En sti mod alle veje

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.06.2018 18:23
Hauru har siddet i kanten af stien i flere timer, lænet op ad et træ og med lukkede øjne.
Det var første gang han havde oplevet, at der var så fredeligt i dette område. Normalt var der masser af mylder, folk der var på vej mod byen for at handle til dem selv eller deres erhverv. Men ikke i dag. I dag var en god dag for Hauru at være her.
Selv han, kunne blive træt efter en lang dags totur. Ikke at han havde brugt dagen på det, men det behøvede andre jo ikke at vide! Han havde et ry at opretholde, så hvis nogen spurgte, så var det dét, han havde brugt de sidste mange dage på.
Egentlig var han vel nok ved at falde i søvn, så selv hvis nogen dukkede op, ville han nok ikke lægge mærke til meget. På den ande side, hvem ville også frivilligt tage kontakt til ham alligevel...

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.06.2018 18:33
Alle veje førte til, eller Ja det var jo ikke et udtryk, men Koda havde en teori om hun til tider boede på den her landevej. Men godt solen var gået ned længe siden, så var her generelt mere fredeligt og det var ikke i dag Koda var i specielt godt humør. Det hele var startet med en kontakt der forblev væk og der viste sige at havde sendt vagter efter hende, så nu var Koda jævnt meget stukket af fra byen endnu engang.
Entelig gik hun roligt i sin egen verden da hun så en skikkelse i mørket længere fremme og af et træ.
Som Koda kom roligt nærmere var det som om at hun kom mere og mere ned af mindernes sti.
Jævnt ubehagelige mindre de svære, få gode, men en del ubehag. Af ren refleks blev temperaturen omkring området lavere og man ville kunne se sin ånde i mørket.
"Sig mig Kære, hvor har du været?" Sagde Koda med en sukker sød stemme som hun stoppede op ganske få meget fra måden under træet som var ingen andre en Hauru. Entelig vidste Koda ikke hvordan hun skulle tage det her, entelig havde hun ikke lyst til at være sur. Men man kunne udemærket fornemme på hende at hun var jævnt sur på Hauru.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.06.2018 18:43
Hauru var begyndt at falde længere og længere hen. Det var så sjældent at finde et sted hvor der ingen mennesker var, så hvis man kunne indhente lidt søvn, skulle man vel gøre det. Men søvnen blev hurtigt afbrudt, da kulden nærmede sig. Måske skulle han alligevel have taget en bluse på? ... Nah...
Han skulle lige til at sætte sig til rette for at få varmen en smule, men stoppede idet han hørte en stemme. Han vendte blikket mod Koda, lagde hovedet en anelse på skrå og smilede så stort.
"Jamen lige her da!" Sagde han selvfedt, hvorefter han rejste sig og strakte sig med et tilfredst grynt.
Hauru kunne tydeligt mærke på Koda, at hun ikke var i det bedste humør. Men det kunne jo ikke have noget med ham at gøre, vel?
Dårlig dag?... Ja, dårlig dag.... Børstede han det af til at være i stedet.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.06.2018 18:51
Hvordan kunne Han! Bare det her, det var bestemt så provokerende at have med at gøre, utroligt at han var præcis som hun vidste han var. Kunne han overhovedet genkende hende? Hvis ikke havde Koda bestemt en høne at plukke med ham. Hvilket sikkert ville blive en fornøjelse for dem begge i sidste ende.
"Kære, du forsvandt så pludseligt, du har været i mine tanker hver dag" sagde Koda sukker sødt og gik roligt tættere på og smilede blot men det var tydeligt at se bestemt utilfredse øjne med hvordan det her var begyndt at udvikle sig.
Tænk hun havde giftet sig frivilligt med den her mand for at han så skulle på en eller anden mission og så først dukke op nu under et træ uden rigtig at se specielt ud som en der var ude at lede efter hende.
Men Hauru skulle bestemt ikke slippe så nemt, om så Koda ville det eller ej var hun bundet til ham, dog sagde traditionerne ikke noget om hvordan man skulle udtrykke sin 'kærlighed'
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.06.2018 19:00
Haurus smil var fortsat stort, lige indtil Kodas kommentar. Da forsvandt det.
"Har jeg det?" Kom det undrende fra ham. Nu vidste han godt at Koda ikke var i det bedste humør, men sådan en kommentar var da helt bestemt nødt til at være sand. Nu når han var så elskværdig. Men derfor var det ikke normalt for ham, at folk indrømmede at de havde tænkt på ham, derfor den undrende tone.
"Jeg mener..." Hoste-mumlede han.
"... Selvfølgelig har jeg det!" Fortsatte han så, igen med et smil og åbnede armene for at lægge op til et kram. Hvis Koda virkelig havde tænkt så meget på ham, så var han forberedt på en ordentlig velkomst.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.06.2018 19:14
Der kom et skævt smil fra Koda blot ved tanken om at være i Haurus arme endnu engang, og trådte helt tæt og lod sig omfavne, roligt lidt Koda sine fingre vandre blidt på Haurus brystkasse og spurte "er du ikke glad for jeg fandt dig?" Stemmen var stadig sukker sød og Kodas fingerspidser ville være godt kolde imod Haurus overkrop. En lille del af hende havde savnet det her.
"Men kære... Jeg er måske lidt skuffet du ikke rigtigt virker glad for at se mig" sagde Koda med et lidt skuffet toneleje og nu der hvor hendes fingre løb hen over Haurus hud ville der sprede sig is ikke bare på huden men så det var huden der frøs, ja ideelt set ville det give en ubehagelig smerte lidt som nåle imod huden, men Koda sørgede også for at bevæge sine fingre ganske langsomt.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.06.2018 19:23
Hauru lagde begge arme om Koda, da hun kom tæt nok på og han lænede kinden mod toppen af hendes hoved.
"Selvfølgelig er jeg glad for, at du fandt mig," sagde han. I Haurus hoved var det bare rart at blive rørt, efter at have været alene i en del tid.
Men nu havde Hauru aldrig været typen der viste store følelser.
"Hey.." Han slap grebet om hende en smule, for at tage blidt fat på hendes hage med to fingre og flytte hendes hoved, så hun ville vende blikket mod ham(?).
"Jeg er rigtig glad for at se dig," sagde han med sin mest charmerende tone.
I et kort sekund nød han fingrene hen over huden, men smerten kom hurtigt. Man kunne tydeligt se i hans ansigt, at det gjorde ondt, men han gjorde hvad han kunne for at ignorere det, mens han langsomt lænede sig ind mod Koda for at kysse hende.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.06.2018 19:37
Koda lod sit hoved flytte og betragtede ham ind i de yderst charmerende øjne der stadig formåede at gøre hende blød i knæene, nej han skulle ikke have den her fornøjelse at gøre det hele forfra endnu engang som om det var i går de havde været sammen, de var år siden han bare skulle en lille ting og bare blev væk.
Men der var yderstlokkende blot at lade deres læber mødes men lod løftede sin ene hånd lidt op og lagde sin ene finger på Haurus læber og sagde blidt "Hvor blev du af kære?" Spurte Koda blidt om. Hendes finger var godt kold og ville Hauru blot lade den blive der ville hans læber nok hurtigt ende med at blive violette. Koda vidste stadig ikke helt om han udsatte hende for et af de skuespil som han var berygtet for. Desuden ville han måske huske at hun ikke just var så nem at forføre, trods de for nogle år siden med stædighed havde virket til sidst.
Koda kiggede op på Hauru med forførende øjne og sagde blidt "Du regner vel ikke med du blot kan komme vadene efter så lang tid og få det hele... hvad sagde jeg nu til første gang du forsøgte på det her... Du kan invitere mig ud"
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.06.2018 19:51
Hauru lod læberne hvile mod Kodas finger i lidt tid, mens han stirrede på hende. Hvem sagde nej til et kys fra ham? Efter nogle sekunder, flyttede han hurtigt hovedet igen, da han mærkede kulden.
"Jeg... Havde bare noget jeg skulle ordne," svarede han defust. At Hauru havde brugt sin tid på at torturere folk, voldtage folk og dræbe folk, behøvede Koda jo ikke at vide.

Efter Kodas kommentar om at blive inviteret ud, kom han med et kort grin.
"Ja.. Den var god," sagde han, stadig grinene. Dog stoppede han kort efter, da det gik op for ham, at Koda ikke mente det i sjov.
Som hun sagde første gang.... Tænkte han. Det havde han sådan set ingen erindring om. Men igen. Det var jo ikke alt Koda behøvede at vide, så han forsøgte så godt han kunne, at lade som om han helt bestemt vidste hvem hun var. Hauru havde jo sådan set bare været glad for at der kom en smuk kvinde hen til ham helt frivilligt!
"Okay. Så er jeg næsten sikker på at jeg fortalte dig, at jeg ikke inviterer folk ud. Det kommer ikke til at ske," svarede han. Selvom han mente det i alvor, havde han stadig den charmerende tone over sig. Det var jo et af hans tricks, så selvfølgelig skulle det udnyttes.
"Desuden... Vi ved jo begge to godt hvad der kommer til at ske efter, vi har været ude. Så hvorfor ikke bare springe den del over og komme direkte til sagen?" Spurgte han hurtigt og forsøgte igen at læne sig ind til et kys.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.06.2018 19:59
Koda lyttede skam til hvad der blev sagt, og det virkede til Hauru blot var tilbage et sted i livet før hende, hvilket hun blev mindre stødt over men de svære var han jo så køn og se på, dog nu igen prøvede han at kysse hende igen, så med en åle ligende bevægelse sneg hun sig ud af Haurus arme og træk sig lidt væk med et smil og sagde "beklager kære. Du burde udemærket vide at det er sket hver gang jeg ville have det" sagde Koda blidt og kærligt og vendt e halvt ryggen til Hauru. Koda havde i dagens anledning en dejlig mørk sommerhuse på hvor på ryggen var et snit så ryggen var godt blottet.
"Kære... Hvor var det nu du inviterede mig ud første gang, kunne vi ikke tage der til igen" spurte Koda og havde et lumsk smil på læben hvilket Hauru bestemt ikke kunne se.
Væk kom smilet og Koda vendte sig om igen og sagde blidt "det er jo ikke langt herfra"
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.06.2018 20:12
Hauru lænede sig længere og længere ind mod Koda og var nær skvattet forover, da hun flyttede sig. Han rettede sig op med et suk.
Hver gang? Virkelig?... Tænkte han forvirret.
"Hvor fuld var jeg?" Spurgte han fuldt alvorligt. Han var ikke typen der gik på date. For nogen som helst!
Da Koda vendte ryggen halvt til ham lagde han hovedet på skrå og betragtede hende fra top til tå. Hvis Koda ikke havde sagt noget, var han sikkert begyndt at savle, men han kiggede hurtigt op igen, for ikke at virke alt for pervers.
"Øhm... Jo.." Sagde han, mens han tænkte alt hvad han kunne for at huske hvilket sted hun snakkede om, hvilket man tydeligt kunne se på ham.
"Så.. Så går du først. Jeg skal nok følge efter," sagde han med et nik og et smil. Han huskede ikke noget, men der var han jo smart, ikke? Så kunne han bare følge efter og Koda ville ikke fatte mistanke. Heller ikke selvom han lige havde set ekstremt dum ud, da han brugte alt sin energi på at finde ud af hvor de havde været. Det var selvfølgelig ikke lykkes, da han ikke kunne huske Koda alligevel.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.06.2018 20:19
Okay det var som det var, Hauru kunne bestemt ikke huske hende, hvordan han end lige havde formået Det! Hvis nogle havde set Koda sur før og syntes det var meget sødt som hun kunne skabe sig, ville de mennesker nok bare begynde at løbe i frygt nu.
Der var intet kærligt over Koda længere og man kunne se hvordan jorden omkring hende begyndte at fryse til is.
"Kære, lad mig endelig minde dig om vores ægteskab" sagde Koda iskoldt og uden så meget at blinke begyndte Koda ganske langsomt at lade noget af alt den væske der gemte sig i Haurus krop roligt køle ned og fryse roligt til is, så han blot ville føle som nåle prøvede at presse sig ud fra hans indre.
"Du lovede mig trofasthed til evig tid...og om du så vil det eller ej kommer du til st værker hvor skuffet jeg er over dig kære" sagde Koda vrissen og iskoldt.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.06.2018 20:31
Hauru smilede stadig efter sin 'kloge' kommentar, men smilet forsvandt langsomt, da han kiggede ned og så isen på jorden.
"Okay, det var der ikke lige før," mumlede han for sig selv, før han så på Koda igen. Hun var bestemt ikke glad.
Haurus øjne spærrede op, da Koda nævnte ægteskab.
"Ægteskab? Ikke igen..." Sagde han kort og sukkede, men lige efter sukket kom smerten. Han tog sig til maven og brystkassen med hænderne og bøjede sig lidt forover. Ubehagen kunne tydeligt ses i hans ansigt. Nej! Han skulle ikke se svag ud overfor Koda, eller nogen anden. Han rettede sig op igen og så på Koda med et fast blik. Smerten blev kun værre og værre, men han gjorde hvad han kunne for ikke at bukke under.
"Trofasthed til evig tid? Hvis du kendte mig, ville du vide at jeg kun siger de ting, for at få noget. Jeg gifter mig ikke på grund af kærlighed. Jeg gifter mig for at eje dig. Og for at du skal tro, at du havde et valg. Og det valg var mig!" Sagde han hårdt. Den charmerende tone og det bløde blik var forsvundet helt. Han knyttede begge hænder, for at kunne udholde smerten en smule mere.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.06.2018 21:01
Det var ren fornøjelse at se Hauru lide under smerten der blev ham pålagt, desvære varede det ikke ved så det var jo en skam han kunne holde det ud. Men var der en ting der pissede Koda af så var det tanken om at han åbenbart havde ideen om han ejede hende? Havde han slået hoved med han var ude og rejse, det var slet ikke dennher person hun havde viet sit liv til. Man kunne tydeligt se hvordan Koda knyttede begge sine hænder og roligt gik hun hen imod Hauru og sagde iskøligt "eje mig? Du var som en lille hund omkring mig Kære, ih hvor du prøvede at bestemme alt hvad der skulle ske"
Det var en blanding af vrede og gode mindre der kun resulterede i Koda følte en dyb sorg at være glemt af ham.
Det virkede også til Hauru havde glemt han ikke havde bestemt at de skulle indgå deres ægteskab det hele var faktisk kommet helt bag på ham.
Faktisk var det smertefuldt vide hun påførte ham smerte lige nu og med et stoppede Koda med at bruge sin evne.
Trådende pressede sig på og Koda gik hen til Hauru og havde lyst til at slå ham men det blot sølle slag der nærmere var puf imod hans brystkasse.
"Hvordan kan du bare glemme det hele" fik Koda fremsagt i gråd. Hun kunne slet ikke holde ud at være ond imod ham og skammede sig allerede ved at havde påført ham smerte.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.06.2018 21:15
Hauru klemte næverne mere og mere sammen og selvom man kunne se på hans ansigt at smerten var slem, gjorde han alt hvad han kunne for ikke at se alt for ramt ud. Han holdte det kolde og vrede blik på hende, mens hun kom tættere på.
"Ja. Eje dig," bekræftede han. Efter hendes kommentar om Hauru der opførte sig som en hund, kom et stort kynisk smil frem på hans læber.
"På den måde er det nemmere for dig at tro, at du havde et valg. Og tilsynladende virkede det perfekt," svarede han. Der var en svag vred ryst over hans stemme, men det kyniske smil forsvandt ikke. Ikke før Koda fik smerten til at forsvinde og Hauru kunne ånde lettet op og slippe de knyttede næver.
Han gjorde intet, da Koda fik puffet til ham, men efter hendes kommentar lagde han armene om hende og knugede hende ind til sig(?).
"Selvfølgelig har jeg ikke glemt det hele. Jeg elsker dig stadig," kom det, nu roligt fra ham. Den vrede ryst var forsvundet, men selvfølgelig var dette ikke noget han mente. Han var vel stadig en skuespiller der ville noget. Hauru kunne ikke huske meget om Koda. Ærlig talt var det eneste han kunne huske, nok hendes navn. Men det var okay. På en eller anden måde skulle Hauru nok få lusket sig ind på Koda igen. Skru charmen på igen!

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.06.2018 21:22
Hvordan kunne Hauru bare tror at han kunne gå fra tanken om han ejede hende til at virke blid igen og så bare være kærlig igen. Koda havde ikke lyst til det her, alt var bare så ulideligt. Hun følte sig trådt på så forfærdeligt og det var noget der virkelig gjorde ondt.
Som Hauru lagde armene om hende stoppede hun med at slå og stod blot og græd en smugle. Hun havde entelig ikke lyst til at blive trøstet af en der blot så hende som en ejendom mere end som sin partner. Det hele virkede bare som hun blev manipuleret med.
Så med et træk Koda sig væk fra Hauru igen og så på ham med våde øjne som hun hurtigt fik tørret.
"Glemt det... Vi er færdige" sagde Koda trist og var inderligt ked af han havde set hende som sit eje. Det havde ikke været den som hun havde kendt, hvor end han var blevet af.
Med et vendte Koda sig om kg ville super gerne gå, men hendes ben ville bare ikke rykke sig lige nu.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.06.2018 21:35
Hauru kiggede undrene på Koda, da hun stoppede ham i at omfavne hende. Han var udmærket godt klar over hvor meget han havde såret hende og vidste, at han på en eller ande måde var nødt til at gøre det godt igen. Men mest for hans egen skyld, selvfølgelig. Hauru så på Koda med det blideste blik han kunne fremmane, dog hjalp det ham ikke meget da Koda vendte ryggen til ham for at gå.
Han forsøgte at komme op med den bedste måde at gøre situationen bedre på og siden Koda allerede havde stoppet ham i at omfavne hende, ville han ikke prøve igen. I stedet gik han helt hen til hende og stillede sig bag hende. Han lænede sig en anelse ind over hende, men uden at røre hende.
"Koda. Undskyld. Jeg mente det ikke. Du gjorde mig ondt, jeg var vred. Jeg mente intet af det jeg sagde." Den charmerende Hauru var kommet frem igen. Han håbede på at kunne sige noget der bare var en smule rigtigt i denne situation. Han ville jo helst ikke pisse Koda af igen. Den smerte der blev påført ham var slem og hvis det blev gjort en gang mere ville han nok ikke kunne styre sin vrede.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.06.2018 21:46
Koda stod helt stille men kunne næsten mærke hvordan Hauru havde rykket sig tæt på hende igen. Hvormhavde hun lyst til at vende sig om i hans favn og det havde jo været hende der gjorde ham ondt, men desvære havde det virket til at Hauru havde mentnhvert et ord han havde sagt, hvilket var det der gjorde ondt på hende. Men hvis Hauru blot havde kunne husket det hele.
"Jeg kan jo ikke tro på noget af det du siger eller har sagt, så hvorfor skulle jeg nu" sagde Koda trist og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun havde håbet på så meget andet end dette når de skulle ses igen, men sådan skulle det åbenbart ikke gå.
Koda lænede sig dog bagud og lod sig støtte op af Hauru. Det hele var så forvirrende lige nu.
Men så havde alt været skuespil? Han havde dobbelt buffet hende ved blot at fortælle om hvordan han normalt behandlede kvinder for også kunne nare hende. Hvor koldt gjort, men realt havde han jo fortalt sandheden.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.06.2018 21:58
Hauru undlod hele tiden at flytte på sig, da han ikke ville gøre noget for at gøre Koda mere ked eller vred.
Han ventede på at Koda ville gøre noget, så hun selv kunne bestemme hvor langt han måtte gå for hende.
"Fordi jeg ikke bliver påført smerte nu. Jeg gjorde hvad jeg kunne for at slippe af med smerten," svarede han. Selvfølgelig var han fuld af løgn, men han fik løgnen til at lyde mere perfekt end noget andet.
Han brugte sin charme og et snert af medlidenheds stemme, for at gøre sig selv en smule ynkelig over for Koda, men ikke så ynkelig at det var pinligt.
"Jeg lover dig... Jeg fortæller sig sandheden nu."
Da Koda læner sig tilbage mod ham, læner han hovedet en anelse længere ned mod hende, så hans læber næsten rammer hendes skulder, men også kun næsten.
Han placerer forsigtigt den ene hånd på hendes hofte, men meget blidt så hun kun behøvede at bevæge sig en smule til den anden side for ikke at blive rørt.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.06.2018 22:05
Det hele var lidt meget, en blanding af nydelse af at stå så tæt på sin elskede, men så bare alt var en løgn. Mere ubehag kunne man vel ikke føle og bare alt dennher pres på hende gjorde hende blot sulten og det gjorde hende furseret og det hele var bar et hav af følelser. Men Koda ville stadig aldrig være den nemme pige som hvem som helst bare kunne komme af sted med at ligge an på.
Så Koda sagde stille "Jeg tror dig når du tager mig der hen jeg bedte om, ind til da har vi to intet kørende kære" det var også en snært af vrede i hendes stemme. Ja Koda var et hav af blandede følelser. Men roligt pressede hun sig også sig lidt ind til Hauru og sagde blidt "og derfra må du så se hvad du får ud af det" den her leg kunne Koda alt for godt huske.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 7