Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 11.07.2017 16:45
solen stod højt på himlen og en smuk stemme lød i gaderne. stemmen fortalte en fortælling om drager der levede fredeligt med mennesker. rundt om personen med denne fortælling sad en masse små børn samt lidt ældre børn der passede de små. de lyttede opmærksomt og var meget intrasseret i historien.
stemmen der fortalte tilhørte Maion der sad i en kørestil. ikke fordi hun var træt af at gå men fordi hun ikke kunne gå. hun var lammet og kunne intet stille op. hun havde papir, blæk og en fjerpen med til at tegne for de små hvad hun fortalte. hun havde aldrig set en drage men hørt historier om dem så hun tegnede hvordan hun troede de så ud.
bag hende var noget smukt hvidt. en vinge, ikke to. der var kun en lille stump af den anden. men det anede man ikke da den var så lille og gemt bag tøjet. Maion brugte fakter til at fortælle med og tegnede et menneske som var hovedpersonen i historien, han var smuk stærk og tapper fortalte hun.
en pige rakte hånden op. Maion stoppede og nikkede. "hvorfor er det aldrig en kvindelig helt i historier" spurgte pigen nysgerrigt. Maion tænkte sig om og så op på børnene med et smil. "fordi at denne mand havde en stærk kvinde ved sin side, hans søster" fortalte hun og tegnede hurtigt hvordan kvinden så ud. hun lignede manden bare smukkere. børnene blev helt opfarene over at en kvinde kunne være stærk. men de kendte ikke til alle de stærke kvinder ude i verden som kunne rede verden lige så tit som en mand kunne.
Maion fortalte videre og lyttede til omverden imens. hun kunne høre skridt bag hende. det var en lille pige der var helt alene der gerne ville lytte med men var for genert. Pigen stod roligt bag et hus og lyttede ikke langt fra dem.
Adriel Luminos

Adriel Luminos

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 271 år

Højde / 191 cm

Nomaakz 11.07.2017 23:18
Det var en Varm dag og smuk dag, Adriel havde taget ud for at give til de dårligere stillet. Adriel gik rundt med en stor sæk over skulderen, han stoppede op da han hørte en smuk stemme og bevæget sig hen til den. Han fandt hvor stemmen kom fra, den kom fra en smuk ung kvinde som sad i en kørestol, der sad også en masse børn rundt om hende for at høre hendes fortælling.

Adriel Satte sækken ned foran sig og lænede sig op ad hjørnet af et hus og lyttede til historien, som fik ham til at mindes hans mor. Han så hende tegne figurerne fra historien, han hørte hende nævne en drage og pludselig fik Adriel en idé, han skyd nu en smule ild ud af hans hånd som formede sig som en lille drage, der fløj rundt over børnenes hoveder. Han Smilte og var stadig tilbage lænet.

Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 12.07.2017 11:46
Maion fortalte roligt da en ild kom frem formert som drage. hun vidste det ikke var hende da hendes tegninger skulle ha blod i blækket for at der kom noget levene eller virkeligt ud af det. men hun havde aldrig set en drage så de blev aldrig levet op når hun tegnede det. hun blinkede lidt forbavseret og glemte lidt at fortælle videre men forsatte så. hun så op på ild dragen og imens hun fortalte så hun rundt omkring sig for at finde personen der havde lavet denne drage, for det var ikke børnene dem havde hun jo holdt øje med hele tiden.
Maion sluttede til sidst historien af med at helten fandt den store kærlighed og hans søster flyttede ud hos dragerne og passede dem. børnene klappede og jublede. Maion grinte glad og så nu manden der stod lænet op af et hus og med en sæk foran sig. Maion smilte til ham for at se om han var ven eller fjende.
Adriel Luminos

Adriel Luminos

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 271 år

Højde / 191 cm

Nomaakz 13.07.2017 14:36
Adriel fik nu et smil fra den smukke kvinde i kørestolen, han gengældte med et stort smil så han lignede et fjols.
Han kiggede rundt på alle børnene og tænke at dette var det rette sted. Han tog fat i sæk og åbnet den og tog en fin bamse op af sæk, som han skyndte sig at gemme bag ryggen og gik hen til en sød lille pige og satte sig på hug og sagde "kunne du tænke dig sådan en her?" og tog bamsen ud fra bag ryggen og gav den til pige.
Pigen smilte til ham og krammede bamsen hårdt.
Han gik tilbage til sæk at begyndte at hive bamse op til de andre børn. "Jeg har også til i andre."

Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 13.07.2017 15:12
Maion så på manden da han gik over til en lille pige og gav hende en bamse. Maion tog fat i hjulene på kørestolen og rullede over til manden da han udgav bamser til de andre børn. Maion vendte stolen bag ham og så på børnene som de stilte sig i kø for at få en bamse.
"det var virkelig en venlig gestus af Dem hr" sagde hun med et venligt smil. havde foldet sin vinge ind mod ryggen. så den ikke fyldte for meget. Maion så på manden da den sidste bamse blev givet ud til den sidste dreng i køen. "det er rart at nogle tænker på os der er dårligt stillet." hun smilte venligt og rakte hånden frem i en håndtryks klar bevægelse. "jeg er Maion Melody, dejligt at træffe Dem" sagde hun og vidste at mange så ned på hende pga hendes kørestol.
Adriel Luminos

Adriel Luminos

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 271 år

Højde / 191 cm

Nomaakz 13.07.2017 19:24
"Jeg prøver at gøre hvad jeg kan, navnet er Adriel Luminos, men de kan bare kalde mig Adriel og det er også dejligt at træffe dem også" sagde han og tog hendes hånd og kyssede den mens han bukkede for hende.
"De er en ret dygtig historie fortæller må jeg sige frøken Melody" Sagde Han og smilte forsat til hende, mens han pakkede sækken sammen og puttede den i hans taske, Adriel var efterhånden ved at være ret tørstig her i varm og havde glemt sit vandskin der hjemme.
"Må jeg byde dem på noget at drikke et sted frøken?"

Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 13.07.2017 19:40
Maion smilte venligt da han kyssede hendes hånd regnede hun ud han ikke var fra underklassen eller mellem klassen. han måtte være fra de højere klasser. Maion blev nemlig sjældent kysset på hånden. bukket for eller kaldt for frøken melody. hun tog hånden til sig og lagde armende på sin tegne blok. hun smilte venligt og varmt da han roste hende. "det er det eneste der giver mit liv mening så jeg gør det med glæde" sagde hun og da han spurgte om han kunen tilbyde en drik et sted så hun ned på kørestolen. "De vil ikke ses med en som mig, jeg er ikke lige fremst betragtet som værende normal" hun viftede lidt med vingen på hendes ryg for at vise der kun var en. hun så dog ikke op da hun følte sig flov over at være en engel der hverken kunne gå eller flyve. hun følte sig som et udskud i denne verden.
Adriel Luminos

Adriel Luminos

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 271 år

Højde / 191 cm

Nomaakz 14.07.2017 19:19
Adriel så hvordan hun fremviste hendes ene vinge og hvordan hun virkede flov over det, hvordan hun ikke var en han burde ses sammen med.
"Jo det ville jeg, ellers havde jeg nok ikke spurt dem" Svaret Adriel og Smilte. "Og hvis nogen har et problem med dig, kan de få med mig og bestille." sagde han stolt. Adriel tog en hånd op til mund så det lignede at han ville hviske og sagde "du er den eneste" i det han fik hans vinger til at komme frem. Vingerne stod som en masse energistråler der formede sig som vinger og lyste op bag ham. Han holdte dem ude i lidt tid og træk dem så i igen.

Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 14.07.2017 20:01
Maion sad helt mundlam da han sagde de ville få med ham at bestille vis de havde et problem med hende. hun var en envinget engel der hverken kunne gå eller flyve. og det så folk ned på for engle skulle jo være hele og elegante. da han så sagde det sidste og nogle vinger der lignede energi stråller tabte hun kæben over vinger men blev så lidt trist han måtte sikkert nyde at kunne flyve. hun havde aldrig rigtigt fået nydt det som hun skulle. og nu var det forsent.
hun så op "okey men vis De synes det er for meget for dem at ha mig på slæb må De endelig sige til." sagde hun og tog fat i hjulene klar til at køre.
Adriel Luminos

Adriel Luminos

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 271 år

Højde / 191 cm

Nomaakz 19.07.2017 10:19
Adriel kiggede på Maion i det hun tog fat i hjulene på stolen, klar til at køre og sagde "Du behøves ikke selv, at bruge kræfterne på det, jeg skal nok skubbe dig, altså hvis du ikke har noget i mod det?" han så på hende med et blik der sagde ville du ikke nok lade mig. Adriel tog hans fine hvide jakke af og lagde den ned i hans taske, man kunne nu virkelig se hans meget muskuløse over krop, gennem hans fine hvide skjorte, som sad lidt tæt.

Adriel kørte en hånd gennem sit hår for at bevar hans frisuren, da et par totter var røget ned. "Men hvad vil du ha' og drikke øl, mjød, vin, jucie, mælk ......." han forsætte med at nævne drikkevare mens han kigge på Maion.

Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 20.07.2017 17:37
Maion var slet ikke van til folk tilbød at skubbe hende. men hans blik kunne hun slet ikke sige nej til. hun lagde roligt hænderne på skødet og smilte til ham. "så lad gå" hun smilte varmt og da han spurgte hvad hun ønskede at drikke tænkte hun lidt og sagde så roligt. "jeg har altid hørt godt om vin, jeg smagte det som ung men siden har jeg ikke smagt det" sagde hun og så op på hans smukke øjne og håbede ikke han ville drikke hende fuld. hun havde altid hørt at være fuld var skidt. 
Adriel Luminos

Adriel Luminos

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 271 år

Højde / 191 cm

Nomaakz 25.07.2017 23:02
Adriel tog fat i kørestol og bøjet hoved ned ved siden af hendes og sagde "jeg kender det perfekte sted" og kørte ned af gaden med hende, til de kom til kro, en fin hvid kro af at den var i det nedre bydistrikt. Der er en hvid lantern med et skilt under hvor der stå Den Hvide Lantern.
Adriel kiggede ned på Maion og sagde  "Her er det så, her skal vi nok blive behandlet godt ellers er der nogen som  bliver fyret"

Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 26.07.2017 19:32
Maion nød lidt at han kørte hende. hun synes det var hårdt at køre selv. hun var jo dødvægt når hun ikke kunne stå. hun så på kroen de kom til og smilte varmt og venligt. "jeg har aldrig set denne kro. jeg har kun set det halve svin." sagde hun og havde aldrig været i disse områder. noget som måske undrede hende en del da hun jo boede her. eller rettere tiggede her. hun fik ikke så meget mad som man skulle ha. så hun måtte tigge eller optræde for at få lidt mad nu og da. noget hun ikke fortalte alle. det var jo lidt trist.
Adriel Luminos

Adriel Luminos

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 271 år

Højde / 191 cm

Nomaakz 29.07.2017 18:00
"jeg Ejer den" sagde Adriel og peget på kroen "Den er ikke meget, men den giver mig mulighed for at hjælpe folk heromkring"
Adriel køre dem ind på kroen og næsten som de kom ind kom en knægt på en ca. 14-15 år løbene op til Adriel og gav ham et kram "Oh  men hej til dig også Jake" fik Adriel sagt, og sendte ham ud til køkkenet.
Adriel kørte Maion hen til et ledigt bord og satte sig overfor hende, han kunne dufte, en dejlig duft af mad, og ud fra dufte kunne han gætte vildsvin og spurte så Maion "Det er ikke sådan at du også er sulten? for jeg gider ikke spise alene".

Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 01.08.2017 20:27
han ejede kroen?!?! wow det var jo bare.... wow. hun mærkede det lille bumb da de kom over dørkammen. hun så drengen og blev lidt forskrækket. "er det Deres dreng?" spurte hun forsigtigt om. hun så på bordet og mærkede på det da de om der over. hun smilte til ham og tog sig til maven og grinte forsigtigt. "hvornår er man ikke sulten når man er fattig" sagde hun med et grin og vidste at de fleste ville gøre alt for et måltid.
Adriel Luminos

Adriel Luminos

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 271 år

Højde / 191 cm

Nomaakz 06.08.2017 22:40
"Nej han er ikke min, men jeg hjalp ham med at komme ud af kriminalitet." svaret Adriel og forsatte " Men kunne godt tænke mig nogen på et tidspunkt, men har ikke fundet en at dele glæden med"  sagde han med et sørgeligt smil.

Adriel vinkede en tjener hen til dem og sagde "to gang dagens ret og vores fineste vin, tak" da tjeneren gik igen kiggede Adriel på Maion og sagde "vi kan ikke have at du er sulten eller fattig, kan vi?" mens han smilte og grinede let.

Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 09.08.2017 18:31
Maion havde aldrig tænkt på at få børn selv. men hun kunne nok ikke da hun jo var lam men vis hun kunne havde hun sikkert valgt at få nogle for lang tid siden. hun smilte til ham og nikkede. "det er også det de fleste leder efter" sagde hun med en fin stemme.

hun så på tjeneren der kom over til dem og så på Adriel da han talte om at hun jo ikke skulle være sulten..... og fattig? hvad ville han da gøre ved hun var fattig. det var nu en gang hendes situation hun kunne jo ikke arbejde når hun ikke kunne gå rundt. "men sulten kan vi afhjælpe men ikke min situation jo. fattig er jo ikke et valg vi selv vælger" sagde hun og smilte forsigtigt. hun så ned på sin blok og så på sit ar i hånden hvor hun tit havde skæret sig op for at blande i blækket.
Adriel Luminos

Adriel Luminos

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 271 år

Højde / 191 cm

Nomaakz 30.08.2017 13:16
Adriel kiggede på Maion "det er kun naturligt at ville, men måske man skulle adopter en da der er så mange børn der ikke er ønsket" sagde Adriel mens han tænkt på det nok var den bedste ide da han alligevel ville leve længer end dem.

Tjeneren kom med nogle glas og skænkede vinen og satte flasken og gik tilbage til køkkenet efter maden.
Adriel kiggede alvorlig men med et glimt i øjet og sagde "Men vi, eller rettelse det kan jeg ændre på lige nu" Adriel stoppede et sekundt for at tænke og forsatte så "hvad med at du arbejde her for mig?" tjeneren var kommen igen og satte maden på bordet til dem. 

Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 01.12.2017 19:31
Maion ville gerne selv ha børn men kunne ikke få det mere. hun var engel og engle kunne ikke få børn. men han havde ret adoptere kunne man jo til de uønskede. hun så på tjeneren og sendte ham et smil. hun så mod adriel og så på ham da han sagdeat han kunne ændre på det. hun så noget mistroisk ud. hvordan ville han det.
da han så sagde hun kunne arbejde for ham her på kroen. hun så ned af sig selv og tænkte. ja det kunne hun. men hun havde jo ikke nogle ben til at gå rundt med tingene. hun havde ikke nogle færdigheder i et køkken så hvad kunne hun bruges til. hun så på tjeneren igen og kiggede ned på hans ben da han gik væk. hun sukkede. "det ville være en forandring. men hvad kan du bruge mig til? jeg sider i en kørestol. jeg har ikke nogle færdigheder i et køkken. og jeg kan ikke gå rundt og severe jo." sagde hun med en lidt trist stemme.
Adriel Luminos

Adriel Luminos

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 271 år

Højde / 191 cm

Nomaakz 13.12.2017 19:40
Adriel hørte hende sukke mens hun kiggede på tjenerens ben, han sagde så "det var heller ikke som tjener jeg mente, men mere som underholdning med historier" Adriel smilte og forsatte "måske noget sang?, jeg ved ikke hvor god du er til at synge"

Adriel tager sit bestik og begynder at spise maden, en mmmh lyd kommer Adriel i det han nyder maden "måske med tiden kan du blive værtinde af stedet her, men jobbet er dit hvis du vil ha' det."

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Echo, Muri , Tatti, Lux , Lorgath
Lige nu: 7 | I dag: 12