Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 11.11.2019 19:36
Nåh.. Så er det min tur til at trådhore! Jeg har nogle karakterer jeg gerne vil have lidt mere i gang, so here i go!

~ ELISA
Elisa er min nyeste karakter, som generelt mangler tråde. Hun er en livlig, ung, kvinde, der er frisk på hvad som helst. Hun elsker at spille på hun ser yngre ud end hun er, og kan godt virke lidt barnlig nogen gange. Hun er meget snaksagelig - måske en lille smule for meget, da hun tit snakker med sig selv, eller de grøntsager hun ofte sætter liv i. Hun har også urealistisk dårlig balance, og kan generelt ikke holde sig stående når hun har lukket øjne. 

- Til Elisa søger jeg vel lidt af hvad som helst! Hun holder mest til i Dianthos, da hun arbejder som tjeneste pige på paladset, men hun rejser gerne ud fra Dianthos, hvis det betyder hun ikke skal arbejde. 

~ ERGIN ~
Den armløse tyv! Ergin er en mand der først og fremmest ikke har nogen arme, da han stjal fra den forkerte, blev opdaget og taget til fange, mishandlet for til sidste at få kappet armene af og blive smidt i en skovkant. Heldigvis har han efterfølgende fået evnen til at få arme til at dukke op på flade overflader nær ham, og kan derfor stjæle igen. Han er meget glad for hunkønnet, og kan have lidt svært ved at acceptere at han ikke kan få sin vilje, han synes trods alt han har været i gennem nok! Mænd er han til gengæld ikke så glad for, bestemt ikke hvis han står ansigt til ansigt med dem. Efter at være blevet fange, er han blevet en anelse bange for mænd, og vil nærmest gøre hvad som helst han får at vide, udelukkende i frygt for hvad der ville ske hvis han ikke gør som han får besked på. Trods hans frygt for mænd, kan han dog godt finde på at lave sjov med mænd ( og også kvinder), med de magiske arme. Han har kun et problem med mænd, når han står ansigt til ansigt med dem.

- Til Ergin er det også lidt af hvert jeg søger. Han er også forholdsvis ny, og mangler derfor generelt at komme i gang. Han er frisk på lidt af hvert! Er man klar på det, kunne det være meget spændende at have en tråd med manden der fangede Ergin og kappede armene af ham! 

~ DAPHNIE/DAFFE
Daphnie er en glad, ung, pige, der får roddet sig ud i lidt af hvert, da hun er meget godtroende og naiv. Kan du argumentere godt for din sag, kun du nærmest bilde hende hvad som helst ind og nemt gøre hende forvirret hvis det er hvad du ønsker. Daphnie er en meget livlig pige, og har også en livlig fantasi. Hun bruger meget armene til at fortælle, især når hun er ivrig. Daphnie har også lidt svært ved det der med at andre måske ikke er så glad for at blive rørt ved eller at man er helt tæt på dem, da der skal meget til før man overskrider Daphnie grænser.

- Til Daphnie søger jeg generelt bare lidt tråde. I øjeblikket er hun en anelse håbløst forelsket i Jaris - hun har bare ikke helt indset det - og kunne måske godt bruge at komme på lidt andre tanker, eller se at andre også kan være fantastiske. Hun er forholdsvis ny til alt det seksuelle, og hun har derfor en anelse svært ved at forholde sig til det, og ved derfor heller ikke helt hvordan hun skal reagere på ting der sætter de varme følelser i gang. 

~ SPLIP ~
Til sidst er der lille bitte Splip <3 Splip er en dejlig lille halvalf/halvtrold der holder til i Amazonitskoven, hvor han lever meget primitivt og ubegavet. Han er utrolig nysgerrig, hvilket ikke altid ender godt for ham. Når Splip bliver bange, forskrækket, ked af det eller andre negative følelser kommer frem i ham, spawner der bunker af døde dyr omkring ham. Han har ingen kontrol over det, og han forstå ikke hvordan de fungere, men han ved det er ham der laver dem, og at de forsvinder igen. Han er meget dårlig til at tale og forstå andre, da han ikke rigtig har snakket særlig meget i sit liv. 

- Til Splip søger jeg mest nogen der kunne tænke sig en lille hyggelig tråd med Splip. Har man selvfølgelig en ide til noget lidt vildere med Splip er jeg frisk på at høre det! Han holder som udgangspunkt til i Amazonitskoven, men er begyndt at udforske lidt i Dianthos, men der er meget mystisk og en anelse uhyggeligt. Det er muligt at han formår at komme andre steder hen, men det må tiden og tråden vel vise!

Det var så den horetale! Skriv hvis i føler jer forført! 8D

Hore hore, møs møs! xD 
Shhh, tænk hvis mor så med!
Hobbit

Hobbit

7603
karakterer

Hobbit 16.12.2019 21:51
SÅ SKAL DER HORES! *rømmer sig* Jeg mener.. Hej!
Jeg har et par forslag!

Elisa og Esther
Har en sød og uskyldig satyr pige ved navn Esther som lige er ankommet til Dianthos for at komme i lærer hos selveste Hecate Reier! Hun kender absolut ingen i byen, og har virkelig brug for at møde nogle venlige, lidt tossede, søde folk! og det kunne da være ganske sødt!

Ergin og Maya
Tyv møde tyv. Konkurrence, skænderier og en lille smule fascination af tyvemanden uden arme! Hun må bestemt havde hørt om ham i de lyssky afkroge af landet! Men Maya er ikke umildbart særlig nem at charme sig ind på, og hun er kendt for at træde folk over tæerne og starte skænderier! Han får i hvert fald slet ikke sin vilje når hun er i nærheden, stort set ligemeget hvad han vil xD

Splips og Klaus
Klaus er en svamp som bor i Amazonitskovende. Han er praktisk talt en omvandrende eliksiringrediens som vralter rundt i skovbunden. Naiv, bred og tyk. Han snakker ikke så godt, men han er meget nysgerrig af natur og det kunne da være sødt! Med mindre der er døde dyr over det hele.. så bliver han nok lidt bange.

bare lige for at komme med et par få ideer :D

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 16.12.2019 22:02
Jeg har ikke en præcis god ide lige nu, men jeg vil da gerne melde mig til at tråde da jeg gerne vil igang med KL igen :D
Og med ferie er der masser af plads til gode tråde. 
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 16.12.2019 22:07
Wuhu! Horing! 8D 

Tror de alle kunne enten blive sjove, interessante eller hyggelige! Så jeg ville være frisk på dem alle hvis det er! :3 Ellers tror jeg måske Ergin & Maya og Splip & Klaus ville være dem der kunne have mest potentiale i sig 8D
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 16.12.2019 22:09
Fedt, Raider! Kan se du har skrevet du søger specifikt til Malik, gør du stadig det? For er sikker på Daphnie eller Elisa ville finde ham særdeles interessant :3 
Hobbit

Hobbit

7603
karakterer

Hobbit 16.12.2019 22:14
Vi kan starte med Ergin og Maya samt Splips og Klaus i hvert fald! Hvis jeg starter den med Klaus og Splips, starter du så den anden? xD

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 16.12.2019 22:16
Det er en date! Det skal jeg gøre :3 .. I morgen.. xD 
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 18.12.2019 12:40
Jo Malik kunne stadig bruge tråde :D
Og generelt er de fleste af mine karakter åbne ved siden af. 
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 20.12.2019 00:03
Hvis du er frisk på Malik med Elisa eller Daphnie er jeg også :D Du kan helt selv få lov at vælge hvem af dem der skal have æren :3
- Jeg har ikke nogen bestemt ide med nogen af dem, så på den front er det lige godt hvem af dem det bliver.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 10