Tråde til min dæmon

Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 26.04.2018 19:09
Jaaa, der kommet frisk dæmon blod igennem, og derfor søger jeg lidt nye plot. Der er mangler naturligvis os plot til mine andre karakter, men mit fokus er Oswald.

Oswald 

Han mangler mange relationer, men mest vigtig er hans klienter som køber slaver fra ham. Oswald er en slave handler, som skjuler sig som adelig. Han har en hedonistiske livsstil, som betyder at livets nydelser kommer først, og der sådan set lige meget hvilken form nydelsen kommer i. Dog er seksuel nydelse en af de som Oswald, er mest tiltrukket af.
Der igen fri mulighed, år det kommer til plots, men slave handel og slavetræning er helt sikkert to emner som jeg ser Oswald indenfor, andre muligheder er i den grad lumre tråde, og måske bekendtskaber og kontakter fra fortiden. Oswald har været levende i over 2500 år.

Jeg kan kontaktes på discord, eftersom at jeg svare hurtigere der, end på PM. Folk kender mig som Raider i KL serveren.

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 26.04.2018 21:21
Måske... Lady Phersefone leder efter en ny slave til et eller andet? Måske? :P
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 26.04.2018 21:24
* vifter med sine karakterer og den kommende*

Leg med miiiig
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 26.04.2018 21:25
Hmm kunne være en god mulighed :)
Oswald kunne helt sikkert bruge en cirkle af folk der køber slaver igennem ham og udvide på det social den vej igennem.

JA JA JA Nyxx, skal nok xD

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 11