Raider 18.05.2019 12:53
Det er nu snart en god del tiden siden at jeg har været okay aktiv, men der sker mange ting for tiden. Uddannelsen er næsten færdig, og derfor har jeg haft mindre tid til at være aktiv herinde, plus en mangle på god kreativ energi til mine tråde.Jeg vil gerne lave om på det, og komme lidt gang igen med at tråde. Jeg kan ikke love at jeg vil være super aktiv udenfor weekenden, da jeg skal skrive min exesame frem til Juni og der efter kommer alle afslutning så.
Jeg har lille del karakter som jeg gerne vil have lidt mere liv på, eller måske bare et par nye relationer til dem.
Jeg kan starte fra toppen med Alisana, min ældste engel. Hun er pensioneret vampyr jæger, som og hun bor fast i Dianthos. Hun er igennem årene blev en mere paranoid engel, eftersom at hendes ry blev ret stort som vampyr jæger. Men udover den mere paranoide side af hende, er hun ret godhjertet af natur. Hun kunne godt trænge til se den mørke side af livet igen, eftersom at hun i de sidste mange år har levet den gode side af livet.
Hvad der kunne være spændende ville være hendes fald over til den mørke side, eller hvis hendes liv igen blev udsat for et eller andet tragisk. Hun lever med post traumatisk stress fra dengang hvor at hele hendes liv blev taget af en vampyr, og det ville være spændende hvis der kunne komme en ny vampyr ind og lave rod i det liv som hun skabet sig nu.
Så er der nok den yngste af mine karakter nemlig rottedrengen Andreous som lever i Dianthos gader, han er et gadebarn og har været det i mange år af hans liv. De fleste mennesker taler ikke til ham fordi at han kan tale med rotter, og derved bliver han set som lidt sær ung dreng.
Han mangler alt, og han ville faktisk kunne være en effektive spion, hvis der nogen der stå og mangler sladder eller andre informationer, kan Andreous med sine rotter finde ud af information til andre.
Så er den den næsten hele nye Rosa, ørken elverne som rejser vidt omkring i landet og optræder med musik. Rosa er nok den mest naive og uskyldige af alle mine karakter. Der lidt mere fri fantasi omkring hvad der kunne ske med Rosa.
Sidst, kunne jeg godt tænkte mig at tage Smile frem fra mørket igen. Min psykotiske vampyr mangler mange ting, men han er nok også den mest nasty af mine karakter så være ikke bange for blod eller andet hvis der er en der modig nok til tag tråde op med ham.
Krystallandet