeg vil gøre det klart at det her ikke er en "pege-fingre" post, eller på anden vis for at udstille nogen, men udelukkende for jeg har undret mig, og ved at Krys har forsøgt at gøre lidt forskelligt for at sikre sig at der blandt andet kun kommer beskeder i nød-chatten fordi KL er nede, eller man ikke kan komme på KL af en eller anden grund.
Shhh, tænk hvis mor så med!
Krystallandet