Jinxs Plot/Trådsøgning

Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 16.07.2020 18:08

Generelt søgning, for både plots og tråde.
~Nuværende & Efterfølgende Karakterer~
Søgningen holdes opdateret, hvis der måtte være idéer eller andet til nogle af mine 
andre karakterer, som jeg ikke søger til, så smid en pm afsted så finder vi ud ad noget ;)

Lad os starte!

Amy
Beskriv hende:
Hun er bandemedlem af banden Kragerne, lever livet som kriminel, regler er noget der ikke eksisterer i hendes hoved. Med hende er det ja, eller nej men aldrig måske. Imødekommende overfor alle men det kan vende hurtigere end, hvad man regner med. God til at traumatisere dyr - Har kaldt en tiger/løve for kat. Kendt for at have ben i næsen, og for at være meget anderledes end andre kvinder.
Hvad jeg søger til hende:
-Bandemedlemmer
- Rivaler
- Kærlighedsinteresse
- Problemer/udfordringer
- Andre bander/klaner/grupper

Bailey
Beskriv hende: Bailey elsker(virkelig elsker) blomster, og kaldes også for blomster pigen. Hun er utrolig sød, hjælpsom og imødekommende overfor alt og alle. For det meste altid glad, og positiv. Hun er en omvandrende solstråle, og nyder at se andre have det godt. Er så naiv, og kærlig at det tit kan koste hende livet, og give hende store problemer, og få hende til at havne i dårlige situationer.
- Venner
- Den store kærlighed
- En udfordring
- Godhjertede personer
- Modsætninger

Costas(Nyeste kød til samlingen thehehe)
Beskriv ham: Charmerende det ene øjeblik, fraværende det næste. Skifter hurtig karakter/personlighed i forhold til hvem han er sammen med. En omvandrende bog, med et dårlig rygte/ry. Har nærmest lavet det meste indenfor kriminalitet. Eftersøgt for en masse ting, direkte, ærlig - Har intet problem med at sige tingene som de er, også selvom folk måske blive stødt eller sure over det. 
Hvad jeg søger til ham:
- Problemer
- Opgaver/missioner
- Eftersøgte (som han selv er)
- Kriminalitet (endnu mere af det)
- Udfordringer 
- Dybere plots

Lilith
Beskriv hende: Lilith ved man aldrig, hvor man har henne, fordi hun er lidt over det hele, og fordi hun er så mystisk som hun er. Man ønsker ikke at mærke hendes ondskab, eller at lægge sig ud med hende. Murizz er hendes slave, som deles med Deavás i øjeblikket. Uønskede ting sker tit med hende, om man vil eller ej. Hun har sammen med Deavás(imod hans vilje) et afkom/søn ved navn Mizech - Levende. Hun elsker og nyder at se andre lide, og har intet imod at være forførende, charmerende hvis det giver hende en masse fordele. 
- Fjender
- Kaos/ballade
- Flirts (mænd og kvinder)
- Bekendtskaber
- Folk at arbejde sammen med
- Personer der kender til hendes søn Mizech

Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 02.11.2020 21:50

Isaac O'Neill

Beskriv ham: Spion i mørkets hær (Deriblandt er han mellemleder for en gruppe spioner) Udover det er Isaac også lejemorder & Skrædder, og det sorte mærke i panden er lavet af sin far på baggrund af kaldenavnet Sorte Ravn/Ravnen. Han kan fremstå meget følelseskold, afvisende og dyster(primært ved første øjekast og på baggrund af hans udseende) Dog er han faktisk meget imødekommende nærmest overfor alt og alle, og han er en meget hjælpsom person. Han ser romantik, følelser, kærlighed og kvinder som en stor svaghed, eftersom han går med princippet om at kvinder ikke er andet end svagheder for mænd. Isaac har intet imod det modsatte køn, tværtimod respekterer han, og behandler kvinder som de skal og fortjener. Udover det så har han stor respekt og loyalitet overfor alle i mørkets hær, specielt stor beundring af spionmesteren. 

Hvad jeg søger til ham: 
-Væsner & Folk af mørket (spioner, krigere, soldater osv.)
-Alle former for plot nærmest
-Udfordringer (som spion, og mellemleder trænger han til nogle anderledes udfordringer, gerne nogle der er uforventede, personlige, eller andet)
-Bekendtskaber, venskaber, Relationer(åben for alle idéer)
-Person som måske kunne bruge ham som livvagt eller bodyguard
-Personer der kunne være en del af den gruppe spioner han er mellemleder for 

Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 15.12.2020 17:41
Noire Vail Morelli

Beskriv ham: Noire er ypperstepræst for Zaladin, som har et fælles ønske med sin gud om, at indhylle Krystallandet i mørke. Han er ærlig til grænsen, hvor det kan blive ubehageligt. Elsker, og nyder at tvinge andre til at være grådige, egoistiske, morderiske. Ligeså tvinger han andre så langt ned som muligt, af grunde som at det enlig gør ham glad, når det sker. Er utrolig imødekommende overfor alle onde væsner, og det vides ikke om han er ligeså imødekommende overfor menneske racen. Noire er en dæmon som er manipulerende, religiøs, hemmelighedsfuld og stædig som har en stor kærlighed for Zaladin (ofc) og i hans øjne ser Noire sig selv som søn af guden. Afskyr og hader lyset samt lysets krigere - generelt alt godhed primært. 

Noire sørger altid for at lade hans planer og idéer gå i opfyldt, ligesom at har han først sat sig et eller flere mål, så går han målrettet efter at få klaret/løst dem. Han stopper ikke, før målet, planen eller en idé ikke længere eksisterer. Har Noire ikke et eller flere mål, går der ikke særlig lang tid før han har et nyt, eller flere mål. Han kan fremstå meget veltalende, med stor viden men det kan også vende, hvor han hurtigt kan fremstå uhøflig og direkte grusom. Han er en dæmon som sagtens kan slagte en hel by, uden at føle skam eller skænke andre en tanke. Ligeså har han to hoveder fra to personer han har dræbt, hængende i sit elskede tempel. 

Hvad jeg søger til ham:

- Andre ypperstepræster 

- Onde væsner - Jo mere grusom og frygtelig desto bedre

- Troende væsner, som især tror på Zaladin

- Plots af alle slags (Er åben for muligheder, hvis der er noget du tænker kunne være fedt og interessant) 

- Lærling - Jeg synes det kunne være en spændende mulighed, og plot at Noire får en lærling eftersom han selv har været det hos en tilhænger af Zaladin

- Fjender, fjendskaber - Det kan være alt fra de godtroende guder, til lysets krigere, eller andre som har en tro på andre guder end Zaladin

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 10