join en bande af børn!!

v0idwitch

v0idwitch

3238
karakterer

v0idwitch 26.11.2017 22:24
Jeg vil gerne lave en bande af børn!! :D

Inspiration lidt ala Peter Pan og Oliver Twist

Jeg har en leder i tankerne. Han kommer til at være et menneske på omkring 17 år. Gammel nok til at han synes han er egnet som leder af den her bande, men ikke gammel nok til at være voksen.

Der kommer til at være nogle regler, men jeg tænkte at vi kunne diskutere dem sammen. Den vigtigste bliver at voksne er forbudte!

Alle børn er velkomne - også børn af rige forældre. Men for bandens sikkerhed skal man kunne holde deres opholdssted hemmeligt. Jeg tænkte på et loftrum i et varehus, men er åben for ideer på alle fronter.

Peter Pan (midlertidigt navn) lades som om det er et demokrati (beder ofte børnene om at stemme om beslutninger), men tager altid den beslutning han selv synes er bedst, hvis han ikke er enig med resten af dem.

Vil du gerne være med i banden? Har du ingen ideer? Her er nogle:

• et lidt ældre barn der overtager lederposten når Peter Pan ikke er der, eller hvis han har gang i noget han selv synes er vigtigere end det problem der er opstået

• syge børn der skal tages af

• et barn der kan lære de andre børn hvordan man stjæler eller tigger bedst - eller cons. Fx at smide en sten ind under et rigt menneskes hestevogn, så de mærker et bump og derefter selv ligge sig under hjulpet, så de tror at de har ramt dig, når de stiger ud og giver dig penge som undskyldning. Også set i Avatar: the last airbender, episoden "the runaway" (Toph cheats in a dice-like game and a test-your-strength game, winning even more money. She also pretends to get run over by a noble's carriage so that Sokka, dressed as a Fire Nation soldier, can scam the noble by accepting money for silence.)

• børn der vælger at være med i banden, selvom de ikke har brug for det

• og børn der kun er med i banden, fordi de har brug for det

eller snak med mig!!! alle aldre, alle racer, alle børn velkomne!  

Helli

Helli

Grovgoplen

9810
karakterer

Helli 26.11.2017 22:38
Du ved at jeg SÅ meget er med på denne her ide.. skal bare lige finde ud af hvilken ide jeg vil lave... eller om jeg finder på noget bedre senere hen!

v0idwitch

v0idwitch

3238
karakterer

v0idwitch 26.11.2017 22:55
helt cool, jeg er heller ikke rigtigt begyndt på Pan endnu!

Rabbit

Rabbit

2365
karakterer

Rabbit 26.11.2017 23:00
MIG MIG MIG
- Rabbit

v0idwitch

v0idwitch

3238
karakterer

v0idwitch 26.11.2017 23:09
GODT RABBIT, GODT GODT GODT 

Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 27.11.2017 09:10
Jeg mangler lidt plots til min karakter, Maela, og jeg har i forvejen overvejet at sende hende til byen, hvor der er lidt mere spil. Det ville være meget oplagt for hende, at joine en børnebande :)
~ Krys ~

Ray

Ray

Master of Dust!

161
karakterer

Ray 27.11.2017 09:28
Jeg har lige sendt en ny karakter som er 14 år gammel til godkendelse. Han kunne sikkert være interesseret i at blive en del af denne bande, hvis bare at de andre er ligeglade med hvad han bruger sin tid på når han ikke er med banden :)

v0idwitch

v0idwitch

3238
karakterer

v0idwitch 27.11.2017 12:17
Krys: OPLAGT :D er glad for at hun gerne vil være med!

Ray: Det er de helt ligeglade med, så længe han ikke fortæller byvagter (eller voksne generelt) om Bandens opholdssted :D

Witch Bitch

Witch Bitch

(Sally)

836
karakter

Witch Bitch 02.12.2017 08:50
Jeg kommer nok ikke til at lave nogen karakterer i denne måned, men når jeg er klar er jeg helt klart interesseret i at joine :)

v0idwitch

v0idwitch

3238
karakterer

v0idwitch 02.12.2017 21:51
Jeg kommer nok ikke til at lave nogen karakterer i denne måned, men når jeg er klar er jeg helt klart interesseret i at joine :) 

Dejligt!!! Glæder mig til at du kan joine - lederen af banden er blevet oprettet nu, så du kan evt. læse om ham her

Ray

Ray

Master of Dust!

161
karakterer

Ray 12.12.2017 10:08
Så er Percy godkendt og klar til at joine banden af børn!

v0idwitch

v0idwitch

3238
karakterer

v0idwitch 12.12.2017 11:33
Så er Percy godkendt og klar til at joine banden af børn!

Ej, hvor godt og spændende! Jeg starter en åben tråd engang i aften, den er du mere end velkommen til at joine :D

Batcha

Batcha

60
karakterer

Batcha 22.06.2019 16:51
Er plottet stadigvæk aktivt?

For jeg er så frisk på dette :D

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli