Åben

Du kan danse hvis du ønsker - Midvinterballet

Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 159 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Dragonflower 13.12.2017 22:45
Jezebel var I dagens anledning iklædt en tung fløjlskjole, mørk som midvinternatten med undertoner af lilla, akkompagneret af en halvkappe i tungt brokadestof med søvlgrå pelskant, der lå over hendes højre skulder. Kjolen var, som tidens mode dikterede, snørret tæt ind, hvilket gav et imponerende løft til hendes ellers moderate barm.
Til trods for klædernes tyngde og tunge farver, bevægede hun sig med let elegance. Hendes gyldne diadem var udskiftet med en intrigant frisure der faldt nedover en del af hendes ansigt. Hun ville nødig fremstå for arrogant. Det var trods alt ikke hendes fest.

Efter den kedelige formalier og indgangsbøn var overstået, havde Jezebel indtaget glas vin, og dernæst dansegulvet. Hendes første partner havde været en ældre herre, der trods sin fremskredne alder, stadig havde haft en vis fjedring i sine trin. Hun havde dog hurtigt undskyldt sig fra hans vandrende hænder. Det ville være noget grids hvis han fik et hjertetilfælde! Desuden, hvis hun havde ønsket en død dansepartner, var hun blevet hjemme.

Den næste havde været mere frisk! En ung herre med lidt for meget at bevise var trukket fra en gruppe af unge mænd, over til hende midt i hendes tredje glas vin, og med en arrogance kun en ung adelsmand der var på toppen kunne præstere, havde han budt hende ud på gulvet. Hans selskab begyndte dog hurtigt at kede Jezebel, da hans øjenkontakt var så sporadisk at han lige så vel kunne have danset med kvinden ved siden af.
Med en fornærmelse slet skjult i et kompliment, der gik fuldstændig over hoved på den unge mand, undskyldte Jezebel sig atter, og satte jagten ind på sin næste forfriskning, i hvad end form den måtte vise sig.

"Home is where you can find a decent graveyard and strangers can disappear without awkward questions."
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 01.01.2018 00:29
Valkar selv var klædt i mørkeblå klæder, broderet med sirlige mønstre i sølvtråd, der afbildede faldene fjer. 
Han bar ligelede fine tynde handsker af blødt lysebrunt læder, samt lange detaljerede brune støvler, men det mest iøjnefaldende ved hans påklædning, var hans frakke. 
Frakken var lavet af vævet himmelblåt stof. Ærmerne var prydet af sirlige snørklede mønstre i sølvtråd, samt skinnende sølv knapper. 
Det smukkeste ved frakken var dog broderiet af vinger på ryggen af jakken. Vingerne funklede som var de af månelys i skæret fra de mange vokslys fordelt ud i salen.

Valkar bevægede sig gennem mængden, smilende og høflig, men ikke videre imponeret over selskabet i salen. Dog fangede han lyden af en velkendt stemme, en stemme han ikke havde hørt i lang tid. Jezebel...
Han bevægede sig gennem mængden, drevet for at se om det i sandhed var hende. 
Valkar slog en latter op over hendes bemærkning til den unge adels knøs.
"Længe siden kære frøken Jezebel" sagde Valkar med et bredt smil, det her var med et en aften han fandt langt mere interessant.

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 159 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Dragonflower 01.01.2018 18:48
Jezebel genkendte latteren og stemmen bag sig. Så havde Thanos faktisk talt sandt! Hun var altid i tvivl hvorvidt han blot var ude på at tirre hende, eller om det faktisk var hold i det han lukkede ud. Hun havde ikke troet ham denne gang, for Valkar havde aldrig været til den slags begivenheder før! Et lydløst suk undslap hendes læber, og hendes smile ændrede karakter. Væk fra der højligt kedende smil, og frem kom noget mere skummelt.
Dette ville blive et interessant møde.

Jezebel drejede omkring og det tunge skørt ruslede med bevægelsen. "Valkar, kæreste! Sikke dog en spændende overraskelse" hun løftede hænderne og flettede sine udstrakte fingre foran brystet "Jeg havde ikke forventet at se Dem til så formel en begivenhed" smilet forsvandt aldrig fra hendes læber, og der var et ganske synligt glimt i hendes øjne. Det ville blive spændende! Valkar havde en fordel da hun var begrænset i sine.. udskejelser her, og ikke bar sin krone.. men ligeledes måtte han også spille efter de givne regler og sociale konventioner.

En ting var sikkert. Aftenen var netop blevet langt mere interessant.

"Home is where you can find a decent graveyard and strangers can disappear without awkward questions."
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 01.01.2018 22:18
Hendes smil var som han huskede det, hele hendes væsen lod til at være som han huskede hende. Nogle ting ændrede sig tydeligvis ikke. Dog undrede det ham at Jezebel var her til bal, han mindes ikke at hun havde haft interesse for den slags arrangementer. 
Han smilte for sig selv, det var sjældent at se hende uden hendes krone, det lod til at det var en aften hvor at han ville få svar på et par spørgsmål.

"Aftenen her er sandelig spændende" Han lagde den ene hånd på brystet og bukkede kort for hende "Jeg havde ligeledes ikke ventet at se dem her" han gengældte hendes smil, det var længe siden at han havde har mulighed for at lege med en ligeværdig modstander... "Jeg ser at de har efterladt deres venner, kunne de måske være interesseret i en dans?" Han smilte atter og rakte hans hånd bydende mod hende. Musikken bød trods alt op til dans.

Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 159 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Dragonflower 02.01.2018 21:35
Jezebel mødte Valkars buk med et tilfreds nik. Det var godkendt. Om mangle på nejen fra hendes side blot var en forglemmelse eller et budskab, var svært at sige. Det var altid svært at sige med Jezebel. Var hun død seriøs eller fjollede hun blot rundt? Gjorde det en forskel?

Da han bød op til dans tog hun dog hans hånd uden tøven. Hun bakkede sjældent ned fra en udfordring, med mindre det virkelig blev til besvær, men da aldrig fra ham! "Gerne! Mine kære venner danser ganske råddent hvis jeg skal være ærlig" hendes hånd fandt på plads på hans skulder og hun mødte frygtløst hans blik "Men De ved hvordan de er.. Vedholdne til det sidste. Jeg er sikker på de ikke er langt væk" forsikrede - eller snarere advarede - hun ham, alt sammen med et jovialt smil. "Hvordan går det ellers med Deres forretninger, Hmm? Fundet noget profitabelt at handle med?"

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 03.01.2018 02:28
Endnu engang slækkede hun på formerne, men som så meget andet ved hende, var det besværligt at se om det var overlagt, eller blot af simpel dårskab.

"De har ganske ret, deres venner er en anelse stive i betrækket"
Selvtilfreds smilede han over hendes kommentar, morsom og truende? Det er ikke ofte at de to kombineres. Det måtte han give hende, det var hun trods udemærket til.
"Det glæder mig at hører! Det ville være en skam hvis de blev ensom" sagde han med en munter klang i stemmen, mente han det faktisk? Eller lod han blot atter som om? "Tjoh vin fra nord er desværre ikke noget finere folk interessere sig for, jeg har dog en glimrende aftale med en skulptør, samt nogle andre, dog ønsker jeg ikke at kede dem med detaljerne " svarede han ganske troværdigt. Han var dog her for at more sig, ikke for at dvæle ved forretninger. Han vendte atter sin opmærksomhed fuldt imod hende, og førte hende sikkert i dansen.
"Kæreste fortæl mig lidt om hvad der bringer dem her? Hvad er det jeres hjerte begære?"

Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 159 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Dragonflower 03.01.2018 11:09
Jezebel måtte anstrenge sig for ikke le højt og hjerteligt. Ved alle guderne, hvor havde hun savnet ordenligt modspil! Hvor hver lille snert af en kommentar blev besvaret i fulde og vished om intentioner var en naiv drøm!
Valkars indledende spørgsmål gav hende et split sekunds varsel inden des dens vægt ramte. Det var ikke længe, men det var nok til at hun kunne ståle sig sind mod det, og se om hendes gamle teknik stadig virkede mod det..

Så Jezebel klemte ballerne sammen, og tænkte på noget andet. Men blot at tænke det var ikke nok, det viste hun. Hun måtte se det for sig, ønske det, begære det. Hun havde ikke været forberedt på han ville være så direkte så hurtigt, så hun greb om det første og bedste hun kunne. De bløde formers dybe farve, den bitre prikken i eftersmagen der stadig hang i hendes hals.

"Jamen kæreste Valkar dog" dansen bragte hende et trin ud, og dernæst tættere ind, hvor hun hviskede et enkelt ord i hans øre "Vin" hun trådte tilbage igen som dansen krævede, men det djævelske smil på hendes læber "Der er et par af mine særlige flasker her, så jeg måtte sikre mig de var i godt selskab" uddybede hun smilende og uden tøven. Ikke et perfekt forsvar, men godt nok til hendes fejl måske gik under næsen på ham. Var hun virkelig blevet så afhængig af hans gyldne gave?
"Men hvad med Dem selv Valkar? Hvad mons tro bringer dem til Hovedstaden, Hmmm?"

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 04.01.2018 00:14
Ah at interagere med en der havde forstand på spillet, modsat Thanos var Jezebel faktisk interessant at samtale med. Han kunne ikke andet end forsætte sit smil. Han havde måske været lidt hurtigt ude i forhold til at få hende til at få hemmeligheder, men så igen det var vigtigt at se hvor påpasselig hun var i hans selskab en aften som denne.

Hendes svar var han ikke synderlig imponeret over, det ville ikke have undret ham hvis hun begærede vin, men så igen...  Valkar lod en snært af misfornøjelse vise af hans ansigt, i et enkelt øjeblik. "Ah, jeg troede ellers af den slags vin blev leveret af deres venner? eller skabte den dem flere venner?" spurgte han sigende, om det var det ene eller det andet var nok ikke synderlig vigtigt. 
"Med mig? Ganske simpelt min kære, jeg er her for at blive underholdt og møde nogle interessante bekendtskaber" svarede han roligt uden tøven "Men sig mig, har de savnet mig?" nogen ville kalde det nederdrægtigt at bruge hans evne så hurtigt igen, men i deres forhold var det blot som tingene var.

Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 159 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Dragonflower 05.01.2018 17:45
Det lille snert af utilfredshed gik bestemt ikke Jezebels næse forbi, og igen måtte hun holde sig selv tilbage for ikke at gøre noget upassende. Den hårdfine grænse mellem at tirre og rose Valkar var en af hendes yndlings aktiviter! Som at gå på et tyndebånd over et bur med sulte griffer der havde fået stukket vingerne.
"De ved hvordan det er. Jeg kan svært gå nogle steder uden at få nye venner" sagde hun og tilted hoved en anelse mod den unge herre hun havde danset med før. Han var gået tilbage til sine venner, der alle stod og betragtede Jezebel og Valkar 'diskret'. "Men nej, jeg måtte sikre mig de ikke stillede mine flasker ved siden af andet sprøjt" hendes smil blev næsten overbærende "Jeg må jo passe på mit omdømme".
Valkars næste angreb kom hurtigt efter, men denne gang var hun klar på det. Hans spørgsmål gav hende et næsten mildt udtryk "Jamen kæreste Valkar dog, betyder det virkelig så meget for dig? Jeg er rørt!" hendes smil voksede igen og hun var tavs et øjeblik inden hun besvarede hans spørgsmål, ganske frivilligt "Men hvordan kan jeg dog andet end savne dem hmm? Thanos taler knap om andet end dem, og han er selv ganske forfærdeligt selskab, som de uden tvivl selv ved"

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 05.01.2018 20:43
Valkar lod kort blikket glide over den unge herre, og så ikke videre imponeret ud "Jeg formoder dog at herren der, var mere interesseret i deres 'attributter', end i deres selskab?" sagde han med halv smørret smil. 
"Ah ganske sandt, det ville være en skam hvis de kendte ophavet" svarede han med set sigende blik. han undrede sig dog over hendes fascination af at lave middelmådig vin, men på den anden side, det er ganske imponerende at hun har holdt interessen for det så længe som hun har.

Hendes svar overraskede ham som sådan ikke, men hendes mimik gjorde "Hvordan ville det ikke kunne andet? jeg er trods alt det bedste bekendtskab de har" svarede han hende prompte "Med Thanos som selskab er dine venner nærmest mere livlige, Ha! Man bør næsten kalde ham for den levende døde!" svarede han med en sandfærdig latter, muligvis var det ikke det mest passende at le midt på et danse gulv, men guderne måtte vide hvor meget Thanos efterhånden kedet ham, med hans døde øjne og mindre livlige ansigts mimik.  

"Måske vi skulle finde et glas efter dansen er ovre? eller er der noget andet de ønsker?" 

Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 159 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Dragonflower 05.01.2018 21:50
Jezebel klukkede let "Kan man bebrejde ham? Mine 'attributter' er stadig bedre selskab end de fleste Frøkner her" sagde hun selvsikkert. De små damer var sikkert fonøjelige, men de var intet ved siden af en rigtig kvinde! Ved hans anden kommentar blev hendes smil bredere "Tværtimod! Tænk sig når de en dag opdager sandhed, om vinen de har prist højere end Dronningen selv, vinen de ærbødigt har givet deres kæreste, vinen de har drunknet deres værste sorger og skålet deres største sejre i.. bare forestil dig deres reaktion når de opdager hvor den kommer fra!" fortalte hun ivrigt og muntert. Ville de benægte det? Kalde det ondsindede rygter og lade som om vinen stadig var det bedste de havde smagt? Eller ville de vende på en tallerken og erklære at de heller aldrig havde kunne lide den? Hvad end det blev, så holdt hun sirlig notits af hvilke flasker der blev købt af hvem.

De dansede videre, og hans prompte svar overraskende hende ikke det mindste "Den levende døde hmm? Så sandelig passende" hun smilede lumsk til Valkar "Og han ville så absolut hade det" hvilket kun gjorde det bedre. Thanos blotte væsen var irriterende, men han udrettede hvad han blev sat til, hvis man da overlede hans uendelige beklagelser.

"Et glas lyder ikke dårligt" hun smilede kært "Og måske en lille leg? Hvis du da har mod på det"

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 06.01.2018 01:18
Valkar rystede ganske kort på hovedet "Deres 'attributter' er ganske nydeligt selskab, og ligeledes en glimrende distraktion antager jeg?" svarede han atter en gang med et smil. De var sandelig mere i fokus end normalt for Jezebel, måske hun havde gjort mere ud af sig selv hvis at hun stødte ind i ham til ballet? en ganske fornøjelig tanke.
Han gengældte hendes smil "Ah, så det er det de har i gære?" svarede han og lo ganske kort "Min kære jeg tvivler på at de kan huske den slags, har de ikke tjenere til at huske sådanne ting?" spurgte han hende høfligt. Ganske vidst det var er morsomt billede, alle de 'stakkels' adelsfolk der ikke viste hvad de skulle gøre af dem selv, når de fandt ud af hvad der havde trampet i deres vin.

Hendes smil sagde næsten mere ende hendes svar, hun var så ganske enig hans ord "Had? er det ikke for stærk en følelse for den kære Thanos?" Hun havde dog ret, Thanos ville være noget så utilfreds med blive kaldt noget så flatterende som 'den levende døde'

"Glimrende!" Det ville være synd hvis deres genforening kun varede en dans trods alt. "Min kære, hørte jeg forkert eller slækkede de på formerne?" spurgte han med et af overlegne smil "Men hvis det er en leg med dem, hvordan ville jeg så kunne takke nej?" Hvad legen gik ud på var ham et under, men kendende hende ville alt blive forklaret.

Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 159 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Dragonflower 06.01.2018 23:18
Jezebel så tænktsom ud et øjeblik "Mmm i så tilfælde må jeg sikre mig det bliver mere end en vin, men et.. fænomen" tænkte hun højt. Det var fornøjeligt at få Valkars indsigt i sine planer, om end det også gav ham mulighed for at stikke en kæb i hjulet. Men hvad var livet uden en smule spænding? Hun gjorde sin en mental note af at få gjort sin vin til et mode fænomen.

En lille trækning på skuldrene var alt den reaktion hans kommentar om Thanos værdigede. At tale om ham var lige så kedeligt som at tale med ham.

En svag trænkning kom ved hendes mundvig da han kommenterede hendes sociale faux pa. Det blev dog hurtigt erstattet af et lidt overdramatisk suk "Ja en rigtig gentleman ville jo høfligt have ignoreret det..." hun sukkede rigtig dramatisk og hendes blik, der ellers havde været fokuseret kun på Valkar, begyndte at vandre, som søgte hun andet selskab allerede. "Og her troede jeg vi var mere end blot dis" hun klikkede en enkelt gang med tungen "Jeg troede du var... bedre" lød hun reelt skuffet over hans reaktion var blot at kalde hende ud på det, eller var det skuespil? Havde det været en fælde eller havde hun haft for travlt med at tænke over sin 'leg'?

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 07.01.2018 11:38
Valkar viftede lidt henkastet med den ene hånd "Jeg er sikker på at der kan gøres noget i tråd med Kiles fred og Kiles Orden" svarede han. Han overvejede om det var noget han burde stoppe, men idéen var egentlig ret morsom, det kunne være interessesandt at se hvor langt hun ville nå. Han gjorde en mental note om at holde øje med om hun fik gjort vinen til et fænomen blandt de adelige.

Vlakar kunne ikke andet end smile i hans glorværdige sind, at se hende misfornøjet over at have trådt ved siden af var altid morsomt. "Sandt, jeg undskylder for at have glemt blomstens skrøbelighed" svarede han hende roligt. Hendes over dramatiske tendenser var ham ikke uhørt, hun var ganske besværlig at arbejde med når hun var idet humør dog. "Min kære dog, det kan vi blive igen.." svarede han med næsten samme mængde af dramatik "De har skam ret, jeg er bedre, og det ved de godt selv" Måske ville han miste hendes opmærksomhed ved at insistere på at holde på formerne, måske var det en del af hendes leg hun ikke havde fortalt reglerne til. Men en ting var sikkert, at hun ikke skulle bestemme hvordan han opførte sig.

Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 159 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Dragonflower 14.01.2018 17:22
Valkars ord lod til at formilde Jezebels fine fornemmelser. Hun sukkede dybt og teatralsk, men vendte dog sin opmærksomhed tilbage til ham "Ak ja, det kan være en byrde at være så delikat et væsen" medgav hun og valgte at ignorere den lette trussel det kunne være taget som. Han havde netop fastslået at han havde i sinde at holde på formerne her, og det betød hun fik en del mere spillerum at arbejde med resten af aftenen.

Dansen sluttede endeligt, og efter en let tøven, nejede Jezebel som det var passende. "Hvis De siger det kan blive således" kommenterede hun og igen var der en særpræget tone i hendes stemme. Hun viste han ikke ville lyve, end ikke for hende, men om hans ord blot var sarkasme... huh.

Som hun rettede sig op igen var smilet bredt og tilbage på hendes læber. "Ahh ja, bedre" hun lagde tydeligt vægt på ordet. Han var bedre, men ikke bedst. Hun ventede tålmodigt til han ville tilbyde sin arm, så de kunne få den vin han havde foreslået, og hun tog den dog stadig med en anelse tøven. "Men lad os begrave det emne, og i stedet se på at vædde halsene, så jeg kan introducere Dem for aftenens underholdning.. hvis De da har mod på det, når De først har hørt reglerne" hun klukkede en anelse, og dækkede elegant munden med sin hånd. Hun kunne være noget så yndig når hun faktisk prøvede. 

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 15.01.2018 23:37
Som dansen sluttede bukkede Valkar høfligt som det var passende, tonen i hendes svar undrede ham, men hvad kunne han ikke lige sætte en finger på. 

Hendes valg af fokus på bedre ville hos andre have fustreret ham, men hvis hun havde sagt at han var bedst ville hun have tabt deres indbyrdes leg så det det chikanerede ham ikke synderlig meget. Han smilede høfligt til hende og tilbød hans arm, de havde trods alt noget vin der skulle findes. "Lad os, det er ikke alting der er værd at dvæle ved" Han førte dem hen mod et bord med glas og en karaffel med vin, ikke af hendes slags. "Fortæl endelig! Jeg ser frem til at hører hvad de har fundet på" Han smilte, mere oprigtigt end han havde ventet. Hendes væsen så forbandet charmerende som altid, måske var han i flere problemer end han selv troede.

Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 159 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Dragonflower 17.01.2018 22:01
Ved vinbordet lod Jezebel Valkar om at vælge vinen og samlede selv blot glasset op på hans bud. Hun havde ikke noget imod at lade ham være i kontrol lidt, og hun viste hvor medgørlig det kunne gøre ham.
"Det er en simple lille leg" hun sænkede stemmen konspiratorisk "Den indvoldere Dem, jeg selv og den unge herre jeg dansede med før. Jeg vil slå klørene i ham, og det vil derefter være din opgave at få ham væk fra mig igen... eller få mig væk fra ham hvis De fortrækker" hun klukkede lavmælt. En simpel leg, med simple regler. Ja det virkede jo næsten for let! Men hvad der gjorde den interessant var ikke legen selv, men hvor de havde den. Valkar kunne ikke blot stikke manden - eller Jezebel - ned eller skabe andet kaos. De var begge tvunget til at overhoved normerne her, fanget af de sociale konventioner.

"Så hvad siger De? Lyst til en lille dyst?"

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 22.01.2018 00:15
Ah det er altid en behagelig overraskelse når Jezebel er medgørlig, det gør altid alting lettere. Valkar erindrede en diskussion om vin for en håndfuld årtier siden, gæsterne gik trods alt hjem, dog mere stive i betrækket end da de ankom.
Nikkede let imens hun fortalte reglerne til hendes leg. En leg der var simpel, der om handlede at manipulere andre,  og hvor hun havde stablet decket med fordel til hende. Den bedste variation af lege at besejre hende i. 

"En kende uortodokst, men det lyder til at kunne blive ganske underholdende" Han smilede lumsk, måske vi skulle gøre det mere spændende. "Hvori ud måler indsatsen sig? Eller er det blot for underholdningens skyld?" At tilbyde hende mere end håneretten, var muligvis dumdristigt, men med lidt held ville det få hende til at føle sig mindre sikker i sin antagede sejer.

Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 159 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Dragonflower 23.01.2018 11:52
Jezebel klukkede en anelse til hans reaktion. Åh hun elskede når han gik all in selvom alle odds var imod ham! Den fuldstændige forkastelse af tanken om at han kunne tabe, at han, til trods for hun havde langt alle kortene til sin fordel, stadig ville besejre hende i hendes egen leg.
Ja det var ligefrem euforiserende!
Og det gjorde det kun endnu bedre når han så tabte. Hun ville kun hovere lidt, en anelse, bare lige nok til at han ville gå skridtet længere næste gang for at undgå det skete igen.

Hun lavede en let tænksom lyd som hun sippede sin vin "Lad os sige taberen arrangere en festmiddag, med vinderen som æresgæst" hun havde endnu ikke set hans nye tilholdssted, og var en smule nysgerrig omkring hvad han havde fået gjort ved den gamle slotsruin. 

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 25.01.2018 01:20
Ah, hendes klukken var et godt tegn, når hun havde det sjovt, havde hun lettere ved at lave fej. Glimrende så var der en chance.
Det var som sådan ikke  vigtigt for ham at vinde, det handlede mest om at vise at han ikke ville stoppe selvom at det ikke lignede at han kunne vinde.
Men når at han nu vandt, ville han blot gøre opmærksom på at det var en venlig dyst, og at det ikke var en skam at tabe.

"Ah, en glimrende idé! passende selskabet taget i betragtning" udbrød han atter med et af de venligt udseende smil.
"Lad legen begynde! Vil de have et forspring hen til den unge herre?"

0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Erforias
Nomineringsårsag:
“De to rivaler der ender spontant i en velskrevet deklaration af kærlighed, hvor at alle følelserne ender uden på tøjet. Dramaet fungerede fantastisk, og hvem kan ikke andet end elske at det hele ender i at Jezebel falder ud over balkonen, hvor Valkar griber hende, et øjeblik for sent. ”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1