Han stod en smule muggen, med armene hvilende over kors. Var tydeligvis i et halvt dårligt humør, om det netop var fordi han fik det forkerte ben ud ad sengen, eller de skrålende fugle udenfor hans vindue på værelset eller om det var noget, vidste han ikke. De lyserøde øjne scannede omgivelserne, før han fik øje på en ganske køn ung kvinde bag en bod, hvor der blev solgt mad. Straks spredte der sig et stort smil på hans ansigt, men før han overhovedet havde tænkt sig at nærme sig hende, manglede han noget.
"Hvor længe kræver mine folk, at jeg skal stå her alene og ligne en der ikke ejer en værdifuld titel"lød det muggen, og meget utilfreds fra den unge fyrstesøn. Tålmodighed, havde han ikke ret meget af lige nu, og havde han sikkert heller ikke rigtigt haft så meget af - mindre detalje i hans øjne. Efter få minutter kom de mange tjenestefolk løbende hen imod ham, og alle prøvede at undskylde for deres forsinkelser. Nogle stod med frugter, kager, og nogle stod med silke. Alle folk var klar til at behage ham med alle mulige ting, men det var bare ikke lige det, som Dain var interesseret i"Vi har ikke tid til, at blive stående her, jeg har en elegant, og yderst vigtig entré jeg skal lave!"meget bestemt, med et særlig tryk på entré, havde han lige nu givet tydeligt besked om, at de skulle følge med ham. Men efter at nogle af tjenestefolkene var klar til at sige ham imod, og spørge nærmere ind til det, tænkte Dain lidt som han betragtede det store udvalg foran ham. Mad, silke, nogle blomster, og der var lidt af hvert som de håbfulde tjenestefolk bare ventede på, at den unge fyrstesøn skulle tage imod det.

~Din krop er 75% vand og jeg er tørstig.
~Hvad laver sådan en sød pige som dig i sådan en beskidt fantasi som min?
~Mangler din far ikke en frisk svigersøn?
Krystallandet