Søger relationer

v0idwitch

v0idwitch

3238
karakterer

v0idwitch 11.09.2017 19:21

Jeg leder efter relationer eller nogle at tråde med med min karakter Keeran. Han er 22 år, halvelver, og generelt bare en god fyr. Han kan godt lide at få en øl med sine venner efter arbejde eller dyrke sport. Han er ikke et frilufts-menneske, men han er nem at overtale til det hele ;)

Jeg er åben for alting, men helst i hovedstaden eller området omkring, da det er der han bor og ikke er typen der rejser.

Helli

Helli

Grovgoplen

9810
karakterer

Helli 12.09.2017 13:03
Lad os se. Nu snakkede vi jo lidt igår, men tænker at jeg kan give dig nogle flere forslag hvis det endelig er (ved godt at mine mange karakterer kan virke lidt uoverskuelige xD)

Fabian:
Vi snakkede jo så godt nok om fantastiske Fabian igår. Det kunne helt klart være sjovt at sætte ham sammen med en der ikke er en kunde (med mindre Keeran gerne vil købe sig til en nat med Fabian xD). Jeg er stadig i den grad frisk på det, selvom Fabian godt kan være lidt tricky at få ind i "normale" situationer. Men som du sagde så kunne Keeran synes Fabian er spændende. Så jeg er helt klart stadig frisk på det.

Joanna:
Hun er en af mine tre lysets krigere. På visse punkter er hun lidt ligesom Keeran, hun føler ikke rigtig at hun tilhører noget sted, og har ikke så mange venner. Udover at de kunne blive venner, så ville Joanna da heller ikke have noget imod at hjælpe Keeran med at blive optaget som en Lysets Kriger. Siden hun også er god til at kæmpe med våben, kunne de nok få nogle ganske gode sparringskampe, hvis han var interesseret.

Cecilio:
Oh Ceciio, min kære Cecilio. Jeg synes altid at jeg bringer ham her på banen når der er nye personer i Hovedstaden. Han er min gøgler, for nyligt gift, og er fuld af leg og glade dage. Han har dog en tendens til at stjæle. Så der kunne Cecilio sagtens komme til at stjæle lidt fra Keeran hvis det var (nok noget han ikke ville værdsætte særlig meget), men de kan også bare blive venner på anden vis. Cecilio er i hvet fald altid frisk på lidt af hvert. 

Mak'gora:
Keeran kommer i kroslagsmål. Mak'gora elsker kroslagsmål. Det er ikke overdrevet at tænke at de muligvis kender hinanden på den ene eller anden måde. Jeg ved dog ikke hvordan Keeran ville have det med en stor orkkvinde som Mak'gora. HUn er noget voldsommere end mange andre kvinder, men hun er altid frisk på en drink og et slagsmål. Desuden laver hun forholdsvise gode våben, selvom hun hører til det kriminelle undergrundsmiljø. Så hvis han nu skulle have et godt våben, så er hun altid frisk på at hjælpe :3

Det er i hvert fald nogle af mine karakterer der befinder sig i Hovedstaden :3

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 10