Que 11.11.2019 19:36
Nåh.. Så er det min tur til at trådhore! Jeg har nogle karakterer jeg gerne vil have lidt mere i gang, so here i go!~ ELISA ~
Elisa er min nyeste karakter, som generelt mangler tråde. Hun er en livlig, ung, kvinde, der er frisk på hvad som helst. Hun elsker at spille på hun ser yngre ud end hun er, og kan godt virke lidt barnlig nogen gange. Hun er meget snaksagelig - måske en lille smule for meget, da hun tit snakker med sig selv, eller de grøntsager hun ofte sætter liv i. Hun har også urealistisk dårlig balance, og kan generelt ikke holde sig stående når hun har lukket øjne.
- Til Elisa søger jeg vel lidt af hvad som helst! Hun holder mest til i Dianthos, da hun arbejder som tjeneste pige på paladset, men hun rejser gerne ud fra Dianthos, hvis det betyder hun ikke skal arbejde.
~ ERGIN ~
Den armløse tyv! Ergin er en mand der først og fremmest ikke har nogen arme, da han stjal fra den forkerte, blev opdaget og taget til fange, mishandlet for til sidste at få kappet armene af og blive smidt i en skovkant. Heldigvis har han efterfølgende fået evnen til at få arme til at dukke op på flade overflader nær ham, og kan derfor stjæle igen. Han er meget glad for hunkønnet, og kan have lidt svært ved at acceptere at han ikke kan få sin vilje, han synes trods alt han har været i gennem nok! Mænd er han til gengæld ikke så glad for, bestemt ikke hvis han står ansigt til ansigt med dem. Efter at være blevet fange, er han blevet en anelse bange for mænd, og vil nærmest gøre hvad som helst han får at vide, udelukkende i frygt for hvad der ville ske hvis han ikke gør som han får besked på. Trods hans frygt for mænd, kan han dog godt finde på at lave sjov med mænd ( og også kvinder), med de magiske arme. Han har kun et problem med mænd, når han står ansigt til ansigt med dem.
- Til Ergin er det også lidt af hvert jeg søger. Han er også forholdsvis ny, og mangler derfor generelt at komme i gang. Han er frisk på lidt af hvert! Er man klar på det, kunne det være meget spændende at have en tråd med manden der fangede Ergin og kappede armene af ham!
~ DAPHNIE/DAFFE ~
Daphnie er en glad, ung, pige, der får roddet sig ud i lidt af hvert, da hun er meget godtroende og naiv. Kan du argumentere godt for din sag, kun du nærmest bilde hende hvad som helst ind og nemt gøre hende forvirret hvis det er hvad du ønsker. Daphnie er en meget livlig pige, og har også en livlig fantasi. Hun bruger meget armene til at fortælle, især når hun er ivrig. Daphnie har også lidt svært ved det der med at andre måske ikke er så glad for at blive rørt ved eller at man er helt tæt på dem, da der skal meget til før man overskrider Daphnie grænser.
- Til Daphnie søger jeg generelt bare lidt tråde. I øjeblikket er hun en anelse håbløst forelsket i Jaris - hun har bare ikke helt indset det - og kunne måske godt bruge at komme på lidt andre tanker, eller se at andre også kan være fantastiske. Hun er forholdsvis ny til alt det seksuelle, og hun har derfor en anelse svært ved at forholde sig til det, og ved derfor heller ikke helt hvordan hun skal reagere på ting der sætter de varme følelser i gang.
~ SPLIP ~
Til sidst er der lille bitte Splip <3 Splip er en dejlig lille halvalf/halvtrold der holder til i Amazonitskoven, hvor han lever meget primitivt og ubegavet. Han er utrolig nysgerrig, hvilket ikke altid ender godt for ham. Når Splip bliver bange, forskrækket, ked af det eller andre negative følelser kommer frem i ham, spawner der bunker af døde dyr omkring ham. Han har ingen kontrol over det, og han forstå ikke hvordan de fungere, men han ved det er ham der laver dem, og at de forsvinder igen. Han er meget dårlig til at tale og forstå andre, da han ikke rigtig har snakket særlig meget i sit liv.
- Til Splip søger jeg mest nogen der kunne tænke sig en lille hyggelig tråd med Splip. Har man selvfølgelig en ide til noget lidt vildere med Splip er jeg frisk på at høre det! Han holder som udgangspunkt til i Amazonitskoven, men er begyndt at udforske lidt i Dianthos, men der er meget mystisk og en anelse uhyggeligt. Det er muligt at han formår at komme andre steder hen, men det må tiden og tråden vel vise!
Det var så den horetale! Skriv hvis i føler jer forført! 8D
Hore hore, møs møs! xD
Shhh, tænk hvis mor så med!
Krystallandet