Zahir søger arbejde - i Dianthos

Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 13.04.2020 17:19
Opdateret søndag d. 3. maj, 2020:
Hej alle sammen

Min diplomatiske Zahir søger arbejde i Dianthos. 

Zahirs tidslinje:
Zahir er lidt "all over the place" i disse dage, så jeg har lavet følgende tidslinje (primært for min egen skyld):

• Zahir forbedrer forholdet til Kazimi og Balzera: Zahir mødes med Prinsesse Kaatima af Kazimi, han blev inviteret til dette møde af Fyrst Sephyran. Fyrsten ønskede et styrket bånd mellem Thal'Elor og Balzera.

• Zahir konfronterer en slavehandler i Balzera: Efter mødet med Kaatima af Kazimi besluttede Zahir sig for at konfrontere en kendt slavehandler i Balzera. Mødet gik ikke efter planen og Zahir måtte trække sig tilbage og søge hjemad. 

• Zahir slikker sine sår i Thal'Elor: Zahir vender hjem efter et uheldigt møde med en slavehandler, her møder han Isiodith Lómadriethiel. Han fortæller om sine planer for at stoppe slavehandel af ørkenelvere i Balzera.

• Zahir lægger en plan for at komme af med slavehandleren i Balzera: Zahir allierer sig med Isiodith for at tage endnu en konfrontation med slavehandleren og få lukket hans "forretning" en gang for alle. Der er mere end én slavehandler i Balzera; denne tråd handler kun om befrielse af ørkenelvere fra én bestemt slavehandler.

• Zahir tager til Elverly for at få en pause: Zahir tager en lille pause i Elverly efter aktionen i Balzera. Her møder han den unge Aqeela Keoes Isur'Ra, som - efter en lille verbal slåskamp - overbeviser ham om at han kan lære hende en ting eller to om dét at være diplomat.

• Gennem Turmelinien: Zahir og Aqeela rejser gennem Turmelinien for at nå til Dianthos... Lad os håbe de ikke støder ind i problemer.

• Zahir tager til Dianthos for at arbejde: ...

Zahir er nu i Dianthos og jeg søger i den forbindelse nogle emner hvor jeg evt. kan trække Aqeela med ind, så hun kan opleve lidt politiske intriger. Så hvis du er interesseret i at lave et lille plot, hvor Zahir på den ene eller anden måde kan passe ind, så sig endelig til!

Det kan være lidt af det hele, men for at fange Zahirs interesse bør fokus enten være på politik, magt, penge eller elvere. Hvis du vil lave nogle politiske intriger og overtage ejerskabet af den kro du altid har haft øje på, så sig til! Eller du vil måske gerne vælte den lokale regering i en lille landsby? Count me in!
Lad os finde på noget!

Har vi allerede en gammel tråd sammen som jeg mangler at svare i? Send mig en privatbesked, så vil jeg gerne samle vores gamle tråde op igen. Ellers så ping mig, og så starter vi noget nyt! Jeg har svært ved at vende tilbage til gamle ting, så måske er det nemmest at vi bliver enige om en afslutning og starter op på ny! :)

D. 13. april 2020:
Hej alle sammen

Min diplomatiske Zahir søger nogle udfordringer at kaste sig ud i. Det kan være lidt af det hele, men for at fange Zahirs interesse bør fokus enten være på politik, magt, penge eller elvere. Jeg er meget fleksibel med ham, så hvis du har lyst til at vi skal tage en lang sejltur sammen, strande på en øde ø og finde en skjult skat sammen, så er jeg klar. Hvis du hellere vil lave nogle politiske intriger og overtage ejerskabet af den kro du altid har haft øje på, så sig til! Eller du vil måske gerne vælte den lokale regering i en lille landsby? Count me in! 

Lad os finde på noget sammen.

Har vi allerede en gammel tråd sammen som jeg mangler at svare i? Send mig en privatbesked, så vil jeg gerne samle vores gamle tråde op igen. Ellers så ping mig, og så starter vi noget nyt! Jeg har svært ved at vende tilbage til gamle ting, så måske er det nemmest at vi bliver enige om en afslutning og starter op på ny! :)

Granny

Granny

Do your worst - always

2203
karakterer

Granny 13.04.2020 17:23
Hey du. 8) 

Du skal være velkommen til at tage et kig på min elver Isiodith. Jeg vil gerne smide hende ud i noget ballade! 

Så har jeg også Pax, som er bandeleder og altid gerne vil udvide sit lille kongerige. Jeg ved ikke, om du kan se din karakter i relation til ham? :-) 
Sparks

Sparks

Den vej - som viser vej!

3812
karakterer

Sparks 13.04.2020 17:24
Oh er faktisk super interesseret, i at sende Kaatima efter ham.
Hun er en af de ældre børn af frysten af Kazimi som sidder på ‘styret’ i Rubinien. Så der kunne måske være en del at gribe fat i med de to! 

Hendes plot lige nu, er at efter en længere sørgeperiode efter hendes mand døde (læs myrdet). Vil fyrsten meget gerne have at hun gifter sig igen. Hvilket hun bestemt ikke er interesseret i. Men! Måske vi kunne pin pong lidt frem og tilbage, hvis du er interesseret i vi finder ud af noget sammen :3
Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 13.04.2020 17:31
Ana skrev:
Hun er en af de ældre børn af frysten af Kazimi som sidder på ‘styret’ i Rubinien. Så der kunne måske være en del at gribe fat i med de to! 

Hendes plot lige nu, er at efter en længere sørgeperiode efter hendes mand døde (læs myrdet). Vil fyrsten meget gerne have at hun gifter sig igen. Hvilket hun bestemt ikke er interesseret i. Men! Måske vi kunne pin pong lidt frem og tilbage, hvis du er interesseret i vi finder ud af noget sammen :3

Jeg tilføjer lige til dette, at Sephyran (fyrsten af Rubinien) lige nu forsøger at få sig en alliance med ørkenelverfolket, og derfor ville se det som en attraktiv mulighed at hans børn kom på god fod med en ørkenelverdiplomat 8)
~ Krys ~

Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 13.04.2020 17:34
Iris skrev:
Hey du. 8) 

Du skal være velkommen til at tage et kig på min elver Isiodith. Jeg vil gerne smide hende ud i noget ballade! 

Så har jeg også Pax, som er bandeleder og altid gerne vil udvide sit lille kongerige. Jeg ved ikke, om du kan se din karakter i relation til ham? :-) 

Har lige skimmet Isiodiths profil igennem. Det kunne være rigtig interessant at spolere hende ;) Hun lyder meget fin og "perfekt". Zahir ville bestemt være godt-dårligt selskab for hende. Godt fordi han jo er diplomat, så han er højtstående. Dårligt fordi han måske ikke altid vælger de "gode" beslutninger, men dem der giver ham størst udbytte.

Hmm... Måske kunne han komme til skade under noget "diplomatisk arbejde" og kræve en elver-healer. Så kunne han måske overtale hende til at komme med til det "diplomatiske arbejde", så han har en healer ved hånden næste gang? Og ved diplomatisk arbejde mener jeg måske befrielse af nogle ørken-elvere (og ikke andre racer!) fra nogle slavehandlere... Eller måske salgs-rettigheder af bestemte "planter", i bestemte dele af byen... Kunne det være noget ? 
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 13.04.2020 17:40
Ana skrev:

Det kunne være rigtig interessant! Zahir er meget, øhm... Racistisk. Han foretrækker at være sammen med elvere, især ørkenelvere. Men han nyder at være sammen med andre diplomater og regenter, da det har en mulighed for at tilføre ham mere magt og indflydelse. Trods Kaatima er menneske, så kunne indflydelse i Rubinien være ret interessant for ham. Det er et godt springbræt ind mod hovedstaden, da Zahir i så fald ville have meget indflydelse og magt i syden.

Om han så lærer at respektere et menneske vil tiden jo vise, men jeg kan sagtens forestille mig at et ping-pong imellem de to ville give ham en god mulighed for at udvide sine race-interesser!

Måske en tråd om et akavet arrangere møde mellem dem, sat op af Sephyran, hvor de kan lære hinanden at kende og måske få en smule gensidig respekt? Så kan vi tage den derfra efterfølgende, og se om Zahir fører hende på afveje og tager hende med rundt på nogle diplomatiske rejser eller om hun får bundet ham lidt ned i Rubinien ;)
Sparks

Sparks

Den vej - som viser vej!

3812
karakterer

Sparks 13.04.2020 17:43
Alwyn skrev:
Ana skrev:

Det kunne være rigtig interessant! Zahir er meget, øhm... Racistisk. Han foretrækker at være sammen med elvere, især ørkenelvere. Men han nyder at være sammen med andre diplomater og regenter, da det har en mulighed for at tilføre ham mere magt og indflydelse. Trods Kaatima er menneske, så kunne indflydelse i Rubinien være ret interessant for ham. Det er et godt springbræt ind mod hovedstaden, da Zahir i så fald ville have meget indflydelse og magt i syden.

Om han så lærer at respektere et menneske vil tiden jo vise, men jeg kan sagtens forestille mig at et ping-pong imellem de to ville give ham en god mulighed for at udvide sine race-interesser!

Måske en tråd om et akavet arrangere møde mellem dem, sat op af Sephyran, hvor de kan lære hinanden at kende og måske få en smule gensidig respekt? Så kan vi tage den derfra efterfølgende, og se om Zahir fører hende på afveje og tager hende med rundt på nogle diplomatiske rejser eller om hun får bundet ham lidt ned i Rubinien ;)

Synes det lyder som en perfekt med et akavet møde også se hvor det føre os hen. Om de kan finde respekt for hinanden, eller .. om det bare flyder ud i sandet må tiden jo vise, hvordan de to agerer med hinanden når vi sætter dem sammen! Og derefter må vi se hvad spændene ting vi kan udsætte de to for sammen 8)
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 13.04.2020 17:54
Ana skrev:
Alwyn skrev:
Ana skrev:

Synes det lyder som en perfekt med et akavet møde også se hvor det føre os hen. Om de kan finde respekt for hinanden, eller .. om det bare flyder ud i sandet må tiden jo vise, hvordan de to agerer med hinanden når vi sætter dem sammen! Og derefter må vi se hvad spændene ting vi kan udsætte de to for sammen 8)

Deal! Skal jeg oprette et emne til os ? Hvis ja, hvor henne tænker du de skal mødes ? Jeg tænker et sted i Rubinien. 
Sparks

Sparks

Den vej - som viser vej!

3812
karakterer

Sparks 13.04.2020 17:58
Alwyn skrev:
Ana skrev:
Alwyn skrev:
Ana skrev:

Deal! Skal jeg oprette et emne til os ? Hvis ja, hvor henne tænker du de skal mødes ? Jeg tænker et sted i Rubinien. 

Meget gerne! Og de bor i Balzera, så nok... hendes palæ? 
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 03.05.2020 15:51
Jeg vil tillade mig at pinge dette emne fordi jeg nu igen søger emner til Zahir! 

Zahir er nu i Dianthos og jeg søger i den forbindelse nogle emner hvor jeg evt. kan trække Aqeela (hans nye elev) med ind, så hun kan opleve lidt politiske intriger. Så hvis du er interesseret i at lave et lille plot, hvor Zahir på den ene eller anden måde kan passe ind, så sig endelig til!

Det kan være lidt af det hele, men for at fange Zahirs interesse bør fokus enten være på politik, magt, penge eller elvere. Hvis du vil lave nogle politiske intriger og overtage ejerskabet af den kro du altid har haft øje på, så sig til! Eller du vil måske gerne vælte den lokale regering i en lille landsby? Count me in!

Lad os finde på noget!

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 10