Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 15.11.2017 17:20

” kro turen ? ”

det var blevet vinteren i Medanien og lidt is lå hen over mankerne og graset som måtte være der, mens træren var blevet brune og degne længer mørke. På en lille stig var jack på vej hen til kroen for at få sig noget mad og noget Hvile inden han skulle hjem til hans flok,jack gik og sukket lidt man kunne se hans ånde komme ud fra den mørke lædere jakkes hætte det hadet været nogle håre uger og nu glædet jack sig bare til at komme lidt ind i varmen og more sig lidt inden turen gik helt hjem jack hadet foget masser af mad så han kunne klare sig til når vinterne var slut. De gule ulve øjne søgte stille op på et skilt han læste det lidt ” kro denne vej.... så er jeg snart hjemme ”svaret han til sig selv og gik videre dog måtte han stoppe op da han dufte noget godt det måtte være inden fra kroen af jack slikket sig lidt om munden. Der måtte være mange der inden, jacks mave knoret lidt og et smil kom frem for ham ja han var sulten men han kunne ikke spise noget af det kød han selv hadet ind fanget da det ville være skidt ting at gøre. Jack kom helt ind til døren og åbnet stille døren til kroen og den varme og lugt som kom ind for ham fik ham til at smile en ekser gang selv musikken var munder. Kro fatter kom hen mod jack og sagde ” hvad skulle det være unge hr ??” svaret han lidt mest for at han komme ind på jacks navn men det eneste jack gjorder var at smile så en tand kom frem og sagde så lidt med kold stemme ” mit navn..jeg har mange navne min men det de fleste kalder mig er Demon ” sagde han lidt stille og gik rolige hen for at finde sig en plads mens kro fatter gik efter ham ” ja sååå MR Demon …. hvad ville du så have at spise til og dikke ” svaret kro fatteren lidt surt og tog noget at skrive det ned på jack rystede lidt opgivende på hovedet men smilte så, ” noget øl og Rot kød tak jeg har rejst langt og min slut er slem ” kro fatter bliv lidt vid i hovet da han fik øje på jacks hånd som skavet lidt hen mod boret ” ja så skal ske hr ” svaret han hurtigt og vente sig igen om.

Catarina Tex Black

Catarina Tex Black

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 125 år

Højde / 166 cm

Joxy 15.11.2017 18:44
Catarina's skridt, går igennem langskabet, hvor hun ser på sneen, og den frosne jord. 
Det er længe siden, hun sidst har været i her, men det er turen værd. Vis hun kan skaffe infomationer, om lyset krigere, til at udslette dem, vil det være det hele værd. 
Hun stopper op, da hun ser skiltet, til kroen. Tja, måske skulle hun, gå ind, og få en gang mjød, inden hun skal videre. 
Hun går hen til kroen, og træder indenfor i varmen. Os selvom, det er ret lige gyldigt for hende, elsker hun at mindes hvordan det skulle ha føltes. 
Hun hænger sin kappe, og ser rundt på folk, der har sat sig forskellige steder. 
Hmm, der er mange der evt kunne blive til en gang, mad senere. Hvis hun er heldig. 

Catarina går hen til en stol, og sætter sig ned, ved bordet, der står i hjørnet, hvor der er mørkt. Hun har ikke brug for mænds tilbud, lige nu bare en gang sød mjød. 
En Tjener kommer til hen, og sender et smil. 
''Godaften. Hvad kan jeg byde dem på?'' Siger han selvsikkert. 
''Mjød. Et stort glas'' Siger Catarina køligt, og læner sig tilbage. 
Hun er næppe intressert i at small talke, med en tjener, lige nu. Tjeneren vil ikke være intressant. 
Til hendes held, forlader han bordet, og kommer tilbage, nogen minutter senere, med et Glas mjød. 

Hun tager glasset, og smager forsigtig på det. *Perfekt!* Tænker hun, *Meget bedre, end kroen i tusmørkedalen* 
Heneds blik glider rundt, og ser mere detaljeret på væsner der er samlet her, imens hun endnu engang smager på mjøden. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 15.11.2017 19:36

Jack var ved at tag et grus øl i hans mund da han så en kvinde komme ind i kroen hans øjne fulgte hinden blidt duften af blod hos hinden stank i hans næse et blidt smil kom over jack lyset gjorder sådan at hans øjne bliv lidt mere dæmonisk at se på da lyset gav genskær hætten var stadige oppe så man kunne lige se ham. * så det altså sådan en vampyr er * sagde han ilde til mode men han kunne jo ikke gøre noget før han kendte men alle hans dyre sanser af hinden i mens ko m kro fatter hen til jack med ro kød. Jack nikket som tak og så tog han en bid af det kød han lige hadet købt det smagte sødt i hans mund,jack tænke ikke videre over denne kvinde lige nu. Men ville heller spise lidt inde at tænke på en anden person som heller ikke kom ham ved. Jacks øre hørte lidt efter musikken stille begyndte foden at trippe lidt i tak med musikken folk var galde det kunne man høre på de mange som snakket løs om alt mulige nogle af dem var så fulde at de ikke kunne stå og vælte rundt. jack smilte lidt for sig selv og valgte så at tag hætten af da den sad lidt i vejen hans skinnen sølv sort agtit hår kom frem og nu kunne man se hvorfor kro fatter var  blivet lidt vid i hovdet da han hadet det var en ulv der sad inden under hætten
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12