De slanke fingre glattede folderne ud på den vinrøde kjole, og gled nænsomt over de hårde, funklende men varme drageskæl der udgjorde korsettet som strammede hendes i forvejen feminine skikkelse, ind til intet mindre end smuk timeglas figur. I sit eget hjem var Lumine næppe
praktisk klædt, og egentlig, gjaldt den samme regel også de tidspunkter hvor at hun bevægede sig udenfor.
Det var sjældent nødvendigt.
Det betød dog ikke, at hun ikke kunne se det elegante snit der hvilede over den anden skikkelse idet at
hun trådte ind, og et funklende smil af glæde over gensynet, delte de røde læber da hun trådte hen for at byde dødssynden velkommen.
"Ishtar" kvidrede hun, og greb de lyse hænder i sine egne let mørkere, hvor at den karakteristiske varme emmede ud fra håndfladerne.
Et mere ufrivilligt aspekt af magien der havde skabt hende, men dog intet stort problem. Ikke som da hun havde været yngre. "Ah, kæreste - det vil være mig en fornøjelse at forklare, sæt Dem - sæt dem endelig!" fulgte hun op med, en enkelt tommelfinger over den lyse håndryg, førhen at hun let trak hende med sig.
Stolen blev hevet ud for den ældre dæmon, og Lumine selv satte sig med fejende, knitrende skørter på den anden side, hagen hvilende på de sammenflettede fingre.
"Jeg ville elske at hører mere om hvad der har optaget Dem i disse år, men De har ret, lad den mindre vigtige snak falde hen til senere. Jeg..." en kort pause i ordene idet at en tjener strøg forbi dem, og med trænede bevægelser fik skænket teen op i de kønne porcelænskopper, for at sætte dem tilbage i dets understeld
"Ah, lad mig blot starte fra begyndelsen... hvordan mener De, at Abraxas og Eisheth har håndteret riget efter Merihem's... lad os kalde det beslutning" Det var ingen hemmelighed, at ærkedæmonerne prøvede at genopbygge Aztaroth og lede riget tilbage i dets storhedstid. Men ikke meget var sket på et år eller to, givet at dette land var et land hvor mange
higede efter magten.
Der burde næsten være sket mere.... i hvert fald.