Tiden var dog kommet til Karma skulle hjem igen, så hun havde forladt Zircon og var kommet ud på landevejen i Safirien hvor hun kunne traske afsted mod hovedstaden igen. Det var virkelig et smil på læben hun havde da hun gik under de halvmørke skyer og smilede iført sin blå kjole og den sorte rejsekappe udenover. Hun så finere ud end hun var og også lidt dyster i det mørke.
En bortfløjen fasan eller en hjemvendt kylling?
Emilia 04.03.2020 17:21
Det havde nok været noget af det bedste Karma havde gjort for sig selv, efter hun var fløjet fra reden og taget til hovedstaden. De få dage hun lige havde haft hjemme havde virkelig betydet meget for den unge pige, hun havde fået roen i lige og sidde i bedsteforældrenes gamle lodne sofa og snakke om de eventyr som hun var gang med i storbyen. Ingen i hendes familie havde været i hovedstaden og det gav hende virkelig noget at fortælle om når hun så var hjemme, det var virkelig et fedt kick det kunne hun ikke komme uden om, det med at kunne fortælle noget nogen ikke vidste noget om.
Tiden var dog kommet til Karma skulle hjem igen, så hun havde forladt Zircon og var kommet ud på landevejen i Safirien hvor hun kunne traske afsted mod hovedstaden igen. Det var virkelig et smil på læben hun havde da hun gik under de halvmørke skyer og smilede iført sin blå kjole og den sorte rejsekappe udenover. Hun så finere ud end hun var og også lidt dyster i det mørke.
Black Phoenix 04.03.2020 17:50
Der var efterhånden langt hjem. Hvilket var grunden til at Sihan ledte vejen. Sitali havde muligvis mistet overblikket over hvilken rute de skulle tage for at vende tilbage til ørkenen, men samtidig så var der noget ganske fascinerende ved de frodige områder. Planterne i Thal'Elor var få og skrøbelig, men heroppe lod alt til at leve i bedste velgående. Derfor var hun også en smule opslugt af at beundre en blomst hun havde set i vejkanten. Sihan forsøgte at få hendes opmærksomhed, som han havde sat sig et stykke fra hende og var i tvivl om hvilken vej de skulle gå. Dyret løftede den ene pote for at slikke pelsen ganske let, før at han lagde hovedet lidt på skrå. Han lod til at have fået øje på en skikkelse ikke langt fra dem. Hun havde kurs lige imod Sitali, hvilket gjorde Sihan ængstelig, som han straks forlod sin 'post' og farede imod den fremmede. Bhediya var ikke en udbredt race på overfladen, derfor var der sjældent nogen som kendte hans race, det i sig selv var nok til at få de fleste til at løbe skrigende bort og sådan som han lod til at løbe direkte imod skikkelsen, så ville de fleste nok have forsøgt at vende op eller løbe væk. Sitali opfangede det ikke, som hun endte med at plukke blomsten i håbet om at kunne tage den med hjem til Thal'Elor.

Emilia 04.03.2020 18:48
Man kunne sige meget om Karma, men hun var virkelig god til og gå i hendes egen verden, hun smilede af omgivelserne og lignede en der var fokuseret nok til når noget kom imod hende, men det var hun ikke. Hun gik og tænkte over hvor pænt området omkring hende var, hvor dejligt det ville være hvis hun en dag kunne genskabe den natur i hendes ansigtsudtryk når hun skulle spille teater.
Det var først da væsnet var ganske tæt på hun opdagede det og i stedet for og sætte i løb stivnede hun så hun lignede noget nærmere en der stod fast i kviksand og virkelig ikke vidste hvad hun skulle gøre. Hun var helt fortabt, alt kunne ske, men hun kunne ikke rokke sig ud af flækken, hun tænkte ikke engang, hun gik blot helt i sort.
Det var først da væsnet var ganske tæt på hun opdagede det og i stedet for og sætte i løb stivnede hun så hun lignede noget nærmere en der stod fast i kviksand og virkelig ikke vidste hvad hun skulle gøre. Hun var helt fortabt, alt kunne ske, men hun kunne ikke rokke sig ud af flækken, hun tænkte ikke engang, hun gik blot helt i sort.
Black Phoenix 04.03.2020 19:31
Ud af øjenkrogen kunne Sitali fornemme at Sihan havde en direkte og meget frembrusende kurs imod noget. Hun kunne ikke se hvem eller hvad det var, som hun tog blomsten med og forsøgte at indhente dyret. "Sihan!" Der var en elvisk undertone i hendes stemme, som hun forsøgte at kalde ham til sig. Det var først derefter at hun opdagede pigen, der var gået i stå. "Hop!" råbte hun, som hun var sikker på at pigen sagtens kunne flytte sig. Men hun så helt forstenet ud. Så vendte hun blikket imod Sihan. Hendes krystallianske var ikke perfekt, men tæt på flydende, som det heller ikke var svært at råbe ét enkelt ord. Det stod klart for hende, at hun ikke kunne nå frem, før Sihan, som endnu havde kursen imod den fremmede. Han sprang frem, som Sitali gispede og forsøgte at kigge den anden vej. Det store dyr sprang frem foran hende, som han hævede hovedet og åndede ud i hovedet på hende. Sitali var lettet, som hun skyndte sig hen til dem begge og forsøgte at skubbe Sihan væk. "Lad hende nu være" lød det på elvisk, som Sihan ikke rigtig forstod sig på andre sprog. Hun talte altid elvisk med ham, så kiggede hun på pigen. "Det beklager jeg" sagde hun, som hun bukkede hovedet dybt og holdt fat i Sihans pels, så han blev på sin plads.

Emilia 04.03.2020 20:13
Alt hvad der blev sagt var som vindpust der legede, Karma registrerede dem slet ikke, men prøvede og holde øjenkontakt med det der var imod hende, forstenet af situationen og uden magten til og tænke klart, hun stod der bare. For hende føltes de få sekunder også som flere timer, intet registrerede hun før den store ånde blæste lige ind i hendes ansigt og hun med stive ben faldt bagover og endte på bagdelen.
Hun så meget intenst på dyret, som den søde kvinde snakkede til hende, hun ville ikke tage blikket fra dette dyr eller hvad det nu var, men nikkede blot mod det i stedet for kvinden, som hun svarede "Det skal De ikke tage dem af, jeg lever da endnu."
Besværet kæmpede Karma sig op på benene og så endelig på kvinden, selvom hun flere gange skimmede til dyret. "Jeg er ked af hvis jeg er gået i vejen for Deres gøremål eller sådan noget, jeg er blot på vej tilbage til hovedstaden." Hun sagde det en smule tilbageholdent, men med en tydelig rysten i stemmen.
Hun så meget intenst på dyret, som den søde kvinde snakkede til hende, hun ville ikke tage blikket fra dette dyr eller hvad det nu var, men nikkede blot mod det i stedet for kvinden, som hun svarede "Det skal De ikke tage dem af, jeg lever da endnu."
Besværet kæmpede Karma sig op på benene og så endelig på kvinden, selvom hun flere gange skimmede til dyret. "Jeg er ked af hvis jeg er gået i vejen for Deres gøremål eller sådan noget, jeg er blot på vej tilbage til hovedstaden." Hun sagde det en smule tilbageholdent, men med en tydelig rysten i stemmen.
Black Phoenix 04.03.2020 21:41
Sihan lod sig ikke mærke af at kvinden faldt på røven, som han blot rettede hovedet imod hende, klar til at angribe, hvis hun prøvede på selv det mindste. Han var yderst beskyttende overfor Sitali, særligt når de befandt sig så langt fra Thal'Elor. De fleste ørkenelvere blev jaget vidt og bredt, så han ville gøre alt for at forhindre at Sitali endte i et bagholdsangreb. Derfor stolede han heller ikke helt på den fremmede kvinde, selvom hun ikke lod til at gøre meget for at modsætte sig hans dyriske frembrud. Han vendte dog blikket imod Sitali, da han mærkede hendes fingre flette sig ind i hans pels.Blikket hvilede på kvinden, som Sitali sendt en ro over Sihan, der faktisk endte med at placere røven imod jorden og vifte let med hovedet, som de lange knurhår strøg igennem luften. Hun trak svagt på smilebåndet af kvindens ord, før at hun trådte frem imod hende for at række hende en hånd, så hun kunne komme på benene igen. "Jeg er nød til at undskylde" insisterede hun, som hun bestemt ikke kunne slå det hen så nemt. Nok levede hun, men Sihan kunne sagtens have gjort skade uden at det var synligt.
Kvinden kom på benene, som Sitali trådte en smule tilbage og flyttede en hånd over hendes ører, som hun strøg det lange hvide hår bagved øret. Totten faldt dog hurtigt tilbage imod hendes ansigt, som hun lagde hovedet på skrå af kvindens ord. "De skal altså virkelig ikke beklage. Han prøver bare at beskytte mig.." hun sukkede ganske svagt, som hun skævede imod den retning, som kvinden var gået. Sitali var lidt på vej i den anden retning eller ind midt over det hele faktisk. "Hovedstaden.. Der har jeg aldrig været" mumlede hun lavt for sig selv. Det ville være for risikabelt lige nu og ikke velset i rådet.

Emilia 04.03.2020 22:09
Det var ikke et must for Karma, at denne kvinde undskyldte, men hun tog imod hånden og lod sig trække op, så hun kom på benene og kunne ryste snavsen af kappen og sit lange hår. Hun smilede dog roligt og så endelig ordentligt på kvinden. "Det gør ikke noget, jeg har stor respekt for du har en der passer på dig." Hun smilede roligt og behageligt. Det var sjovt som de begge havde det sådan, men hun dvælede ikke mere ved det end som så, hun smilede bare og prøvede ikke og tænke på det der var sket. "Jeg har også først for nyligt været i hovedstaden for første gang, men nu lever jeg der. Jeg hedder forresten Karmania, men alle kalder mig Karma." Hun følte en indre ro ved og præsentere sig selv, for så virkede det mere personligt og passende, nu det var startet på så ubehagelig en måde.
Black Phoenix 04.03.2020 22:25
Det var ikke svært at hjælpe den slanke kvinde på benene igen, som hun dog hurtigt slap hendes hånd for at det ikke skulle ende med at blive akavet. Der hvilede et let smil på hendes læber, som hun skævede imod Sihan, der straks havde vendt hovedet i den modsatte retning, som var han atter igang med at spejde efter fjender i omgivelserne. Hun sukkede opgivende, som hun dog måtte vende blikket retur til Karma. Hun nikkede til hendes ord. "Han gør det tydeligvis godt nok" lo hun stille, som hun smilede lettere forlegen, da det kunne være pinligt at have et så stort dyr rendede omkring uden rigtig at være i stand til at styre ham.Sitali virkede interesseret i kvindens ord, som hun bed sig svagt i underlæben og ikke rigtig turde stille spørgsmålet, men endte med at gøre det alligevel. "Hvordan er hovedstaden?" spurgte hun åbent og måske en smule for pludseligt, da det var underligt at indlede en sådan samtale midt på landevejen. "Mit navn er Sitali.. og ja hans.. det er Sihan" præsenterede hun efterfølgende, som hun smilte til kvinden igen. Gad vide, hvad kvinden lavede i hovedstaden, siden at det var så nyt. Hvor gammel kunne hun være?

Emilia 04.03.2020 22:43
Der kom et lille fnis fra Karmas læber, da hun nævnte dyret eller nåh ja Sihan, at han gjorde arbejdet godt nok... Det måtte hun da nok sige, det var der faktisk ingen tvivl om, det kunne Karma sagtens anerkende, men hun sagde ikke noget og lod kvinden fortsætte, som nu gav sig til kende, efter og have stillet et spørgsmål der var utroligt svært og svare på.
"Smukke navne. Sitali og Sihan," Sagde hun først for og trække tænketiden lidt længere, inden hun kunne tage den med på banen. "Hovedstaden er da ganske fin, der er utroligt mange mennesker og det er svært og finde rundt, jeg har kun været meget få steder, da jeg hovedsageligt holder mig til teatret og hovedgaden, men jeg ved ikke... Der er nogle der siger der er mange mennesker som har en ond mening, men jeg ved det ikke helt selv." Hun smilede roligt, hun vidste ikke helt hvad hun ellers skulle sige, så meget kontakt havde hun jo heller ikke med beboerne i hovedstaden, i hvert fald ikke endnu.
"Smukke navne. Sitali og Sihan," Sagde hun først for og trække tænketiden lidt længere, inden hun kunne tage den med på banen. "Hovedstaden er da ganske fin, der er utroligt mange mennesker og det er svært og finde rundt, jeg har kun været meget få steder, da jeg hovedsageligt holder mig til teatret og hovedgaden, men jeg ved ikke... Der er nogle der siger der er mange mennesker som har en ond mening, men jeg ved det ikke helt selv." Hun smilede roligt, hun vidste ikke helt hvad hun ellers skulle sige, så meget kontakt havde hun jo heller ikke med beboerne i hovedstaden, i hvert fald ikke endnu.
Black Phoenix 05.03.2020 10:57
Kvindens fnis fik Sitali til at lægge hovedet ganske let på skrå, som hun sendte hende et smil. Det var en smule smittende, men hun måtte også fokusere på Sihan, der allerede var i gang med at finde en vej væk fra den store sti. Noget kunne jo tyde på at de bare ville støde på flere, hvis de fortsatte med at følge samme landevej. Hun lagde dog roligt omkring omkring kroppen, som hun måtte indrømme, at hun ikke lige havde iklædt sig det rette tøj til turen. Det gennemsigtige sjal dækkede ikke meget for den lette brise og indenunder var der heller ikke meget stof til at dække resten af hendes krop. Men sådan var det jo, når man var van til at et meget varmere klima end dette.Sitali nikkede høfligt til kvindens kompliment, som hun egentlig godt ville have spurgt indtil hendes kælenavn. Der var nu sjældent nogen, der brugte et kælenavn til hende. Måske fordi hun var adelig eller tæt på.. Hun lyttede dog opmærksomt til hendes ord, som hun forklarede sig. "Hvad er et teater?" spurgte hun forsigtigt, som man kunne fornemme en svag rynke imellem hendes bryn. De havde ikke rigtig noget teater i Thal'Elor, så hvordan skulle hun vide, hvad det var? Måske det i virkeligheden var farligt at stille alle de spørgsmål, for det fik hende bare til at fremstå virkelig uvidende. "Men du siger der er mange mennesker i hovedstaden, er det ikke dæmonerne, der er de onde?" hun skævede en smule til kvinden, da ørkenelvere og dæmoner bestemt ikke var gode venner.

Emilia 05.03.2020 23:07
Det chokerede Karma, at hun ikke vidste noget om hvad et teater var, det var for Karma en meget normal ting og Karma kunne mærke hvordan kuldegysningerne steg, ikke på grund af den milde vind der legede med hendes hår og omkringede hende som et frossent sjal, men fordi tanken om og snakke om teatret gjorde hende super glad. "Altså... det er sådan et sted hvor skuespillere, folk som mig der dedikere sit liv til teatret, vi opfører så nogle stykker for andre der kommer for og se det, nogle gange noget vi har oplevet og andre gange noget som en instruktør har fundet på." Det overraskede Karma, hvor var det egentligt svært og forklare præcis hvad det var hun lavede, hun havde aldrig tænkt over hvordan hun skulle forklare det så hun kløede sig let i nakken under det lange hår, inden hun fortsatte. "Ja det er lidt svært og forklare men det er sådan en måde og underholde befolkningen på." Hun smilede roligt, så godt som hun kunne, for det irriterede hende lidt, at hun ikke kunne forklare det bedre.
Det var med et lidt studerende blik hun dog registrerede det næste spørgsmål, hun forstod det nemlig ikke helt. "Dæmoner? det ved jeg ikke hvad er." For nogle ville det måske lyder dumt, men hun kendte ikke alle de her væsentyper og kunne heller ikke vurdere om folk ikke var mennesker, medmindre de virkelig tydeligt lignede noget andet.
Det var med et lidt studerende blik hun dog registrerede det næste spørgsmål, hun forstod det nemlig ikke helt. "Dæmoner? det ved jeg ikke hvad er." For nogle ville det måske lyder dumt, men hun kendte ikke alle de her væsentyper og kunne heller ikke vurdere om folk ikke var mennesker, medmindre de virkelig tydeligt lignede noget andet.
Black Phoenix 06.03.2020 10:49
Det var lige før at Sitali kunne se kvindens overraskelse, som hun havde givet udtryk for, at hun ikke vidste hvad et teater var. Mon det var forkert at sige den slags ting højt i hendes selskab? Det fik hende i hvert fald til at bide sig ganske let i underlæben. Skulle hun mon være pinlig berørt over sit spørgsmål? Ikke at hun nogensinde havde været det for alvor, så hun slog lidt tanken hen i håbet om at kvinden bare ville forklare sig, så hun kunne komme til at vide det. "Det lyder kompliceret, hvad får I ud af det?" spurgte hun for at få kvinden til at uddybe, for hvad var formålet ved at spille et stykke? Gav det dem en fortjeneste eller gjorde det folkene i byen glade? Sihan vandrede lidt omkring bag dem, som han puffede til en blomst med næsen, før at han sugede ind og faktisk formåede at få blomsten af stilken, så måtte han dog bruge poten til at skubbe blomsten af snuden, for det hjalp ikke at ryste hovedet.Hun rynkede svagt på næsen, som kvinden gav udtryk for at der var tale om underholdning. "Så du bruger dit liv på at underholde andre, ligesom dansere?" spurgte hun, da hun havde set og hørt om den slags dansere, der havde en noget så udfordrende dans. Noget der bestemt ikke ville blive accepteret i Thal'Elor. Sitali havde dog på fornemmelsen af, at det skete alligevel, bare uden Ældre rådets viden.
Det var lige før at Sitali havde tabt kæben, da Karma gav udtryk for at hun ikke vidste hvad dæmoner var. Hvordan var det overhovedet muligt. "De er nogle frygtelige væsner.. De hærger landet og erklærer krig imod alle" mumlede hun lettere febrilsk, som en ryst strøg over hendes krop. Dæmonerne havde jaget ørkenelverne ud af deres hjem og nu måtte de leve under jorden for ikke at blive udryddet. Hvordan kunne hun ikke have hørt om dem?

Emilia 09.03.2020 02:21
Hvad de fik ud af det? Det kylede Karma helt ud af sin egen tankegang, det havde hun egentligt aldrig nogensinde tænkt over, det var måske lidt mærkeligt, men det havde hun virkelig ikke. Det var jo en barnedrøm hun havde gjort til virkelighed, så det med om hvad hun fik ud af det, det kunne hun ikke helt sætte ud på, men hun stod og kiggede lidt for sig selv, inden hun slikkede sig selv om munden og forklarede sig. "Det er ikke fordi jeg har tænkt så meget over det, jeg har altid gerne ville være en af dem der gav andre glæde og grin og det er nok det jeg føler jeg får ud af og stå på scenen." Hun bed sig lidt i læben, hun vidste slet ikke om andre ville kunne forstå den forelskelse hun havde i det, men det var der bare, man kunne se hende lyse op når hun stod på scenen og det var det der var vigtigt.
Tanken om sammenligningen med dansere fik hende til og nikke en smule. "Man kan godt sige der er noget lig med dansere, jeg kan bare bedre lide rollespillet i det." Hun smilede roligt og trådte så et skridt tilbage da der blev snakket om dæmonerne. "Det lyder ikke rart, jeg har ikke mødt denne ondskab." Hun ville ikke sige meget mere, den slags tanker kunne hun ikke klare, for hendes liv var bare sukkersødt og det var for hende hvad hun havde brug for.
Tanken om sammenligningen med dansere fik hende til og nikke en smule. "Man kan godt sige der er noget lig med dansere, jeg kan bare bedre lide rollespillet i det." Hun smilede roligt og trådte så et skridt tilbage da der blev snakket om dæmonerne. "Det lyder ikke rart, jeg har ikke mødt denne ondskab." Hun ville ikke sige meget mere, den slags tanker kunne hun ikke klare, for hendes liv var bare sukkersødt og det var for hende hvad hun havde brug for.
Black Phoenix 09.03.2020 11:45
Mon hendes spørgsmål havde været for kompliceret, selvom Sitali faktisk ikke så det, som et særlig stort spørgsmål. Alligevel kunne hun fornemme på Karma, at hun faktisk ikke vidste, hvad hun skulle svare. Særligt fordi der gik noget tid før at hun åbnede munden og forsøgte sig med et svar. På det tidspunkt var hun dog særligt opmærksom på det ord, der røg ud af hendes mund. Hun var fuldt ud fokuseret på at lytte til hendes svar, for det kunne måske give hende lysten til at opleve et sådan teater, når muligheden bød sig. Hun lagde hovedet let på skrå, som svaret foldede sig ud. Glæde og grin? ”Det kan jeg måske godt relatere til, som når jeg giver lys til byen?” forsøgte hun roligt, da Thal’ELor ellers ville være henlagt i mørke og så ville ingen planter kunne leve under jorden. Det var ikke sikkert at Karma ville forstå hendes udtalelse, men for Sitali gav det fint mening.Dansere var noget hun kunne relatere til, fordi hun havde set dem på gaden, men ikke rigtig set meningen i det. Altså hun kunne i hvert fald ikke stå og kigge på dem særlig lang tid ad gangen for så ville det blive en smule ensformigt, men det var måske anderledes med teater? ”Er det forskellige fra gang til gang?” spurgte hun lettere interesseret i at vide mere om det. Selv hvis de stod på åben gade og talte om det, så lod Sitali til at være fuldkommen fordybet i samtalen. Hun så noget så chokeret ud over hendes svar. ”Så har du godt nok været heldig” indrømmede hun lettere forbavset, som hun nær havde tabt kæben af den udtalelse. Det måtte være rart.

Emilia 10.04.2020 15:19
Det var lidt mærkeligt som hun snakkede om det med og give lys til byen, det lød smukt, men var det i virkeligheden noget der skete? Hun kløede sig på næsen i ren forvirring inden hun sendte et kort smil fra sig. "Jeg ved ikke lige det der med og give lys til byen, det har jeg ingen kendskab til." Hun rodede sig lettere akavet i håret, hun ville jo ønske hun bare kunne sige 'ja lige præcis' eller 'ej hvor har du ret, det da mega genialt', men det kunne hun bare ikke, hun var meget låst i det her, for hun havde ingen chance for og sige hvad der var rigtigt og forkert, hvorfor hun prøvede ikke og dvæle mere i det.
"Det kan være forskelligt for dig, fordi man jo ikke kommer og ser et stykke hver dag, men vi øver os på et stykke og så er det det vi spiller i en tid, inden der kommer et nyt stykke. Jeg elsker det." Hun ville ikke dvæle for meget i det, men man kunne se drømmene i hendes øjne, det her var det hun holdt af og lave, det kunne der ikke være nogen tvivl om for den person der kiggede på hende.
"Det kan være forskelligt for dig, fordi man jo ikke kommer og ser et stykke hver dag, men vi øver os på et stykke og så er det det vi spiller i en tid, inden der kommer et nyt stykke. Jeg elsker det." Hun ville ikke dvæle for meget i det, men man kunne se drømmene i hendes øjne, det her var det hun holdt af og lave, det kunne der ikke være nogen tvivl om for den person der kiggede på hende.
Black Phoenix 11.08.2020 11:01
Måske det bare var virkelig svært at sammenligne deres livstiler, men når Sitali lyttede til hendes forklaring, så gav det faktisk mening, men det betød samtidig ikke at Karma ville kunne forstå hendes forklaring. Der var ikke mange, som kendte til Ørkenelvernes underjordiske by og slet ikke den måde hvorpå de levede på. Egentlig burde hun ikke forklare meget om emnet, da der jo var tale om en hemmelighed, som helst skulle bevares så længe som overhovedet muligt. ”Det er muligvis også svært at sætte sig ind i, men jeg tror jeg forstå, hvor De gerne vil hen med forklaringen” svarede hun med et høfligt nik, som hun godt kunne fornemme at stemningen var ved at blive en smule akavet midt på landevejen. Den store Bhediya havde lagt sig i skyggen af nogle træer, som han dog havde vendt hovedet imod dem, så han stadig kunne holde øje og nå at reagere, hvis der skulle ske noget uventet.Sitali lyttede interesseret til Karma’s forklaring, som hun dog rynkede ganske let på næsen, da forklaringen forvirrede hende en smule. Det var forskelligt for hende, men Karma øvede et stykke længe og vidste det måske over flere dage? ”Det lyder en smule kompliceret, hvorfor kommer man ikke hver dag?” spurgte hun for at få en dybere forklaring. Hvis Karma virkelig elskede det, ville hun så ikke gerne have at folk kom og så hende hver dag eller havde hun misset en detalje et sted?

Emilia 30.08.2020 10:49
Jo mere de snakkede desto mere blev Karma klar over, at de virkelig levede i to forskellige verdener trods det var den samme verden de levede i. Det var virkelig svært og forklare sig om noget, som man aldrig havde været sammen omkring, men hun prøvede så godt hun kunne og sendte et smil her og der. "Altså selvfølgelig ville det være fedt, men med flere forestillinger af det samme er der flere der ser mig gennem tiden og flere der vil komme tilbage når vi spiller noget nyt, hvis vi kun spillede for de samme mennesker ville det blive intimt, men jeg ville ikke få et større publikum." Hun rødmede en smule som det gik op for hende hvor mange der egentligt kom og så hende og de andre, det var jo mange over længere tid i stedet for de samme, måske det var svært og forstå for en der ikke var i det, men det var det reneste begær.
Black Phoenix 19.10.2020 10:50
//Er det kun mig, eller er Sitali ikke den eneste, der er forvirret over hvor tråden er på vej hen? xD Jeg kan ærlig talt ikke huske mine intentioner med den - kan du?
Sitali Rhe'ol har forladt tråden.
Emilia 20.10.2020 14:57
//Nej jeg kan det heller ikke helt må jeg indrømme//Karma har forladt tråden.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet