Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Forvirret

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 22.05.2018 21:04
Det var eftermiddag og Fuego havde fri. han havde nogle ting han skulle nå idag. han havde f.eks ikke mere mad til sin hest så det havde han valgt at ordne idag. han havde spændt hesten for en vogn og kørt afsted mod bondegårdene.
han kørte langt for at få alt han skulle bruge. han kom til en bondegård han tit handlede med. han gik ind i laden hvor bondemanden stod. han gik roligt over og fortalte hvad han manglede og bonden smilte og gik ud sammen med fuego.

Da det var ordnet manglede han kun æbler fra plantagen. han kørte videre. der var lidt vej til en plantage. men han fik tit de stødte æbler som ingen gad spise. han holdte en pause lidt væk fra alt ting. selv om det kunne være farligt ville han gerne ha lidt mad han havde smurt.

Shouto Todoroki
Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1446 år

Højde / 156 cm

Hobbit 22.05.2018 22:01
Ella var forvirret denne tid. Hun havde mødt en anden skabning der på mange måder mindede om hende selv, og alligevel så meget anderledens. Den form for næstekærlighed og varme hun besad, nærmest flygtede han fra. Hun kunne ikke komme tæt på, trods hun ønskede det. Der var noget forskræmt og forslået hun ønskede at fjerne fra ham. Ønskede at helbrede. Men det havde hun ikke været i stand til.

Og nu vandrede hun bare. Fra by til by, oftest som den lille pelsklump af hvid pels der hurtigt kunne komme frem og tilbage, men ikke nu. Hun havde været i syden igen, forsøgt om hun kunne finde ham, men han var der ikke. Så hun gik tilbage hvor temperaturen var mere nænsom og ikke kvælende som i ørkenen. Hun mødte ikke mange rejsende på sin vej, men enkelte havde hilst i løbet af dagen og eventuelt tilbudt hende en lade at tilbringe natten, når hun var kommet og spurgt om ly. Jo mere man levede som et menneske, jo mere lærte man. Det havde været hendes indgangsvinkel.
Ella fortsatte af stien og så længere fremme en mand sidde ved en kærre hvor en hest fint kunne gumle på noget græns der stod i kanten. Et hvil på vejen. Besynderligt. Ikke mange gjorde hvil her normalt.

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 23.05.2018 12:21
fuego sad roligt i vognen. han lod hesten gå og græsset i kanten. han hørte noget bag dem og kiggede roligt den vej lyden kom fra. han kunne ikek lige få øje på nogle. han klappede hesten og smilte roligt. "når min ven. skal vi komme videre til æblerne?" hesten så mod ham og prustede og guffede mere græs i sig.
Fuego rystede på hovedet og tog tøjlerne og prøvede at få hesten igen. hvilket den ikke var meget for. fuegos øjne var to forskellige farver. da det ene øje var halv blindt. hvilket han selv var skyld i.

Shouto Todoroki
Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1446 år

Højde / 156 cm

Hobbit 25.05.2018 23:19
Ella fortsatte hen af vejen, bemærkede ikke helt det store omkring manden og hesten, med vognen. Faktisk gik hun mest i sin egen verden og fik støvet fra vejen let til at omfavne sine sko. Måske hun burde tage en anden rute. Det her var for beskidt.
Da hun løftede blikket igen, var hun kommet en del tættere på og kiggede nærmere frem.

Manden så ud til at være en smule underligt sat sammen af farver, hvis man spurgte hende, hvilket gjorde det meget svært at fastsætte en race. Noget hun heller ikke tog synderligt højtideligt, men dog gjorde hende nysgerrig. Hun smilede et lille skævt smil, valgte at tage med at han trods alt så venlig ud, før hun tog nogen former for kontakt. "Hej? Har du en ekstra plads i vognen?" tanken om at skulle gå på sine gåfødder resten af turen, var en smule voldsom. Hun kunne altid forvandle sig, men det ville stadig blive langt.

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 26.05.2018 17:53
Fuego skulle lige til at sætte hesten igang da han hørte en stemme tale. han så ned ved siden af vognen og så på pigen. "jo. hvor skal De hen?" spurgte han om da han jo sagens kunne køre en omvej. hesten prustede og stampede i jorden.
Fuego hev lidt i tøjlerne for at få hesten til at blive og klappede så på pladsen ved siden af ham. "kom De bare op." sagde han venligt og vidste at hans race var en anderledes sammenblandning end de fleste. han var jo elemental og menneske. hans rødehår var fra elemental delen og det hvide fra hans mor mennesket.

Shouto Todoroki
Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1446 år

Højde / 156 cm

Hobbit 29.05.2018 21:25
Ella smilede over den venlige modtagelse, glad for at hun blev taget positivt imod. Der kunne være rigtig mange i denne egn som ikke var særlig rare. Det havde nok mest at gøre med tiden at gøre - mange var skeptiske og bange efter dæmonplagerne. Noget Ella ikke kunne være andet end forstående overfor. "Nordpå" så langt hun kunne komme i hvert fald. Hun forventede ikke at blive fragtet hele vejen, men bare så langt han skulle.

Muntert oppe hun op ved siden af ham og satte sig til rette. Det var ikke ofte hun havde mulighed for at rejse på denne måde. Hun gik som regel altid. Og det så ud til at ham hun havde spurgt havde nogle spændende historier, hans udseende taget i betragtning. Det var meget atypisk. "Mit navn er Ella - hvad bringer dig til disse kanter?"

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 30.05.2018 15:00
Fuego kunne godt huske plagerne. han havde bare ikke set sig ond på alle dæmoner for det. han smilte venligt. han skulle ikke helt nordpå men han kunne da godt tage en omvej efter han havde hentet æbler. han smilte til hende da hun kom op og og han så på hende da hun præssenterede sig. "mit navn er Fuego. hyggeligt at møde Dem Ella. jeg er faktisk påvej til plantagen for at købe æbler til min hest her" sagde han roligt og klappede hesten roligt og da hun var kommet op satte han hesten i skridt.

Shouto Todoroki
Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1446 år

Højde / 156 cm

Hobbit 03.06.2018 22:49
Ella smilede venligt til ham. "I lige måde Fuego" svarede hun og kiggede hen på hesten der let brustede efter at være blevet klappet på og derefter sat i gang. Et let skridtende tempo der afslørede at han ikke havde vanvittig travlt. "Tager du tit ud og køber æbler herude? Eller du kommer måske herfra?" Ella havde ikke lært at bruge formel tale. At sige De og Dem var ikke en del af hende. Nogen ville foretrække det, men da hun oftest talte med bønder og andre af lavere klasse, var det ikke nødvendigt. Desuden, hvorfor skulle hun! Det virkede så upersonligt.

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 04.06.2018 13:27
nej Fuego havde ikke travlt og det havde hesten da slet ikke da den begyndte at gå. Fuego så tilbage og kunen ikke skimte sit hus så de var noget væk.
"jeg bor i et lille hus lidt længere tilbage." sagde han og vidste det kun var 5 min fra byporten på heste ryg. han så på Ella og var faktisk glad for hun ikke sagde De og Dem til ham. for han så sig ikke som mere værd end andre. måske  lidt mere værd end en tigger men de måtte gerne sige du til ham.
han så på Ella og smilte venligt. "jeg er ved at løbe tør for foder til hesten, derfor jeg også blander æbler fra plantagerne af dem de smider ud, i foderet." forklarede han roligt og så frem for sig da hesten blev sat i trav. hesten løb stille g roligt dens trav var elegant og robust på samme tid. den vidste stærke og elegance.

Shouto Todoroki
Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1446 år

Højde / 156 cm

Hobbit 05.06.2018 21:20
Det var på en måde tydeligt for hende at se at manden var herfra. Han virkede hjemvant og rolig. Som at han hørte til i disse omgivelser. Ganske beroligende og fredeligt nu hun sad i situationen. Mest af alt betragtede Ella det store stærke dyr. Heste var fantastiske skabninger der kunne holde til langt tungere byrder end så meget andet. Fascinerende. “Du må kende mange her omkring så?” spurgte hun både muntert og nysgerrig ind til. Generelt var Ella bare glad for at snakke og møde nye folk. Selvfølgelig havde hun med tiden lært at ikke alle var venligsindet, så hun var ikke nær så naiv som hun havde været engang.

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 12.06.2018 20:40
Fuego var rigtigt nok her fra området. men han kendte ikke mange. han kendte nogle få gård ejere. men det var fordi de handlede sammen. "hmm det ved jeg ikke om man kan sige. jeg kender lidt her. de fleste der kommer og besøgerne er ude efter noget jeg ikke kan gi dem." sagde Fuego roligt og så frem for sig hesten kendte nok vejen men den skulle stadig styres.
"hvor er du fra så Ella. jeg har ikke set dig på disse kanter før" sagde han rolit og sendte hende et smil og så så frem igen. han skulle nødigt kører ind i nogle eller noget.

Shouto Todoroki
Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1446 år

Højde / 156 cm

Hobbit 20.06.2018 20:21
Ella var faktisk overhovedet ikke sikker på hvad han mente. Jo, selvfølgelig kunne man godt være fra området uden at kende gud og hver mand, men den sidste del med at de ønskede noget af ham han ikke kunne give var kryptisk og forvirrende. Ella rynkede brynde og så forvirret på ham et øjeblik. Inden hun besluttede sig for at han nok ikke havde lyst til at snakke om det, for så havde han nævnt noget mere. Med den tanke vendte hun blikket ud til hesten og vejen foran dem. En rolig tur.

"Amazonitskovene - eller i hvert fald i det område af. Jeg kommer ikke hernede så tit. Jeg var nede forbi Rubinien." ørkenen. Byen. Hvor en hun kunne snige sig rundt i sin søgen efter den anden. Men uden held. I hvert fald denne gang.

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 22.06.2018 21:09
Fuego så på ella og var faktisk glad for hun ikke spurgte ind til det. han kom altid til at nævne det. men det var jo fordi han snart var van til at folk kom pga det. da hun talte så han mod hende med rolige øjne. "amazonskovene siger du. det er jo lidt her fra. men skal du tilbage til skovene eller er der et andet sted du søger" han ville da gerne hjælpe hende så meget af vejen som han kunne. 
det kunne jo være de kunne få en hyggelig tur mod hvor end hun nu skulle hen.

Shouto Todoroki
Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1446 år

Højde / 156 cm

Hobbit 08.08.2018 19:48
Ella var måske ikke den mest nysgerrige sjæl i verden. Oven i at manden ikke ligefrem virkede særlig glad for at folk kun opsøgte ham for at få den ene ting. Hvad end den ting var. Ella havde selv hemmeligheder. Hun var jo ikke et normalt væsen, så meget vidste hun. At hun ikke var klar over hvad hun præcis var, var så en anden side af sagen. "Jeg tænker at rejse tilbage. Jeg ledte efter en ven.. Men jeg kan ikke finde ham" Ella så trist fremfor sig. Hun vidste ikke hvor han var, eller hvordan hun skulle finde ham igen. Chancen for at han var i Azurien igen var nok heller ikke så stor. Gad vide hvor han overhovedet var henne. "Jeg trænger nok til at komme hjem" hun smilede igen og kiggede på Fuego. Det var mærkeligt at kalde det hjem. For hvad var et hjem egentlig for hende der altid vandrede?

Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1446 år

Højde / 156 cm

Hobbit 21.12.2018 22:25
//inaktiv

0 0 0

Chatboks