forbandet eller velsindet.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 05.04.2020 20:18
Furry havde for en gang skyld fået lov at gå lidt langt på jagten på noget tøj. hendes søster havde dog ikke bifaldet det men Furry forsiikrede hende om at hun nok skulle komme hurtigt hjem. hun kom til et sted hun aldrig havde været. typisk faret vild første gang hun fik lov at gå på en længere tur.

Furry var et kvart halvdyr, hun var ikke så meget halvdyr som sin far men mere som sin mor Octavia. hun var halvt halvdyr, hun var faktisk datter af en slave og en herre der ville bruge hende seksuelt. hvor imod Octavia bare havde været uheldig med faren til Furry og hendes søster. ikke at hun ikke elskede dem. faktisk så var furry glad for at ha en mor der passede så meget på hende som hendes mor gjorde.

hun standsede ved en mur og satte sig op af den imens hun tog sin læder taske og fandt et brød og noget vand. hun trak vejret roligt imens folk gik forbi hende uden at skænke hende et blik. det generede hende faktisk ikke. hun begyndte at synge en lille vuggevise hendes mor tit sang for dem når de ikke kunne falde i søvn. hun nød bare at synge. ikke at hun kunne tjene på det men hun vidste at  det beroligede hende en del.

Furry havdesom altid handsker på, en orange heldragt og halen gemt inde i dragten. nettop for ikke at blive rørt eller røre andre og få deres evne. det ønskede hun ikke. hun hadede den evne men hun vidste den en dag kunne bringe hende held. lige nu så hun det mere som en forbandelse end en velsindelse.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 05.04.2020 22:18
Coffey havde fået lov at bevæge sig ud denne gang, Herren var ikke hjemme så hun behøvede ikke stå til hans rådighed, og med et vejr der var blevet så lunt og behageligt, kunne hun ikke blot blive indedøre og lave intet. Hun måtte ud i den friske luft, selvom hendes sidste tur alene havde været lettere ubehagelig nede i byen, hun var blevet gjort grin med og hendes hale var blev trådt på, men det skulle ikke bremse hende, de ville nok med tiden lære at acceptere hendes tilstedeværelse, om de ville det eller ej! En sådan beslutsomhed, kunne sikkert være farlig for en slave som hende, men hvis hun altid lod sig træde på og sparke til af fremmede, ville hun ende med at spærre sig selv inde, det kunne hun ikke.

Som altid havde hun sin lange kappe på, for bedre at kunne tåle at være udenfor, hendes krop kølede hurtigt ned hvis vejret blev koldt eller vådt, og ude af stand til selv at danne varme kunne en nedkøling sagtens være farlig for hende. Den store hætte var trukket op over hendes ansigt, skjulte hendes ansigt fra omverden, som hun stille snoede sig ned igennem gaderne. Hendes hale slog sig i buer bag hende, men så man på hendes spor, rørte hendes hale jorden mest i hver bue, sporene var tydeligst efter hende der og svagere i midten af sporet.

Hun så en ung skikkelse længere frem, siddende op af en mur, hun nynnede vidst? Hun lagde hovedet let på skrå, som hun for en stund blot hvilede og lyttende melodien, hun elskede alle former for musik, det var så berigende at lytte til.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 06.04.2020 08:40
Furry saf roligt og sang imens hun legede med sine handskers fingre. hendes sang var rolig selv om der intet musik var. hendes stemme var lille og skrøbelig. hendes øre lå ned af hovedet så man ikke kunne se dem pga farven var som hendes hår. hun lod verden gøre som den ville iimens. hun åbnede øjnene langsomt op og så på en skikkelse med hætte på der kiggede på hende.
Furry smilte venligt og sang højere end før for at vise hun ikke var bange.

hun så ned på sin vand pung og lagde den stille i tasken igen og det samme med brødet. hun rejste sig op og i det hun løftede hovedet løftede hendes øre sig også. hun smilte til kvinden der kiggede på hende. hun gik mod hende med et lille skridt af gangen. mest for ikke at forskrække hende.

da hun nåede kvinden var sangen slut og hun smilte til hende. "hej.... undskyld jeg trænger mig på men jeg leder efter et sted at købe tøj. kan De hjælpe mig måske" at denne kvinde var slave kunne furry ikke se. hun troede det var rygter at halvdyr og andre væsner blev brugt som slaver. hun nægtede at tro på det.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 06.04.2020 13:40
Coffeys blik fulgte den unge skikkelse nøje, der var noget ved den duft i luften, der fik hende til at lægge hovedet ganske let på skrå som hun betragtede hende, den samme dyriske der fulgte mange halvdyr, men hun så ikke særlig gammel ud, og det undrede hende lidt hvad hun mon lavede alene. Hun lod hætten glide let tilbage som hun sang videre, så hendes ansigt ville komme til syne under den. Smilet lå let omkring hendes læber, som deres blikke mødtes inden hun gav sig til at pakke sine ting sammen. Coffey var imponeret over måden hvorpå hun kunne fortsætte sin sang, trods det hun lavede.

Da pigen rejste sig op, så hun hvordan ørene også rettede sig op. Hun havde altså haft ret i sin vurdering, det var pigen som havde haft den duft omkring sig, den som skilte sig ud fra de andre menneske. Coffey rettede sig en smule op, som pigen kom nærmere, uden at føle sig truet på nogen måde af hende, næsten tvært imod da pigen fortsatte sang imens hun bevægede sig imod Coffey. Hun foldede let hænderne foran sig, uanset hvem hun mødte udviste hun den samme respekt om det var en højtstående herre eller en slave som hende selv. Det kom dog lidt bag på hende, som pigen nærmede sig at hun trods sit unge udseende faktisk var lidt højere end Coffey selv.

Hun lyttede som pigen begyndte at tale med et let smil om læberne, inden hun gjorde et lille nik med hovedet. "Goddag frøken.. Det kan De tro jeg kan.." svarede hun inden hun vendte blikket imod byen, hun var ikke meget for at skulle derned, men de kunne sagtens finde en skrædder nede i bodgaden, de havde nærmest alt der var behov for, og ellers kunne de fremstille det. "Kom med.." fortsatte hun roligt, inden hun med et lille håndtegn der viftede hende nærmere, bevægede hun sig imod byen. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 06.04.2020 13:57
Furry var god til multitarskling. hvilket jo kunne ses. hun var meget ung. faktisk kun 14 i udseendet men pga en eliksir faktisk, ellers var hun ikke mere end 1 år. hun så hvordan denne kvinde foldede hænderne foran sig. hvilket hun aldrig havde set.  hun så op på hende og da hun sagde ja strålede Furrys små øjne helt op. hun fulgte roligt med og gik i en rask gang. hun var glad for hun ikke skulle fare mere vild. hun så på kvinden der viste vej. 

"jeg hedder forresten Furry. hyggeligt at møde dem" sagde hun imens hun gik lidt bag hende for at følge den rigtige vej. hun så rundt på de mange øjne og ansigter. der var mange øjne der nedstirrede hende hvilket hun fakitsk følte sig dårlig tilpas med. men hun smilte stadig, mest fordi hun var glad af natur.

hendes blik faldt på kvinden og hun så bag sig men så ikke nogle fodskridt fra kvinden først der opdagede hun halen. en slange halvdyr? specielt. ret sejt faktisk. hun så frem for sig og en mand stødte ind i hende og var ved at vælte hende. han skældt ud på furry og sagde hun skulle kende sin plads og se sig for. hun forstod ikke den fjendtlighed over at han var gået ind i hende. og hvad mente han med hun skulle kende sig plads.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 06.04.2020 15:44
Coffey kunne ikke lade være med at blive i godt humør, over den måde hvorpå pigen pludselig begyndte at stråle, over noget så simpelt som hun ville vise vej for hende. Hun gjorde et lille nik med hovedet, inden hun bevægede sig mod byens travle gader. Coffey var så vant til de mange blikke, det gav at være halvdyr især med hendes krop der tog sig så meget ud efter en egentligt slange, at hun ikke længere bemærkede blikkende. I stedet gjorde hun sig blot umage for ikke at støde i nogle, for at undgå konflikter. 

"Fornøjelsen er på min side Furry, mit navn er Coffey.." svarede hun med et lille smil om læberne, men som hun betragtede den unge pige, bemærkede hun hvordan menneskenes blikke så ud til at påvirke hende. Hun skulle netop til at trække en arm frem imod hende, for at give hende et lille opmuntrende klem med hånden, da hun så en mand træde ud så de stødte ind i hinanden.

"De må ikke skælde hende ud, det var et uheld og vi beklager meget at vi stødte ind i Dem.." lød det roligt fra Coffey, som hun sænkede ansigtet let for at vise ham hun godt kendte sin plads, for at milde hans humør. Hun tog blidt om Furrys ene hånd, for at guide hende udenom manden, inden hun sendte hende et opmuntrende smil. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 06.04.2020 18:37
Furry var meget nem at gøre glad. også derfor hun strålede. hun smilte glad til coffey da hun præssenterede sig. hun elskede at lærer nye at kende. det var altid så spændene. hun skulle til at sige noget da denne mand stødte ind i hende og coffey pludselig tog hendes hånd og hev hende med sig rundt. hun så forvirret på coffey. "det var da hans skyld? han skulle da ikke ha en undskyldning men et par flade" sagde Furry lettere forvirret over at coffey havde undskyldt med sænket ansigt.

Furry så tilbage mod ham og koncenterede sig meget om hans aura. den var meget mørk. hvilket var klart med den opførelse. hun så på coffey og så en meget lys aura. hun lagde hovedet på skrå. "bare fordi jeg er ung, betyder det ikke han kunne støde ind i mig ustraffet." kommenterede hun lidt efter at ha kigget på dem. hun holdte forsigtigt fast i Coffeys hånd og standsede pludselig da hun kunen mærke en nervøsistet i coffey over det med at han havde skældt furry ud. hun holdte hende dog stadig i hånden selv om handsken var imellem dem. "hvad er der galt Frøken Coffey?" spurgte hun da hun jo ikke vidste at denne uskyldige halvdyr var slave.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 06.04.2020 21:57
Et overbærende smil lagde sig om hendes læber, hun gjorde et ganske lille nik, for hun vidste godt skylden lå ved manden, men som slave havde hun lært at bide mange ubehageligheder i sig. "Jeg ved det godt Furry, men desværre ser ikke alle halvdyr som værende deres lige.." forklarede hun roligt, inden hun sendte et enkelt blik imod manden, som stadig stod og skulede olm efter dem. 

Som Furry fortsatte, lo hun dæmpet og rystede ganske let på hovedet, for det havde slet ikke noget med alderen at gøre. "Det er ikke din alder, det er vores race.. Halvdyr har ingen værdi i manges øjne, for dem er vi alle slaver for deres vilje, om det er tilfældet eller ej.." forklarede hun roligt, inden hun lod blikket glide frem for sig, for at se om de snart ville nå til skrædderen, nu hvor de var kommet nærmere boderne.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 07.04.2020 12:12
lige sindet? hvad mente hun med det. var de ikke alle lige. hun så på coffey imens hun talte og da hun pludselig nævnte slaver stoppede Furry med store øjne og så forfærdet ud. "sla.... sla..... slaver?" stammede hun og så på coffey. og efter lidt tid tilbage mod manden, og da igen på coffey. "men vi er da ikke slaver" sagde hun. for det var hun bestemt ikke. hun var helt almindelig borger i krystallandet. hun troede ikke på det. hun rystede på hovedet. nej. det kan ikke passe, slaver halvdyr. det hele måtte være sagt forkert.

Furry så op på vejen hvor en skrædder butik lå lidt længere fremme. hun anede virkelig ikke. at halvdyr var slaver. heller ikke hvorfor slaver fandtes. hun troede det var noget fra gamle dage. nok mest fordi at hendes mor var halvdyr og ikke var slave. hendes far var halvdyr og ikke slave. hvorfor var der slaver i denne tid.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 07.04.2020 15:55
Da Furry pludselig valgte at stoppe op, vendte hun sig roligt imod hende med et varmt smil om læberne. Hun gjorde et ganske lille nik til ordet slave. Det måtte være meget for hende at tage ind, hvis hun ikke vidste at den slags stadig fandtes, og da hun fortsatte bredte hendes smil sig kun mere inden hun sænkede blikket let ned imod jorden. "Jo Furry, jeg er slave.." svarede hun blidt, men der var ingen skam at se i hendes blik, det var ikke ønske tilværelsen for mange, men for Coffey var det en befrielse, for hun huskede ikke tilværelsen før, hun havde undertrykt fortiden på grund af de mange problemer hun havde med sit temperament og hendes fader der ikke ønskede hende.

"Kom med, vi er der om lidt.." lød det muntert fra hende, som om det ikke rørte hende at være slave, eller at skulle tale om det. Hun var endt ved en herre igen, som ligesom den forrige var god ved hende, gav hende frihed til at bevæge sig omkring og se lidt af verden omkring palæet, når han ikke var hjemme som tak for hendes lydighed og ønske om at behage ham. Hun bevægede sig videre ned igennem gaden, og trods folk kiggede på dem, var det nærmest som om de var luft for hende, hun bemærkede ikke deres blikke, men førte sig frem med en ro i sindet. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 07.04.2020 20:22
Furry forstod intet. slaver. halvdyr? hun fulgte med imens hendes tænker farede rundt. var hun også slave mertriale. hun ønskede ikke nogle bestemte over isg ud over sin mor og søster. hun knugede cooffeys hånd da hun sagde de var der om lidt. men lige inden de nåede der over faldt Furry ned på knæ og begyndte at hyperventilere. hun var ved at gå i chok for første gang. hun forstod ikke noget af alt dette.

var halvdyr set som slaver? virkeligt? hun forstod pludselig hvorfor de dumme jægere havde været ude efter hende og hendes søster. hun ville dog ikke ernerkende at der var slaver. kunne man ikke betale nogle for det arbejde en slave lavede?
hun slap coffey og tog om sig selv imens hun trak vejret ret hurtigt. hun kunne ikke stoppe. hun var jo kun 14 år så at finde ud af der at der var slaver i verden var jo forfærdeligt. hun mærkede tårene presse på.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 07.04.2020 21:35
Coffey havde ikke forventet den reaktion som hun fik fra Furry, da hun pludselig faldt ned på knæ og så ud til at tabe sig selv helt i frygten. Hurtigt vendte hun sig imod Furry og sænkede sig helt ned i kroppen så de kom i hovedhøjde med hinanden. Hun lagde blidt hænderne imod hendes kinder og søgte efter hendes blik i forsøget på at berolige hende. "Ååh rolig nu søde Furry, der sker der ikke noget, det lover jeg.. " forsøgte hun blidt at berolige det unge halvdyr, hun måtte have levet isoleret på en måde, siden hun ikke kendte noget til den virkelighed som det var for mange halvdyr men også andre racer. Hun strøg den ene hånd blidt over hendes hår.

Hun vidste ikke hvordan hun ellers skulle berolige hende, i stedet lagde hun armene omkring hende og knugede hende tæt ind til sig. Hun var ikke alene, og havde intet at frygte så længe Coffey var i nærheden, hun skulle nok tage hvad end der måtte komme i deres retning og beskytte det unge halvdyr der var i hendes selskab. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 08.04.2020 14:26
Furry var ikke isoleret. men hun havde levet i skoven hele sit liv og kun været i byen for at få tøj. hun voksede jo ud af alt det hun havde. hun mærkede coffeys hånder mod hendes ansigt og græd lidt. og måtte hurtigt tage hendes hånder og fjerne dem fra hendes ansigt... men hun fik ikke gjort det. da hun var i chok. hun snøftede lidt og mærkede den venlighed coffey lagde over hende. hun anede dog ikke at en af coffyes evner ville komme overr til hende og være i hende i en periode.

hun så op på coffey og man kunne se hun kæmpede for at få vejret i rolig tempo igen.da hun endelig fik ro på igen lagde hun hovedet mod coffey. "undskyld... jeg har.... aldrig troet på at slaver var til. og slet ikke halvdyr var set som det" sagde hun lavt og så pludselig at coffey holdte om hende. "vent... ha du rørt mig hud mod hud?" spurgte hun pludselig ud af det blå. mest pga hendes mor altid sagde det til hende. ingen hud mod hud kontakt.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 08.04.2020 17:25
Hun lod sine hænder flytte til sidst, da hun ikke virkede til at ønske den kontakt til hende. Smilet ændrede sig dog ikke fra den omsorgsfulde mine hun havde i sit ansigt. Det var ikke fordi Coffey havde nogen videre erfaring med at trøste andre, dette var faktisk en af de første gange det nogensinde var sket for hende, at en anden havde brudt sammen. "Det er okay Furry.." lød det dæmpet fra hende, selvom hun blev noget forvirret over hendes pludselige ændring i adfærden, som om det var noget skidt. Hun rynkede svagt i panden og lagde hovedet let på skrå, hun følte sig ikke spor anderledes og var da ikke kommet til skade ved det. "Ja Furry, men der er jo ikke sket noget.." forsikrede hun med et smil om læberne, inden hun rettede sig op, og rakte en hånd frem for at hjælpe hende op fra jorden. Der var ingen grund til at hun skulle sidde dernede og kigge.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 08.04.2020 18:32
åh nej åh nej åh nej. furry vidste hvad der ville ske men hvordan skulle hun spørger ind til coffeys evner. en af dem kunne hun nu risikere at få i en periode. hun tog imod hånden og kom op og så alvorligt og skræmt på coffey. "det er ikke dig jeg frygter der sker noget, det er det der kan ske andre pga mig." sagde hun og så ned på sine handsker. hun gik jo ikke med handsker fordi hun var bange for snavs. det ville ihvertfald være dumt når hun nu var jæger.

hun gik op ved siden af coffey. "hvad er dine evner Coffey. jeg er nød til at vide hvad jeg er oppe imod" hun vidste ikke at hun nok ikke gav nogle mening. men sådan var det nu en gang for hende.  hun var god til ikke at give mening. hun var god til at forvirre folk og frustrere sin familie.
Furry havde ikke forstand på hvordan hun kontrollerede folks evner når hun fik dem men vis det var ild coffey kunne beherske kunne hun hurtigt se en ny frygt i Furry. ild var det værste hun vidste. det havde permanent skadet hendes hænder og givet ar på sjælen.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 08.04.2020 18:42
Forvirringen i Coffeys blik blev kun større og større, hun virkede så panisk men hvorfor? Hun kløede sig undrende i panden som hun lagde hovedet let på skrå, i håbet om at Furry ville begynde at give mening, for lige nu forstod hun absolut intet. Og da hun begyndte at tale, sukkede hun forvirret, det havde ikke hjulpet hende det mindste. "Furry, jeg forstår slet ikke hvad du mener...?" svarede hun stille.

Da Furry fortsatte, blev hun kun mere forvirret. Hvad hun var oppe imod? Havde hun skadet hende ved et uheld? "Jeg har 2 evner, den ene indebærer jeg kan heale langt de fleste skader på mig selv og andre.. Min anden evne.." Hun stoppede og bed kæberne let sammen, hun forstod ikke hvad det skulle gøre godt for, men hun ville ikke fortie noget for hende, hvis det kunne give hende ro, selvom hendes sidste evne nok ikke ville gøre Furry glad. "Min 2. evne er giftigt blod og bid, hvor kun mine tårer kan fjerne giften.." forklarede hun lidt mere skamfuldt, da hun for mange år siden havde bidt sin mor og slået hende ihjel i vrede, dengang kendte hun ikke til at tårerne var kuren imod giften.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 08.04.2020 18:49
Furry håbede lidt at hun gav mening men hun var jo van til en søster og mor der kendte til hendes evne. Kopering. da hun sagde hun ikke forstod så Furry lidt væk og tænkte sig om. "hud mod hud kontant på mig gør jeg kopire folks evner. jeg kan ikke styre de evner jeg for." sagde hun lavt da hun var bange for andre skulle høre hende. hun sank en klumb og så op på coffey lidt skamfuldt. "undskyld. det kunne du jo ikke vide, men det er også grunden til mine handsker og heldragt" sagde hun forsigtigt.

da hun fortalte om sine evner ønskede Furry inderligt hun fik den første evne hun talte om. en healing mod gift ville hun klart fortrække healing. hvilket jo nok var forståligt. den anden evne lød bestemt ikke godt. hun gik over til coffey og gik lidt ind til siden og trak forsigtigt coffey med. "hvordan kontrolere du disse evner? er der et trick så det ikke går galt?" hun ville jo ikke dræbe nogle eller skade nogle. hun så ned på sine handsker igen og ønskede hun kunne ha en handske på hovedet men det var jo lidt imuligt. hun forstod godt hun skammede sig over at ha farligt blod og bid. men vis hendes tårre kunne fjerne det kunne hun måske hjælpe Furry vis hun fik det andet?
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 08.04.2020 18:58
Som Furry begyndte at forklare, forstod hun pludselig bedre det hele. Et smil lagde sig omkring hendes læber, det skulle nok alt sammen gå, for hvis hun var lidt påpasselig ville evnerne inden problemer skabe for hende. "Det må du meget undskylde Furry, hvis blot jeg havde vidst det.." forklarede hun stille som hun betragtede det unge halvdyr.

"Hvis du kommer til skade og har kopieret min helende evne. Så bare rolig, den er passiv og passer blot på dig. Hvis du får en skade, et sår eller en rift vil din krop helt selv fjerne den uden du skal gøre noget.." forklarede hun tålmodigt med et smil om læberne. Den evne var der intet at frygte for. "Min anden evne er også passiv, den kan man ikke gøre noget ved, men det betyder at dit blod og dit bid vil være giftigt for andre, hvis du kommer til skade og nogen røre blodet vil de blive meget syge, den eneste kur på giften i dit blod og dit bid er dine tårer, og husk at handle hurtigt med at få dem frem, giften er dødbringende indenfor 1 døgn.." forklarede hun, stadig med den samme ro i stemmen i håbet om Furry ikke ville blive bekymret. Alt hun skulle gøre ville være at passe lidt på, så skulle den helende evne nok passe godt på hende hvis hun fik den.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 12.04.2020 12:49
hun rystede på hovedet. "det er ikke din skyld Frøken Coffey... det er min. jeg burde lærer at være mere forsigtig.... som min søter og mor altid siger til mig." hun så ned i jorden og gik over til coffey da hun begyndte at forklare hendes evner og at de var passive. det var godt? var det ikke?

hun nikkede til det der blev sagt og havde lyst til at prøve at skære i sig for i håb om at det var den evne der var kopiret. men vis det ikke var.... så kunne hun jo forgifte andre. det var svært at finde ud af hvad man havde af evne fået i sin kopering.
Furry tog handsken ordenligt på og rystede det af sig lige så forsigtigt. "så.... dine evner er noget der ikke noget noget medmindre man selv ønsker det?" spurgte hun efter en lille tænke pause. det var sådan hun forstod det. men var det nu også sådan. hun ville helst være sikker end at risikere at.... gulp.... forgifte en hun holdte af eller lige havde mødt.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 12.04.2020 12:56
Hun sendte hende et let overbærende smil. "Uanset hvad, skal vi nok finde ud af det, jeg hjælper dig gerne.." prøvede hun at opmuntre den unge Furry. Hun tænkte sig nøje om, hvordan hun mon kunne vise at hendes evner ikke var noget at frygte. Hun så sig lidt omkring, hun havde svoret aldrig at skade nogen igen, så gift evnen kunne hun ikke lige frem demonstrere for hende, men hun kunne da med sin helende evne?

"Se bare her.." begyndte hun roligt, som hun trak sin ene negl hen over underarmen, så hårdt hun kunne så den trak en lang rift i hendes arm, men den begyndte med det samme at hele sig ganske roligt igen, og inden hun fik vist armen helt frem var det stort set væk med kun en svag rødmen der langsomt fortog sig. "Det sker helt af sig selv, hvis du får den mindste rift eller store skader, så reparerer din krop det selv.." forklarede hun med et stort smil, håbende på at det var denne evne hun havde kopieret, og hvis det ikke var kunne hun bruge sin evne på Furry for at fjerne eventuel skade. 

"Og hvis du ikke har for vane at rende og bide nogen, så er du sikker hvis det er den anden evne.." lo hun muntert. Hun nussede hende blidt på den ene arm, udenpå heldragen påpasselig med ikke at røre hende igen. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo, Lorgath
Lige nu: 3 | I dag: 12