Play with me ~ Tråde

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 27.09.2017 16:19
Nå... Jeg søger nogle tråde så her er der lidt info om de babyer jeg har der skal have lidt go i den!

AMIRA MENZIES

En adelig vampyr kvinde der har gjort sit for at overleve i de 542 år hun har været vampyr. Hun har i flere hundrede år været beskytter af en coven, en flok vampyrer hun har samlet på en kæmpe herregård. Hun har en mand der følger hende i hælene, David(NPC) som er hendes første skabte, hun ser ham lidt som en søn, trods han uden tvivl vil have mere af hende. Noget nyt er at Amira har taget Phoenix under hendes vinger og beskytter hende som var hun en af sin egen slags. 

~Plot ideer~
- Nye vampyrer der vil slutte sig til hende. 

- Kærlighed, trods hun måske ikke virker til at ville. 

LINDARYNIL DEMARION

Lindarynil er en blanding af en elver og en dæmon. Hun er yderst venlig til de fleste hun møder og der skal en del til før hun kommer op i det røde felt. Hun har en datter som for det meste bliver passet af en veninde (NPC) mens hun selv er ude og tage sig af dagens gøremål. Hun studerer drager.

~Plot ideer~ 

- En der vil være far til hendes datter, dette skal være et menneske og en mand (siger sig selv)

- Folk der vil tage med hende ud og finde drager. 

- Venskaber

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvis ikke der er nogle af de to damer der lokker så kan du altid tjekke min profil, men disse to er uden tvivl dem der gerne må ske lidt på. 

OBS!!!! 

- Jeg er frisk på alt! så om du har en lille klam tanke om at banke en af dem til plukfisk, eller lummertråd, så er det fint med mig! Så længe min karakter ikke dør!

Jon

11
karakter

Jon 27.09.2017 16:25
Jeg stiller da gerne Jon til rådighed, du kan lidt selv vælge hvem du synes han passer bedst med, jeg er klar på det meste :D 
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 27.09.2017 16:30
Jeg stiller da gerne Jon til rådighed, du kan lidt selv vælge hvem du synes han passer bedst med, jeg er klar på det meste :D 

Jeg kunne godt se ham bruge tid med dem begge to, men dog tror jeg ikke Lindarynil ville være i stand til at forstå hans arbejde som lejesoldat, hvor Amira der imod ville elske at høre om det :)

Jon

11
karakter

Jon 27.09.2017 16:53
Så Amira og Jon? Også se hvad der sker eller? Der er jo lidt forskel i deres status, han er bare en lejesoldat og hun er adelig, men det kunne blive sjovt! ^^
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 27.09.2017 17:00
Så Amira og Jon? Også se hvad der sker eller? Der er jo lidt forskel i deres status, han er bare en lejesoldat og hun er adelig, men det kunne blive sjovt! ^^

Lad os! Altså Amira tager det ikke så højtideligt det med at være adelig.. Hun tiltaler folk pænt, går i smukke kjoler og bor smukt  XD

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 27.09.2017 17:10
Lindarynil & Dayanara:
Måske noget drageudflugt? :D

Jon

11
karakter

Jon 27.09.2017 17:15
Det lyder lovende! Det er nok meget heldigt for Jon!

Hvor, hvordan og hvorledes? :D 
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 27.09.2017 17:38
Queen:: Jeg er frisk!

Jon:: Jamen Amira ridder rundt.. Måske kunne hun være kommet til hovedstaden fordi hun skulle hente nogle ting ? Hvor er Jon til at finde? :)
Nomaakz

Nomaakz

The Mad Baron

125
karakterer

Nomaakz 28.09.2017 15:15
har også flere jeg nok kunne byde ind med som f. eks. Adriel, Vokun, Styx og William ellers kigger du bare på de andre
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 01.10.2017 08:53
har også flere jeg nok kunne byde ind med som f. eks. Adriel, Vokun, Styx og William ellers kigger du bare på de andre

De virker alle ret interessante! og jeg er frisk på dem alle sammen hvis det skulle være 

Til Vokun kunne det være jeg kunne sende Sonya efter, da jeg kan se Vokun også er med i Ra's gruppe. Dog vil jeg advare dig lidt om tøsen, hun er ikke til at spøge med.

Jon

11
karakter

Jon 30.11.2017 22:19
Queen:: Jeg er frisk!

Jon:: Jamen Amira ridder rundt.. Måske kunne hun være kommet til hovedstaden fordi hun skulle hente nogle ting ? Hvor er Jon til at finde? :)

Hovedstaden er det godt sted! Ellers er han over det hele, han er trods alt en lejesoldat ^^
Er du stadig frisk på et plot? 

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 10