Que 09.06.2020 16:41
Det virker til at der kommer flere og flere forskellige bander, grupper og klaner til på Krystallandet, og det er egentlig utroligt svært at finde informationen og de forskellige ting, fordi det er spredt ud over det hele. Jeg kan forstå at der er tale om at sætte et bedre system op til det, men det kunne være rart at i hvert fald have det samlet, så man ikke skal lede og spørge 10 forskellige medlemmer for at finde ud af hvor man kan finde informationen om de forskellige ting :3Jeg tænkte derfor på, om det var en ide at lave et underforum et eller andet sted, der kunne hedde "Grupper, bander og klaner" eller what not, hvor folk kan smide en post omkring deres gruppe, bande eller klan? Det ville ikke skulle blive brugt til andet end en præsentation, og derfor ikke være noget hvor andre skal skrive ting eller lignende. En pinned post omkring brugen af underforummet kunne være en ide, hvor det blev gjort klart hvad der må blive slået op i det, og eventuelt alt der ikke høre til der bliver slettet igen? Hvad der fungere bedst er der sikkert andre der ved mere om end mig xD
På den her måde kan det hele blive samlet, og det kan være lidt nemmere at få et overblik over hvilke forskellige grupper, bander og klaner der er, hvor de holder til og hvad der nu ellers står i de forskellige præsentationer, og det kan være nemmere at vurdere om ens karakter bare skal joine af af de eksisterende, eller lave deres egen, og hvor det måske ville give mening at de havde den henne så.
Desuden kan det måske også løfte presset lidt på det nye system, da jeg ikke tænker det her skulle erstatte systemet, men blot være en mulighed for at skabe et overblik mens vi venter på systemet 8D Hvis der er nogle ting/information fra grupperne, banderne eller klanerne, der skal bruges i det nye system, kunne der jo eventuelt stå i den pinned post, hvis der er nogle specifikke ting der kunne være gode at skrive i præsentationen, så det bliver nemmere og flytte informationen ind i det nye system? Hvis det giver mening? <.<
Shhh, tænk hvis mor så med!
Krystallandet