Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 12.12.2019 13:54
Luften var kold på balkonen, og enkelte snefnug dansede i den stille aftenvind, mod den mørke himmel. Netrish kunne se sin ånde i små dampende skyer fra sin mund, den ene knap væk før den næste viste sig. Hendes åndedræt var hurtigere end det burde, men Netrish skubbede hurtigt tanken til side. Det var bare på grund af trapperne. Hun havde trods alt lidt mere vægt med sig end hun plejede.

Med et dybt åndedræt stilnede Netrish sin løbende puls en anelse. Hun havde håbet at finde Valkar her. Var det ikke netop grunden til hun var kommet selv? Alligevel var hun næsten flygtet ud af lokalet da hans ankomst var blevet annonceret.

Baron Valkar Tordenklinge af Azurien

Hun havde ikke fanget mere end et kort glimt af ham, som han gjorde sin entre, før hun havde forladt salen. Baron. Noget havde hvert fald ændret sig. Men var det for det bedre? Betød det at han havde fundet sig tilpas med sin frue, og søgte livet som aristokrat?

En tjener var blevet tilkaldt, og sendt afsted igen med bud efter Baron Tordenklinge. Netrish havde næsten fortrudt da tjeneren havde spurgt hvem der ønskede Baronens tilstedeværelse, men hun var lykkedes at svare inden hun fik kolde fødder.
Med hænderne på gelænderet holdt Netrish blikket fæstnet på himmelen, som de første stjerner trådte frem. Nu var der ikke andet for, end at vente.

Tjeneren gjorde sin vej igennem festen, til han fandt sit mål. Diskret tiltrak han sig Baronens opmærksomhed, så beskeden kunne overleveres. "Herre Baron, deres tilstedeværelse er ønsket på den østlige balkon af en Frøken Liàdon, af Elverly"
You got what everybody gets. You got a lifetime.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 12.12.2019 23:42
Midvinterballet bar på mange minder, for et år siden var han forment adgang som leder af oprøret i Lazura samlende Azurien mod Kiles Ordens strammende greb, året forinden havde det lykkedes at vende hans rival til hjertenskær. Men som han trådte ind til dette år midvinterbal blev hans ankomst annonceret.

Baron Valkar Tordenklinge af Azurien

Som han gjorde sin entre søgte hans blik, han håbede af hele sit hjerte at se hende igen, men hvorfor skulle hun være her? Hun var taget hjem til sit folk,  hvorfor skulle hun tage tilbage til den del af verden der havde gjort hende så meget ondskab? Der måtte være så meget mere for hende der i Elverly, der kunne hun gå blandt livet, istedet for døden herude blandt de dødelige.

Valkar havde ikke nået meget mere end at nippe til sit glas vin samt tage en bid af en syrligt smagende frugttærte før en tjener fangede hans opmærksomhed."Herre Baron, deres tilstedeværelse er ønsket på den østlige balkon af en Frøken Liàdon, af Elverly" Et nik blev givet som svar, og langsomt bevægede han sig mod den østlige balkon mens han forsøgte at finde ud af hvem denne frøken kunne være, af hvad han vidste havde han intet udestående med elverne, andet end bjergelvernes taknemmelighed.

Dog stoppede alle den slags tanker som han rundede hjørnet til balkonen og så hvem der ventede ham, hvis ikke det havde været for kulden ville han havde troet han havde set syner, men selvom det var hendes ryg var der ej nogen tvivl "Neelah?" Hans stemme forsigtig næsten lig en hvisken, som han frygtede at det blot var en drøm.

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 13.12.2019 12:33
Netrish hørte lyden af trin nærme sig, over den fjerne larm fra balsalen, og tog en dyb indånding, forberedende sig selv på det værste. Hun indså hun havde brugt sin faders navn, ikke kun fordi det var hendes nu, men lige så vel af en frygt for at Valkar ikke var kommet, havde han vist det var hende.
En del af hende tænkte det nok blot var tjeneren der kom tilbage for at informere hende om at Baronen var travlt optaget andetsteds. Ville det ikke være nemmere? Hendes svulmende mave føltes tungere end nogensinde før.

"Neelah?"

Det hviskede ord blev båret af en kold vind til Netrish øre, og hendes kinder blev varme. Han var her. Han kunne være vendt om uden at have sagt et ord..

Netrish samlede sig, og så sig tilbage over skulderen, stadig stående let foroverbøjet med hænderne på rækværket. "Godaften Valkar" et forsigtigt smil krydsede hendes læber "Eller foretrækker du Baron nu til dags?" spurgte hun, men ordrene fik ikke helt den godmodige tone hun havde tiltænkt. Hun var mere nervøs end hun havde troet! "Tillykke med det, forresten" tilføjede hun hurtigt.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 13.12.2019 22:38
Et skævt smil bredte sig over Valkars læber. Han havde svært ved at sige om hun glædede sig ved at se ham, for på sin vis var han jo ganske sikker i at hun ønskede at se ham, hun havde trods alt sendt en tjener for at finde ham, men alligevel havde han en følelse af at hun var nervøs. En følelse han selv delte, han havde længtes efter at se hende igen, han kunne give hende et svar om hvor han stod. Men vidste han det faktisk med sikkerhed? Havde han ikke ved midsommer være usikker på just dette?

"Hvis jeg skal være ærlig, så fra dine læber ønsker jeg blot at høre mit navn" han trak lidt på skuldrene og forsøgte at feje det hen, men det stak let at hun virkede til ej at syntes om det. "Jeg takker, Dronningen mente at det var passende efter at den hjælp hun fik under ordnens virke" forklarede han kort, hun vidste det sikkert allerede men gjort var gjort. "Jeg takker stadig for din hjælp under det" tilføjede han kort efter, og trådte forsigtigt lidt nærmere.
"Jeg forstår at du har fået et nyt familie navn? Betyder det at det lykkedes?" ordene var håbefulde, hvis nogen fortjente at finde noget af sin familie igen var det hende.  

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 14.12.2019 18:05
Det lille smil på Netrishs læber varmede op ved hans svar, og hun nikkede en anelse. "Det er vel fortjent" medgav hun rosende. Det var ikke hans titel i sig selv hun var tilbageholden omkring, men den kløft hun frygtede det kunne drive mellem dem.

Som Valkar trådte nærmere indså Netrish at det var tid. Hun kunne ikke blive stående i den akavede, foroverbøjede stilling for evigt. Hun tog en dyb indånding, som for at svare på hans spørgsmål, og mens hun gjorde, rettede hun sig op, og vendte sig fuldt mod ham.
"Jeg kunne aldrig have forudset hvad der ventede mig i Elverly" indrømmede hun, og selv blev hun en smule overvældet ved tanken. "Jeg fandt min far, Valkar.. og min mor, selvom jeg ikke ser øje til øje med hende. Jeg har en onkel, og en kusine også" fortalte hun, og glæden strålede ud af hendes blå øjne.

En anelse tøvende lagde hun en arm om sin mave "Og som du kan se, er jeg under lykkelige omstændigheder" tilføjede hun lidt mere forsigtigt, men lagde vægt på det ene ord, så han viste hun ikke fortrød eller begræd sin tilstand.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 15.12.2019 11:38
Som Netrish vendte sig mod ham skyllede et hav af følelser gennem Valkar, hun var med barn?!?! Den stille glæde det ulmede under overfladen klædte hende mere end han havde turde drømme om tilbage i Opalslottet. Hun var så utrolig smuk i hans øjne at det nærmest gjorde ondt.
Et halvkvalt smil nåede hans læber som hun fortalte om alt hun havde fundet i Elverly "Det glæder mig af hele mit hjerte at du har fundet din familie" for det gjorde det, men at hun var rejst hele vejen til Dianthos for at fortælle at hun var ved at stifte familie? Han vidste ej om han skulle grine eller græde.

Valkar nikkede kort "Det glæder mig at hører, det er besynderligt at vi mødes under forhold som vores første møde, men heldigvis noget mere glædelige denne gang" glæden i hans stemme bar en kant af sorg, det lod til at dette ville blive enden for deres rejse. Måske han burde gøre det af med Thanos, blot for at sikre at han blev straffet for hans ugerning og at den aldrig ville forfalde andre. Han samlede sine tanker, han var i nuet og fremtiden måtte vente. "Jeg håber barnets fader glæder sig samt hjælper med at tage sig godt af det" for ellers skulle han nok gøre alt i sin magt for at sikre sig det skete.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 15.12.2019 12:22
Valkars forserede smil og kanten i hans stemme fik Netrish hjerte til at synke. Trods hans ord udtrykte glæde på hendes vejene, virkede det hult for Netrish. Som høfligheder givet af pligt mere end oprigtig glæde.
"Det er et pudsigt spil af skæbnen, ja" medgav hun, med et lille nik.

Valkars sidste ord var som en kniv i hjertet på Netrish. "Det havde jeg også håbet du ville..." svarede hun lavmælt, og kunne ikke holde bitterheden fra sin stemme. Hendes bange anelser holdt stik. Selvfølgelig kunne Baron Tordenklinge ikke vedkende sig et barn født af andre end sin frue.

Hendes gamle maske faldt på plads, neutral som altid, og selv hendes øjne lod til at holde den samme, døde kvalitet, selvom de nægtede at møde hans.
"Men det lyder til du har fundet den sti du ønsker at træde selv.. Jeg håber den vil bringe dig glæde" sagde hun roligt, og hun mente det. Hun ønskede ham stadig et godt liv, også selvom han havde valgt hun ikke skulle være en del af det.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 15.12.2019 12:41
Håbet at han ville? Valkar måtte blinke et par gange af det bitre svar, hvad præcist var det at det skulle betyde?! Han havde jo ingen måde at vide hvem faderen til barnet var og det lod til at Netrish mente at han tydeligt vis allerede vidste noget om barnet?

Hans hjerte blødte som Kiles maske faldt over hendes ansigt igen, han havde håbet for hende at hun kunne lægge den fra sig og leve et liv, og ej blot være dødens håndlanger. "Jeg er ked af at jeg ikke forstår hvad du mener Neelah..?" Ud fra hvad han vidste havde han ej formået at klart tage et valg. Hans tanker for rundt for at finder svar, og mindet om deres afsked sprang frem, kunne det passe..?
Med hastige skridt krydsede han distancen mellem dem og greb med hendes hånd med begge hans. "Er det mit barn?!?!" Udbrød han højere end han planlagt, men glæden ved tanken var ved at eksplodere inden i ham! Glæden ved at hun ej havde fundet en anden, men mest af alt glæden ved at skulle have et barn med en kvinde han faktisk elskede af hele sit hjerte.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 15.12.2019 13:15
Den emotionelle svingtur var næsten mere end Netrish kunne klarer og hans udbrud fik tårer til at løbe ned af kinderne på hende. Tårer af lettelse, som masken atter krakkelerede og glæden skinnede igennem, som hun lagde sin anden hånd om hans. "Ja! Hvis skulle det ellers være Valkar!?" svarede hun tilbage, med ord lette af latter. Ved alle guderne hvordan kunne det være de altid skulle tale sådan forbi hinanden?! Var det for at teste dem?!

"Jeg var nødsaget til at forlade Elverly for en tid, men jeg frygtede ikke at nå frem til Azurien tids nok.. Så jeg håbede at møde dig her" forklarede hun lettet. Rejsen til Opalslottet var lang, og i hendes fremskredne tilstand var det ikke klogt at ride, men havde hun rejst med en karavane, var det uvist om hun var noget frem før barnet. Hendes tvivl om at være rejst dertil for så at blive mødt af en lukket port var langt borte nu.

"Troede du-" hun stoppede op pludseligt med et mærkværdigt ansigtsudtryk. Der gik et øjeblik før hun lyst op i et smil. Hastigt greb hun hans hånd, og pressede den mod undersiden af sin mave, i venstre side. Hun var sikker på hun havde mærket noget. "Jeg tror der er en anden der er spændt på at møde dig også" hviskede hun tyst, mens hun koncentrerede sig om at mærke efter næste spark.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 15.12.2019 18:56
Tårerene trillede i en lind strøm ned af Valkars kinder, han skulle være far igen! Det frydede hele hans hjerte at se glæden atter blomstre i hele Netrish væsen, hvis bare at det altid kunne være sådan. "Jeg ved det ikke, dit navn havde ændret sig og jeg troede kort at du måske var blevet gift" sukkede han som han indrømmede for fjollet hans antagelse nok havde været, nogengang fik frygt en til at springe til konklusioner, selv en som ham.

Blidt gav han hendes hånd et klem, det var godt tænkt at se om han var her og ellers ville det have været muligt for hende at finde frem til ham. "Åh, det lyder som noget af en historie, men en fantastisk idé at søge efter mig her" smilede han varmt, tanken om at sørge for at kunne få hende sikkert hjem og sørge for at der blev taget sig godt af hende, frydede ham gevaldigt, forhåbentlig kunne hun denne gang føle sig hjemme?

Inden Valkar nåede at spørge ind til det besynderlige udtryk på hendes ansigt, havde hun allerede flyttet hans hånd hen for at mærke det voksende liv, livet de havde skabt sammen. Glæden lyste fra ham og smilet ville ikke slippe sit tag i ham "Næsten så spændt som jeg er på at møde hende, eller ham" klukkede han stille, som han var bange for at skræmme barnet fra at sparke igen. Kort vendte han blikket for at søge hendes "Tror du det bliver en pige eller en dreng?" hviskede han stille, før blikket atter søgte efter tegn fra barnet.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 17.12.2019 10:10
Netrish rakte op og tørrede Valkars tårer væk med sin hånd, selvom det ikke var mere end en gestus, som de fortsat løb i en lind strøm. "Det er min faders familienavn og.. jeg frygtede du måske ville tøve hvis du viste det var mig" indrømmede hun endelig, med et undskyldende smil, og rystede en smule på hoved af sig selv. Hun indså nu hvor tåbelig hendes frygt havde været!

Om det var takket været deres hvisken, eller blot et tilfælde, sparkede barnet gladeligt videre, og bekræftede sin tilstedeværelse for de to vordne forældre. Netrish smil strålede, bredt og varmt, som hun lagde sin frie hånd på Valkars skulder og støttede sig en smule til ham.

"Sådan som der sparkes, tror det bliver en dreng" klukkede hun lykkeligt. "Hvad tror du? Hvad håber du på?" spurgte hun så og søgte Valkars blik. Hun var ikke sikker på om hun ønskede en dreng eller en pige mest, men hun havde da i det mindste lidt erfaring med drenge.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 17.12.2019 23:00
Et dybt suk forlod Valkars læber som hendes ord bremsede tårernes komme, frygt havde i sandhed prøvet at holde dem fra hinanden, men de havde sejret over den for nu. "Neelah, jeg kan ikke forestille mig hvorledes jeg skulle tøve for at se dig" svarede han fast og forsikrende, hvis den dag kom ville han ej længere være den mand han var.

Hvad end der gjorde at barnet atter gjorde opmærksom på sin tilstedeværelse var ganske uvist, men glæden det bragte sine forældre var så tydeligt som solens stråler. Stadigt storsmilende lænede Valkar hovedet for at kærtegne den hvilende hånd med sin kind.

"Jeg tænker at det godt kunne være en livlig pige" klukkede han sammen med hende, hvad han håbede var han lidt mere i tvivl om, men en ting var dog ganske sikkert "Jeg håber vores barn bliver så fantastisk som dig" svarede han som han roligt druknede i de blå øjne. Langsomt lænede han sig nærmere, håbende på at smage sødmen fra hende læber mod hans.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 17.12.2019 23:15
Valkars smiger tjente ham et lille, fjoget smil, inden Netrish lagde en arm over hans skulder, og delte det kys de begge havde hungret efter siden deres adskilligelse. "En livlig pige er heller ikke et dårligt bud" medgav hun smilende, og lod sin pande hvile mod hans.

"Valkar jeg.. havde ikke lyst til at tro det, men.. Du havde mit hjerte med dig da vi skiltes, men jeg anede ikke hvilken sti du ville ende med at træde.. Om vores tid blot havde været en behagelig adspredelse, eller om den mand du fortalte om i sandhed var fortid blot" hun sukkede dybt, men gjorde inden mine til at lade ham øge afstanden mellem dem.

"Så jeg frygtede, og håbede, og bad til guder der end aldrig har vist mig deres gunst.. før nu". Hendes tvivl var gjort til skamme. Hvis den glæde Valkar havde vist over deres barn ikke var bevis nok for at han var en bedre mand, så ville intet i denne verden kunne overbevise hende, og det var for trist en eksistens at bære - selv for Netrish. 

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 18.12.2019 21:51
Som deres læber mødtes løftedes den sidste skygge af frygt fra Valkars sind om om hun ville afvise ham, det frydede ham over alt at mærke hendes nærhed atter en gang, han havde savnet den mere end han havde anet. "Hvad end der sker vil barnet være elsket" tilføjede han med et stille løfte.

Ordløs stod Valkar og lyttede, hvis ikke at han vidste det var sandhed ville han have troet at det var en ond spøg! Han ønskede at svare hende men ingen og alle ord fandt ham samtidig, hans tunge i knuder. "Neelah... som jeg sagde frydede mit hjerte sig til at se dig atter engang, og at se dig nu står ej med det højder jeg havde troet muligt, mit hjerte er dit så længe du ønsker det" sukkede han kort givende hendes hånd et forsikrende klem. 
Blide kærtegn fandt hende kind "Om du er min årsag vil jeg næppe vide med sikkerhed nogensinde, men lige nu har jeg svært ved at se det kunne være andet" aldrig havde han mødt nogen der havde været så ændret af hans møde, og ligeså nogen der havde ændret ham så meget selv.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 23.12.2019 17:28
Netrish smil strålede af lykke "Elsket og holdt af" nikkede hun sin enighed og dedikation til hans løfte. 

Det var lige ved tårene atter begyndte at løbe ved Valkars ord, men de holdt sig tilbage for nu. "Hvad end der har formet dit valg, synger mig hjerte med glæde over at du træder samme sti som den mand jeg først blev forelsket i" erklærede hun lykkeligt, og kunne ikke undgå at falde over i sin faders mere farverige sprog, som hun forsøgte at sætte ord på den boblende glæde i hendes bryst.
Nok havde Netrish kun fået ganske kort tid med sin fader, men han havde ligeså formået at præge Netrish, nu hun endelig var åben nok til at lytte. 

Netrishs tommel nussede blidt Valkars kind, som hun kyssede ham igen, kortere denne gang, før hun trak sine hænder tilbage, og lagde dem om sin mave i stedet. "Men det glæder mig at min intuition ej fejlede, og jeg fandt dig her. Det havde været en lang vinter at vente uden at kende dine tanker om barnet" smilede hun, lettelsen tydelig i ordrene, men kort et øjeblik, før en anden tanke slog hende. "Hvordan tror du din.. Baronesse, vil tage nyheden?"

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 27.12.2019 10:29
Valkar kunne ej andet end smile over hendes ordvalg, det virkede mere levende end før? Som hun havde sandset og smart på livet og ønskede det sødme skulle følge hendes ord. "Mest af alt glæder det mig at vor veje atter følges, samt at vi kan samles om noget så glædeligt!" Med strakt hals plantede han et kys på hendes pande, nok var det hårdt at være forældre men han elskede hvert et øjeblik af det det, og med Netrish ved hans side hvordan kunne det blive andet end som en drøm?

Et saglig smil prydede Valkars læber som Netrish hænder fandt hvile fra hans "Ganske sandt, det glæder mig at vi kan spare dig fra den pinsel" Valkar løftede det ene øjenbryn som lettelse gav plads for uro i hendes ansigt. Åh. "Ærligt tvivler jeg på at hun har noget imod det, børn har aldrig sagt hende meget af hvad jeg ved, samt hun har sin adoptivdatter hun fokusere på for tiden. Men når alt kommer til at ønsker hun at se mig glad, og dig og vor barn vil bringe mig glæde så simpelt er det" 

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 27.12.2019 21:41
Netrish smil lyste atter ved hans kommentar, og hun sænkede hoved en anelse, så han bedre kunne nå. Hans ord bragte ro til hendes frygt, og manede hendes tvivl i jorden. Frygten for han var mere end mand han havde fortalt om, end den hun havde mødt. Tvivlen om han ville vælge hende, over det liv han havde levet.

Valkars svar på hendes spørgsmål viste mere sandhed end han måske havde tiltænkt. Han havde ikke valgt. Han havde ikke ændret sig, men blot fortsat af den sti han allerede betrådte. Hun sukkede, og nikkede lettet. Det var den sti der havde ledt ham til hende, til at hjælpe hende i stedet for at søge at eje hende.
Han havde lagt fortiden bag sig, og viet sig til en mere retskaffen vej. En vej de kunne gå ad sammen.

At Valkars ord om hans frue var selvmodsigende, og lød mere som ønsketænkning var dog svært at overse.. Men Netrish havde knap mødt hans Frue mere end en håndfuld gange, og oftest ganske kort. Med en dame så excentrisk som hende var det altid svært at sige.

"Jeg ser" svarede hun blot, med et simpelt smil. Netrish var lige så villig til at være Den Anden kvinde i nogens liv som hun havde været sidst, men det var ikke en snak for nu. Hun rakte ud og tog hans hånd. Gav den et klem og ledte den tilbage på hendes mave, ikke fordi barnet sparkede mere, men blot fordi hun nød følelsen af at have den der.
"Jeg forventer at føde om halvanden til to måneder.. måske før" fortalte hun i stedet, og lod samtalen dvæle ved mere muntre emner.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 29.12.2019 13:07
De få ord samt det simple smil han fik som svar skar Valkar i hjertet, han havde trådt vedsiden af han vidste det godt, men hvordan skulle det lykkes at forklare at han var sammen med en sindsyg nekromantiker for at sikre sig at hun ikke forsøgte at gøre verden til udøde der kunne gøre hendes pligter?
Hvad han og Jez havde var svært at forklare, sandt at sige så vidste han det ej selv længere og som altid var uvidenhed en pinsel.

Som solkind der brød gennem tåge føltes Netrish hånd om hans, ledende til maven der bar livet de havde skabt sammen. Livet var i nuet, hverken i fortiden eller fremtiden. "Så snart?" spurgte Valkar næsten åndeløst, det føltes nærmest uvirkeligt men hele hans væsen  så frem til at møde deres barn.
"Hvor vil du helst være når tiden er inde? Jeg ville foreslå Opalslottet, men jeg forstår hvis du hellere ønsker at være et andet sted?" spurgte han og gav hendes hånd et klem. Mest af alt ønskede han at hun følte sig sikker.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 29.12.2019 16:52
Valkars overraskelse fik en lille klukken fra Netrish "Jaa, sådan noget tager godt og vel 9 måneder. Og foråret var stadig vådt da vores veje skiltes sidst" drillede hun let, men hendes smil var varmt. Det var sært at tænke på at de om så kort tid kunne holde deres lille ny i favnen, om guderne ville det.

Netrish bryn rynkede sig tænksomt ved hans spørgsmål. "Jeg havde forventet at blive her, i Dianthos. Selv herfra er turen til Opalslottet lang, og jeg kan ikke ridde selv, uden at bringe fare til barnet" hun nussede hans hånd fraværdende "Jeg kan heller ikke tage tilbage til skoven, ikke før efter barnet er født" hun mødte Valkars blik.

"Skønt min fader ønsker at se sit barnebarn, er der.. noget med en tårer-blomst der kun blomstre hvert hundrede år, men som er dødelig giftig for alle der ikke er af rent elverblod" forklarede hun med et suk og en hovedrysten. Som om der ikke var nok besværligheder allerede. Men det var blot endnu et tegn fra guderne, et tegn der bekræftede at selvom hun nød skovens fred, var det ikke der hun var ment til at hvile. Ikke endnu i hvert fald.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 29.12.2019 22:51
"Haha meget morsomt" klukkede Valkar tilbage, "Men ja du har evigt ret" rystede han let på hovedet af sin egen fjollethed, der var ikke meget at gøre end at se frem til at møde deres barn.

Valkars frie hånd trippede let for han ønskede ikke at forlade hende, men han havde pligter der ville tvinge ham til Azurien og Opalslottet. Hvad hun sagde gav mening om at hun ikke kunne ride, med forvirring i blikket fandt hans øjne hendes, hvorfor nævne skoven? Nok var han en engel men elverne havde gjort det klart at ingen mennesker var velkomne der, og han var ganske sikker på at de ville regne ham som menneske der.

"Åh..." sukkede han lidt stille og fraværende gav hendes hånd et klem, det lod til at ende med endnu et barn han sjældent ville kunne se. "Jeg havde lidt tænkt mig at få os teleporteret til Opalslottet, men hvis du hellere ønsker at blive i Dianthos er det også fint" Hele samtalen havde været en hvirvelvind af følelser, nok for dem begge men det lod ikke til at skæbnen ville at de kunne få lov at gøre dette sammen.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lorgath , Chibi, Helli , Leviathan
Lige nu: 5 | I dag: 11