Que 11.11.2019 19:36
Nåh.. Så er det min tur til at trådhore! Jeg har nogle karakterer jeg gerne vil have lidt mere i gang, so here i go!~ ELISA ~
Elisa er min nyeste karakter, som generelt mangler tråde. Hun er en livlig, ung, kvinde, der er frisk på hvad som helst. Hun elsker at spille på hun ser yngre ud end hun er, og kan godt virke lidt barnlig nogen gange. Hun er meget snaksagelig - måske en lille smule for meget, da hun tit snakker med sig selv, eller de grøntsager hun ofte sætter liv i. Hun har også urealistisk dårlig balance, og kan generelt ikke holde sig stående når hun har lukket øjne.
- Til Elisa søger jeg vel lidt af hvad som helst! Hun holder mest til i Dianthos, da hun arbejder som tjeneste pige på paladset, men hun rejser gerne ud fra Dianthos, hvis det betyder hun ikke skal arbejde.
~ ERGIN ~
Den armløse tyv! Ergin er en mand der først og fremmest ikke har nogen arme, da han stjal fra den forkerte, blev opdaget og taget til fange, mishandlet for til sidste at få kappet armene af og blive smidt i en skovkant. Heldigvis har han efterfølgende fået evnen til at få arme til at dukke op på flade overflader nær ham, og kan derfor stjæle igen. Han er meget glad for hunkønnet, og kan have lidt svært ved at acceptere at han ikke kan få sin vilje, han synes trods alt han har været i gennem nok! Mænd er han til gengæld ikke så glad for, bestemt ikke hvis han står ansigt til ansigt med dem. Efter at være blevet fange, er han blevet en anelse bange for mænd, og vil nærmest gøre hvad som helst han får at vide, udelukkende i frygt for hvad der ville ske hvis han ikke gør som han får besked på. Trods hans frygt for mænd, kan han dog godt finde på at lave sjov med mænd ( og også kvinder), med de magiske arme. Han har kun et problem med mænd, når han står ansigt til ansigt med dem.