jack 15.11.2017 17:20
” kro turen ? ”
det var blevet vinteren i Medanien og lidt is lå hen over mankerne og graset som måtte være der, mens træren var blevet brune og degne længer mørke. På en lille stig var jack på vej hen til kroen for at få sig noget mad og noget Hvile inden han skulle hjem til hans flok,jack gik og sukket lidt man kunne se hans ånde komme ud fra den mørke lædere jakkes hætte det hadet været nogle håre uger og nu glædet jack sig bare til at komme lidt ind i varmen og more sig lidt inden turen gik helt hjem jack hadet foget masser af mad så han kunne klare sig til når vinterne var slut. De gule ulve øjne søgte stille op på et skilt han læste det lidt ” kro denne vej.... så er jeg snart hjemme ”svaret han til sig selv og gik videre dog måtte han stoppe op da han dufte noget godt det måtte være inden fra kroen af jack slikket sig lidt om munden. Der måtte være mange der inden, jacks mave knoret lidt og et smil kom frem for ham ja han var sulten men han kunne ikke spise noget af det kød han selv hadet ind fanget da det ville være skidt ting at gøre. Jack kom helt ind til døren og åbnet stille døren til kroen og den varme og lugt som kom ind for ham fik ham til at smile en ekser gang selv musikken var munder. Kro fatter kom hen mod jack og sagde ” hvad skulle det være unge hr ??” svaret han lidt mest for at han komme ind på jacks navn men det eneste jack gjorder var at smile så en tand kom frem og sagde så lidt med kold stemme ” mit navn..jeg har mange navne min men det de fleste kalder mig er Demon ” sagde han lidt stille og gik rolige hen for at finde sig en plads mens kro fatter gik efter ham ” ja sååå MR Demon …. hvad ville du så have at spise til og dikke ” svaret kro fatteren lidt surt og tog noget at skrive det ned på jack rystede lidt opgivende på hovedet men smilte så, ” noget øl og Rot kød tak jeg har rejst langt og min slut er slem ” kro fatter bliv lidt vid i hovet da han fik øje på jacks hånd som skavet lidt hen mod boret ” ja så skal ske hr ” svaret han hurtigt og vente sig igen om.
Krystallandet