Så da hun selv var færdig og i tøjet, stor smilede hun og hæv den anden ud af døren.
“Vi to skal nok få en fantastisk aften! En vi begge har haft brug for, det kan jeg godt sige dig.” Og sådan fik Adena ikke lov til at protestere yderligere, gik de hurtigt afsted mod det halve Svin.
Da de endelige gik ind ad døren til kroen, summede det af glad og liv. Evlyn gjorde store øjne, da hun så hvad der var for, tema aften? Var det overhoved noget man gjorde her? En af kropigerne kom løbende forbi med et fad, meget større end hende selv med krus af mjød der skummede og løb over kanterne. “Hvis i skal have en plads må i hellere skynde jer! Nogle af glædespigerne fra bordellet laver et lille show, for at sikre os kunder og dem selv nogle!” Og som pigen forsvandt, råbte hun dog over skulderen “Dejligt at se dig igen Evlyn, lad os snakke lidt senere!” Et skævt smil formede sig hen over hendes læber, som hun lagde armen omkring Adenas og trak hende med over til et bord de kunne sidde. Heldigvis, lidt længere væk fra larmen.
“Beklager Adena, jeg ville ikke have taget dig med her hen, hvis jeg havde vidst hvor mange der var. Du siger bare til hvis vi skal gå igen, ikke?” Sagde hun og smilede stort til hende, som hun vinkede en af de andre kropiger hen til hende, så hun kunne bestille dem noget at drikke.
Krystallandet