Myrilla

Myrilla

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Ela 06.08.2017 16:58
Myrilla befandt sig på markedspladsen, på udkig efter nogle tørklæder efter en art. Eller blot noget der måske kunne skjule hendes krop når hun skulle gå hjem fra arbejde. Efter sine to overfald var hun følte hun sig blot mere udsat og kunne godt bruge noget som ikke fik hende til at se så lokkende ud? Selvom hun nu syntes at hun så som alle andre i hendes alder, eller havde hun helt forkert vrangforestilling.

Myrilla gik roligt rundt på markedet, der var mange i dag. Også mange Kile præster som holdte øje, Myr fandt det lidt underligt at de sådan ofte skulle gå rundt i gaderne og holde øje med tingene, men et sted fandt hun det også betryggende. Der kunne vel ikke ske hende noget her, tænkte hun. Myrilla fandt et slags sjal, det gråligt og en anelse uldet i det. Hun så vurderende på, hvorvidt hun skulle købe det eller ej.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 20.08.2017 19:38
Just ved siden af Myrilla, ved samme bod, stod en af Kiles præstinder og så umådelig fortabt ud. Netrish bar ikke den sorte robe fra Kiles Orden, men derimod sit mere vante hvide og røde sæt. Hun stod og kiggede på en række brocher, tog en op, lagde den fra sig igen og gentog processen.

Netrish så knap nok på de enkelte brocher foran hende. Hun anede ikke hvad kriteriet for en 'pæn' broche var! Funktionel kunne hun finde ud af, men det var der vist ingen af dem foran hende der var. Nålene var så spinkle de aldrig ville kunne holde en kappe. Måske et let sjal? Ikke at Netrish ejede sådan et heller.. 
Hun lagde brochen fra sig igen med et dybt, opgivende suk, inden hun vendte sig for at gå.. og kom til at gå lige ind i Myrilla!

"Åhh undskyld! Jeg så mig ikke ordenligt for"
You got what everybody gets. You got a lifetime.

Myrilla

Myrilla

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Ela 02.10.2017 19:19
Uden hun uden videre nåede at tænkte over om sjalet passede til resten af hendes garderobe. Gik en ukendt kvinde lige ind i hende. Myrilla så op og fik hurtigt øjenkontakt med kvinden, hun bemærkede at denne kvinde, var en Kile præst. Ikke lige umiddelbart en hun anså for at være lettere klodset. Frem på Myrillas læber dannede der sig et lille smil ”Der skete heldigvis ikke noget”

Myr rettede kort på tøjet og så på den anden, i få sekunder overvejede hun at spørge om hun kunne få et adgangspas til om natten, men så igen foretrak de jo nok at dette blev gjort ved kirken som alle andre. ” Var der noget som fangede dit øje?” spurgte hun roligt, selvom de var præster var de vel næppe nonner. Måske kvinden blot havde fået øje på noget der fangede hendes opmærksomhed eller noget helt tredje. 

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 07.10.2017 12:15
Netrish bøjede nakken en anelse for kvinden "Jeg takker for din overbærenhed" sagde hun og gengældte kvindens smil med et lettere forlegent et af sit eget. Hendes blik skiftede lidt tilbage til brocherne ved kvindens spørgsmål "Ikke som sådan" hun flyttede sin vægt til det andet ben. "Jeg søgte en udsmykning til en kjole, men må indse at det ikke er så nemt at finde noget der passer som jeg havde troet" indrømmede hun. 

Myrilla

Myrilla

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Ela 27.12.2017 22:21
Myrilla havde en anden opfattelse, af kilepræsterne. At de var mere, snerpede og så sig højere end andre, men denne præst virkede næppe som det billede hun havde dannet sig. Myrilla smilede blot ved hendes sætning. ”Okay, hvordan ser kjolen ud? Måske jeg kan være behjælpelig” sagde hun blidt og forsatte ”Jeg går selv meget op i mit tøj, og har lidt et øje for den slags” et lille genert smil kom frem, men nærmest usynligt. Myrilla gik meget op i sit udsende, trods for hun var ranglet og tynd. Måske derfor var det blandt andet vigtigt for hende at udstå nærmest perfekt eller nok nærmere normal. Så undgik hun også al for mange spørgsmål til hendes vægt. 

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 27.12.2017 22:38
Netrish bøjede respektfuldt hoved for sin redningskvinde "Din hjælp ville være yderst værdsat" svarede hun taknemmeligt, og løftede igen blikket med et svagt smil. Taknemmeligheden var dog synlig i hendes blik, selvom hendes mimik ikke viste det så tydeligt. "Kjolen er grøn som friske sommerblade og.." Netrish tøvede et øjeblik, mens hun forsøgte at finde de rette ord til at beskrive kjolen "Den har en del.. vide? i skørtet, og en bred åbning ved halsen, dog ikke synderlig dyb" hun markerede ud til spidsen af sine skuldre. Det var et klassisk design. Ikke det mest moderne, men rimelig tidløst, så det var heller aldrig helt yt. Det var tydeligt at Netrish var på meget dybt vand i forhold til sin egen viden og erfaring.

Myrilla

Myrilla

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Ela 30.12.2017 22:18
Myrilla smilede, kvinden behøvede ikke at være så taknemmelig. Myr følte blot hun gjorde det mest naturlige i verden. Til det næste smilede hun blot mere, hun elskede trods alt at finde det helt perfekte til at fuldende et outfit.

Som kvinden fortalte, nikkede Myrilla roligt og forestillede sig kjolen i hovedet ”Jeg tro noget i guld vil klæde dig bedst.” startede hun med. Den gyldne farve ville fremhæve hendes pæne hud og gøre hende varmere, hvorimod hvis de gik med sølv ville det blive et mere køligt look. Selvfølgelig hvis det var hensigten, så skulle de helt klar gå med sølv.

Myrilla havde fået lidt set noget, der måske kunne passe til hende. Hun begyndte at gå hen til boden, med forventning om at hun flugte efter hende. Myrilla pegede på et hovedsmykke ”Hvad med denne her?”. Det var et enkelt hovedsmykke, som ikke ville stjæle for meget opmærksomhed. Myrilla syntes disse smykke var pæne, men hun vidste ikke om kvinden brød sig om denne slags.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 03.01.2018 21:47
Netrish havde ingen forstand på at fuldende et outfit, eller starte et for den sags skyld! Ligeledes var foreskellen på guld og sølv i forhold til ens hudtone ren alkymi for hende. "Det har du nok ret i" svarede hun blot. Hun havde ingen argumenter for det modsatte hvert fald.
Netrish fulgte efter kvinden uden megen tøven, og lod blikket glide over de forskellige valgmuligheder, indtil kvinden pegede et bestemt hovedsmykke ud. "Det er smukt!" kommenterede Netrish ærligt og med et lille smil. Hun vendte dog hurtigt blikket mod kvinden igen "Men er det ikke lidt.. meget?" spurgte hun lidt forsigtet. Jo, hun havde da set de imponerende hovedpynte adelsdamerne rendte rundt med til ballerne, men Netrish var jo bare præstinde, ikke en eller anden højbåren dame. Og.. mon Asbjørn ville kunne lide det? Ville han synes det var for meget?

Myrilla

Myrilla

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Ela 19.03.2018 20:43
Myrilla smilede, ja det var ganske smukt. Hun studerede smykket imens kvinden sagde at det måske var lige voldsomt nok. Tjoh det havde hun nok ret i, og især hvis kvinden ikke normalt gik sådanne smykker. ”Tjo, det afhænger meget af, om man kan lide det og opmærksomheden sådan et smykke kan tiltrække” sagde hun med et smil. Myr så det ikke som nederlag at kvinden ikke kunne lide smykket i forhold til anledningen, det var ærlig snak. Man skulle bestemt ikke købe noget, man ikke ville gå med! At man så måske ikke altid fik det brugt, var en helt anden sag.

Myrilla så lidt videre på boderne og fandt et hovedsmykke meget mere enkel end det hun tidligere havde vist hende ”Hvad syntes De om denne?” hun tog den forsigtig op og rakte den til kvinden, enkelt smykke med fine detaljer som de hvide blomster. Myr kunne forestille sig at det ville se godt ud sammen med kjolen. 

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 22.03.2018 23:07
Netrish tog forsigtigt imod smykket og holdt det op for sig, nænsomt, som frygtede hun at komme til at ødelægge det. "Det er utrolig smukt" indrømmede hun betaget og drejede det forsigtig mellem hænderne. Netrish havde aldrig været særligt i kontakt med sine rødder som skovelver, men alligevel var der noget ved designet, ved de fine blomster detaljer der tiltalte hende. Netrish havde nær ikke kunne vriste blikket fra smykket igen, men som hun gjorde vente tvivlen tilbage.
"Det er dog noget langt fra hvad jeg normalt går med" hun sukkede en anelse og smilede undskyldende "Tilgiv mig, det er ikke fordi jeg betvivler din viden, jeg er sikker på den ville passe fremragende til kjolen, det er mere min evne til at bære smykket jeg må sætte spørgsmåltegn ved"

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 23.04.2018 17:07
((forældet. Jeg har totalt mistet følingen med tråden :-) ))

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Lorgath , Lux , Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 11