Alwyn 13.04.2020 17:19
Opdateret søndag d. 3. maj, 2020:Hej alle sammen
Min diplomatiske Zahir søger arbejde i Dianthos.
Zahirs tidslinje:
Zahir er lidt "all over the place" i disse dage, så jeg har lavet følgende tidslinje (primært for min egen skyld):
- Zahir forbedrer forholdet til Kazimi og Balzera: Zahir mødes med Prinsesse Kaatima af Kazimi, han blev inviteret til dette møde af Fyrst Sephyran. Fyrsten ønskede et styrket bånd mellem Thal'Elor og Balzera.
- Zahir konfronterer en slavehandler i Balzera: Efter mødet med Kaatima af Kazimi besluttede Zahir sig for at konfrontere en kendt slavehandler i Balzera. Mødet gik ikke efter planen og Zahir måtte trække sig tilbage og søge hjemad.
- Zahir slikker sine sår i Thal'Elor: Zahir vender hjem efter et uheldigt møde med en slavehandler, her møder han Isiodith Lómadriethiel. Han fortæller om sine planer for at stoppe slavehandel af ørkenelvere i Balzera.
- Zahir lægger en plan for at komme af med slavehandleren i Balzera: Zahir allierer sig med Isiodith for at tage endnu en konfrontation med slavehandleren og få lukket hans "forretning" en gang for alle. Der er mere end én slavehandler i Balzera; denne tråd handler kun om befrielse af ørkenelvere fra én bestemt slavehandler.
- Zahir tager til Elverly for at få en pause: Zahir tager en lille pause i Elverly efter aktionen i Balzera. Her møder han den unge Aqeela Keoes Isur'Ra, som - efter en lille verbal slåskamp - overbeviser ham om at han kan lære hende en ting eller to om dét at være diplomat.
- Gennem Turmelinien: Zahir og Aqeela rejser gennem Turmelinien for at nå til Dianthos... Lad os håbe de ikke støder ind i problemer.
- Zahir tager til Dianthos for at arbejde: ...
Zahir er nu i Dianthos og jeg søger i den forbindelse nogle emner hvor jeg evt. kan trække Aqeela med ind, så hun kan opleve lidt politiske intriger. Så hvis du er interesseret i at lave et lille plot, hvor Zahir på den ene eller anden måde kan passe ind, så sig endelig til!
Det kan være lidt af det hele, men for at fange Zahirs interesse bør fokus enten være på politik, magt, penge eller elvere. Hvis du vil lave nogle politiske intriger og overtage ejerskabet af den kro du altid har haft øje på, så sig til! Eller du vil måske gerne vælte den lokale regering i en lille landsby? Count me in!
Lad os finde på noget!
Har vi allerede en gammel tråd sammen som jeg mangler at svare i? Send mig en privatbesked, så vil jeg gerne samle vores gamle tråde op igen. Ellers så ping mig, og så starter vi noget nyt! Jeg har svært ved at vende tilbage til gamle ting, så måske er det nemmest at vi bliver enige om en afslutning og starter op på ny! :)
D. 13. april 2020:
Hej alle sammen
Min diplomatiske Zahir søger nogle udfordringer at kaste sig ud i. Det kan være lidt af det hele, men for at fange Zahirs interesse bør fokus enten være på politik, magt, penge eller elvere. Jeg er meget fleksibel med ham, så hvis du har lyst til at vi skal tage en lang sejltur sammen, strande på en øde ø og finde en skjult skat sammen, så er jeg klar. Hvis du hellere vil lave nogle politiske intriger og overtage ejerskabet af den kro du altid har haft øje på, så sig til! Eller du vil måske gerne vælte den lokale regering i en lille landsby? Count me in!
Lad os finde på noget sammen.
Har vi allerede en gammel tråd sammen som jeg mangler at svare i? Send mig en privatbesked, så vil jeg gerne samle vores gamle tråde op igen. Ellers så ping mig, og så starter vi noget nyt! Jeg har svært ved at vende tilbage til gamle ting, så måske er det nemmest at vi bliver enige om en afslutning og starter op på ny! :)
Krystallandet