Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 12.09.2020 17:39
Da hun betragtede Adena så hun perfekt ud, eller i hvert fald i Evlyns øjne. Hun var ikke længere noget man kiggede på og ville gå ud fra en del af adlen. Nej, hun var en del af dem her nede i slummen, bare lidt finere. Selvfølgelig ikke en man ville betragte og sige, den kvinde hun er med på den værste. Og desuden, ville Evlyn ikke efterlade den yngre kvindes side, nej dette var jo en aften for at fejre de to! 
Så da hun selv var færdig og i tøjet, stor smilede hun og hæv den anden ud af døren.
Vi to skal nok få en fantastisk aften! En vi begge har haft brug for, det kan jeg godt sige dig.” Og sådan fik Adena ikke lov til at protestere yderligere, gik de hurtigt afsted mod det halve Svin.

Da de endelige gik ind ad døren til kroen, summede det af glad og liv. Evlyn gjorde store øjne, da hun så hvad der var for, tema aften? Var det overhoved noget man gjorde her? En af kropigerne kom løbende forbi med et fad, meget større end hende selv med krus af mjød der skummede og løb over kanterne. “Hvis i skal have en plads må i hellere skynde jer! Nogle af glædespigerne fra bordellet laver et lille show, for at sikre os kunder og dem selv nogle!” Og som pigen forsvandt, råbte hun dog over skulderen “Dejligt at se dig igen Evlyn, lad os snakke lidt senere!” Et skævt smil formede sig hen over hendes læber, som hun lagde armen omkring Adenas og trak hende med over til et bord de kunne sidde. Heldigvis, lidt længere væk fra larmen.
Beklager Adena, jeg ville ikke have taget dig med her hen, hvis jeg havde vidst hvor mange der var. Du siger bare til hvis vi skal gå igen, ikke?” Sagde hun og smilede stort til hende, som hun vinkede en af de andre kropiger hen til hende, så hun kunne bestille dem noget at drikke. 

Adena Selene Isadora Arys

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 12.09.2020 18:35
Der var umådeligt mange væsner på den lille kro. Adena havde været på kro før, jovist, men det her var alt hun havde prøvet - der var jo næsten lige så mange folk som til et stort bal. Bare væsentligt mindre plads. Hun hørte kun halvdelen af, hvad kropigen sagde til Evlyn, mens hun prøvede at indtage alle indtrykkene, og snart blev hun hevet med over til et lille bord. Hun måtte huske sig selv på ikke at glatte sin kjole ud, før hun satte sig, og prøvede at efterligne Evlyns positur, så hun ikke kom til at tiltrække sig unødig opmærksomhed ved at sidde som en med lidt for mange penge på lommen. Lommer, der faktisk var til stede i den nederdel, Evlyn havde proppet hende i - tænk sig at det kunne være en ting!

"Eh, jeg klarer mig, tror jeg," fremstammede hun og blev lidt forlegen over at føle sig så usikker. Det var god øvelse, og stemningen var høj herinde. Kunne hun falde tilpas i det, var hun sikker på, det nok skulle blive en vindunderlig aften. "Vent... Evlyn, sagde hun glædespiger?"
Varme steg straks helt op til ørene, og hun kunne ikke engang gemme det bag et krus et-eller-andet. Heldigvis havde Evlyn sat hendes hår, så det meste hang løst ned over hendes skuldre og kun et par lokker fra hver tinding var flettet om og sammen midt på baghovedet. Hun skyndte sig at pille lidt ved de rødbrune lokker og få dem frem, så hun kunne dække sin åbenlyse pinlighed.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 12.09.2020 18:54
Det smil der prydet det ældres læber, var en der kom af sjældne lejligheder. Og hvis hun skulle tænke over det, og faktisk give sig selv lov til at huske på hvornår hun sidst havde haft den glæde, som der blussede op i hende. Så ville hun skulle bruge tid, for det var længe siden det var sket. Med alt som var hændt de sidste mange måneder, så var det jo ikke noget under, at der ikke havde været meget at smile over. Og desværre, vidste den blonde kvinde ikke hvad der var hende i vente. Snart ville der ikke være meget at smile over, men den tid - den sorg! 
Godt, ellers så siger du til ikke?” Sagde hun, og lagde en hånd på den andens spinkle skuldre, klemte den kort og lænede sig så ind over hende, for at snakke med den storbarmet kvinde der var kommet hen til dem. “Jeg skal bede om to af jeres bedste mjød, og vi skal også bede om to glas krydret rom!” Sagde hun og nikkede, som rakte hånden frem. Hun fandt hurtigt de krystaller der skulle til, og placeret i den fremstrakte håndflade. 

Hm?” Spurgte hun en anelse forvirret, da hun ikke havde hørt lige præcis hvad det var som Adena havde spurgt om, før at hendes blik rettede sig mod glædespigerne der dansede rundt omkring de forskellige borde. “Ah, ja! Du skal bare ignorer dem, hvis de gør dig forlegne, typisk lader de dig være i fred, hvis du bare siger fra.” Sagde hun og blinkede, dog ikke uden at opdage rødmen der steg i hendes kinder. 
Åh Adena, hvis du dog selv bare gav dig selv lov til at indse, hvad jeg allerede så tydeligt kan se nu.

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 12.09.2020 20:26
Bryster foran ansigtet havde taget al Adenas opmærkomhed. Bløde, meget utildækkede bryster. Det var ikke kun den storbarmede kropige, der havde taget imod Evlyns bestilling i en alt for nedringet kjole, men en af glædespigerne havde lige trukket ned eller ud eller hvad stoffet nu kunne... Ja, de var i hvert fald til frit skue for hele det bord, hun underholdt - og en del derudover.
Det var svært at løsrive blikket for hendes vuggende hofter og blide bevægelser til musikanternes spilletempo var noget af det mest hypnotiserende, hun havde oplevet siden den ene gang teatret havde fremvist en serie solodanse sidste sommer.

"Eh, hva?" spurgte hun, da det gik op for hende, at Evlyn lige havde sagt noget. "Uhm... Ja?"
Adena var lidt for vant til at man ikke måtte misse dele af en samtale, når man var til vigtige selskaber - eller for den sags skyld bare til stede ved middagsbordet. Det eneste tidspunkt, hun med rette måtte zone ud, var når magien tog fat i hende og fik hende til at tegne ting. Men i de tilfælde var man heller ikke ligefrem i tvivl om, at hun ikke var til stede. Absurditeten i at hun prøvede at redde sin anstændighed i en samtale over for Evlyn ramte Adena kort efter, og hun kunne ikke holde et fnis tilbage.
"Jeg tror min far ville flå mig levende, hvis han vidste, jeg var her lige nu," hviskede hun, og lod forsigtigt blikket glide ud over forsamlingen igen.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 12.09.2020 21:00
Du hørte slet ikke hvad jeg sagde, gjorde du?” Grinede hun, som hun kiggede hen mod de nu bare bryster, der skvulpede lystigt rundt foran de savlende mænd. Utroligt et eller andet sted, mændende den stærkeste led i blandt kvinder og mænd. Men så snart at der kom bryster på menuen, ville de fleste blive omdannet til salvende individer der ikke vidste hvad der var op og ned. 

Og hun nikkede så; “jeg tror du har helt ret, din far ville virkelig flå dig levende - men så er det godt, at ingen her, ved hvem han er - og derfor hellere ikke sige det videre.” Hun fugtede læberne, og kiggede med glæde op på kvinden der kom tilbage med deres drikkevare. 
Så! Nu kan vi rigtig få gang i aften.” Grinede den ældre kvinde, som hun satte drikkelsen foran Adena. “Du siger til hvis du begynder at få det dårligt, så skifter vi til noget der er lidt mindre stærkt” sagde hun med et blink, og skyllede den sætning ned med rommen.

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 12.09.2020 21:22
Adena fniste igen og tog sin rom ligesom Evlyn havde gjort. Det brændte sig vej ned gennem hendes hals og hun måtte hoste, da krydderierne prøvede at kravle tilbage op gennem hendes spiserør. 
"Puh, den var," hostede hun med tårer i øjnene og verdens største smil på læberne. "Stærk."
En slurk af mjøden hjalp på det, og hun fik styr på sit åndedræt, der smagte af den krydrede rom nu. Hun smilede og tog en slurk mere. smagen prikkede hende på læberne og gjorde hende varm i kinderne. 
"Jeg skal nok sige til," sagde hun så som forsikring. Enkelte gange kom hun til at drikke for meget, når hun var sammen med Proteaus, men netop Evlyn plejede at lure, hvornår hun ikke skulle have mere - til fulde-Adenas store sorger. 
"Hvad... Hvad gør man egentlig når man fejre noget på en kro?" spurgte hun så, for hun var vant til noget helt, helt andet, når det kom til store fester. "Altså det er jo ikke ligefrem vals og rænkespil det her."
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 12.09.2020 21:40
Hun skulle lige til at advare Adena om ikke at drikke det så hurtigt, men før hun nåede så langt - så var drikken allerede forsvundet. Et overbærende smil bredte sig hen over hendes læber, som den unge af dem begyndte at hakke og hoste. “Jeg ville have advaret dig” lo hun og rystede på hoved “men du ser da alligevel ud til at klare det ganske fint!” Hendes blik lagde sig på de efterhånden utrolig nøgne kvinder, mens hun lænede sig bedre tilpas i den ellers så ubehagelige stol de sad i. 
Hvad man ellers gjorde sådan et sted, der dukkede et lumsk smil frem på Evlyns læber, som hun lænede sig frem mod Adena.
Ja det kommer så sandelig an på hvad man er til. Man kan spille kort, terningespil eller man opfinder druk spil, så man kan komme lidt hurtigere igang med at blive fuld. Der er så mange ting, eller man kan bare sidde og hygge sig med hinanden, og snakke om løst og fast - eller” sagde hun og tog en slurk af sin mjød, som hun nikkede mod damerne. “Eller man kan nyde showet.

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 12.09.2020 22:09
Adena fulgte Evlyns blik ud mod de dansende kvinder - hvornår var den nederdel forsvundet?! - og suttede lidt på sin underlæbe. 
"Jeg tror ikke jeg behøver hjælp med at blive fuld..." sagde hun. Det plejede at gå rigeligt stærkt - især når Evlyn bestilte krusene. "Men kortspil lyder sjovt. Jeg kan sikkert ikke reglerne."

Hendes blik landede på en kvinde, der sad ved et bord ellers fyldt med mænd - og et halvdyr, hun ikke kunne lure kønnet på ud fra udseendet. Hendes kjole sad stramt snørret om hendes liv. Det simple gråbrune stof var kantet med et gult og orange bånd, og snorene i hendes sider var mørkeorange og spændt så meget ind, de kunne. Det fremhævede hendes former og skubbede barmen opad, så den bløde hud lå synligt over udskæringen og flyttede på sig, når hun lo. Det lyse hår var ved at falde ud af den løse fletning, og Adena havde sådan pludselig lyst til at vifte en vildfaren lok om bag hendes øre. 
Lydene fra krostuen væltede ind over hende igen, og hun rev blikket væk fra pigen og tilbage på Evlyn rød i kinderne - og det var ikke kun rommens skyld. 
"Ja? Kort?"
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 12.09.2020 22:24
Vi kan bare spille noget så nemt, som hvem har Zaladin?” Grinede hun, det burde hvilken som helst barn da havde lært, hvor at spar knægt var Zaladin og ingen ville have ham. Også dannede man ellers par med alle de andre kort man havde på hånden. 
Men det var tydeligt at Adena slet ikke havde hørt efter hvad hun havde fortalt, da blikket igen flygtede over mod kvinderne. Og denne gang, så fjernede hun dem ikke lige så hurtigt som sidst. Hvilket bestemt var noget som Evlyn lagde mærke til. Også hvordan rødmen begyndte at finde sig frem på de fine kinder. Et næsten overbærende smil dannede sig på hendes læber, hvor ville hun dog ønske det ville være så nemt at sige til Adena - du er til kvinder, hvordan kan du ikke se det? Men hun bedre end nogen anden, vidste at det var noget man skulle opdage, ikke noget man skulle have sagt af andre. 
Er du sikker på at du ikke hellere bare vil nyde showet?” Kunne Evlyn ikke lade være med at prikke, som hun vrikkede med sine bryn og tog endnu en slurk af sin mjød.

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 13.09.2020 14:22
Adena snoede en hårlok omkring sin finger, mens den anden hånd holdt sig om kruset. Selvom hun prøvede at holde sit fokus på Evlyn, blev hendes blik ved med at glide ud blandt bordene og de dansende kvinder. Musikken havde taget til i tempo, og deres hofter fulgte hver enkelt takt til perfektion. En af pigerne havde stadig tøj på de mest uanstændige steder, men det dækkede så lidt, at Adena næsten kunne høre Hecate råbe et eller andet sted oppe i det pæne distrikt. 

"Hvordan er de så... Selvsikre?" spurgte hun, ikke kun fascineret af deres dansetrin. 
De smilede og lo og så virkelig ud til at nyde den opmærksomhed, de fik tiltrukket. Med så lidt tøj på ville Adena - og omtrent alle andre hun kendte - løbe forlegne væk. Selv havde hun kun været helt utildækket foran meget få andre, og de fleste havde været nær familie. Evlyn var nok den eneste undtagelse, hun kunne komme på. Bare at være nøgen foran sin kommende husbond havde kort skræmt livet af hende, da tanken var faldet hende ind, og hun havde prøvet at fortrænge det siden. Hvis hun bare havde samme selvtillid som de dansende glædespiger, kunne hun jo klare alt i verden.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 18:03
Evlyn betragtede Adena med et vågen øje, mest af alt fordi hendes reaktion var så interessant. Måske kunne man kalde det en fascination af det ukendte, det uopnåelige. Men den måde hendes øjne næsten glimtede, når hun betragtede kvinderne? Det var ikke bare fascination af, som Adena selv sagde - deres selvsikkerhed. 
Den ældre blonde kvinde trak en anelse på skuldrene, og fugtede læberne - selvom med lidt god vilje kunne Evlyn sagtens være Adena’s mor. Men udseendsmæssigt, lignede hun jo næsten en jævnaldrende Med den kastanje hårfarverne kvinde ved hende side. 
Måske kommer det af, at man føler sig tilpas i sin egen krop? De har jo selv valgt det, altså at sælge deres krop på den måde. Og derved kommer der vel også en selvsikkerhed i, at folk nyder af se dem” hun skyllede sætningen ned, med en god slurk mjød og slikkede skummet af hendes læber. “Så det kræver vel stadig en hvis kvinde, at ty til at vælge sådan en branche. Jeg selv, ville aldrig kunne føle mig .. så selvsikker” grinede hun, som kvinden fjernede hele bysten hun havde rundt omkring livet. Det var jo ikke en gang fordi at de var guddommelig smukke. Men bare den udstråling de havde, gjorde det svært for en hver at kigge væk. 

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 13.09.2020 20:21
Adena fortsatte med at se tryllebundet på de dansende kvinder. Nu hvor samtalen var faldet på dem, føltes det ikke lige så grænseoverskridende at kigge. Eller... Stirre. Det var vist mere det, hun gjorde lige nu. 
"Jeg tror jeg har det bedst med tøj på," konstaterede hun og kom til at le lidt over sine egne ord. "Altså sådan i offentligheden. Jeg kan... virkelig godt lige hende den lyshåredes blondeskørt. Hvor får man sådan noget tøj henne? Jeg har aldrig set noget lignende."

Det var så kort, at det næsten ikke kunne klassificeres som tøj. Det udførte i hvert fald ikke nogle af de funktioner, normalt tøj gjorde. Det var et balle-kort skørt i to lag; et råhvidt og et lyseblåt. Det var næsten udelukkende lavet af blonder, der faldt i bløde folder henover hinanden. Det så ud som om det også sad fast med to bånd ned over kvindens lår, hvor det snoede sig i et krydsmønster ned til knæet, men om båndene var en del af nederdelen eller blot ekstra pynt, var ikke helt til at sige fra afstand. Halerne fra båndene, der sluttede i sløjfer bag på hendes ben, svingede i takt med hendes dansetrin.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 20:41
Hun kunne ikke andet end at klukke let. Det var simpelthen så skønt at se hende slippe tøjlerne på den måde, selv efter at Adena havde sluttet sig Verbatim - havde hun aldrig helt talt så frit som hun gjorde nu, med mindre at hun var på vej til at blive drukket under bordet. Også galt det vel egentlig ikke, for enhver kunne være mere let på tungen, så snart at alkoholen havde blødt den op.
Evlyn nikkede dog, “Ja hun er meget køn.” Istemte hun, og lagde hoved lidt på sned så hun kunne betragte blondeskørtet mere nøje “Der er en fin lille skrædder butik tæt ved springvandet, mener de sælger dem.” Hun tog endnu en tør, og valgte så at tømme hele kruset og vinke udskænkeren hen igen for at bestille en ny omgang. 
Jeg kan tage dig med en dag, er sikker på vi kan finde noget som også falder i din smag som ikke er så - afslørende. Men nu! Drik, du er snart ved at være en bagud.” Grinede hun, som hun tog mod det nye krus, fra damen som hurtigt smuttede videre til den næste patron der havde brug for hendes opmærksomhed.

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 13.09.2020 20:52
"Det vil jeg meget gerne!" udbrød Adena og hævede kruset til munden. Evlyn kom meget hurtigere igennem sit, når Adena bare sad og... Hvad end hun gjorde... Nød showet?
Da hun sænkede kruset igen, var hun blevet lidt forlegen i udtrykket. "Altså... Hvis vi kan gøre det diskret."
Hun tøvede lidt, tydeligvis med noget på tungen. Så ventede hun til kropigen var uden for hørevidde igen, uden at tænke over, at ingen herinde kunne høre noget som helst andet end de folk, der sad dem nærmest, fordi støjniveauet var blevet så højt. 
"Tror du man kan få noget, der kunne gemmes under kjolen?" spurgte hun så og lænede sig ind mod sin lærerinde og veninde. "Måske kunne det være fint til brylluppet. Altså... Jeg ved ikke om han vil påskønne det, men mest bare... Til mig?"
Hvis man skulle gøre noget godt for sig selv, måtte det gerne være til ens bryllup, ikke? Hvornår skulle hun ellers finde en god undskyldning for at tage noget tøj på hun følte sig tilpas og en lille smule rebelsk i, på? En stor kjole ville med garanti gemme det godt ad vejen.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 21:10
Hun kunne ikke dy sig, hendes hånd greb omkring hendes kinder og nev dem lidt. “Du er simpelthen meget dejligere, når du lader dig selv vise den glæde du føler - og ja, jeg er diskretheden selv!” Grinede hun, og begyndte allerede på at drikke krus nummer to. Det var også uretfærdigt at Adena skulle være alene med Evlyn denne aften. Måske ville den blonde kvinde ikke selv indrømme det over for sig selv, men det var tydelig for de fleste der så hende drikke - at hun havde et problem. 
jeg er helt sikker på vi kan finde noget, så du følger dig gudesmuk, og føler dig så komfortabel du måske har mere lyst til at hygge alene, uden at din kommende ægtemand kan være med” sagde hun bramfrit og blinkede med det ene øje. 

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 13.09.2020 21:33
Adena klukkede under Evlyns niven i hendes kinder - og fik så mjød helt op i næsen, da hun udtalte sin sidste sætning. 
"Prfth-hyg... Hygge med... Prffhthth," hostede hun sig igennem mjøden og endte med at tømme sit krus for at overkomme det, hun havde fået galt i halsen. Alle hendes slimhinder smagte af mjød nu. "Heh, jeg.. Ehm.. Deet..."
Adena kunne ikke sige det, men hendes udtryk sagde vist også nok. Det lidt fjogede smil og måden, hun bed sig i læben på. Det var præcis det hun fik lyst til med sådan noget blondestof, og hendes mor ville kræve, at hun gik i seng med hænderne over dynen indtil hun flyttede hjemmefra, hvis hun bare berørte yderkanten af Adenas fantasier, når det kom til den slags selvhygge.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 21:40
Nu ingen grund til at blive genert! Det er sundt at udforske sig selv.” Sagde hun og nikkede opmuntrende - “Selvfølgelig behøver man ikke tale om det med sådanne gamle krager som mig selv.” Lo hun, det var blevet mere hyggeligt end hun havde regnet med. Faktisk, var hun pludselig meget opmærksom på, at det var første gang i meget lang tid, at hun gjorde noget samme med nogen der ikke handlede om Proteaus. Det var bare omkring at sørger for at Adena kom i bedre humør, at hun fik tankerne et andet sted hen. Og det, var faktisk en anelse skamfuldt, var hendes liv virkelig blevet så ensformigt? Havde hun virkelig ikke andet i sit liv end Pax, og hendes egen klan? 
Hun sukkede langsomt og lagde en arm omkring Adena.
Tak, jeg vidste slet ikke hvor meget jeg selv havde brug for det her. Også selvom det er for din skyld, så føles det pludselig at det også er for min. Hun gav hendes skulder et klem, inden hun trak armen til sig igen.

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 13.09.2020 21:57
"Vi skal passe på, jeg ikke kan lide det for meget," svarede Adena og lagde kort hovedet på Evlyns skulder. Hun kunne mærke alkoholen varme hendes kinder og give hende lyst til at smile. "Det er næppe sømmelig adfærd for en kommende fyrstinde at gøre sig i sådan noget. Men jeg kunne nu nok finde på at snige mig lidt ud for en aften sådan her. Almene folk ved alligevel ikke, hvem jeg er."
Hun lo og nikkede, mens en forbipasserende kropige genopfyldte hendes krus igen. Kun et halvt bag Evlyn nu, men hun vidste, hun ikke kunne følge med.
"Jeg er virkelig, virkelig glad for, at du overtalte mig til det her," tilføjede hun med et fnis og et let bid i læben, som en af de letpåklædte damer passerede deres bord. "Det er ... Overraskende sjovt."
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 22:11
Mmh, selvfølgelig, vi skal jo passe på deres omdømme min gode frøken Reier, hvad Hecate dog ikke ville mene, hvis hun opdagede hvad du lavede i din fritid.” Kommenterede Evlyn moret, og klemte Adena lidt tættere ind til sig. Det kunne godt være, at hun var gammel nok til at være Adena’s mor, men storesøster rollen var nok helt klart den hun havde påtaget sig - og endda med glæde. “Og hvis du ikke længere kan komme ud, må jeg jo snige mig ind med en flaske eller to, også må vi lave vores egen uanstændige fest!” Udbrød hun en anelse højlydt, og kastede om sig med sine arme, så mjøden skvulpede en anelse hen over kruset. Hun tog dog en tår, således at det ikke ville ske igen - eller i hvert fald ikke før at det igen blev fyldt op. 
Vi må udnytte det, så længe du er en fri kvinde Adena.. så må vi bare udnytte at du skal giftes, og fejre det flere gange.” Der var vel intet andet for! Desuden kunne Evlyn godt bruge adspredelsen i hverdagen. 

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 14.09.2020 19:30
Et fnis undslap hendes læber. Åh hvor ville Hecate få et føl på tværs, hvis hun vidste, hvad Adena lavede i aften - og alle de andre aftener, hun havde brugt sammen med Evlyn. 
"Vi fejrer det ved hver given lejlighed," medgav hun sin lærerinde og fik på en eller anden måde timet sine egne bevægelser, så hendes krus mødte Evlyns i en skål. "Og så finder vi noget mere at fejre. Især inden jeg får børn og bliver kedelig, ikke?"
Adena havde svært ved at se sig selv som kedelig. Hun havde endnu sværere ved at se sig selv som mor, men det handlede mest om at den eneste reference til mødre var hendes egen mor, og hun syntes hun var blevet så gammel efterhånden.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12