Marikoth
Samler af magiske genstande
Marikoth sparede ham fra en længere forklaring om hvordan at han jo ikke var bekendt med landets veje, eller byer som sådan. Han trådte indenfor i stilhed og det kom ham udenom at dæmonen der mødte ham nok var en smule vred over hans evner til navigere omkring i landet, ved tilbuddet om mad eller drikke var det mere trøsten der var kommet bag på ham. Marikoth klarede sig fint på små rationer af med, men drikke var altid en nødvendighed efter en lang rejse, han skænkede blot et simpelt glas vand som han hurtig drak ned. I forhold til hans ellers mørkklædte natur, havde Marikoth været smart nok til udskifte mange af de sorte klæde med lysere farver. Rød var især en farve som mørkelveren foretrak, fordi det var lettere at skjule blod pletter med røde farver. Marikoth havde flette hans hår løst, eller fletning havde været bedre, men den havde løsnet sig langsomt med tiden og nu tog det blot et træk i det sorte bånd, før at hans hår ville flette sig selv løst igen.
Han var dog hurtig nok til synke ned på puderne og de bløde tæpper, da han ikke havde tænkt sig at vække for meget vrede hos dæmonen. Selv hvis Marikoth kunne lide en smule vold engang i mellem, var han nu klog nok til vide hvornår han var ude i dybere vand. Marikoth efterlod det tomme glas på et bord ved puderne, "Jeg kan forstå deres frustration ved min langsomhed, men jeg er ikke bekendt med landet i nu," forklarede han og dertil var han hellere ikke den bedste til finde vej, sagde man går vest endte han muligvis øst eller et helt andet sted.
"Men nu hvor jeg er her, hvad kan jeg så tilbyde dem?" fugte ordne fra hans mund, som tjener for en dæmon familie, gik det imod hans opvækst at sige nej, eller han kunne sige nej men mentalt var der et eller andet der gjorde af dæmoner var umulige at sige imod.