Alianne_ 06.06.2020 13:06
Nu fik jeg lige en ide!
Oprydning i Generelt-->Rollespillet:
Jeg foreslår vi laver nogle nye subforaer, og undgår at der ligger nogle som helst løse tråde ude i det her overfora.
Subfora: "Samfundet" (Det som folk har fundet på)
- Adelsfamilier
- Fraktioner, Klaner, Bander og lign.
- Sprog
- Guder og Gudinder
- Lovsystem
- Pengene
Subfora: "Magi og natur" (Det som man ikke har indflydelse på om findes eller ej)
- Magi og Sjæle
- Magiske genstande, fortryllelser og forbandelser
- Dyr og planter
I de
hurtige links synes jeg Flow har en god pointe i at den ikke må blive for lang - og det betyder måske også at tænke lidt over, at hvert punkt ikke er for langt. Fx hvordan jeg nedenfor har sat "Fraktioner, klaner, bander og lign." ind under den kortere form "Fraktioner".
Jeg har med vilje lagt åbne tråde nederst, fordi den ikke er en infoside, men et link, jeg er sikker på mange bruger :).
Jeg er usikker på, om jeg synes reglerne skal helt væk - fordi det kan være rigtig rart for en ny spiller at have en genvej til dem lige i starten. Derfor har jeg sat den i parantes. Skal den med, tænker jeg dog, at den skal ligge nederst sammen med de åbne tråde.
Jeg er enig med Flow i at reklamer og faceclaim virker lidt overflødig - men der må dem der bruger faceclaims lige sige til, hvis de bruger den ofte.
Hurtige links:
- Landkort
- Tidslinje
- Racer
- Fraktioner
- Guder og Gudinder
- Samfundet
(- Magi og natur)
(- Regler)
- Åbne tråde